Modern Reform Reviews 

66
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

After having an issue with missing bolts you guys corrected the issue and gave me a prompt refund along with a store credit to use in the future. It was great to get a call explaining all of the detai... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

While I mistakenly thought the five toe socks were dual traction, grips on the inside and outside of the sole, I was able to return them. Please note that returns are paid by the purchaser. I hope t... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

When I made an inquiry as to the progress of my Pilates Reformer, the agent got back to me quickly with a very pleasant note and explanation which I greatly appreciated.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I got the Unique Uruguayan Amethyst Geode that I ordered last week. It added a glow to my crystal collection. Speaking of the crystals, they are truly magnificent. The deep purple color of the a... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Fitnesswinkel

Geschreven door het bedrijf

Manufacturer and online retailer of tested and trusted wellness and medical equipment. We're dedicated to providing you the very best of wellness, fitness and recovery equipment with an emphasis on white glove service, huge savings, and excellent customer service.  


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

66 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(66)

21 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As advertised

The leg riser was on backorder, but it came as promised, and the equipment is as advertised

7 oktober 2025
Logo Modern Reform

Antwoord van Modern Reform

We're disappointed to hear this, Mary, and we've reached out privately to resolve. For clarity: This is the exact Pilates ProWorks® FitFormer™ 2.0 - Home Edition you ordered. It is a compact, foldable reformer for home Pilates workouts (100" L, folds for storage). There are no other versions or renditions of this reformer. It shipped directly to you from Pilates ProWorks® manufacturer.

We discussed pre-purchase that it's not a Lagree Megaformer (a separate, larger HIIT machine) and is smaller for home use. Happy customers love its versatility and space saving characteristics which it is known for (check Reddit for home-user reviews!). However it is not marketed, sold, or known as a professional grade reformer. We do sell more robust reformers at a different price point.

Leg risers were disclosed as backordered, with riser kit assembly covered by us - and we will keep this promise!

We've offered a $250 credit and support. Looking to hear back from you.

Contact us anytime.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Company has changed the price and is…

Company has changed the price and is trying to call it a data error after ive completed the purchase. The unchanged they added is doubling the cost. Buyer beware they are scam artists!

4 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Modern Reform

Antwoord van Modern Reform

Hello Rudy, Apologies for your purchase experience. We indeed had an incorrect MSRP listed for the 3-Person Maxxus Sauna. We sent you email communication stating the error transparently. The unit goes for $4,800, not the $2,295 you initially paid. We sent you an invoice for the balance which you promptly paid and we worked efficiently to fulfill your order. Your order was loaded with shipping delivery service. You requested a cancellation outside of the 24-hour cancellation window. We cancelled your order per your request over the phone, recalled the freight, and charged you the mandatory freight return fee that was incurred. We refunded your payment, less the return fee and we went further - we gave you a store credit for the exact amount of the freight return fee for any future purchases. We prioritize customer success and go above and beyond. Thanks for shopping with us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick problem free delivery of a unique…

Quick problem free delivery of a unique and high quality Swedish workout ladder.

21 mei 2025
Logo Modern Reform

Antwoord van Modern Reform

Hello ECW,

Thank you for the 5-star review! We are so glad to hear that your Swedish workout ladder arrived quickly and without any issues.

We take great care in sourcing unique, high-quality equipment that stands out, so it’s wonderful to know you’re happy with the craftsmanship. We hope it makes a fantastic addition to your fitness routine!

Best regards,

Customer Success Team
Modern Reform®

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Modern Reforn is THE BEST in the…

Modern Reforn is THE BEST in the business! Chuky goes the extra mile to make sure you get the best price and the quickest delivery! The are so helpful! I will continue to order from Modern Reform!

25 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Modern Reform

Antwoord van Modern Reform

Hello Beth,

Thank you so much for the incredible review! It was such a pleasure working with you on your studio’s reformer bundles.

At Modern Reform, we know that for a fitness business, timing and budget are everything. I’m so glad I could go the extra mile to secure the best pricing and ensure a quick delivery so you could get your classes up and running without delay.

We are rooting for your studio’s success and can't wait to see your community grow. We look forward to being your go-to source as you expand into new centers in the future!

Best regards,

Chuky
Product Operations Team
Modern Reform®

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I enjoy walking out on the walking pad.

Walking pad is a surprise gift I received from my son and daughter in law in 2023. Prior to having the walking pad, I usually walk in doors facilitated by video workout sessions which I enjoy. The walking pad has boosted my zeal for walking more because it’s easy to use and helps to strengthen my knee joints and I feel much better moving around and climbing stairs. It does not take any extra space for storage, I just stow it permanently under my living room couch and when I want to use it, I just shift the couch. It’s so convenient to use and is helping me to keep fit.

23 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I'm 67 years old and my daughter bought…

I'm 67 years old and my daughter bought me a walking pad 1year ago. I always wanted to walk but I didn't want to walk by myself but since I had my walking pad I walk a hour every morning five days a week. I love it. It is so convenient and easy to use. I would recommend it to everyone. I feel so much better since I started using it.

22 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Lagree reformer

Great machine overall. Lost 2 stars because: 1. The stickers that sit on top of the front&back platforms were peeling off from every edge when I opened the box. 2. Although it’s great that it folds I half for storage, the carriage has been getting stuck (feels like driving over a pot hole) during some of the exercises. Almost like it should be a smaller folding crease so the wheels don’t get stuck.

8 februari 2024
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Purchasing my reformer was an easy…

Purchasing my reformer was an easy upfront transaction. I bought the Align F3 foldable reformer and the quality is amazing. Modern Reform carries high quality exercise equipment and has exceptional customer service to support your purchase. I have no problem using them for future equipment purchases.

24 oktober 2023
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It is incredibly user-friendly.The…

It is incredibly user-friendly.The intuitive control panel and the handy remote make it easy to navigate through the different massage modes and adjust settings according to my preferences. Additionally, the chair's silent operation ensures that I can fully enjoy my massages without any distracting noises.

14 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love how sturdy and durable It is

I love how sturdy and durable It is. Despite its lightweight and portable nature, the quality of the materials used is exceptional. This ensures that it can withstand frequent use and remain in top-notch condition for years to come. It truly feels like a long-term investment in my recovery and overall well-being. One of the standout features of the Cryospring Portable Ice Bath is its noiseless operation. Unlike some other portable ice baths on the market, this one doesn't produce any loud sounds or vibrations, allowing me to relax and enjoy my cold therapy without any distractions. It truly creates a serene and calming experience that enhances the overall effectiveness of my recovery sessions.

13 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My Massage Program is a great addition…

My Massage Program is a great addition to this massage chair. It allows to save our favorite massage techniques and settings, access them whenever we want. It's convenient and ensures me enjoy a personalized massage experience. Another interesting feature is the Chromotherapy Lights. These lights emit soothing colors that helps create a calming ambiance during our massage session. It adds a unique touch to the experience and enhances relaxation. I am very much happy with the purchase!

2 augustus 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer