Maps For Moments Reviews 

2.783
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a personalised star map with the date of our wedding night and it was absolutely perfect. The print quality is fantastic and it looks beautiful in the frame. Delivery was much quicker than e... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely quick and easy site to use, quick delivery and wonderful Star map for our daughters 1st wedding anniversary present

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Arrived promptly, the map is nice but very disappointed with the frame. It looks and feels really cheap quality. I was expecting much more to be honest. I've looked at the prices of frames and this is... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The fastest delivery ever, well packed including plastic cover on the frame. Unfortunately the wooden frame wasn’t of the best quality so I would suggest just buying the print if you’re looking for a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Cadeauwinkel

Geschreven door het bedrijf

Personalised Night Sky Star Maps From Our UK Website, Fast Delivery & UK Support 7 Days a Week. Buy Your Personalised Star Map Gift & Customise online. Live chat, Freephone & Fast Email Reply Support


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(2.783)

32 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful keepsake in memory of my…

Beautiful keepsake in memory of my husband

9 januari 2023
Logo Maps For Moments

Antwoord van Maps For Moments

Thank you for your review Corinne. I'm very sorry to hear of your loss - dedicating a Night sky poster in memory of a loved one is such a beautiful thing to do, and so I really hope that it helps to bring comfort to you and your family during this time. - Kim, CS

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect Christmas gift

18 december 2022
Logo Maps For Moments

Antwoord van Maps For Moments

Thank you for your review Adam. We love hearing about how our products are used as gift ideas, especially when they're received so well! - Kim, CS

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

loved it

i was really happy with my experience and i was delighted with the outcome. it was a gift for my boyfriend who absolutely loved it too!

13 december 2022
Logo Maps For Moments

Antwoord van Maps For Moments

Thank you for your review Miren. Here at Maps For Moments, we work hard every day to make sure that our service is the best it can be, so feedback like this really does mean the world to us! - Kim, CS

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful gift.

Really lovely gift for my partner for Christmas. Lovely memory of a beautiful night we spent in Scotland. Arrived quickly, really simple to order.

22 december 2022
Logo Maps For Moments

Antwoord van Maps For Moments

Thank you for your review Catherine. I'm so thrilled that we managed to exceed your expectations, and that you were happy with everything here at Maps For Moments, from delivery speed to the gift itself! - Kim, CS

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I haven’t received my item and I…

I haven’t received my item and I ordered it on the 27th of DECEMBER.

27 december 2022
Logo Maps For Moments

Antwoord van Maps For Moments

Hello Tito, thank you for your review. I am ever so sorry to hear that your order had not arrived at the time of writing. Your order was shipped on the 28th of December, and I am happy to see that the order has since updated to delivered. However, a member of our customer service team will be in contact with you shortly to see if there is anything else we can assist you with - Kim, CS

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Map as expected but frame a waste of money

Map received pretty quickly, despite royal mail strikes etc. Map itself is exactly as expected, however I would recommend not bothering with the £9.99 black frame and buying one yourself.

The first frame came damaged on all four corners; I cannot fault the customer service because they were happy to send out a replacement on next day delivery. However, the second frame also arrived damaged so I ended up requesting a refund for the frame. Disappointing that both frames were damaged as it was a Christmas present, however their customer service was really efficient and helpful. I should have read the reviews first as there are multiple complaints about the frames and their condition upon arrival.

22 december 2022
Logo Maps For Moments

Antwoord van Maps For Moments

Hi Sam, thank you for your review. I'm sorry to hear that you're unhappy with the frame included in your order, and with the replacement sent out to you. We always aim to provide our customers with high-quality products to perfectly match their star map prints. I can see that you were issued a refund for the full amount by Customer Service. A member of our team will be in touch to assist further with your order :) - Kim, CS

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Lovely idea. Frame damaged.

Really nice picture but the frame was damaged upon opening and had to buy a replacement. Sad considering you pay extra for the frame

29 december 2022
Logo Maps For Moments

Antwoord van Maps For Moments

Hi Sophie, thank you for your review. We're really happy to hear that you're pleased with the star map you have designed, however I'm sorry to hear that your star map frame arrived damaged. We always aim for our customers to receive their items in pristine condition so we're happy to assist in investigating and resolving any occurrences of customers receiving damaged or defective items. A member of our team will be in touch shortly to assist further with this :) ~Ryan T

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Engagement present

Due to postal strikes I did not receive my parcel- when contacted Maps for moments this was rectified straight away with prompt delivery. Was very pleased with my poster which was for a engagement present and it takes pride of place in the recipients home.

21 december 2022
Logo Maps For Moments

Antwoord van Maps For Moments

Thank you for your review Jemma. Here at Maps For Moments, we work hard every day to make sure that our service is the best it can be, so feedback like this really does mean the world to us! - Kim, CS

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great Product, but very late

Product is as described and is of good quality so has made a great Christmas gift, but didn’t arrive until the 29th December (2 weeks after ordering). However, this could have been down to the postal strikes/backlog.

15 december 2022
Logo Maps For Moments

Antwoord van Maps For Moments

Thank you for your review Scott. We work hard every day here at Maps For Moments to ensure that our service is the best it can be for every customer. I have checked your order and can confirm that it was shipped the same day that it was ordered. However, we are very sorry for the inconvenience caused by the postal strikes and backlog and appreciate your understanding. We are happy that you are satisfied with the quality of your Map! - Kim, CS

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Delivery options would be helpful as I…

Delivery options would be helpful as I placed an order on the 17th December and still haven’t received it.

17 december 2022
Logo Maps For Moments

Antwoord van Maps For Moments

Hi Andrew, thank you for your review. We're sorry to hear about the delay in your order arriving! I can see that this was shipped on 19th December however it looks as though this experienced a delay due to the ongoing Royal Mail strikes and the bank holidays over Christmas, with your order arriving on 30th December. We offer both standard and express shipping for orders to UK addresses and a PDF copy of your star map can be requested from our support team if you would like to receive a digital copy of your map immediately. A member of our team will be in touch shortly to confirm if your order has arrived :) ~Ryan T

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Everything perfect except the frame was…

Everything perfect except the frame was damaged on bottom corner

24 december 2022
Logo Maps For Moments

Antwoord van Maps For Moments

Hi Cody, thank you for your review. We're really pleased to hear that you are satisfied overall with your order, however I'm sorry that your frame arrived in a damaged condition. We always aim for our customers to receive their items in pristine condition but we're happy to provide assistance if this hasn't been the case for your order. A member of our team will be in touch shortly to help resolve this :) ~Ryan T

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Family loved the gift

Family loved the gift! Was really thoughtful and special!

I ordered the photo to be A4 and I got an A4 sized frame and it was too big for the frame. Most likely my fault with the frame size so no big deal, just trimmed it down a bit x

25 december 2022
Logo Maps For Moments

Antwoord van Maps For Moments

Thank you for your review Erin. We think personalising a night sky poster after someone is a beautiful gift idea. Our A4 Maps are a standard size of 21.0 x 29.7cm. We are glad that you got it framed up for your family and that they loved it! - Kim, CS

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect memory for baby

Perfect memory for baby. Quick delivery.Good price

5 december 2022
Logo Maps For Moments

Antwoord van Maps For Moments

Thank you for your review Sanita. We think personalising a night sky poster after someone is a beautiful gift idea, and is perfect for any special occasion or memory - I'm so pleased to hear that you think so too! - Kim, CS

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great item easy to order

Great item easy to order. Brilliant service.

23 december 2022
Logo Maps For Moments

Antwoord van Maps For Moments

Thank you for your review Karen. I am so glad that you found our Maps easy to order and that the service you received was excellent! - Kim, CS

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Really happy with the results and the…

Really happy with the results and the fact you can get the exact map of the night you met your love one was a good touch. Only rated 4 stars due to the frame options could a variety of colours and better size options example of an a2 frame with a3 mount, which I brought separate from Amazon for 23 pound but other than that 🙌

25 december 2022
Logo Maps For Moments

Antwoord van Maps For Moments

Hi Rickie, thank you for your review! We're really pleased to hear how happy you are with your star map and we hope that the recipient loves this too! For our A3 star maps, we currently offer the framing options of a black full frame or a poster hanger in white, black or natural wood. We're always looking for new ideas for products to offer to our customers though so I've passed your review on to our product development team for feedback on potential future framing options :) ~Ryan T

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Happy chappie

Great idea easy ordering happy recipient

25 december 2022
Logo Maps For Moments

Antwoord van Maps For Moments

Thank you for your review Paul. We are pleased to hear you are over the moon with your Maps For Moments gift! - Kim, CS

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Parcel hasn’t arrived

Parcel hasn’t arrived
Tracking number is not valid

15 december 2022
Logo Maps For Moments

Antwoord van Maps For Moments

Hi Dan, thank you for your review. We're sorry to hear about the delay in your order arriving. It looks as though this was shipped on 15th December but appears to have experienced a delay due to the ongoing Royal Mail strikes and bank holidays around Christmas - these delays have only affected a small number of orders however we're happy to assist any customers experiencing these. I can see your order was delivered on 31st December and a member of our team will be in touch to confirm this has been received :) ~Ryan T

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I haven't received my parcel and it was…

I haven't received my parcel and it was placed 14th December. Still not arrived.

This was a Christmas present

25 december 2022
Logo Maps For Moments

Antwoord van Maps For Moments

Hi Vicky, thank you for your review. I am sorry to hear you did not receive your order in time for Christmas. I can see that your order was placed on the 14th December and dispatched the same day by our warehouse team.

There were many Strikes ongoing throughout December which did cause some disruption. Although courier delays are completely out of our control we understand the frustration caused.

I can see that the delivery of your order was attempted by Royal Mail on the 28th December however you arranged to collect this on the 29th December from the Post Office.

I hope you are overall happy with your order and apologies once again for the inconvenience caused - Paige CS

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommended

This is the second map I've bought. Excellent items. Excellent service. Highly recommended as a unique gift for someone.

22 december 2022
Logo Maps For Moments

Antwoord van Maps For Moments

Thank you for your review Tony. We’re over the moon to hear that you are so pleased with your night sky gift! We take great pride in the presentation of our night sky gifts and are always happy to hear it’s well received! - Kim, CS

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

22 december 2022
Logo Maps For Moments

Antwoord van Maps For Moments

Thank you for your review Sarah. I'm so thrilled that we managed to exceed your expectations, and that you were happy with everything here at Maps For Moments. - Kim, CS

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer