National Skirting Reviews 

294
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was great to be able to find the laminate flooring that was needed. The customer service (Zaylee) was very helpful all the way through the system to delivery. I was grateful that the driver drove... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

From start to finish my experience was amazing.first with putting an order in through the website.which has an amazing layout and range of products also then calling up and speaking with Lauren who w... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality skirting board and a delivery driver who went above and beyond by wrapping the boards in the plastic sheet we had left out in our safe place. Delivery time was at the end of the estimate... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Paid for delivery between 4-7 days. Didn't turn up, no communication. I called them and was told delivery would be on day 9. No communication so I called them again. Told delivery would be on day 10.... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Bouwwinkel

Geschreven door het bedrijf

We are the UK's National Skirting company. We manufacture and sell a wide range different skirting board profiles. Offered in a choice of oak, walnut, pine or mdf. We provide skirting board, architrave, plinth blocks panelling wall and much more. Delivering to mainland UK using our own fleet of vans, we provide a dependable service and excellent value to both trade and the general public. A wide range of size options and over 30 different profiles are all available to purchase on our website.


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

294 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 25% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(294)

75 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing!

Amazing skirting board came super quick and team were really friendly, couldn’t fault the quality would use these guys again and definitely recommend!

18 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Primer was really good

Primer was really good, Ogee profile looks really good in our home, came super quick and team was really helpful with any questions I had about what I needed to install and they sold it all so meant I didn’t need to go to lots of different companies just the one, would return for the next time I need skirting or architrave.

11 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick delivery

Quick delivery, Really nice skirting board and architrave, national skirting offer a lot more options for profiles I’m glad I chose grove 3 I think it’s a unique design and the priming turn out really well done!

8 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant experience!

Really friendly company had the driver help me put the skirting board into the house. Quality was very good and the turn around was a lot quicker than expected! Brilliant experience would return again!

18 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

National Skirting

Priming was really good which made it really easy for my boyfriend to fit into our living room, would definitely order from national skirting again and recommend to our friends!

18 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you national skirting!

Thank you national skirting! Awesome quality and speedy delivery, couldn’t ask anymore from this company, drivers helped carry skirting in and thought it was handily they sold gbh too made it easy when buying would recommend and return!

20 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely atrocious

Absolutely atrocious. Ordered my skirting on the 13th July and it has still not arrived! Was told it would be delivered this morning between 9:00-11:00. 12:30 I messaged the customer service chat to be told they would not be delivered today. Only order if you want to spend £££ on delivery for it to take a million years to arrive!

22 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo National Skirting

Antwoord van National Skirting

Hi Bob,

I can’t see any communication from a Bob or Robert on any orders or given in the live chat but I have taken a look into our routes for the day.

We have had one of our routes postponed until tomorrow based on driver illness and have confirmed all orders on this route were messaged at 8:45 this morning making them aware of the move. If your order was on this route we do apologies for this unfortunate delay.

I’m still awaiting your order number but If your order was on this route and was placed on the 13th July then your order will still be arriving with you inside of the advertised delivery time frame.

If you could provide your order number or any additional details we would be glad to confirm.

The National Skirting Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Order my skirting board

Order my skirting board, delivered as expected primer looked mint, saved me the hassle. Would definitely recommend and return again for the next project!!!

28 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor service poor product

Ordered what should have been a stock item - had to chase a week later. Promised they would be done next day - not done. Had to chase again - same excuse offered. Call back promised to confirm delivery date - not received. Had to call again to chase.
Finally received after c 5 chasing calls. Product was of a very poor quality and i simply threw in bin and ordered from somewhere else. Very disappointed

5 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

BRILLIANT 🤩

BRILLIANT 🤩

we ordered the samples , came within the time frame ,

We picked our skirting and architrave to match ,

Ordered online , received a text the day Before deliver

Arrived on time. Cannot fault this company.

Thank you so much

7 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

GREAT SERVICE

The process from the ordering online to the delivery was seamless.

i received a text the day before my delivery and an email with an ETA.

All round great service. would purchase again

Thank you

17 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Experience

Actually went to the show room to pick our skirting profile wanted something a bit different that you don’t get with your run of the mill suppliers great choice was able to match up with archive .
Young man behind the counter was very helpful .
Order arrived with in 48 hours actually got a text from driver to say he was on his way.
We decided to have the skirting primed we were very happy gave it a light sand literally a wipe over to be honest I’d sand between coats as the professionals do.
On my second order now

30 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid and shop local...less stressful

Giving one star because there is no option for no stars....Went through the whole order process, then was sent the wrong size. ordered 4.2m was sent 3m. was told that they did not stock 4.2m in this profile despite being able to order and pay for it. Order confirmation and invoice sent. They then changed their minds and said they could supply it but at an extra cost. I asked for the goods to be collected and a full refund made, they offered a goods only refund despite the issue being wholly their fault. It took a heated phone call pointing out their incompetence to get a full (promised )refund.. we shall see if the full money is returned!!!

30 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo National Skirting

Antwoord van National Skirting

Hi Dave,

You are indeed correct we don't offer 15mm in 4200mm currently and only offer 3040mm across every profile in this thickness. The product you ordered came through to us as 4 x Vienna MDF Skirting Board
SKBO-A8-MDF-140-3040-15-P-N the code for our 140mm high 3.04m length 15m Primed. We agreed there these seems to be an an issue some where which we have been unable to replicate. You were also undercharged at the price of a 70mm, 3040mm, 15mm, unprimed per length. We offered for you to keep the lengths at this price, alternatively the team offered to source some 4.2m 15mm material to work, which you declined. Apologies for this glitch. We have agreed to collect the order for a full refund.

The National Skirting Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer