Banner for LMC Cars LTD

LMC Cars LTD  Reviews 

241
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant service from start to finish....I bought a 2021 Volkswagen Sharan for my wife's school run, and Ali Majid was fantastic throughout the whole purchase. The dealership is clean, well-organised... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience buying a car from Jengiz who had high levels of experience in the motoring world. He was friendly and provided assistance all the way helping me with admin after purchasing the car. I... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently bought a Porsche Cayenne from LMC Cars and had a fantastic experience from start to finish. Jen was absolutely brilliant — friendly, professional, knowledgeable and made the whole proce... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Initially the staff were very helpful and pleasant during the viewing and purchase. Found a couple of minor issues on the journey home after collecting the car. LMC said they would fix them but over a... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Verkoper van tweedehands auto's
  2. ook in
  3. Autodealer

Geschreven door het bedrijf

LMC Cars, also trading as London Motor Company, is a family-run used car dealership in North Ockendon, Upminster, Essex, established in 1980. We hold close to 400 vehicles in stock including Tesla, BMW, Mercedes-Benz, Audi, Land Rover, Kia and Volkswagen — from first cars and family hatchbacks to prestige, performance, electric and hybrid models. Every vehicle is hand-picked and prepared to a consistent standard before it goes on sale, with electric vehicles receiving a battery health check as part of that preparation. We offer flexible finance packages, accept part exchanges, and provide nationwide delivery. We are FCA regulated (FRN: 668759). We know a car purchase doesn't always end at the forecourt. If something isn't right after you've bought, call us on 01708 863247 or email sales@lmc-cars.co.uk and ask to speak to a manager. We would rather hear about it directly and put it right. Visit us at White Post Farm, Ockendon Road, North Ockendon, Upminster RM14 3PP, or browse our current stock online.

LMC Cars

Geschreven door het bedrijf

The LMC Promise
At LMC Cars, we’re committed to delivering an exceptional experience from start to finish. Our promise to you: 🚗 Outstanding Customer Service – From your first enquiry to the moment you drive away, our friendly and knowledgeable team is here to support you every step of the way. 💷 Industry-Low Finance APRs – We work with trusted lenders to offer some of the lowest finance rates on the market, helping make your dream car more affordable. 🏆 Unbeatable Prices – We constantly price-check our vehicles to ensure you’re getting the best deal possible—without compromising on quality. We don’t just sell cars—we build lasting relationships. That’s the LMC difference.

Contactgegevens

LMC Cars ltd

Family Run Car Dealership with over 300 Cars

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

241 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 9% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(241)

75 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fab service was approached by Sean when…

Fab service was approached by Sean when we arrived at the showroom with a smile and friendly manner. Sean was happy to let us look round a number of cars to find one that suits us, he was informative and knew a good amount about the cars and history of them. We put a deposit down same day! Car is in great condition very happy 😃 Katie and Dom

6 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo LMC Cars LTD

Antwoord van LMC Cars LTD

Thank you so much, Katie and Dom, for the lovely review! We're so glad Sean made you feel welcome and supported throughout your visit. It's great to hear you found the right car and felt confident enough to secure it the same day! Wishing you many happy miles in your new car – we're always here if you need anything. 😊







Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant experience at LMC

Brilliant experience at LMC, very quick service provided by Will. I was always kept up to date on what was going on with the car, a few details mentioned about the car on the viewing were sorted very promptly. The team at LMC are very genuine and polite, would definitely recommend and return.

30 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo LMC Cars LTD

Antwoord van LMC Cars LTD

Thank you for the brilliant review! We're really pleased to hear Will kept you well informed and that everything was handled promptly. It’s great to know you found the team genuine and polite — that means a lot to us. We truly appreciate the recommendation and look forward to welcoming you back in the future!








Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Major defective car after deposit paid

Very poor experience. Went and viewed a car (EU72XOE) and paid a deposit for the car only to then be told on the day of collection that the car had been removed from market due to a ‘major defect’ (the sales representative claimed it was an engine mount - not something that would deem the car a write off). I asked for a copy of the written defect report but my request was ignored. The car two days later shown on the DVLA website that it had been freshly re-taxed. My deposit was refunded but over a week later. No offer to refund my wasted visit or a decent apology. All very dodgy to me. The dealership prefer customers to pay by finance to make extra money and seemed disinterested in taking my cash payment. I would strongly advise to others to look elsewhere first.

UPDATE: Very little care in your latest response that it has taken you months to respond to tell me a load more nonsense. Why was the car taxed that same week if there were issues with the car?

3 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo LMC Cars LTD

Antwoord van LMC Cars LTD

Thank you for your feedback, and we're genuinely sorry to hear you were left feeling disappointed with your experience. At LMC, customer satisfaction is a top priority, and we regret that this situation didn’t meet the standard we aim to deliver.

The vehicle in question was removed from sale due to a significant mechanical issue that arose during final checks prior to collection. We understand how frustrating this must have been, especially after paying a deposit and making the journey to collect the car. While your deposit was refunded in full, we acknowledge the delay and apologise for any inconvenience caused.

We appreciate your comments and take them seriously as part of our continued effort to improve. Should you wish to discuss this further, please feel free to reach out directly — we’re more than happy to talk through the situation in more detail.

UPDATE: The vehicle was sent back to where we purchased it from, if they chose to tax the vehicle then its down to them.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bună ziua dragi oameni am avut o…

Bună ziua dragi oameni am avut o experienta foarte proasta cu lmc am mers sa vad o mașină după care am plătit pentru garanția mașinii 500 de lire dar după patru zile iam anunțat ca nu mai pot cumpăra masina și acum nu mai vor sa îmi returneze banii va rog sa ma ajutați cu un sfat nu am mai pățit asa ceva

12 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

LMC cars are Scammers.

LMC cars are Scammers.

Deep dissatisfaction,
purchased 2020 MG SUV from LMC on 28th November 2023. Since acquiring the vehicle, I have encountered numerous faults and issues that have not been adequately addressed, despite my repeated attempts to seek assistance through the customer service team, particularly Joe, they seems to have a trained technique to lie their way through.

After purchasing the car, upon delivery, the car had a noticeable dent, which was promptly fixed. However, on the same day, I also reported an issue with the Sat Nav system, which was neither updating nor functioning correctly. The team advised me to take the car to Ancaster for diagnostics, where it was recommended that the full display screen be replaced. Additionally, I was informed that the engine fault indicated on the dashboard needed attention. Their customer service team agreed to resolve these issues, yet, over eight months later, they remain unresolved, despite the vehicle being under warranty from LMC.

Two weeks ago, I brought these issues to their attention once again, only to be passed from one team to another without any resolution. I have returned to the customer service team on multiple occasions regarding these recurring problems, including additional engine faults.

Despite my numerous visits, calls, emailing them, and bringing to their manager notice, no response whatsoever, the car continues to malfunction, causing me significant inconvenience and raising serious concerns about my safety.

LMC car dealership, they lie a lot to gain than satisfying their customers. PLEASE AVOID THEM

28 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

what warranty?

Bought a 21 PLATE nissan juke,all was well until the
gloss came off. the tyres have dry rot in the outer walls and the tyre filler was missing.
We contacted LMC SALESMAN: DEAN REYNOLDS who
said he would speak to his manager. not heard from him again despite phoning and leaving messages.
it is illegal to sell a car with no spare wheel and dangerous tyre wear. unhappy customer!
this goes with the other poor reviews you've had.

9 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought a Vauxhall crossland x from…

I bought a Vauxhall crossland x from this dealer less than an year and they showed me the book that full service has been done but I got a major wet belt issue within 3 months and luckily covered under the warranty but when I called them and say about the problem initially they didn’t wanna accept me at the first place! I had to end up in the motorway and pay out of my pocket for RAC to rob to my home. Then he accepted to change but the work took more than a week no curtesy car I had to bear all the taxi expenses. Now not even a year I had the full engine fault. Never go for Vauxhall cross land and second never trust these dealers they don’t really care after they sell the cars! Avoid! Trust me! I’m just crying 😭 I have been payi£255 a month for this car

15 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sharp practice

Sharp practice

Missed a parcel shelf and didn’t even have a complete single key (emergency unlock shaft missing)…. Only disclosed that it was notability after I brought it…

Will claimed “We’ll send you a parcel shelf” …. 6 weeks later that hasn’t happened and will never happen…. And he knows this will never happen

Car on closer inspection was pretty dirty and it smelt funny

No parcel shelf

No second key

First key had shaft missing

USB port for AirPlay broken

Rear seat alarm goes off randomly

The deal I thought I got initially will be sucked up by my having to rectify the issues….

Steer well clear would be my advice

26 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Outstanding customer service

Outstanding, I went there on Friday to view a car after my car had been written off, had the easiest time, the customer service was simply perfect from the first look to me driving away with the car couldn’t of asked for a better service, Thank you LMC and especially Serina

6 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo LMC Cars LTD

Antwoord van LMC Cars LTD

Thank you so much for the amazing review! We're really glad we could make the process smooth and stress-free for you, especially after the difficult situation with your previous car.

It’s fantastic to hear that Serina took great care of you — we’ll be sure to pass on your kind words to her!

Enjoy your new car, and if you ever need anything, don’t hesitate to get in touch.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

William is a great salesman

Saw a outlander phev contacted lmc cars spoke to William I went down to dealers he explained car not ready yet he would call me reserved car he called turned up got me an amazing deal with part x pi king car up next week William was professional and polite couldn't be any more helpful..

13 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo LMC Cars LTD

Antwoord van LMC Cars LTD

Thank you so much for your kind words! We're really pleased to hear that William took such good care of you and helped secure a great part exchange deal.

It’s always our goal to make the process smooth and straightforward, so it’s fantastic to know you felt well looked after. We’ll be sure to pass on your feedback to William — he’ll be chuffed to hear it!

Looking forward to handing over your new Outlander PHEV next week!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My car is still in warranty

My car is still in warranty. My door handle keyless opening stopped working and I ask them to fix it under warranty. After twice visiting the garage for extensive testing they decided to charge me £320 for changing the handle. Why?? They decided that my handle had a minutiae scratch and they were fast to blame me for the handle disfunction, pretending that Citroen insuranve does not want to fix the handle.
How the scratch on a handle paint will brake the sensor inside the handle??? What about foulty sensor or wet one or maibe disconected cables??
Additionally and optionally I have been offered to change my four tyres as their tread is 4mm. Ridiculous. What is the minimum for tyres??
Not recommended this service.

27 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Efficient and professional service.

17 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo LMC Cars LTD

Antwoord van LMC Cars LTD

Thank you for taking the time to leave us a review! We really appreciate your feedback and are glad to hear you had a positive experience with us.

If there’s anything else we can help with in the future, don’t hesitate to get in touch.

Best regards,
The LMC Cars Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Easy sales journey, then terrible service

Purchased the car on Friday afternoon and drove it home. Charger lead was missing but they said they'd order me one for Monday. Got home and went to move car to get on my drive and it was completely dead. Called them 9am Monday morning to tell them I was calling someone out to replace the battery as I was supposed to be travelling on Friday night. No meaningful apology. I then received a call back asking to be informed of the price of the call out, which they told me was too much! They offered absolutely no solution to me and demonstrated no desire to fix my issue and said they would have a solution for Monday....even though my car couldn't be moved. I live 15 miles away from the garage, but there was no offer for anyone to come and attend. The RAC attended and replaced the battery. It was completely dead and not taking any charge, the mechanic stated that had they checked the vehicle before sale they would have known that. I forwarded on the invoice asking for reimbursement and a relevant amount of compensation for the loss of my weekend away and the time taken to resolve it MYSELF. It is now 11am Monday, No call to see if the car is now okay, no reply to my email asking for reimbursement etc.....after the sale, the service has been truly awful. Avoid.

8 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute Disgrace

Absolute Disgrace. They shouldn’t be in business. Pls don’t reserve as they won’t honour and you won’t be getting refund on your reservation viewing payment.

I paid for viewing reservation for a car that was sold before I viewed. Only thing I am now asking is to get refund on the viewing reservation payment.

I called their sales person Joey, before I left for viewing appointment on 26th May and I was one hour into M25 when Joey called to say that the car had been sold and I can return back. I have no issues that it was highly unprofessional to take money for reservation and not tell that car has been sold when I started the journey given I live 2 hrs away, and only to be told when I had already driven for more than an hour. My challenge now is how I get the £199 viewing reservation money back. Any suggestions from anyone will help.

26 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

1st purchase from LMC…

First time buying from LMC and would definitely recommend to family and friends,great non pushy service from salesman Jengiz who kept us informed through the whole process and promptly sorted the minor issues we noticed on the car when viewing. On collection day he rang and checked what time we would coming so he could personally hand over the car,really pleased with our new vehicle and the service we received.

21 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo LMC Cars LTD

Antwoord van LMC Cars LTD

Thank you so much for your wonderful review! We’re really glad your first experience with LMC was such a positive one.

It’s great to hear that Jengiz provided friendly, non-pushy service and kept you updated every step of the way. We’ll make sure he sees your kind words — he’ll really appreciate them!

We’re so pleased you’re happy with your new vehicle, and we truly appreciate the recommendation to your family and friends.

All the best,

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service when we bought our BMW…

Great service when we bought our BMW from Mo. Always kept in touch and always followed through. Very helpful on handover of car which was very smooth. Would recommend LMC.

28 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo LMC Cars LTD

Antwoord van LMC Cars LTD

Thank you for the lovely review! We're so pleased to hear you had a great experience with Mo and that everything went smoothly from start to finish.

It’s always great to know our team is keeping in touch and following through — that’s exactly the kind of service we aim to provide.

We really appreciate your recommendation and hope you're loving your BMW!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

LMC have a very professional team very…

LMC have a very professional team very friendly and experienced in the selling cars.
MO RAHMAN deserve 10 star plus, such a good man whit a lot of experience in LMC and nice talking with his customers and college,
Just I buy a Tesla Model Y last Saturday

25 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo LMC Cars LTD

Antwoord van LMC Cars LTD

Thank you so much for the fantastic review and your kind words about the team — and especially Mo!

We’re thrilled to hear that your experience buying the Tesla Model Y was such a positive one. Mo truly is a valued part of the LMC team, and we’ll make sure he sees your amazing feedback — he’ll be over the moon!

We hope you're loving the new car, and if you need anything at all, we’re just a call away.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

CON MERCHANTS

Saw a car from LMC, phoned up made arrangements to view at 9am Saturday 18th May, they said already had a deposit / holding fee paid but could not contact them so car was still for sale
I attended to site after a near 200 mile journey to buy the car, they said go get some breakfast as just finishing off a small job, when i went back they were selling the car to someone else !!, THEY used me as a backup in case the others did not buy it

DO NOT TRUST THESE PEOPLE THEY USED ME LIKE A MUG

18 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

I visited LMC Car to find a new car, and Mo Rahmam assisted me. He was incredibly friendly, provided fantastic customer service, guided me through the process, and even helped with the part exchange of my previous vehicle. Overall, it was a great experience at the dealership, and I'm pleased with my purchase. Big thanks to Mo and LMC Car LTD for my new vehicle!

22 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo LMC Cars LTD

Antwoord van LMC Cars LTD

Thank you for the great review! We're so pleased to hear that Mo gave you fantastic service and made the whole process — including your part exchange — smooth and stress-free.

It’s always our goal to make sure every customer feels looked after from start to finish, so it’s brilliant to know you had such a positive experience.

We really appreciate your kind words and hope you’re loving your new car!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer