Museum Selection Reviews 

132
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Haynes motor museum is a perfect day out,for the enthusiast, but does offer entertainment for the kids. The halls are well laid out. The "Red hall was a plethora of all things red. This was my third... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have received my 5th clothing item from Museum Selection today. I have been buying clothing from them in the last 2 years. Everyone, in every country I go, admires my dresses from the Museum Selecti... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible quality products- after a 5 week wait to receive a parasol & a bench, the bench arrived in a broken box & was broken inside. The parasol was made of cheap nylon, & the wooden looking pole was... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We ordered Christmas cards from Museum Selection. Despite repeated phone calls and promises still not arrived 3 weeks later Always excuses and really not wanting to take any responsibility, even a c... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Evenementen en entertainment

Geschreven door het bedrijf

Home & Gifts inspired by our rich heritage. At Museum Selection, we are proud to work with over 20 museums and galleries in Britain and around the world. Explore our collections of home accessories, gifts and clothing inspired by 2,000 years of art and history.


Contactgegevens

2,6

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

132 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 16% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,6

Alle reviews

(132)

10 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order not completed after more than 2 weeks

Order not completed after more than 2 weeks. Money taken from my account however. On telephoning they say the order will be delivered in 3 days but the order is still not complete and has not been delivered. This is the last time I will use this company.
04/12/23 It is now 19 days since my order was placed, order still not completed and no contact. They say they will contact me - never happened. If I do not hear anything within the next few days I will be going to the Financial Ombudsman.

1 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Museum Selection

Antwoord van Museum Selection

Thank you for your feedback and for bringing the problems experienced on your recent order to our attention. We are very sorry to hear that your order was delayed, we understand how frustrating this is. A senior member of our team would like to speak with you to help resolve the issue, we have sent a request for further information if you are able to provide this? We apologise for any inconvenience caused. Kind regards, Caroline

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer service

I have previously been a contented customer and have generally been pleased with the quality of the items purchased and the service received. But I ordered an item of furniture in March. From time to time I received an email explaining a delay with the order. Finally I was told it would be delivered by DPD - I arranged delivery on Nov 20th when we could plan to be in all day. No delivery and no sign of what had happened to the item. We have phoned on a number of occasions complaining about the delay, and again on Nov 21st, saying that we had lost patience with the whole thing. We would no longer accept delivery of the item and wanted our money and postage costs back plus compensation for the poor service. We were told someone would get back to us, but we have heard nothing since (and still no sign of any delivery!). We will not buy from this company again.

Just to note the resolution of my complaint. The company agreed to refund my money. They did not initially refund the postage amount included in the total, but then relented and increased the amount to be refunded. Despite the fact that I paid the money back in March, they refused to add anything by way of compensation or interest. The money has still not come back into my account, but I am told it is on the way.

20 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Museum Selection

Antwoord van Museum Selection

Thank you for your feedback and for bringing the problems experienced on your recent order to our attention. We are very sorry to hear that your order was delayed, we understand how frustrating this is. We are also very sorry that our communication has fallen short. Our customers are very important to us and we would like the opportunity to speak with you to remedy this matter. A senior member of the customer services team will be in touch with you soon. We apologise for any inconvenience caused. Kind regards, Caroline.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Items ordered, but there was no stock

Ordered 3 items 6 days ago. All were in stock and order went through. After 4 days one item was refunded. Then another on the next day. I learn this via PayPal who send me notifications of refunds. As the postage is five pounds this was more than the remaining item of 4 cards. I then cancelled everything. Will not purchase anything from this company as there is no confidence that they will actually deliver the goods. Eventually I receive notification that the items ordered are out of stock. This is not good business to allow customers to think they will receive items then find out there is none. In this instance items were for gifts and unable to purchase anything else as it's too late. Such a let down by this company.

23 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ware kam dann recht spät und Bezahlung…

Ware kam dann recht spät und Bezahlung passte. Aber seitdem werde ich mit Werbeprospekten von Weiß Gott woher, zuletzt aus den Niederladen, zugemüllt. Datenschutz kennen die wohl nicht, da werden munter zu Verdienstzwecken die Adressen weitergegeben. Ein no go!,
Ich rate, Finger weg von diesem Unternehmen!

7 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

When things go wrong.........

Sometimes things go wrong - in this case a large box of items I had ordered arrived with damaged goods. It appeared something very heavy had been dropped on my box.

I called customer service and spoke to Peter who was very helpful and asked me to send an email with photos. He was most reassuring saying he would immediately replace the damaged items.

The very next day I got an email of apology from Nikki who again reiterated the damaged items were being replaced. The same day I received a notification that these items were on the way - obviously at no charge to me.

When things go wrong it is how they are dealt with that matters. The customer service at Museum Selection has been exemplary. Thank you all. I will be ordering again with confidence.

12 september 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gute Qualität

Die Lieferung erfolgte in der angekündigten Zeit, die Qualität der Ware ist gut, ich weiß es, da ich das gleiche Teil vom Hersteller besitze, und sieht genau so aus wie abgebildet. Gerne wieder.

26 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ware wird sofort bezahlt und nicht geliefert.

Bestellte Ware wurde sofort bezahlt aber MONATE später noch nichts geliefert. Eine Tunika, die ich sofort zurück geschickt habe, ist im Voraus bezahlt worden aber bis heute kein Geld zurück erstattet. Auf Nachfrage wird schleppend geantwortet.
Ein unseriöses Unternehmen!

16 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Commande le 05 avril : 1 étoile pour le catalogue

Commande le 05 avril. Rien reçu 15 jours plus tard, je téléphone, et reçois un mail me précisant qu'un article est indisponible jusqu'en juillet, tout sera envoyé en même temps pour économiser du CO2 ! Finalement on me rembourse, TOUT est indisponible.

20 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Museum Selection

Antwoord van Museum Selection

Cher Mr Gautier,

Nous sommes désolé d'apprendre que vous n'ayez pas reçu les articles commandés. Un agent de notre service client vous a contacté.

Veuillez nous excuser pour la gêne occasionnée.
Cordialement,
Alexandra

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A shambles

I ordered two items from this company, on 10 and 21 Feb. The first item was a preorder and was supposed to be delivered ‘from 21 Feb.’. The second item was ‘last few remaining’ but IN STOCK. The 21st Feb. rolls around and I hear nothing; I email to ask when I might expect to receive both items. The reply? Both items are out of stock: the first will be in stock again on 22 March, the second on 12 March. 12 March rolls around and nothing arrives. Weeks and weeks follow in which nothing at all arrives and I am given various excuses by email and on the phone when I contact them (they NEVER contacted me ONCE to say there would be delay), and the excuses changed according to the person I speak to. One item was said to be in the warehouse but not yet scanned – a month followed and nothing arrived. They telephoned to say one item would be sent to me ‘express’ – nothing arrived. At the time of writing, 19 April, an item that I ordered on 10 Feb. arrived yesterday; the other item remains outstanding, with no notice of dispatch. I have promised these items as gifts so I cannot cancel the orders, but I must say this company is in chaos: the stock levels on their website do not reflect reality, items are delayed without any pro-active communication from the company telling you about the delay and all the while they have your money and you have nothing to show for it. A great shame, because they have some lovely items for sale, but getting them to send them to you is like getting blood from a stone.

Update: I have provided the relevant details to Trustpilot so Museum Selection can respond - though I don't see how any of this can be justified.

10 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Museum Selection

Antwoord van Museum Selection

Thank you for bringing the problems experienced on your order to our attention. We want to offer our profuse apologies at your recent poor experience in purchasing from us.

We recently moved our call centre and warehousing operation from Cumbria to Devon which resulted in glitches with the despatch of some orders and we apologise that two of yours were affected. We also apologise that the call centre team were unable to help you resolve this more quickly and that our communication regarding the whereabouts of your outstanding storage stool was less than satisfactory. We have now located this item and it has been despatched to you via DPD.

We are determined to offer our customers a good experience and are working tirelessly to resolve issues as they arise. We want you to know that we are genuinely sorry that we gave you such substandard service. Our customer service department have been in contact.

Kind regards, Alice

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Non delivery of gifts in time for Easter

Ordered items for Easter in early March and one item arrived promptly, the remaining two Russian Mini Egg filled tins have yet to arrive. This is despite phoning on Friday 7th April and told they have been despatched and would be delivered today (Saturday 8th April), needless to say they have not arrived. As these items are for Easter gifts I am going to have to go shopping on Sunday for replacements. This is extremely disappointing and I should have been told there was an issue. Not impressed

8 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Museum Selection

Antwoord van Museum Selection

We are very sorry to hear you haven't received your order on time. Because you haven't been able to provide us with details on your order, we can't look into this for you at this point. We apologize for the inconvenience. Best regards, Alex.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

EXEMPLARY CUSTOMER SERVICE

I am always extremely happy with the quality and wide variety of items at Museum Selection. I also have to say how excellent their Customer Service is.

I recently received an item that was not quite as required. On contacting the company, the correct one arrived the next day. In fact, I received another a few days later! When I reported this, they apologised and insisted I keep both. Exemplary customer interraction.

5 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SERVICE OKAY FOR FULL PRICE ITEMS, BUT DON'T EXPECT TO GET YOUR ORDER IF YOU GOT THEM ON SALE

I don't like leaving negative feedback but I've run out of patience for Museum Selection (if you check my previous reviews, I like leaving 5 stars because I know most people only tend to leave reviews when they have had bad experiences). I waited for two months for two lots of items. First their reasoning was they were moving warehouses although they said the items would appear as "pre-order." Once they could not fulfil the order, they said their supplier failed them (what is it, then?). I don't like that it seemed they made the moving warehouses as an excuse, CHARGE YOU STRAIGHTAWAY FOR PRE-ORDERING, and then say, oh, turns out we don't have the goods. I was very patient with them to begin with, two times in two months I asked for updates, they promised me dates which they couldn't fulfil. I didn't make any fuss, i was okay not receiving my items, until this last bit when they said I'd receive my refund within five working days. They wrote that on 4th of March and after a few emails following up, and even though I originally paid via paypal, I got sent a cheque via post more than two weeks later, which was another inconvenience as I tried to deposit it online but it didn't work and I had to physically go to the post office to deposit said cheque. I will not order from this company anymore, including their other sister companies that they keep me sending catalogues for via post (without my consent) - Culture Vulture, Pia Jewellery. I don't like companies that will go through great lengths to advertise themselves, including selling your data. It also seems that their Customer Service replies quickly, but it's all words, no actions.

20 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Museum Selection

Antwoord van Museum Selection

Thank you for bringing the problems experienced on your order to our attention. We want to offer our sincere apologies at your recent poor experience in purchasing from us.

In mid-January we moved our call centre and warehousing operation from Cumbria to Devon to improve our customer service, but there have been some glitches and we apologise that you were affected. When pre-orders are placed, we would expect to deliver within a week of the expected date or notify you if there were a delay for any reason. Clearly, this did not happen on this occasion. The refund was sent via cheque because the PayPal refund failed and therefore a cheque was auto generated - it is rare that this would happen and we are not sure why you were unable to pay in the cheque remotely as this should be possible.

We are determined to offer our customers a good experience and are working tirelessly to resolve issues as they arise.

We have removed your name from Museum Selection, Pia & Culture Vulture mailing lists so that you won’t receive unwanted catalogues.

We are truly sorry that we have let you down.

Kind regards, Alice.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Ich muss meine negative Meinung zu dem…

Ich muss meine negative Meinung zu dem Shop Museum Selection etwas revidieren. Nach meiner glücklosen Kontaktaufnahme mit dem Team vom deutschen Kundendienst setzte ich mich mit dem Team vom englischen Kundendienst in Verbindung. Dieses Team reagierte SOFORT und veranlasste umgehend eine Neuzustellung des defekten Produkts. Ich würde also jedem raten, der der englischen Sprache mächtig ist, sich direkt an den englischen Kundendienst zu wenden, der doch noch ein anderes Verhältnis zum Kunden hat und wenigstens um eine Lösung des Problems bemüht ist. Den englischen Kollegen sei Dank; daher zwei Sterne mehr!!!

29 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Slow reaction to returns but quick to complaints

I bought a blouse and a dress from this website. Blouse was okayish!! Dress was beautiful. I loved it and put it away to be ironed. Some days later when I was ironing it I noticed some small labels embedded in the fabric. Impossible to remove. I contacted the company for an exchange and straight away they sent me a returns label. I posted the dress back. 10 days later I contacted them to ask about the exchange. They told me that a refund would take up to 14 days. I reminded them that I wanted an exchange. 10 more days later I had to contact them again. One email came detailing that a dress was on its way to me. Second email told that no dress was left in stock. Such lousy approach to a simple exchange resulted in me not getting the dress I wanted. I asked for a refund which arrived in the form of a cheque today, angering me further. Who refunds their customers with a cheque when they received money through a credit card. I am very disappointed with this company.

Upon my above review the customer service contacted me immediately asking for details of my order and they offered discount which I accepted towards my previous order. I am impressed with their quick response to the review but it shouldn’t have come to this. Nevertheless, they acted quickly and apologised. I hope that their return service improves.

7 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Museum Selection

Antwoord van Museum Selection

We are very sorry to hear you are disappointed with the product you purchased and the service you received. Our customer service team has been in touch. Best regards, Alex

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rückerstattung des Kaufpreises wird verschleppt

Noch im Dezember 2022 habe ich eine Tasche zurück geschickt, was auch bestätigt wurde.
Trotz mehrerer E-mails hin und her, habe ich bis heute meine Zahlung nicht zurück erhalten. Im Januar d.J. wurde ich damit vertröstet, dass die Kollegen in England (!!!) informiert wurden.
Aber es tut sich nichts.
Am Servicetelefon kommt man nur mit einer armen Auszubildenden in Kontakt, die gar nichts sagen kann.
Nie wieder bestelle ich etwas bei "Museum Selection"

7 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lovely products, shamed by human errors

Full marks for lovely looking printed catalogue. Zero marks for customer service/delivery. I have just paid extra for next day delivery and the items are 4 days overdue. Have emailed the company to find out what is going on - no reply as yet. Last time I used them they put the wrong item out for delivery and it arrived all broken and smashed. I will not use them again, but in the meantime want my ordered goods and a refund of the extra delivery charge I paid.
Addendum: the staff only contacted me after I wrote above review. They confirmed staff error in the packing/despatch to courier dept. They say carriage will be refunded to me and have offered me a discount on future purchases. BUT after thinking about it - and having to cancel my appointments for a day because courier DPD cannot change the date of delivery (4 hours wasted trying to change date) I will stand by my decision NOT to order any further goods from Museum Selection. Not worth the hassle.

6 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Museum Selection

Antwoord van Museum Selection

We are very sorry to hear you haven't received your order yet. The customer service team have now been in touch. Best regards, Alex

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Geld wir kassiert, Ware nicht geliefert

Bestellung Mitte Januar aufgegeben, das Geld wurde sofort über Paypal abgezogen. Die Ware wurde trotz mehrmaligem Nachfragen nicht geliefert. Auf email wird nicht geantwortet, eine Unverschämtheit ist das. Kann nur jedem abraten, dort zu bestellen.

17 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ware nicht geliefert, Geld behalten!

Anfang Dezember 2022 bestellte ich ein Puzzle. Der Rechnungsbetrag in Höhe von 24,14 € wurde meinem Konto belastet. Die Ware konnte zunächst jedoch nicht zugestellt werden, da mir bei der Nennung der Adresse ein Fehler unterlaufen ist. Telefonisch habe ich das nachgeholt. Mir wurde gesagt, man werde versuchen, die Ware erneut zuzustellen. Falls dies nicht möglich wäre, erhielte ich den Kaufpreis erstattet. Weder das eine, noch das andere geschah, obwohl ich mehrfach per E-mail und auch einmal telefonisch die Lieferung der Ware oder Erstattung des Kaufpreises angemahnt habe.

8 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Museum Selection

Antwoord van Museum Selection

Sehr geehrter Herr Martin,

vielen Dank für Ihre Rückmeldung. Es tut uns Leid, dass sich in diesem Falle die Rückerstattung ein wenig verzögert hat - für diese Unanehmlichkeit möchten wir uns ausdrücklich entschuldigen und wünschen Ihnen und Ihren Liebsten noch ein schönes Wochenende.
Beste Grüße,
Katarina

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer