NEOM Wellbeing Reviews 

8.026
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I discovered NEOM this year and have bought a lot of their products. They smell and feel amazing! I had an issue recently with a spray I bought that wouldn't work, contacted customer services who wer... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a problem with a faulty product. Raised this and initially they weren’t able to help as I didn’t have a gift receipt, however once I sent over a video showing the fault, Flo from customer servic... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very pleasing quality of essential oils and pod diffuser. I ran into an issue with my pod and the support was exemplary. Phone answered immediately and helpful advice/ video quickly resolved the issue... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst customer service ever, you can’t get past the AI replies! I’m a regular Neom customer, having been using their candles for years and I’ve had the occasional few which don’t perform like the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

8K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 98% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(8.026)

472 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Disappointment

First impressions - the box smelt wonderful. Unfortunately the large Feel Refreshed candle was smashed when received - everything else in the box was intact.

I contacted NEOM via their online form and have heard nothing back. I’ve contacted them again today so we will see…

To respond: I used the online “contact us”form twice! I am really disappointed as the candle smells divine but being smashed upon arrival it’s useless - and an expensive useless!

15 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo NEOM Wellbeing

Antwoord van NEOM Wellbeing

Hello,

Thank you for your review and I am sorry that you have only left us a 3 star.

Having looked into this further, I can see that your order was delivered 3 weeks ago, however, we have not received any correspondence from you regarding this.

Please can I kindly ask you to email us images of the damaged candle to info@neomwellbeing.com to give our team a chance to rectify the issue.

Many Thanks,
Katie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

Excellent customer service and communication regarding delivery. Aligns with the premium Neom brand. Flo in Customer Care was efficient,helpful and professional.

3 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo NEOM Wellbeing

Antwoord van NEOM Wellbeing

Hi Judith,

Thank you for writing this review for our team! Your kind words mean the world to us and I will be sure to pass your comments across to Flo.

Have a great weekend!

Kind Regards,
Katie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The mini waterless pod is portable and safe to use anywhere

The mini waterless pod is portable to be used in the house, car or anywhere. It's very much set and go as it turns itself off.
NEOM makes fantastic essential oil. I don't use other brand now.
HIghly recommended and it makes superb gifts. Difficult decision is which colour to choose.

29 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo NEOM Wellbeing

Antwoord van NEOM Wellbeing

Hello!

Thanks for you taking the time to write this review for our popular Pod Mini. I am so thrilled that you love it as much as we do!

We look forward to seeing you shopping with us again soon.

Kind Regards,
Katie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer personal experience from Georgia

The prompt personal reply to my question with very clear action. Thank you Georgia ( and Lauren)

20 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo NEOM Wellbeing

Antwoord van NEOM Wellbeing

Hello Mrs Lawson,

Thank you for taking the time to write this review for Georgia and Lauren. I am so pleased to hear that they were on hand to help with your question.

We hope to see you shopping with us again soon.

Kind Regards,
Katie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased the Tortoise Wellbeing Pod…

I purchased the Tortoise Wellbeing Pod in October for £109 as a treat for myself. Unfortunately, within a few months it stopped working entirely, no steam, no fragrance. After exhausting every suggested home fix, I contacted customer services to report the fault.
What followed has been an exhausting five-month process. I was asked to submit a video, which had to be sent via Facebook due to file size a method that then took weeks for the team to retrieve. After multiple video reviews and a replacement part that failed to resolve the issue, I was eventually asked to parcel up the unit and return it for assessment. It was then confirmed as faulty.
Despite three videos, several rounds of troubleshooting, and physically returning the product, I have been offered only an exchange or points on a card neither of which feels adequate given the time and effort this has cost me. I was also informed there is no one more senior to escalate my complaint to, which I find very difficult to accept.
This has been a thoroughly disappointing experience from a brand I had high hopes for. I would not recommend purchasing from them. VERY DISAPPOINTING

27 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo NEOM Wellbeing

Antwoord van NEOM Wellbeing

Hi Claire,

Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear how frustrating this experience has been for you.

We understand how disappointing it is when a product doesn’t perform as expected, especially when it was purchased as a treat.

In order to assess and resolve faults as quickly as possible, we do require either clear evidence of the issue or for the product to be returned to us for inspection. We appreciate that this process can sometimes feel lengthy whilst we gather the information we need, however it’s an important part of ensuring we can provide the correct resolution and to treat all customers fairly.

We can confirm that your case was escalated and reviewed at the correct senior level. Once the item was returned and fully assessed, we were able to confirm the fault and provide a resolution in line with our warranty policy the next working day.

We’re sorry that the overall experience did not meet your expectations, and we do appreciate your feedback as it helps us review how we can continue to improve our processes.

Kind regards,
Katie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer care and service

Excellent customer care and service. Very prompt in dealing with any issues.

1 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo NEOM Wellbeing

Antwoord van NEOM Wellbeing

Hello Zalena,

Thank you for your review! Your kind words mean the world to us.

Kind Regards,
Katie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very quick response to query on neon…

Very quick response to query on neon mini defuser. Precise information enabling me to sort issue, which was done successfully, with further back up should remedy not have worked.
All good and was simple in the end.
Very eager to help and they followed up twice to check all was successful.
Excellent customer after service 👏

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo NEOM Wellbeing

Antwoord van NEOM Wellbeing

Hello Mandy,

Thank you for your review. I am sorry to hear that you had an issue with your Pod Mini, but I am pleased to read it was successfully sorted.

We hope to see you again soon!

Kind Regards,
Katie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Neom will always hold a special place…

Neom will always hold a special place in my home. I have been a regular shopper for the last several years , and use all the products. the smell can be a little intense and for some overwhelming. however for me , I love that strong spa smell that last. little scent of luxury and I recommend it to everyone.

6 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo NEOM Wellbeing

Antwoord van NEOM Wellbeing

Hello Chelsea,

Thank you so much for your lovely review. I am so pleased to read that NEOM holds a special place in your home. This is so heart warming to read!

Thank you for being part of our community and we look forward to welcoming back with us soon.

Warm Regards,
Katie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Customer Service Support Team…

The Customer Service Support Team resolved my issue promptly. They went above and beyond to ensure I was satisfied with my purchase.
Excellent Customer Service.

15 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo NEOM Wellbeing

Antwoord van NEOM Wellbeing

Hello,

Thank you for taking the time to write this review. I am so pleased to hear that the Customer Care team were on hand to assist you.

We hope to welcome you shopping with us again soon.

Kind Regards,
Katie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant

Had a problem with my order but after contacting NEOM they were quick to sort problem out bring to a successful ending which I was more than happy with quality service and a brilliant product

22 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo NEOM Wellbeing

Antwoord van NEOM Wellbeing

Hello,

Thank you for your lovely words! They really do mean a lot to the team.

I hope you are now enjoying your NEOM goodies,

Kind Regards,
Katie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Luxury? More Like a Headache in a Bottle

1⭐️

Essentail oil called "Real luxury" is Absolutely awful. The scent smells cheap, outdated, and honestly disgusting — nothing “luxury” about it at all. I let a few friends smell it and every single person said it stinks.
honestly I wish I could swap it for a different oil instead. I only opened it to smell it and never even used it because the scent was that bad.

The fact that this oil is worth £25 is ridiculous. Completely overpriced and a total disappointment.

15 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo NEOM Wellbeing

Antwoord van NEOM Wellbeing

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback. I’m really sorry to hear that the Real Luxury essential oil wasn’t to your preference. We completely understand that fragrance is very personal, and what works for some may not suit others.

As one of our most loved and best-selling blends, it’s particularly unusual to hear this level of dissatisfaction, which does make me concerned that there may be an issue with the product itself.

With that in mind, I would really encourage you to get in touch with our customer care team at info@neomwellbeing.com, as we’d like to arrange for the item to be collected and reviewed.

Thank you again for bringing this to our attention, we’d really appreciate the opportunity to put this right.

Kind regards,
Katie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic customer service!

When we had a problem we contacted Neon and Lauren responded super fast and was able to help us with a spare part at no charge. Prompt delivery and very impressed.

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo NEOM Wellbeing

Antwoord van NEOM Wellbeing

Hello Adam,

Thank you so much for taking the time to write this review.

I am so pleased to read that Lauren was on hand to resolve your issue.

We hope to welcome you back shopping with us again soon.

Kind Regards,
Katie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The professionalism shown by Neom staff…

The professionalism shown by Neom staff was amazing , due to no fault of their own my problem was rectified with speed and empathy

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo NEOM Wellbeing

Antwoord van NEOM Wellbeing

Hello Angela,

Thank you for your 5 star review! Your kind words mean a lot.

Warm Regards,
Katie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Issue with delivery

Issue with delivery. The item was ordered 2nd May on a 2-4 working day delivery promise and it is now the 13th of May and the item has been returned to sender and reissued. I missed my mums birthday. They reissued on a next day service which also never made it to recipient. They offered incentives to spend more (15% discount of next purchase and £5 credit - which I’ll never use). In the end I just got a refund after weeks of back and forth. Customer service advised no compensation for disruption due to be already having benefited from a saving from a sale item (which seems by the by to me). Wouldn’t order online and if I had to would order early to avoid disappointment and embarrassing missing of birthdays.

13 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo NEOM Wellbeing

Antwoord van NEOM Wellbeing

Hello Andrea,

Thank you for taking the time to leave your review, and I’m very sorry again for the issues you experienced with your delivery.

I completely understand how frustrating this must have been, particularly as it meant missing an important occasion. I’m really sorry for the disappointment caused.

As the original delivery was delayed, we contacted you to confirm whether you would still like to receive the items, and once you confirmed, we arranged an immediate replacement on a next-day delivery service to get this to you as quickly as possible.

We also provided a 15% discount code and £5 in points as a gesture of apology. I appreciate that this didn’t meet your expectations, and I’m sorry you felt dissatisfied with this resolution. While we’re unable to offer further monetary compensation as you requested in this instance, your feedback has been noted.

We truly value your comments and will use them to review both our delivery processes and how we support customers when things go wrong.

Kind Regards,
Katie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent products with outstanding…

Excellent products with outstanding first class service !!

13 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo NEOM Wellbeing

Antwoord van NEOM Wellbeing

Hello Karen,

We're so pleased to read your review! Thank you for your kind words.

Warm Regards,
Katie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Customer Service …!!!

I have just moved home and during the mayhem of packing I lost a very small but very vital part to my Neom Wellbeing room diffuser. On contacting Neom they were absolutely brilliant and kindly supplied me with a new rubber funnel. It was so easy to deal with them and they had no problem solving my issue and at no cost too, It is amazing how a little missing rubber funnel stopped my room diffuser from working. I am absolutely delighted with this out come and look forward to my home and wellbeing ringing again of Neom scent, Thanks to Georgia and all who work to this end 😊

12 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo NEOM Wellbeing

Antwoord van NEOM Wellbeing

Hello,

Thank you so much for your wonderful review - we’re absolutely delighted to hear about your experience!

Moving home can be stressful enough without little essentials going missing, so I’m really pleased Georgia and the team were able to step in and resolve this for you quickly and easily. It’s amazing how such a small part can make all the difference!

We truly appreciate you taking the time to share your feedback, and it means a lot to know you’re enjoying your NEOM scent again in your new home.

Wishing you lots of relaxation and wellbeing in your new space 😊

Kind regards,
Katie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We went ernakulam to Munnar tour…

We went ernakulam to Munnar tour on10/05/2026 in you are travels.Driver salim Good service to show all visiting places.we enjoyed well.thanks Neom travels.

9 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo NEOM Wellbeing

Antwoord van NEOM Wellbeing

Hello,

I think your review may have been intended for another company, but thank you so much for sharing it with us anyway! It certainly sounds like you had a lovely trip 😊

If you do ever come across NEOM Wellbeing, we’d be delighted to help you unwind after your travels.

Head over to www.neomwellbeing.com for more information on who we are.

Have a great weekend!

Kind regards,
Katie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had my wellness pod for over 4 years…

Had my wellness pod for over 4 years now and it’s still doing great. I recently had a small issue that the customer service team were very helpful in fixing despite my pod being out of warranty , it was an easy fix that didn’t require any new parts (thank you Lauren!)

8 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo NEOM Wellbeing

Antwoord van NEOM Wellbeing

Hello,

Thank you so much for taking the time to write this review! I am so pleased that the team were able to resolve your issue with your pod!

Hopefully you get lots more enjoyment out of it 😊

Have a great weekend!

Warm Regards,
Katie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had an issue with a product and it…

I had an issue with a product and it was resolved very efficiently by Lauren, thank you so much.

27 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo NEOM Wellbeing

Antwoord van NEOM Wellbeing

Hello Mags,

Thank you for taking the time to write this review for Lauren, your kind words mean a lot to the team.

I will be sure to pass on your comments and we look forward to welcoming you back soon.

Kind Regards,
Katie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have bought Neom products for years

I have bought Neom products for years - the diffuser is amazing and I use it every day. I also use the Bedtime Hero pillow spray every night. But recently, the Customer Care team were so helpful when I made a mistake with a discount code. They answered me promptly and sorted everything out for me - thank you so much Neom!

28 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo NEOM Wellbeing

Antwoord van NEOM Wellbeing

Hello,

Thank you for your 5 star review! I'm so pleased to read that the Customer Care team were able to sort your discount code out.

We hope to welcome you back soon.

Kind Regards,
Katie

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer