MH Star UK Reviews 

726
•
TrustScore 3 uit 5

3,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The armrests that came with the chair could not be fitted as per the instructions. I had to drill out the frame in order to bolt the armrests on from below. This also required purchasing extra 6mm bol... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The metal garden bench we ordered arrived very quickly but the fittings were missing. They sent new fittings within a day but unfortunately these were not the correct ones. They sent more fittings b... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The buying process was fine but the delivery was bad. The riser/recline chair was delivered in 2 boxes the were left in the middle the drive by the gate. Very heavy the car could not get out. The natu... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The item was delivered with courtesy and professionalism with an apology for lateness. The driver was definitely overworked. I was number 82 in her job lot. Have a thought for your staff

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel
  2. ook in
  3. Dierenverzorgingswinkel
  4. Fitnesswinkel
  5. Slaapkamermeubilair winkel
  6. Tuinmeubilairwinkel
  7. Woonkamermeubilairwinkel

Geschreven door het bedrijf

We're a UK-based retailer bringing you great value across home, garden, pet supplies, outdoor living, kids' toys, office essentials, and bathroom goods. Whatever you're shopping for, we aim to make it easy to find quality products at prices that make sense. You'll find us on major online marketplaces, and we're proud to partner with well-known high street retailers, supplying goods sold through their websites too. Thanks for shopping with us - we'd love to hear what you think!


Contactgegevens

3,0

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

726 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 31% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,0

Alle reviews

(726)

320 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ian Askey

The product was quality, Whenever you get a good price the product usually explains why. Not on this occasion. From ordering, price,delivery and product. I will definitely be using you again in the future. Excellent

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The shed arrived

The shed arrived. It was a day late. It's also the wrong colour. The package didn't include enough spacers and small screws to complete building it. The instructions were ok if good with picture ones. It did take longer to build than the specified time but was easy to construct. Thankfully they include gloves to help prevent cuts from the sharp metal.
The finished shed is brilliant. We got 2 adult bikes and my lawnmower in it with plenty space.

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I'd ordered a 3 x 4mtr Gazebo from MH…

I'd ordered a 3 x 4mtr Gazebo from MH Star and couldn't be happier with the product after a few diy issues which were resolved promptly by their customer service department. 5 stars for MH Star and the product. Perfect shade in our current heat wave.

28 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a ride on car for my daughter…

Ordered a ride on car for my daughter from MH star through The Range marketplace. I’ve had the worst service from the start, it arrived a week after it was supposed to, then when it did arrive, with no tracking info at all it was left outside (I live on a main road) I couldnt locate it for around a week until I found someone further down the street had it. As this took so long I purchased another elsewhere and set this one for return, on 2 occasions they booked me in for a courier to collect to which no one turned up on both occasions, baring in mind I have had to take days off work for this. Waited and waited no one came, they are now trying to make me arrange for a 3rd time and refusing to refund me otherwise. Do not use them!!! Awful company who prevent their customers from getting a refund!

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MH Star UK

Antwoord van MH Star UK

Dear Jade,
Please accept our sincere apologies for the experience you have had with your order. We are very sorry to hear about the delivery delay, the lack of tracking updates, the parcel being left in an unsuitable location, and the repeated inconvenience caused by the unsuccessful collection attempts.
We completely understand how frustrating it must have been to take time off work on multiple occasions only for the courier not to arrive. This is certainly not the level of service we strive to provide, and we sincerely regret the inconvenience and disappointment this has caused.
Collection requests are dependent on our courier partners, and we are sorry that the scheduled collections were not completed as expected. Your feedback has been shared with the relevant teams so that both the delivery and collection issues can be reviewed and improvements can be made.
Once again, we sincerely apologise for your experience and appreciate you taking the time to share your feedback.|
Kind Regards,
After Sale Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible experience, not yet resolved

Ordered a tent through Tesco Marketplace, fulfilled by MH STAR and selected express delivery. The tent arrived 4 days too late for our trip and has to be returned.

Have had nothing but issues trying to return our package. Collection date was arranged for 21st July. I waited in every day last week and no-one attended. Mh Star intimated collection failed, which is not true, it was just never attempted. I've been provided with an alternative collection date with the same reference number as last time and the tracking info on the courier website hasn't been updated since last week. They won't provide me with a shipping label to return the item myself. At this rate I suspect i'm stuck with the item and will not be able to receive a refund. Terrible service. Avoid if you can.

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MH Star UK

Antwoord van MH Star UK

Dear Mary,
We are sorry for the inconvenience and frustration caused by the delay in the delivery of your order and the difficulties you have experienced while trying to arrange its return.
We understand how disappointing it must have been for your tent to arrive after your planned trip, particularly when you selected express delivery. We are also very sorry to hear about the unsuccessful collection arrangements and appreciate how frustrating it is to wait in for a collection that does not take place.
Please be assured that collection requests are coordinated with our courier partners, and while delays or failed collections can occasionally occur due to unforeseen circumstances, we recognise the inconvenience this has caused. Your feedback has been shared with the relevant team so that the collection process can be reviewed and improvements can be made.
We sincerely apologise that your experience has not met the standard of service we aim to provide, and we appreciate you taking the time to share your feedback.
If you are still stuck with the same situtaion, please contact our customer support team on 0800-240-40-50 and they will try their best to assist you further.
Kind Regards,
After Sale Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought a fan from mh star in I must…

I bought a fan from mh star in I must admit I was disappointed in the time I waited for delivery six days when I actually said one day,but we were going through a heatwave so maybe they were inundated with offers at that time.when it arrives it appeared to have been used before and maybe been returned but I am no way saying my star were at fault just an error maybe in warehouse.I decided to return it as I had bought it as a gift and was upset.I emailed the company and twice they kindly offered me a discount which I declined and then they gave me a full refund£109.90 and kindly said I could keep the fan which I donated.it has not put me off ordering from this company again as they tried so hard to make things right and their customer service is fantastic. Thank you mh star and Amir.

29 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchased a pergola item was not fit…

Purchased a pergola item was not fit for purpose , the roof rattled very loudly and front fastening kept jumping out of place causing roof to retract .
We sent photos and company agreed for us to return , we repackaged in original packaging and have now waited in on 3 separate dates for collection but they have never collected .

23 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MH Star UK

Antwoord van MH Star UK

Dear Graeme,
We are sincerely apologise for the inconvenience you have experienced with your pergola and the repeated failed collection attempts.
We are sorry to hear that the product did not meet your expectations and that you encountered issues with the roof and fastening mechanism. We also understand how frustrating it must have been to carefully repackage the item and wait at home on three separate occasions, only for the courier not to attend.
This is certainly not the level of service we strive to provide. While collection arrangements are managed by our courier partners, we fully appreciate the inconvenience these unsuccessful collection attempts have caused. Your feedback has been shared with the relevant team so the matter can be reviewed and steps can be taken to help prevent similar issues in the future. If the isssue still has not been resolved you are most welcome to our relevant team on 0800-240-40-50 and they will try their best to assist you further.
We sincerely apologise for your experience and appreciate you taking the time to bring this matter to our attention.
Kind Regards,
After Sale Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good customer service.

Great big thank you to Xavier who was very helpful sorting out a replacement part for my
Unit that i was short of. He was very polite and understanding. I got the replacement within 3 days.
Great customer service from Mhstar. Will certainly
use again.

Phil Milsom

20 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Please do not use this company

Please do not use this company. Bought a parasol and their 'recommended' based via Tesco Marketplace. Item arrived but the base was not compatible. Collected 2 July, I had to chase the refund on 9 July, they then checked the warehouse and agreed to refund. Two weeks later, no refund, chased again and finally it arrived.Do not use - absolute cowboys.

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MH Star UK

Antwoord van MH Star UK

Dear Louise,
Please accept our sincere apologies for the inconvenience you experienced with your order and the delay in processing your refund.
We are sorry to hear that the recommended parasol base was not compatible with your purchase and understand how frustrating it must have been to chase updates after the item had already been collected. This is not the level of service we aim to provide.
Refunds can only be processed once the returned item has been received and confirmed by our warehouse, which is also mentioned in the confirmation email that the customer has to inform us that item has been collected which will help us out to log the Refund on immediate basis as on daily basis multiple number of pallets going out and coming in.
We apologise for the delay in completing this process and appreciate your patience while the necessary checks were carried out.
Your feedback has been shared with the relevant team, as it helps us improve both our product listings and after-sales service. We sincerely regret that your experience did not meet your expectations.
Kind Regards,
After Sale Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant service bought a electric car…

Brilliant service bought a electric car for my 2 year old son unreal but he lost the parental remote contacted the company for a spare expecting a charge but very happy to say they had a spare and in the post free of charge the agent I spoke to was faryal she was was so helpful I distance my order number handy she searched done security she was unreal great company even better staff

18 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivered when said and when a problem…

Delivered when said and when a problem arose it was sorted efficiently and with a very nice person on the phone. Can't fault them and yes I would use this company again I give them 5stars well done all involved thank you for your quick response

14 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I cannot fault this company

I cannot fault this company. Both times I have called I was connected to someone withing 1 minute, that's unheard of nowadays. AWAIS was extremely helpful,polite and professional,he was able to sort out my problem with part of a delivery very efficiently. I am a very happy customer, many thanks especially to AWAIS. I wouldn't hesitate to use this company again.

17 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Can’t fault

Delivery exactly when said within 48 hours of ordering
Box was perfect and item inside was exactly like we expected
Very happy thankyou very much

29 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Completely Awful customer service

Completely Awful customer service.Huge Pergola took 4 days to be delivered, despite paying for quick delivery. Missing crucial parts needed to keep the roof cover up. We were told none were available and we had to source our own at our own cost. Alternatively we could send entire package back to them…it was at this point drilled and cemented into the ground and our house. Thankfully Tesco who we ordered through gave us a partial refund so that we could buy the parts needed. Do Not order from this company or through a third party Market Place seller.

14 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MH Star UK

Antwoord van MH Star UK

Dear Julie,
Thank you for taking the time to share your feedback. We're very sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the inconvenience caused.
We understand how frustrating it must have been to receive your pergola later than expected and then discover that essential parts were missing. We also appreciate the difficulty of being offered a return after the product had already been assembled and permanently installed.
While we're pleased that a partial refund was arranged through Tesco Marketplace to help cover the cost of the replacement parts, we regret that your overall experience did not meet your expectations and could not assist you with the partial refund from our end due to platform restrictions.
Your feedback has been shared with the relevant teams to help improve our products, parts availability, and customer service. We appreciate your comments and are sorry for the disappointment caused.
Kind Regards,
After Sale Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely abysmal

Absolutely abysmal, apparently the first delivery was never registered by the courier so they used a different courier and apparently the item was lost. I don't believe a word of it. Wish I had never bought this item from Robert Dyas. How they even operate I do not know.

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MH Star UK

Antwoord van MH Star UK

Dear Luckybear,
Please accept our sincere apology for all of the inconvenience you have faced about your ordered item.
We understand how disappointing it is when an order is delayed and communication regarding the delivery is unclear. This is not the level of service we aim to provide, and we regret that your experience has left you feeling this way.
Your feedback has been shared with the relevant teams for review so we can investigate what happened and work to improve our delivery processes. We truly value your comments and sorry to hear about the delivery services which we do not aim to provide from our delivery partners.
We sincerely apologize again for the inconvenience caused.
Kind Regards,
After Sale Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Not the companies fault

Not the companies fault, their staff are amazing but why they would use Evri is beyond me as they are the most unreliable company ever. Would it put me off buying from this company in the future, possibly if I'm honest, but as i said the staff couldn't be faulted. 😊

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MH Star UK

Antwoord van MH Star UK

Dear Paula,
We're delighted to hear that our team made such a positive impression, and we truly appreciate you recognising their efforts. Your kind words mean a great deal to us.
At the same time, we're sorry that the delivery experience didn't meet your expectations. We understand how disappointing it can be when a courier service impacts an otherwise positive purchase, and we appreciate your honest feedback regarding this. In your next orders, we cannot promise to not use the EVRI courier, as it is an auto process, but after placing the order within 2-3hrs you can give us a call back to ask for another courier team and will share your valuable request to our concerned team and they will try to change the courier team.
Thank you for highlighting both the positives and the areas where we can improve. We hope we'll have the opportunity to provide you with a smoother overall experience in the future. 😊
Kind Regards,
After Sale Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No order delivery !! Pay for from amazon

No order delivery by these guy or Robert days ( ecom) company for bed!!!

14 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MH Star UK

Antwoord van MH Star UK

Dear Hector,
Thank you for sharing your feedback. We're very sorry to hear that you did not receive your bed order and sincerely apologize for the inconvenience and disappointment caused.
We understand how frustrating it is when an order does not arrive as expected. This is not the standard of service we aim to provide. We'd like the opportunity to investigate what happened and assist you further.
Please contact our Customer Support team with your order details so we can review your case and work towards a resolution as quickly as possible. We appreciate your patience and sincerely apologize again for your experience.
Kind Regards,
After Sale Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful company

Awful company, wish I had read the reviews here before buying, parasol owned for 4 weeks already fit for the bin, cheap tat don’t waste your money

15 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MH Star UK

Antwoord van MH Star UK

Dear Lisa,
We are sorry to hear about facing a bad experience and please accept our sincere apology about all of the inconvenience.
Thank you for taking the time to share your feedback. We're very sorry to hear that your parasol did not meet your expectations and sincerely apologize for the disappointment caused.
We understand how frustrating it is when a product develops issues after only a few weeks of use. This is not the level of quality we strive to provide.
We would appreciate the opportunity to investigate this further. Please contact our Customer Support team with your order details and photos of the issue so we can review your case and work towards a suitable resolution.
Thank you again for your feedback, and we sincerely apologize for your experience.
Kind Regards,
After Sale Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer