N for Nari Reviews 

37
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

⭐☆☆☆☆ Very disappointing experience with N for Nari. I ordered a dress and paid for it, but my order was never delivered. I contacted the company several times to explain the situation, but... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Very bad customer service Quick to reply to message when they think you are buying but if u need help they dont answer Bought from uk...dress cam out nice I must admit but they really need to work... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have ordered 2 churidar sets from N for Nari. Absolutely delighted with my previous order. Everything was brilliant, and the quality was excellent. You can really see the care and attention... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently ordered some clothes and overall had a very positive experience. There were a few issues at the beginning, but the seller handled everything professionally and resolved the problems quick... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingexporteur

Geschreven door het bedrijf

N for Nari Where style feels fresh, effortless, and truly you. At N for Nari, the “N” stands for New. New trends, new confidence, and new ways for women to express themselves. Every piece we create is chosen with one thought in mind: making you feel beautiful without the fuss. We believe fashion should fit into your life, not complicate it. That’s why our collections are easy to wear, thoughtfully made, and designed to last. From everyday elegance to partywear that turns quiet moments into celebrations, we bring you styles that feel current yet timeless. More than clothing, N for Nari is a feeling. A quiet confidence. A bold choice. A reminder that you deserve to shine, every single day.


Contactgegevens

3,4

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

37 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 28% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,4

Alle reviews

(37)

37 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do NOT ORDER from this company they…

Do NOT ORDER from this company they advertise something else abd send something else. Its not the same quality or fabric. And if you want to return anything they say its your fault and you have to pay the oversea return fee. So you are out of pocket.

5 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good product

Really good quality and embroidery.

14 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo N for Nari

Antwoord van N for Nari

Hi Rania,

Thank you for your kind feedback! We’re delighted to hear that you loved the quality and embroidery of the product. Your appreciation means a lot to us.

We look forward to serving you again soon! 💛

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I got my beautiful shara suit today

I got my beautiful shara suit today. Its very nice. Amazing . Totally according to my preference. Highly recommended

14 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo N for Nari

Antwoord van N for Nari

Hi Pawandeep,

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that you received your beautiful sharara suit and that it matched your preferences perfectly. Knowing that you found it amazing truly makes our day.

Your recommendation means the world to us, and we sincerely appreciate your support. We look forward to serving you again soon! ✨💛

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great quality clothing

Great quality clothing. .exactly as shown in pictures..
prompt responses to enquiries and delivered on time. Will definately order again

4 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo N for Nari

Antwoord van N for Nari

Hi,

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re delighted to hear that you loved the quality of the clothing and that it matched the pictures perfectly.

It’s especially rewarding to know that you found our responses prompt and your order delivered on time. Your satisfaction is what we strive for every day.

We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon! 💛✨

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good quality and spot on to the picture.

The dresses are beautiful and actually how they described them. After making sure I checked the size guide, I ended up getting my exact size for the dresses as well.

I got 2 and both were great.

However, they did say they woukd deliver for eid, but it came a week after eid. So they took 2 weeks for delivery. You should keep that in mind.

Otherwise, good quality and true to pictures dresses!

25 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo N for Nari

Antwoord van N for Nari

Hi Aisha,

Thank you so much for your lovely feedback! We’re really happy to hear that you loved the quality of the dresses and that they matched the pictures perfectly. It’s great to know the size guide helped you find the right fit too 😊

We truly appreciate your patience regarding the delivery. We’re very sorry that your order arrived later than expected, especially as it was intended for Eid. During peak periods, there can sometimes be slight delays despite our best efforts to dispatch on time, but we completely understand how important timely delivery is for special occasions.

Your feedback means a lot to us, and we’ll definitely work on improving our delivery timelines during busy seasons.

We hope to serve you again soon! 💛

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute worst experience ordering from…

Absolute worst experience ordering from them. My order didn't arrive in the required time and when i asked them for refund they began spinning stories that they are processing it. Neither did i get my order nor did i get my refund.

18 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo N for Nari

Antwoord van N for Nari

Hi Zena,

We’re really sorry to hear about your experience and completely understand how frustrating this must have been.

We’ve already processed all pending refunds from that period. However, as we’re unable to identify your order from this review, we kindly ask you to contact us directly so we can confirm your case.

Please email us at support@nfornari.uk
with your order number or the name/email used to place the order, and we’ll look into this for you on priority.

We sincerely apologise for the inconvenience caused and appreciate your patience.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order not shipped. Payment taken. Emails ignored.

Ordered 2 outfits in time for Eid as advertised as free 3 day UK shipping. Order confirmation received and payment taken, and since then no update, no order dispatched, no tracking, items haven’t arrived and all emails to the support email address are being ignored. Please get in contact with me to resolve this!

21 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo N for Nari

Antwoord van N for Nari

Hi Jade,

We’re really sorry to hear about your experience and sincerely apologise for the lack of updates and communication — we completely understand how frustrating this must have been, especially as your order was for Eid.

We can confirm that your order has now been successfully delivered. However, we truly regret that it did not arrive within the expected timeframe and that you did not receive timely responses from us.

During the peak Eid period, we experienced a very high volume of orders which unfortunately caused delays in both dispatch and communication. That said, we completely understand your expectations and apologise for falling short.

If there is anything further we can assist you with, please don’t hesitate to contact us at support@nfornari.uk
.

Thank you for your patience, and we hope to serve you better in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant Quality and Fast Intl Service…

The Nari Team are absolutely amazing. Despite the festive rush they still worked hard to ship my order internationally and it got here on time. This is my second purchase from them and I’ve had 4 suits for me and my daughter. The quality, customer service and delivery are all 5*. If customers are ordering for Festive occasions I would advise to order in ample time due to the possibility of couriers/delivery companies delaying you receiving your order! Thanks again :)

7 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo N for Nari

Antwoord van N for Nari

Hi,

Thank you so much for your wonderful review! It truly means a lot to us 💛

We’re so happy to hear that you loved the quality of the outfits and that your order reached you on time, especially during the festive rush. It’s even more special knowing this was your second purchase and that both you and your daughter enjoyed the suits — that really makes our day!

We also really appreciate you highlighting the importance of ordering in advance during busy periods — that’s very thoughtful and helpful for other customers.

Thank you again for your continued support, and we look forward to serving you again soon! 😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service and quality

Excellent service and quality, I am very happy with my purchase, best part is no delivery charge, will definitely be ordering more from this website ❤️

14 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo N for Nari

Antwoord van N for Nari

Thank you so much for your wonderful review! We’re really glad to hear that you’re happy with the quality and service. It means a lot to us that you noticed the free delivery as well.

We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon. Enjoy your purchase! ❤️

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Appalled. Order not sent

I would avoid this company at all costs. I made an order & a week later i contacted them to ask about my order as i had not recived it. They told me that i need to order another one as it wont arrive in time for Eid. They promised the second dress i choose will 100% be here by Eid and ill be given tracking number. I then chose another dress & messaged a few days later asking why i havnt be provided with tracking number, they told me again that it wont be here on time for Eid. Even now i had to message. Disgraceful

13 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo N for Nari

Antwoord van N for Nari

Dear Zoya,

We are truly sorry to hear about your experience and understand how disappointing this must have been, especially with your order being intended for Eid. That is certainly not the experience we aim to provide to our customers.

Your dress was in production and we genuinely tried to prepare and dispatch the replacement as quickly as possible. Unfortunately, due to unexpected delays, we were unable to ship it in time for Eid, and we sincerely apologize for the inconvenience and frustration this caused.

Please be assured that we never intend to mislead our customers, and our team was trying to find the best possible solution at the time. We completely understand your disappointment and take feedback like this very seriously so we can improve our communication and service.

If there is anything further we can do to resolve this for you, please feel free to reach out to us directly. We truly appreciate your feedback and again sincerely apologize for the inconvenience caused.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Inconvenienced

Ordered an outfit online via website and was told that the parcel would arrive in time for Eid. A few hours later I was then messaged to say that the outfit is unexpectedly out of stock and was offered a replacement outfit or a refund for the inconvenience which was thoughtful however I didnt want any other outfit and so was left hugely inconvenienced as I dont have an outfit for eid and it is too late to order elsewhere

9 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo N for Nari

Antwoord van N for Nari

Dear Maya,

We’re truly sorry for the inconvenience caused and completely understand how frustrating this situation must have been, especially with Eid so close.

The outfit you ordered unfortunately went out of stock unexpectedly due to very high demand at that time. As soon as we discovered this, our team tried to inform you quickly and offered either a replacement outfit or a full refund so you would not have to wait any longer. However, we understand that you specifically wanted the original outfit and that this left you with very little time to arrange another option.

Please accept our sincere apologies for the disappointment this caused. Your feedback is extremely important to us, and we are continuously working to improve our stock management and communication to avoid situations like this in the future.

Thank you for sharing your experience with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Definitely recommend

I’ve just received my order
Received it within 10 days
I’m extremely happy with the customer experience from start to finish.
Placing the order was simple
Contacting customer service and the prompt replies was very reassuring and professional.
The delivery time was spot on
And the item I purchased was just as it looked on the website. The material, the quality, workmanship were all perfect

Will definitely be buying more from you in the future and recommending you to all.

Thank you

10 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo N for Nari

Antwoord van N for Nari

Dear Maz,

Thank you so much for your wonderful review. We’re truly delighted to hear that you had such a positive experience with us from start to finish.

It’s great to know that the ordering process was smooth, our customer service was helpful, and that your outfit arrived on time exactly as expected. Hearing that you’re happy with the material, quality, and workmanship means a lot to our team who work very hard to maintain these standards.

We really appreciate your support and your kind recommendation. We look forward to serving you again soon. Thank you for choosing us. ✨

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

....

I recently ordered some clothes and overall had a very positive experience. There were a few issues at the beginning, but the seller handled everything professionally and resolved the problems quickly.
The clothes arrived exactly as expected, the quality is good, and everything was packaged securely. Delivery was also very fast.
I really appreciate the good customer service and how smoothly everything was sorted out. Overall, I’m very happy with my purchase and would happily order from them again.

7 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo N for Nari

Antwoord van N for Nari

Dear Aisha,

Thank you so much for sharing your experience with us. We truly appreciate your kind and thoughtful review.

We’re glad to hear that despite the initial issues, our team was able to resolve everything quickly and professionally. It means a lot to us that you’re happy with the quality of the clothes, the secure packaging, and the delivery time.

Providing good customer service and making sure our customers feel supported is very important to us, so your feedback is incredibly encouraging for our team.

Thank you again for your support. We look forward to serving you again in the future. ✨

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

“I received the parcel

“I received the parcel. The dress is very nice— even more beautiful than I imagined. Their service is excellent.” 😊

6 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo N for Nari

Antwoord van N for Nari

Hi Diba,

Thank you so much for your kind words 💛

We’re delighted to hear that you loved the dress and that it exceeded your expectations — that’s exactly what we aim for! It’s also wonderful to know you had a great experience with our service.

We truly appreciate your support and hope to serve you again soon 😊

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer