MOMINA - Designer Outfit Collection Reviews 

579
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The clothing is beautiful and arrived well packaged. The quality is great, the sizing is accurate, and the material is comfortable. Overall, I’m really happy with my purchase.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

the suit is very beautiful as shown in picture. fabric and embroidery is also good as described

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY FROM THIS SELLAR!! They are absolutely full of crap. Their products suck and are nothing like original designers. Refuse to give full refund as per payment method and in response they act c... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m always amazed by Momina's! Their clothing quality is truly top-notch. I've been choosing them for special occasions like birthdays and Eid for nearly five years now. I sincerely wish for their bus... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

MOMINA – Designer Outfit Collection stocks the latest Pakistani designer apparel following the latest trends and fashion, at the best prices in UK.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

579 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(579)

62 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Good quality

It’s nice suit

23 februari 2026
Logo MOMINA - Designer Outfit Collection

Antwoord van MOMINA - Designer Outfit Collection

UPDATE:

Based on our email conversation, it was revealed that the issue you experienced with your order and the lack of communication was with a different retailer altogether. After that negative experience with them, you unknowingly left a negative review for us thinking we were them.

---

Hi. I'm sorry to hear that. Our Returns Policy is very simple and all on the website. You just need to fill out the Returns Form and the returns team will reply back with all details for returning the item.

I have gone through our emails and WhatsApp messages and cannot find any communication from you. Please contact us directly if you have any queries on info@momina.co.uk

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I really like this item

I really like this item. The quality is good and it fits perfectly. The material feels comfortable and looks exactly like the pictures. Delivery was also quick. I would definitely recommend it.

5 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo MOMINA - Designer Outfit Collection

Antwoord van MOMINA - Designer Outfit Collection

Thank you so much for the lovely feedback 🥰

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience

Great experience. Nice fabric nicely stitched dress🌺

23 februari 2026
Logo MOMINA - Designer Outfit Collection

Antwoord van MOMINA - Designer Outfit Collection

Thank you so much for the feedback 😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic outfit

Fantastic outfit! As described. Quick delivery. Second time I have ordered with them and they have not disappointed :)

25 februari 2026
Logo MOMINA - Designer Outfit Collection

Antwoord van MOMINA - Designer Outfit Collection

Thank you so much 🥰🥰🥰

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fabrics quality too bad

Fabrics quality too bad, when asked to return they told have to pay for return.really disappointed.

23 februari 2026
Logo MOMINA - Designer Outfit Collection

Antwoord van MOMINA - Designer Outfit Collection

We’re sorry to hear that the item did not meet your expectations. We offer a wide range of products across different price points so customers can choose what best suits their preferences and budget. The item selected was from our more budget-friendly range.

We can confirm the item was not faulty, and as requested, we accepted the return and issued a full refund. In line with our policy, return shipping costs apply when items are returned due to personal preference rather than a defect.

We always aim to be transparent about our pricing and return policies, and we’re happy to assist customers prior to purchase if they’d like guidance on selecting from our different collections.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Disappointing

A suit was sent to me, clearly the wrong size and the stitching down both sides had been taken out, you could see the overlock stitching was visible and damaged material at the bottom. Took a while to get a response, however I did get a refund.
Return policy is only 14 days and you have to pay for postage, was unable to return in time and not even offered a credit note or exchange.

26 januari 2026
Logo MOMINA - Designer Outfit Collection

Antwoord van MOMINA - Designer Outfit Collection

Hi,

I’m sorry to hear about your experience, and I appreciate you reaching out. Our 14-day return period is a fairly standard policy. After reviewing your order, we can see that you returned one of the suits within that timeframe, and it was successfully refunded.

The second return request was made outside of the 14-day window, after you had a change of mind. Unfortunately, we’re unable to accept returns beyond the two-week period.

We truly appreciate your understanding, and please don’t hesitate to reach out if you have any other questions or if there’s anything else we can assist with.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Bottom stuff is not so good

Bottom stuff is not so good. Shirt and trousers have no match. It’s disappointing.

29 januari 2026
Logo MOMINA - Designer Outfit Collection

Antwoord van MOMINA - Designer Outfit Collection

Hi. We’re sorry to hear the items didn’t meet your expectations. We always aim to provide high-quality items, and if you’d like to contact our support team, we’d be happy to help.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service. The outfits were exactly as expected. The only thing is the cost of returns/exchange, you have to pay p&p. There is also a deduction for the p&p of your original order if the return makes the over all price come down below the free p&p threshold. And then theres the delivery cost for the suit you want exchanged. All in all it can become as costly as the actual suit. I understand the logistics of this as a business and MOMINA are very transparent. But if your ordering clothes, especially for chn, you will most likely need an adjusted size. Something for customers to factor in when placing an order.

2 december 2025
Logo MOMINA - Designer Outfit Collection

Antwoord van MOMINA - Designer Outfit Collection

In most cases, we cover the delivery cost of sending the exchange parcel back, as long as the customer sends the suit to us. But in this case, your original order had free delivery discount, plus we gave you additional discount as goodwill, which was valued more than the delivery cost. This is why we mentioned that we cannot give further discounts on the same order and cover extra delivery costs, as we still have to pay for the courier service, especially considering it was a low value suit. I hope you understand why we had to take this decision.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ur return policy really bad sorry to…

Ur return policy really bad sorry to say I have return my item it's been 10 days but still no reply no refund

29 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo MOMINA - Designer Outfit Collection

Antwoord van MOMINA - Designer Outfit Collection

Hi. I've looked into your order and the refund was processed the day before you wrote this review. As mentioned in our previous email, the automated email confirming your refund is only sent out once your bank has responded to us with a confirmation of a completed refund. If you havent received that email yet, then its probably still in process. Depending on your bank, this can take a few days to complete.

Rest assured, everything from our end has already been completed.
If you have any queries, please feel free to get in touch via email, WhatsApp or by call.

I hope I have been able to answer your questions, and would appreciate if your could reconsider the review rating.

Have a lovely day 🥰

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service, great quality of the fabric as promised , delivered in time. Keep up the great work, definitely recommend

28 oktober 2025
Logo MOMINA - Designer Outfit Collection

Antwoord van MOMINA - Designer Outfit Collection

Thank you so much ❤️

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

It was a shame my order was not…

It was a shame my order was not complete and was refunded at the discounted price. Instead it should be made notice when ordering that it’s not in stock to change the order there and then to avoid refunds. The clothes were as good as the pictures and with the lawn it needs to be stated whether the clothes have been shrunk before hand

27 oktober 2025
Logo MOMINA - Designer Outfit Collection

Antwoord van MOMINA - Designer Outfit Collection

Hi. Thank you for the feedback. From the 6 suits on that order, 1 was not available in stock, hence it was refunded. This doesn’t happen often, but occasionally there can be stock count errors. We do our best to keep this to a minimum. Also, in regards to the refund, since there was a 10% discount code used on the order, the amount paid for that suit was the exact amount refunded. I hope I was able to answer your query, and please accept our apologies for any inconvenience caused. If you have any questions, please get in touch and we would be happy help ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good suit

Very good level of service provided by momina, suit ordered good quality, stitching good, the size was as described, would order again, thank you!

31 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo MOMINA - Designer Outfit Collection

Antwoord van MOMINA - Designer Outfit Collection

Thank you so much for the lovely feedback 🥰

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer