We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered from this company on September 3rd. It’s now October 2 and I still haven’t received my order. I reached out to them two times and they have responded (reason for the one star), and even a t... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The customer service is A*, you really are speaking g with people who actually care so no faults there what so ever the perfect experience, just wish I could get my hands on the product faster but qua... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The wig arrived in a timely manner which is the only positive unfortunately as the wig itself is unwearable. Ordered a brunette wig with a mix of blonde highlights and streaks and instead I got brig... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I absolutely love MyFirstWig. I’ve been a loyal customer for about 10 years, and the quality has always been exceptional. Consistently beautiful, reliable, and worth every dime. The human hai... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Gezondheids- en schoonheidsartikelen winkel
  2. ook in
  3. Pruikenwinkel

Geschreven door het bedrijf

"My First Wig" was created as a way to introduce first time wig wearers to high quality lace wigs. The difference between us and other wig companies is that we also provide detailed wig tutorials for every wig we offer. We understand how confusing and overwhelming it can be for women who have never worn wigs before; we cut out all the confusion and provide detailed instructions on application, styling and maintenance. We also have consultants available to answer our customer’s questions within a reasonable time frame. |#lacefrontwig #lacewig #gluelesswig #wigforbeginner


Contactgegevens

3,3

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

871 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 88% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,3

Alle reviews

(871)

42 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My First Blonde Wig and I Love It

I’ve worn many wigs from MFW before, but this was my first time trying such a blonde color and I was pleasantly surprised by how natural it looked. The color has beautiful dimension and brightens my complexion without looking overdone. It’s comfortable to wear, easy to style, and gave me the confidence to try something completely different from my usual look. I’ve received so many compliments and it quickly became one of my favorite wigs. Please restock because it’s currently sold out.

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo My First Wig

Antwoord van My First Wig

Dear Dana,

Thank you so much for sharing your experience – and for being such a loyal MFW customer! We are absolutely thrilled to hear that your first time trying a blonde wig was such a pleasant surprise.

Knowing that the color had beautiful dimension, brightened your complexion without looking overdone, and gave you the confidence to try something completely different from your usual look – that is exactly what we hope for every customer. We are also so happy that you found it comfortable, easy to style, and that you've received so many compliments. Becoming one of your favorite wigs is the highest compliment you could give us.

And thank you for letting us know it's sold out! We hear you loud and clear. You can just reach our customer service at service@myfirstwig.com to obtain the latest inventory update.

Thank you again for your continued trust and for taking the time to write such a lovely review. We can't wait to serve you again – with that blonde wig back in stock very soon!

Sincerely,
MyFirstWig Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I generally don’t write reviews on…

I generally don’t write reviews on trustpilot but I really wanted to give this company their flowers. As someone who can’t be bothered with all the glue and baby hairs, myfirstwig has the perfect collection of easy to wear units. I’ve purchased two units from them, one is my everyday unit and one is my special occasion units and both have aged really well. Lace is realistic and the hair is the perfect density with minimal to no shedding. I like the tutorials they have and I’ve found the customer service to be very helpful. Would definitely recommend folks to try this company

15 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo My First Wig

Antwoord van My First Wig

Dear Fanta,

Thank you so much – this truly means the world to us. We are especially honored that you generally don't write reviews on Trustpilot, yet you took the time to give us your flowers. We will cherish your kind words.

We are absolutely thrilled to hear that our easy‑to‑wear units have become your go‑to, with no glue or baby hairs to worry about. Knowing that you have both an everyday unit and a special occasion unit – and that both have aged beautifully – is the highest compliment we could receive.

It also makes us so happy that you love the realistic lace, the density, the minimal shedding, our tutorials, and our customer service. We put great care into every detail, so your feedback tells us we are on the right track.

Thank you again for your trust and for recommending us to others. We can’t wait to serve you for many more years to come.

Sincerely,
MyFirstWig Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Experience

I have bought dozens of products from here. Everything was as expected. Great quality. Shipping was timely. Products were great. I will continue to shop here.

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo My First Wig

Antwoord van My First Wig

Dear Ashanti,

Thank you so much for your continued trust and loyalty! Hearing that you have purchased dozens of products from us and that every single experience has met your expectations truly means the world to our entire team.

We are delighted that you have consistently enjoyed great quality, timely shipping, and products that work beautifully for you. Knowing that you will continue to shop with us is the highest compliment we could ever receive.

We never take your loyalty for granted and will keep working hard to maintain the quality and service you love. Please feel free to reach out anytime – we are always here for you.

Sincerely,
MyFirstWig Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is not a legit company I asked for…

This is not a legit company I asked for a return blocked me on whatapp I am now contacting watch dog and taking this matter to the police the product I received it not what I asked for all they have done is ignore me and block me I just want my money back it was for a Ill patient cancer how could you rob me UK668818249

3 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo My First Wig

Antwoord van My First Wig

Dear valued customer,

We are truly heartbroken to read your message, and we deeply regret the distress you have experienced – especially knowing this was for a loved one battling cancer. Please accept our most sincere apologies.

Due to the time difference between our teams, there was a brief delay in our initial response. However, we want to assure you that our customer service team has already seen your message and has responded to you immediately. We have never intentionally blocked you on WhatsApp or any other platform. Your order (UK668818249) has been reviewed as a top priority, and we are processing a full refund for you right now.

You do not need to contact us again or take any further action. We will handle everything from our side, including the refund and any follow‑up communication. We are fully committed to making this right and to ensuring no customer, especially someone caring for an ill family member, ever feels ignored or robbed.

Once again, we are very sorry. Please allow us a little time to complete the return, and rest assured that we are on it.

Sincerely,
MyFirstWig Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality, poor customer service!

Unfortunately I had a negative experience with my purchase. Although assured the product was genuine hair, I am positive it was synthetic. Requested a return, no response, had to go through PayPal to obtain a response, which offered points towards next purchase instead of refund process. Waa asked to close PayPal dispute before receiving refund. Would not recommend. PayPal refunded in the end.

5 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo My First Wig

Antwoord van My First Wig

Dear customer,

Thank you for sharing your honest feedback, and we are truly sorry to hear about your negative experience. We deeply regret that you felt the product was not genuine human hair, and that our response to your return request did not meet your expectations. Please accept our sincere apologies.

We want to clearly and confidently state that all our wigs are made from 100% real human hair. We never advertise synthetic hair as genuine. However, we understand that your experience suggests otherwise, and for that we are truly sorry. We take your concern very seriously.

To help resolve this for you as quickly as possible, could you please provide us with your order number? Once we have your order number, our customer service team will immediately reach out to you directly to understand the issue fully and assist with a proper solution. We want to make sure you receive the help you deserve.

Thank you again for bringing this to our attention, and we hope to hear from you soon so we can make things right.

Sincerely,
MyFirstWig Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I decided to leave a review / share my…

I decided to leave a review / share my experience with Myfirstwig because I’m still shocked this has happened. I received my wig and after 10 DAYS the wig is in this state. It looks hideous and like a very old wig. I use good products (mostly revlon curls treatment and Salon line SOS cachos), I’ve oiled, washed, deep conditioned, did everything I could to solve the mating but I can’t. The wig becomes very matted in the back after some minutes. The most infuriating thing is that Myfirstwig is trying to gaslight me into thinking this is my fault. I asked them to send me a replacement wig and they’ve offered me a 50$ discount instead 🤬. I’ve paid 377.84$ for this wig!! I’ve also got confirmation that this is not Malaysian hair. I feel completely loss of words for this experience. I’ve had many curly wigs in the past and this has NEVER happened 😢. Besides, I asked them to send my wig urgently for an event and I paid for it. The wig took 14 business days to ship, more than the standard shipping time. I’m so sad with this experience.

18 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo My First Wig

Antwoord van My First Wig

Dear Anita,

Thank you for sharing your honest feedback, and we are truly sorry to hear about your disappointing experience. This is not the quality or service we strive to provide, and we completely understand your frustration.

We take your concerns very seriously — especially the matting issue after only 10 days, the shipping delay despite your urgent request, and the feeling that our previous response was dismissive. That was never our intention, and we sincerely apologize.

To make things right, we will contact you directly via email as soon as possible to discuss a proper resolution. Your satisfaction is our ultimate goal, and we want to resolve this in a way that feels fair to you.

Please look out for our email, and thank you for giving us the chance to fix this.

Warm regards,
MyFirstWig Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love This Company

I have bought at least 8-10 wigs off of the Sale Zone of Myfirstwig and even though you can’t get them customized, I am still in love with them. There truly is no difference in the quality of hair. The hair is soft, smooth and you get exactly what you ordered. The hair is no different than the hair off the non-clearance page. In fact, if you are looking for bobs like I was, the Sale Zone is definitely the place to look. I have always been a huge fan of Myfirstwig, but that is because they put care into their hair, lace and above all their customers. They stand behind their products. The shipping is fast and I never have to wait for my orders

6 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo My First Wig

Antwoord van My First Wig

Dear Sandra,

Thank you so much for your kind words and for being such a loyal customer! We are truly honored to have you in the Myfirstwig family.

It makes our day to know that you love the Sale Zone wigs just as much as our regular collection — especially the bobs! Your trust and support mean the world to us. We will always strive to offer great quality, fast shipping, and genuine care for every customer.

Thank you again for taking the time to share your experience. We can’t wait to serve you on your next order! ❤️

Warm regards,
Myfirstwig Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I absolutely love MyFirstWig

I absolutely love MyFirstWig. I’ve been a loyal customer for about 10 years, and the quality has always been exceptional. Consistently beautiful, reliable, and worth every dime.

The human hair is super soft, honestly feels just like my natural hair. It’s smooth, lightweight, and has a really natural look.

When it comes to security, it stays in place while I’m out and about, which I love. No constant adjusting needed.

I haven’t run into any major issues either. There’s minimal shedding, no bad tangling, and it keeps its softness after multiple wears.

Overall, it’s giving natural, easy, and reliable.

23 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo My First Wig

Antwoord van My First Wig

Dear Ariel,

Thank you so much for your incredible loyalty and for taking the time to share your experience! We are truly honored to have been a part of your journey for 10 years — that means the world to us. ❤️

We're so happy to hear that our wigs continue to feel natural, secure, and soft, just like your own hair. Knowing that you’ve had minimal shedding and no major issues makes our day.

Your trust and support are what keep us going. Thank you for being a part of the Myfirstwig family — we can’t wait to serve you for many more years to come!

Warmest regards,
Myfirstwig Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

FUMING ! SCAMMERS BEWARE

I would give this company zero stars if I could. This is a warning to all ladies wishing to purchase wigs PLEASE stay away from this company they are SCAMMERS. Save your hard earned cash which people want to come and take. I ordered a wig 3 weeks ago it’s not what it looks like in the picture so I sent an email asking how to return the wig they asked me to send pictures then I have sent countless emails to them I have received no replies. This is rude and unexceptable do you think we have money to just give to you guys you give us crap merchandise and we must just accept it. I wish I had read all these bad reviews you have regarding your bad customer service then I would never have ordered from you I should have stayed with Nadula who has much more positive reviews than you, so when your company reads this give me back my money you bloody THIEVES

28 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo My First Wig

Antwoord van My First Wig

Dear Cherry,

Thank you for your honest feedback, and I am truly sorry to read about your experience. You are absolutely right to feel angry and disappointed – and I want you to know that we hear you.

We have located your order. You reached out to us for a return because the wig did not match the picture, you sent photos as requested, and then you received no reply from us. That is unacceptable, and I completely understand why you feel ignored and frustrated.

Please accept our sincere apology. This is not the level of care we promise to our customers, and we take full responsibility for failing you.

I want you to know that we are determined to make this right. One of our senior customer service team members will personally contact you within the next few hours to listen to you and work out a fair resolution. You will not be ignored again.

Thank you for giving us a chance to fix this. We are committed to regaining your trust.

Warm regards,
The MyFirstWig Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SAVE YOUR MONEY!

Save your hard earned money! They sent me a wig that of course was no where near what their online picture looked like. It was sparse, matted, tangled, had VERY VISIBLE patches of 1 inch hairs along the front hair line on both sides of the sparse raggedy bangs, and the wig was thirsty dry and looked used. Their website says easy returns yet they try for 8 days days and SEVERAL emails, over and over again, to try to make you keep their junk or exchange for more of their junk! It was a stressful hassle to continously tell them to just refund my money. AND to top it all off, they make YOU pay to return the JUNK they sent you! Shady rep would only refund the money you pay to ship back their junk, ONLY if you exchange and buy another piece of junk from them! RIDICULOUS!!! I decided to take the "L" and cut my losses and ate the return shipping cost. Don't waste your hard earned money or time.

2 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo My First Wig

Antwoord van My First Wig

Dear valued customer,

We are truly sorry to hear about your disappointing experience with our product and the after-sales process, and we fully understand how frustrated and upset you must be feeling right now.

We take every customer’s feedback extremely seriously, and we deeply regret that your purchase did not meet your expectations and brought you so much unnecessary trouble and stress.

To help us look into your situation thoroughly and efficiently, we would greatly appreciate it if you could kindly provide us with your order number.
Once we receive this information, our dedicated customer service team will contact you immediately to verify the specific details of your case, including the product condition and the return-related issues you mentioned, and we will do our utmost to work out a proper and reasonable solution for you.

We value your voice and are committed to handling this matter properly for you as soon as possible.
Sincerely,
The MyFirstWig Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not sure if it’s actually human hair wigs they sell

Wig was expensive and labeled as human hair. It feels synthetic and it is not full and is very cheap looking for a $250 wig. I complained to customer service and they did nothing but deactivated my account on the site so I couldn’t leave a review. Very shady business practices and not a place I recommend buying from.

23 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo My First Wig

Antwoord van My First Wig

Dear Rolanda,

We truly appreciate you taking the time to share your experience with us, and I want to begin by sincerely apologizing for the frustration and disappointment this situation has caused you.

Please know that we take your feedback very seriously. We always strive to provide high-quality products and genuine support to every customer, and I am genuinely sorry that we fell short in your case. Your concerns matter to us, and I want to assure you that we are committed to making things right.

I have personally reviewed your order details, and a member of our customer service team will be reaching out to you shortly to address your concerns directly. We want to ensure you feel heard and supported, and we’ll do our best to resolve this promptly.

Thank you again for your patience and for giving us the opportunity to follow up with you. We truly value you as a customer, and we hope to regain your trust.

Best regards,
The MyFirstWig Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t be fooled

If I could give zero stars, that’s what this fake fraudulent and misleading myfirstwig deserves.

False advertising, extremely poor quality, looks nothing like the image on their website and it is definitely not invisible or melting (lace is hard and very visible) then they refuse to refund the money after posting back the product and providing them with Royal Mail Tracking and evidence that shows they’ve received the return.

Please Beware!!!

2 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo My First Wig

Antwoord van My First Wig

Dear Sody,

We are extremely sorry for the distressing and unacceptable experience you have had—we fully understand your anger and disappointment, and we sincerely apologize for all the trouble and frustration we have caused you.
We have received your order number and take this matter with the utmost seriousness. We have immediately arranged our dedicated senior customer service team to contact you directly, to verify and resolve all your issues including product quality, return and refund matters without any delay.
We will do everything we can to make this right for you.
Sincerely,
The MyFirstWig Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bad service, wrong product

I bought my wig over 6 weeks ago. After 4 weeks I contacted them to find out where it was. I received a reply to say they’d dyed it the wrong colour (it’s synthetic) and sent me a photo. The wig in the photo looked dark brown and nothing like the one in the advert. I replied that my hair was blonde and asked for the one in the advert. Finally received it after 6 weeks and it’s essentially dark brown. Looks no different than the photo they sent which wasn’t what I ordered. Beware any company who makes it really difficult to review them, I’ve now got to waste more time trying to return and hopefully getting a refund. I’d be surprised if I see my money again

17 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo My First Wig

Antwoord van My First Wig

Dear Sharron,

Thank you for reaching out to us and sharing your concerns. We truly appreciate your feedback and sincerely apologize for any inconvenience you may have experienced.

We have forwarded your case to our customer service team, and someone will contact you as soon as possible to assist with your issue and help find the best solution.

Please rest assured that we are taking your concerns seriously, and we appreciate your patience in the meantime.

If you have any additional information you'd like to share, feel free to reply to this email—we'll make sure it's passed along to the team handling your case.

Thank you again for bringing this to our attention, and we hope to resolve this matter to your satisfaction.

Warm regards,
MyFirstWig Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sales Zone Site Doesn’t Honor Delivery Date

I ordered a wig from Myfirstwig Sales Zone and when I tell you how DEEPLY upset I was that I didn’t get the product that I desperately needed, it’s an understatement. I got the runaround not to mention but on their Sale Zone site, you cannot see what you’ve ordered so you have no clue other than the money missing from your account, that they have your order. Customer Service fails to keep honest conversations with you. They told me that I would have my wig by the end of the month and didn’t honor that. My wig should’ve processed in 10 days but I kept getting excuses until finally the last week of February I get an email about their annual days off, I was MAD! No where on their site do they mention annual days off and had they told me that from the beginning when I inquired, I would have retracted my money immediately instead now waiting for almost a week before they return my money back to my bank institute.
I will NEVER order from their Sales Zone site and I would not go to that site to order wigs if I were you!! I am convinced that they were going to rip me off.
Order: MFW1687116

5 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo My First Wig

Antwoord van My First Wig

Dear Adejia,

Thank you for taking the time to share your feedback about your experience with our Sales Zone. I have personally reviewed your order MFW1687116 and want to sincerely apologize for the frustration and disappointment you've experienced.

I completely understand your frustration regarding the communication about our annual days off and the processing timeline. You're absolutely right that we should have been more transparent about this information upfront, and I apologize that this was not clearly communicated during your initial inquiries. This is not the level of service we strive to provide, and we are currently reviewing our internal processes to ensure better transparency in the future.

Regarding your refund, I want to assure you that the refund has been initiated from our system. Typically, it takes 5-10 business days for the funds to appear back in your account, depending on your bank's processing time. Since the refund was processed, it should be reaching you soon if it hasn't already.

I understand that this experience has shaken your confidence in our Sales Zone, and I genuinely hope we can regain your trust. Our products are designed to provide high-quality, natural-looking wigs, and we would love the opportunity to serve you better in the future.

If you would like further assistance or have any questions about the refund status, please don't hesitate to reach out. Our customer service manager, Nicole, is also available to personally assist with any remaining concerns you may have.

Thank you again for bringing this to our attention. Your feedback is invaluable in helping us improve our services.

Warm regards,
MyFirstWig Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible service

Terrible service. Refused to help. DON'T USE this company. Wigs were awful and damaged. Was refused either refund or exchange. Exhausting and expensive for items I can't use

16 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo My First Wig

Antwoord van My First Wig

Dear Anon,

We are truly devastated to hear about the terrible experience you’ve had with our products and service—this is the complete opposite of what we strive to deliver, and we owe you a heartfelt apology for the frustration, inconvenience, and financial loss we’ve caused you.

Your feedback about the damaged wigs and the refusal of refund or exchange is deeply alarming, and we are determined to get to the bottom of this and make it right for you at once. To do this efficiently, could we kindly ask you to share a few details related to your purchase? For example, your order number would help us quickly locate your order in our system and launch a thorough investigation.
Our customer support team is standing by to prioritize your case. As soon as we receive your order details, they will contact you directly within 12 hours to verify the issue, assess the condition of the wigs, and provide a fair resolution
.
We know you’ve already spent so much energy on this, and we promise to make the follow-up process as hassle-free as possible for you. Thank you for your patience and understanding as we work to resolve this matter for you.

Sincerely,
The MyFirstWig Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased a wig from MyFirstWigMisleading photos – poor quality wig with excessive short hairs…

I purchased a wig from MyFirstWig (model SPE098) for over $500, and unfortunately the quality does not match what they advertise.
The wig came with a huge amount of short hairs sticking up all over the top, making the wig look frizzy, unfinished, and impossible to style smoothly. These are not knot hairs—it's cut hair inside the cap, which completely ruins the look.
The hair shown on the website is silky, smooth and luxurious. What I received was dry, uneven, and full of flyaways, with nowhere near the density or finish they promised.
I own premium human hair extensions that cost far less and look much better than this wig.
I've been working with wigs and extensions for years, and sadly this is one of the most disappointing purchases I've made. The product does not resemble the promotional photos at all.
I do not recommend buying from MyFirstWig.

12 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo My First Wig

Antwoord van My First Wig

Dear Tanya,

We are truly devastated to hear about your deeply disappointing experience with the SPE098 wig—especially knowing you invested over $500 in a product that failed to live up to our promises, and your high standards as someone with years of wig and extension experience.
This is not the quality, finish, or luxury we stand for, and we owe you a sincere, unreserved apology for letting you down.

As a priority, we have assigned a dedicated customer service representative to contact you directly. They will work with you to resolve this fully.

We understand your trust in our brand has been shaken, and we take your warning to other shoppers seriously. Your feedback is a critical wake-up call, and we are committed to tightening our production and inspection processes to ensure this never happens again.

Please keep an eye out for our team’s message—they will reach out within 24 hours to get this sorted for you. Once again, we are so sorry for the disappointment and inconvenience we’ve caused.

Sincerely,
The MyFirstWig Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Firstly my order number is UK668816863…

Firstly my order number is UK668816863 so don’t play with me. Secondly, I order a HUMAN HAIR WIG, advertised as 100% human hair, it is not. It smells like the cheap synthetic wigs you get from Amazon for under 50 bucks. You can feel the hair is not real, it doesn’t sit, smell, move or feel like human hair at all. Tangles extremely easily too. I wouldn’t bother with them, if you do order just be aware you’re paying 300 + for synthetic hair, NOT real human hair like they say.

10 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo My First Wig

Antwoord van My First Wig

Dear Valued customer,

We’re truly sorry you’ve had such a disappointing experience with your wig—this is not the quality or authenticity we stand for, and we understand your frustration completely.

We want to be clear: every wig we advertise as 100% human hair is verified to meet that standard, and we take this misalignment with your expectations seriously.
Our customer service team has already been instructed to contact you directly to address your concerns and coordinate a specific resolution for your order (UK668816863).

We’re committed to making this right and restoring your trust. Thank you for your patience as we follow up with you promptly.
Sincerely,
The MyFirstWig Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely Terrible Service and Quality

I have been waiting 6 months for them to sort my order. They have made it wrong multiple times and then they charged me extra, promising that would solve the problem of matching the hair colour. It did not and I am still waiting for them to sort it and they are still messing me about.

Do NOT order from them. They will take hundreds of pounds of your money and then won't provide the product or service.

4 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo My First Wig

Antwoord van My First Wig

Dear Lianne,

We’re absolutely devastated by your 6-month struggle—multiple incorrect orders, unaddressed hair color matching, extra charges that didn’t resolve the issue, and ongoing delays are inexcusable. We owe you a heartfelt apology for the frustration and disappointment we’ve caused.
Our top priority is every customer’s satisfaction, and we’re committed to making this right for you. Our customer service will reach out to you via the details linked to your order, and they will do everything possible to resolve this matter thoroughly.
Rest assured, we’ll work closely with you to address every concern and deliver a solution that meets your expectations.

Thank you for speaking up about your experience. We’re determined to regain your trust through meaningful action.
Sincerely,
The MyFirstWig Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

NOT human hair

I have been a customer for over 10 years. They are no longer providing human hair! And the hair was either synthetic or chemically died black. Did a bleach strand test and the colour did not even shift! I think they assume if it’s a v part you won’t colour it or just dye it black? Never ordering from them again! Which is a shame because they were my trusted vendor!

Order number UK668816177 incase you try and do a general response

19 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo My First Wig

Antwoord van My First Wig

Dear Caroline,

Thank you for your 10 years of loyalty to MyFirstWig—we’re truly sorry to have lost your trust, and this failure to meet your expectations weighs heavily on us.
We take your concerns about Order #UK668816177 seriously: the hair feeling synthetic, the chemically dyed black finish, and no color shift in the bleach test are completely against our standards. We’ve flagged this batch for urgent investigation to find the root cause.
Our customer service team will contact you via your order’s linked phone/email as soon as possible.
We won’t overlook 10 years of your trust. We’re determined to make this right.
Thank you for speaking up—we’re grateful for your honesty.
Sincerely,
The MyFirstWig Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pas de suivi depuis ma commande

Bonjour,
J’ai commandé une Perruque il y 1 semaine de cela. Je n’ai aucuns suivi de mon colis depuis l’achat ni même de numéro de suivi et le mail ne fonctionne quand on souhaite vous écrire du coup ma question est: je me suis faite scam 148€ ou le suivi c’est juste pas ça svp ?
En espérant avoir un retour, mon numéro de commande si jamais ça peut aider: FR66661557.

15 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo My First Wig

Antwoord van My First Wig

Bonjour,
Nous vous remercions vivement de nous avoir contacté et nous sommes profondément désolés pour l’angoisse et l’inquiétude que vous avez éprouvées à cause de l’absence de suivi de votre commande.
Tout d’abord, nous tenons à vous rassurer fermement : vous n’avez pas été victime d’un scam. Votre perruque (commande FR66661557) a bien été expédiée, et notre équipe de support vous a déjà envoyé un e-mail contenant toutes les informations de suivi (numéro de colis et lien de suivi). Veuillez vérifier vos dossiers « Spam » ou « Indésirables » si vous ne l’avez pas reçu dans votre boîte de réception principale.
Nous apprécions grandement votre patience face à ce petit contretemps. Si vous rencontrez le moindre problème pour accéder aux informations de suivi ou si vous avez d’autres questions, n’hésitez pas à nous écrire à [adresse e-mail de support, ex: Service@myfirstwig.fr] — nous répondrons dans les plus brefs délais.
Cordialement
Myfirstwig

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer