Schitterende oorbellen, echte eye (ear) catchers. Een fantastisch bedrijf, ben heel blij met miijn mooie oorbellen. Ben benieuwd hoe hun reactie zal zijn, ik verloor vanmorgen een oorbel, er is denk i... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Sinds 2010 creëert LOTT. gioielli met passie en vakmanschap sieraden die net zo uniek zijn als de vrouw die ze draagt. Elk stuk uit onze collectie is handgemaakt in ons eigen atelier, met een scherp oog voor detail, kwaliteit en innovatie. Wij geloven dat schoonheid in de details zit. Of je nu kiest voor een tijdloze klassieker of een gedurfd statement piece: met LOTT. gioielli draag je een sieraad dat met zorg, aandacht en liefde is vervaardigd.
Geschreven door het bedrijf
Vraagt klanten om een review
Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.
Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 1 week
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Bestelling werd snel geleverd.
Oorbellen waren leuk ingepakt.
Retourneren makkelijk en snel.

Antwoord van LOTT.gioielli
Snelle service en duidelijke info over de bestelling.

Antwoord van LOTT.gioielli
op zich is het wel ok.
Ik had 2 paar oorbellen besteld. er zat een kaartje bij de oorbellen waar opstond als de rode zegel verwijderd is kun je ze niet terug sturen. bij 1 paar oorbellen zat er helemaal geen zegel aan. hierover heb ik contact opgenomen en dan word er gezegd dat het door drukte komt. wat zou er nu gebeuren als ik die oorbellen zonder zegel terug zou sturen?

Antwoord van LOTT.gioielli

Antwoord van LOTT.gioielli
Perfecte service, aan alles is te zien met hoeveel liefde aan alles aandacht is gegeven, verpakking, persoonlijke note etc.etc.
Ik ben verslaafd aan de LOTT oorbellen, eenmaal een LOTT en je wil niets anders meer (inmiddels 15 paar)

Antwoord van LOTT.gioielli
De service was super goed.er was een pop up voor gratis armband die werkte niet naar klantenservice gebeld en toen toch gekregen, was hun fout, maar toch. Kleinkind super blij en oma super tevreden. De oorbellen zijn ook super leuk. In een woord alles was super

Antwoord van LOTT.gioielli
Top geregeld! Mooi ingepakt en snel verzonden. Ga het zondag kado geven! Dank

Antwoord van LOTT.gioielli
Na 1,5 jaar mijn oorbellen van LOTT. gioielli gedragen te hebben, zijn ze helaas verkleurd. Ik heb hierover contact opgenomen met de klantenservice. Als oplossing kon ik de oorbellen laten oppoetsen, maar hiervoor moest ik zelf €7,50 verzendkosten betalen.
Toen ik de oorbellen terugkreeg zagen ze er in eerste instantie netjes uit. Echter, na nog geen 1,5 maand, terwijl ze zelfs ongedragen waren, waren ze alweer verkleurd. Daarnaast voelde het metaal stroef aan en zaten er ineens putjes en krasjes in het metaal.
Ik heb opnieuw contact opgenomen en mocht de oorbellen kosteloos opsturen. Daarbij werd aangegeven dat het haakje vervangen zou worden. Vandaag heb ik de oorbellen teruggekregen, maar het haakje is niet vervangen. Het metaal lijkt opnieuw alleen opgepoetst. De putjes en krasjes zitten er nog steeds in en het materiaal voelt nog steeds stroef aan. Ook aan de onder- en binnenkant is duidelijk verkleuring te zien.
Voor een merk als LOTT. gioielli vind ik dit een erg teleurstellende kwaliteit en service. Helaas voor mij geen aankopen van dit merk meer. Ik ga de oorbellen verkopen, het is gewoon zonde van je geld om deze oorbellen te kopen.

Antwoord van LOTT.gioielli
Mijn partner heeft vorig jaar t.w.v. 260 euro aan armbanden gekocht als cadeau voor mij. Afgelopen jaar inmiddels 2 armbanden kwijt en nu viel vorige week de 3e armband ook ineens van mijn pols. Gelukkig gevonden op de badkamervloer. De kwaliteit is echt belabberd, de armbanden laten gewoon los door kapotte schakels. De 4e gratis armband die er als cadeautje bij zat t.w.v. 50 euro was na 3 weken verkleurd.
Na een mailtje aan hun, omdat ik het toch wel veel geld vind, kreeg ik het bericht dat ze niets konden betekenen voor me, behalve een reparatie van de kapotte armband tegen 25 euro kosten plus verzendkosten. Ik heb terug gemaild dat ik graag een andere oplossing hoop te vinden via een leidinggevende, maar ik heb geen reactie meer gehad. 260 euro aan armbanden binnen een jaar weg of kapot en dan deze oplossing vanuit de klantenservice. Wij bestellen niets meer bij jullie.

Antwoord van LOTT.gioielli
Het pakketje ziet eruit als een cadeautje, hoe het ingepakt en verpakt is, echt een meerwaarde. Product zelf is ook van prima kwaliteit.

Antwoord van LOTT.gioielli
Mooie kever broche. Nog groter dan gedacht. Love it! Verpakking en levertijd perfect.

Antwoord van LOTT.gioielli

Antwoord van LOTT.gioielli
Leuke verpakking, persoonlijke noot, je voelt je al speciaal bij ontvangst van het pakketje :-). Nu genieten van mijn mooie nieuwe oorbellen en ik neem de complimenten graag in ontvangst van iedereen!!

Antwoord van LOTT.gioielli
Gebruik al járen de earUps van Lott. Snelle levering, en smaakvol verpakt. Een cadeautje!

Antwoord van LOTT.gioielli
Mooie oorbellen, maar ze zijn te zwaar om comfortabel te kunnen dragen.
Bovendien worden zeer hoge verzendkosten aangerekend: 10€ +6€ retour.

Antwoord van LOTT.gioielli
Schitterende oorbellen, echte eye (ear) catchers. Een fantastisch bedrijf, ben heel blij met miijn mooie oorbellen. Ben benieuwd hoe hun reactie zal zijn, ik verloor vanmorgen een oorbel, er is denk ik een auto over heen gereden. Oorbel is beschadigd, ik heb m gelukkig teruggevonden. Nu een mailtje met goto opgestuurd, ik verwacht dat ze snel zullen reageren en mijn oorbel professioneel repareren, wordt verbolgd

Antwoord van LOTT.gioielli
Was verkeerd gelabeld dus moest dit ophalen bij een ander adres. Met de auto door de sneeuw. De oorbellen zijn te klein passen niet om mijn oorlel. Maar alles is z’n gedoe…ben bang voor retour dus pak mijn verlies. Ook geen tegemoetkoming of iets, alleen “veel draag plezier”

Antwoord van LOTT.gioielli
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.