No Chaos Reviews 

215
•
TrustScore 2 uit 5

1,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Took over 10 days to arrive. No dispatch email. When I contacted to find out about my order received no reply. Product did finally arrive but no customer service whatsoever. T shirt didn’t even arrive... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam company. Did end up getting the number of the owner after they blocked my email address but he ended up blocking my phone number after promising my item would be delivered by the next week. Send... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered 8/12. No contact other than royal mail expecting order for 2 weeks. Only after I chased them by email and instagram did the owner ‘Jamie’ insist I call him where he apologized but was ridiculo... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely appalling service. Order placed over 3 weeks ago. No despatch confirmation. Do not reply to emails. Pathetic excuse about Royal Mail delays I have requested a refund which has yet to mate... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Skatewinkel

Geschreven door het bedrijf

Welcome to the official No Chaos online store, all orders are shipped directly from our bricks and mortar stores. Our co founders have owned skate shops since the early 90s. NC is for skaters by skaters.


Contactgegevens

1,9

Slecht

TrustScore 2 uit 5

215 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,9

Alle reviews

(215)

48 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

No Chaos 🤘🏻

Ordered some scented wax from no chaos and the item I ordered ended up being out of stock. To compensate this I was sent another scented wax and a free beanie. Thank you to Jamie. Will order again 🤘🏻

22 november 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Have ordered on 9th November

Have ordered on 9th November, still no update, they have taken the money, I contacted their customer info mail and have not received my items or a response. This is bad and will now move to reclaim money spent…

9 november 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid like the plague, awful business practices.

First and last time I will purchase anything. From my perspective No Chaos are taking multiple orders without the means to process them.

When I reached out to ask that if my purchase didn't ship within the agreed time frame (which it didn't) then I would raise a PayPal dispute and no longer wanted the product I was told they had some problems with their supplier and it would be posted ASAP. Straight after this a Royal Mail waybill was created, but nothing shipped which is an old scam to make it appear as if your item has shipped. I then asked again for my order to be cancelled, I was told that the T&C's on their website said I could not cancel but had to return the item. If you look at the T&C's it essentially says 'we'll do what we want with your order once we have your money so b***ocks'.

Given other people have returned products, had to pay for the postage and still received no refund I'll see what state the product turns up in and try not to expend any more effort other than this review on an obviously poor effort at a shop, happy to take people's hard earned money but provide nothing but issues in return.

Avoid like the plague, they will likely be gone or rebranded in the next 6 months.

8 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo No Chaos

Antwoord van No Chaos

Hi Liam,

Thanks for taking the time to leave us such a lengthy review!

We have looked into your order experience and we can see that we did explain to you that your order would be a little late due to a small delay with our supplier. Indeed, your order was delivered in 13 working days and not 10 working days and for this we did apologise on several occasions and offered you the chance to return the item - which you decided not to do. Furthermore, we do also state on our website that during busy periods, our orders can take slightly longer than advertised :)

It’s a real shame to see such a negative with so many false claims in it. We are a small, independent skate store and we delivered your order to you just 3 days outside of the agreed timeframe, even though our website does allow for extended shipping times.

Next time we suggest you double check the small print when ordering online :)

We hope you love your Sweatshirt from us.

Thanks,

NO CHAOS

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

10 days and still waiting!

10 days have past, still haven't received order, emailed No Chaos 3 times. No response. This is my first order with No Chaos, and will be my last. If you want to chance it yourself for the sake of saving a couple of £'s then I wish you the very best of luck! 🙂

25 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Service

I have ordered from No Chaos a couple of times always been great. My most recent order for some reason had the wrong address put in automatically. I call Jamie at No Chaos he sorted it out with no fuss at all.
Great service.

19 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience

I had a perfect experience buying from this independent business. The clothes arrived within a few days, all were great quality and when I wanted to return something because it didn't fit me, they were really helpful and I received my refund promptly.

Thanks guys - will definitely be buying from here again.

15 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Placed my order on a Sunday

Placed my order on a Sunday, then read the reviews on here and started to get worried. Recieved a despatch confirmation email on Monday and my order turned up on Wednesdy, Royal mail 48hr tracked. Everything was perfect. Would 100% use Nochaos again.

16 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid.

Avoid.

Ordered over 9 days ago, no dispatch email, sent 4 emails and none have had a reply.

Lesson learnt, read the reviews first and if the prices seem to good to be true, there must be a reason why and my days have I found out.

18 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo No Chaos

Antwoord van No Chaos

Hi Luke,

Thanks for taking the time to leave as a review!

So as we discussed in our email from you - we have a 10 working day delivery timeframe as stated clearly on our website, at the point of checkout and on your order confirmation email. As I can see here, your order was placed on the 18th September and delivered to you by Royal Mail on the 30 September. As you can see, this is within our delivery timeframe :)

We also only received just the one email from you on the 26th September at 10:22am and you received a response at 12:53pm on the same day. As you had already left this review containing false information, we asked you to provide proof of the other 3 emails that you claim you had sent us as we had none in our inbox at all…You said you would provide proof you had sent them after we confirmed we had dispatched your order - which we did - but we are still yet to see proof of these other emails that you sent us snd to which you claim we didn’t respond.

It’s a real shame to see such a negative review when we did nothing wrong. We are a small, independent skate store and we delivered your order to you in exactly the timeframe advertised on our website and we responded to you in exactly the timeframe stated on our website.

Next time we suggest you double check the delivery times when you are ordering online :)

Thanks,

NO CHAOS

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible communication from someone…

Terrible communication from someone called Jamie Wilson when asking about my order that took more than two weeks to arrive. Blaming Royal Mail and then blaming his own warehouse staff and calling me sir when he did speak on the phone. My name is Caroline and I have a woman’s voice lol. Never buy from this company as they advertise stock that they don’t have and are quick to take the money. Absolute amateurs!

Shop elsewhere at all costs!!!

10 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No Chaos… Just Scams…

If this company isn’t a scam, they’re certainly running things as if they are one. I placed an order weeks ago that is yet to arrive, I have contacted them via email and social media to no avail. I’ll now be resorting to contacting my bank to issue a chargeback.

If this company is remotely legitimate, they’re more interested in sending you emails asking you to buy more, or posting on their social media pages than they are providing help to their paying customers.

My advice would be to spend your money elsewhere.

2 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best quality T-shirts

These are definitely the best T-shirts I’ve had the quality is very good and the designs are outstanding. I’ve never seen anyone wearing one when I’m out and about which is good.

27 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Really poor experience

Really poor experience. I ordered two items about a month ago, one arrived within a week but still waiting for the other. Have tried contacting the company but absolutely no response. I’m waiting on a £30 T-shirt which I’m guessing I will not be receiving 😕

16 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a teeshirt

Ordered a teeshirt, email confirmation said 5-10 days delivery and would email again when dispatched. Although I think up to 10 days is far too long I have them the benefit of the doubt and waited 15 days until chasing.
Tried messenger, email and WhatsApp and no response.
Eventually I messaged again through WhatsApp and got an apologetic response saying they were short staffed and my order would be sent asap with a free teeshirt as way of apology.
True to word, 2 teeshirts arrived 2 days later, however my order was still not received, and the 2 teeshirts were not a style I would ever order or even wear.
I messaged again and said these were both an apology goodwill gesture and my original order was on way.
I have never received the original order.
I messaged to ask how I could return the 2 items for a refund and received in response “did you not like the ones you were sent?”
Despite several messages and emails since I have had no response, no original order and 2 “useless” teeshirts. I would avoid this company at all costs, it’s not worth the time.
For context my original order was 19/04 and today is 27/05.

UPDATE - teeshirt arrived out the blue and I love it, however all the above would prevent me from ordering again

19 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Well, sad.

Well, ordered £100 of goods in early May, almost a month has passed and nothing. Contacted them a million times. Sad, because I already own some of their t-shirts and really love them.

6 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Will definitely shop again

Will definitely shop again. All of my items were top notch, and when I had to call Jamie regarding a query regarding a size I had ordered, he sorted it out for me right away.

25 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Since returning item, no refund or contact for 2 weeks.

Purchased a Santa Cruz hat which arrived a week later. Hat didn’t fit so returned to correct address recorded delivery as advised.
It’s now 2 weeks on and still no refund or response to my emails asking for updates.
The company is clearly a shambles.

Customer service seems to be a thing of the past these days, hence why these kind of companies go belly up before long.

I would strongly recommend NOT dealing with this company. Don’t take my word for it, read the reviews.

6 mei 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer