We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

When I responded to adverts on Google by asking email questions I was most impressed by the prompt and detailed I received from Marion A. Unfortunately that’s where the positives ended. BEW... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Det er virkelig et dårligt firma. Løber fra sin reklamationsret. Lang svar tid på deres mail. Fejer alle fejl på produktet over på kundes siden, med reststrøm eller afbryde. Tros den sidder... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Useriøs virksomhed med adresse i Holland selvom jeg har købt på dansk (novensa.dk) hjemmeside. Lampen er noget billig skrammel. Alt står på kinesisk. Ingen brugsvejledning. Fjernbetjening på kine... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jeg er imponeret over NordicVase-sættet fra Novensa; hvert stykke føles solidt og stilfuldt. De tilføjer et raffineret touch til mine hylder og lyser hvert rum op uden besvær. Et fantastisk valg til i... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

2,0

Slecht

TrustScore 2 uit 5

346 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 98% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT USE THIS COMPANY

DO NOT USE THIS COMPANY, they are dishonest, as long as they get their money they couldn’t care about their customers, despicable company. Delivered the wrong item and wrong size, would not exchange, would not give me my money back unless I sent the wrong item to CHINA. Would not take responsibility for their mistakes. They should be struck off all the websites they are advertising on. I will not edit this review as their comments to me after seeing this is still not true. I did send photos as requested and they were accepted, they said they were trying to send me my right product, but that never happened. They could have solved this problem so simply by sending me the right product in the right size, it was over two months down the line they still had not done what they said. DO NOT TRUST ANYTHING THEY SAY.

5 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Novensa

Antwoord van Novensa

Hi Mrs. Robinson,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that you were disappointed with your experience. After reviewing your case, our records show that our team communicated with you multiple times to clarify the issue and requested a short video to verify the incorrect item. Unfortunately, the requested video or confirmation was not properly received, which limited our ability to proceed with a replacement sooner.

Despite this, we offered several resolution options, including a partial refund, a full refund upon return, and eventually processed a 35% goodwill refund that you accepted.

We understand how frustrating this situation was and appreciate your patience throughout the process. Your feedback is valuable and helps us continue improving our service.

Kind regards,
Michelle from Novensa UK

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Svindelvirksomhed

Svindelvirksomhed, hold jer langt væk…

22 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Novensa

Antwoord van Novensa

Kære Martin,

Vi er kede af at høre om din oplevelse. Hos vores virksomhed bestræber vi os på at levere pålidelig service og produkter af høj kvalitet. Hvis der har været et problem med din ordre, opfordrer vi dig til at kontakte vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig direkte.

Med venlig hilsen,
Michelle

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

An absolute joke of a company

An absolute joke of a company. Do not, I repeat, do not go anywhere near them. A total scam of a company

3 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Novensa

Antwoord van Novensa

Hi Trish,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re genuinely sorry to hear that you were disappointed with your experience. After reviewing your case, our records show that our support team requested a short video multiple times to verify the fault and arrange the best resolution, either a replacement or a refund. Unfortunately, we did not receive the required video or a correctly accessible link to proceed with the claim.

We completely understand how frustrating it can be when an item doesn’t work as expected, and our team remains ready to assist further should the necessary information be provided.

Kind regards,
Michelle from Novensa UK

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hold jer langt væk!

-5 stjerner, det er en stor scam virksomhed! De sælger varer som er produceret i Kina, til overpriser. Service kan man skrive langt hjem for, de holder dig hen i ligegyldigheder, og så sker der iøvrigt ikke mere.
Brug jeres penge et ordentligt sted.
"Virksomheden" er iøvrigt placering i Holland!

2 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Novensa

Antwoord van Novensa

Hej Michael,

Tak fordi du delte din feedback. Vi er kede af at høre om din oplevelse og tager dine kommentarer alvorligt. Da der ikke er angivet nogen ordreoplysninger, vil vi sætte pris på, hvis du kontakter os direkte med dit ordrenummer, så vi kan gennemgå sagen og hjælpe dig videre.

Venlig hilsen,
Michelle

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fortjener ikke engang 1 stjerne!!

Fortjener ikke engang 1 stjerne!!

Frygtelig forløb og modtog defekt væglampe med lampedele der ikke passer sammen. Novensa vil ikke returnere dem eller sende en ny lampedel. Derudover udgiver virksomheden sig for at være dansk, det er den IKKE, det er en hollandsk producent.

Jeg har modtaget en lampe, som ikke svarer til det, der blev oplyst på virksomhedens hjemmeside. Lampedelene passer ikke sammen, hvilket gør, at den ikke kan monteres eller bruges.

Efter min vurdering bryder virksomheden EU-forordningen om reklamationsret, da man som forbruger har 2 års reklamationsret på defekte eller ubrugelige varer.

Derudover laver de falsk reklame og overtræder markedsføringslovens §5, da produktet er markedsført som en væglampe, der kan tilsluttes en almindelig stikkontakt. Dette er ikke korrekt. Jeg har haft en autoriseret elektriker til at vurdere lampen, og han bekræfter, at den ikke kan bruges på den måde og aldrig har set noget lignende.

Samtidig har deres kundeservice (Marlon) først besvaret mine henvendelser på tysk og senere via svar på ChatGPT, hvor han i hver mail nævner at jeg har overskredet deres returpolitik

28 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Novensa

Antwoord van Novensa

Hej Lisa,

Tak for, at du delte din feedback. Vi er kede af at høre, at din oplevelse ikke levede op til dine forventninger. Vi tager alle henvendelser seriøst og bestræber os på at give klar vejledning om vores retningslinjer. Vi forstår dine bekymringer og værdsætter muligheden for at kunne adressere dem. Hvis du ønsker yderligere afklaring, står vores supportteam gerne til rådighed.

Med venlig hilsen,
Michelle

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Rigtig god service.

God service. Under levering jævnligt orienteret om, hvor langt min bestilling var kommet.

1 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Novensa

Antwoord van Novensa

Kære Charlotte,

Tusind tak for din venlige anmeldelse. Vi er glade for at høre, at du var tilfreds med vores service og opdateringer under leveringen. Det betyder meget for os!

Tøv endelig ikke med at kontakte os, hvis vi kan hjælpe dig med noget i fremtiden.

De bedste hilsener,
Michelle fra Novensa Danmark

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Warning

Warning: Poor quality and misleading marketing
I waited more than a month for a lamp that was advertised as having both a touch function and adjustable brightness. When the package finally arrived, it was a huge disappointment. What I received was two pieces of plastic and a bulb I had to assemble myself. None of the advertised features were present, and the overall quality was extremely poor.
When I contacted customer service, I received what was clearly a semi-AI-generated response from “John A,” insisting that the product fully met the standards and that the features were indeed included. This is simply not true. The functions are NOT there, and I can easily prove it with photos and videos.
Their solution was that I could return the product — but only to their address in China. The return shipping costs amount to about half the product’s price, making the process completely unreasonable.
In short: this company misleads customers with false advertising and takes no responsibility when confronted. Do yourself a favor — do not buy from them.

1 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Novensa

Antwoord van Novensa

Hi Morten,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re very sorry to hear that the lamp did not meet your expectations. After reviewing your case and the correspondence with our support team, we can confirm that a partial refund has been issued as agreed.

We always aim to provide accurate product descriptions and fair solutions whenever concerns arise, and we appreciate your feedback as it helps us improve both our communication and product information.

Kind regards,
Michelle from Novensa Denmark

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Betalt for 2 produkter, modtager 1 stl som er forkert:/

Bestilt og betalt for 2 produkter, har forgæves forsøgt at komme i kontakt med firmaet, tænker at det er en fub virksomhed...

26 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Novensa

Antwoord van Novensa

Kære Unni,
Tak for, at du delte din feedback. Vi er kede af at høre, at din oplevelse ikke levede op til dine forventninger. Vi tager alle henvendelser seriøst og bestræber os på at levere pålidelig service. Hvis du ønsker yderligere assistance, står vores supportteam gerne til rådighed.
Med venlig hilsen,
Michelle

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

køb og returnering

De skriver på deres hjemme side at der er returneringsret, Det er fis i en hornlygte. Ingen reelle tilbagemeldinger.

Køb aldrig noget fra dette firma. Meget utroværdigt.

25 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Novensa

Antwoord van Novensa

Hej Susanne,

Tak for, at du tog dig tid til at dele din oplevelse. Vi er kede af at høre, at din oplevelse ikke levede op til dine forventninger. Vi forstår dine bekymringer og værdsætter din tålmodighed gennem processen. Vores mål er altid at tilbyde klare og fair løsninger i overensstemmelse med vores offentliggjorte returpolitik, som kan læses her: https://novensa.dk/policies/refund-policy.

Med venlig hilsen,
Michelle

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAMMERS..

“I ordered a lamp but received the wrong product. The company refused to give me a full refund unless I paid to ship it back to China, even though it was their mistake. Instead they offered me only a partial refund. Very misleading – customers aren’t told items come from China, and the returns process is unfair. Avoid.”

Dear Michelle,
Thank you for your response. I would like to clarify that I did contact your support team, and my complaint and review were written only after spending several days exchanging emails back and forth with you.
Unfortunately, despite these efforts, the issue remained unresolved, which is why I felt it necessary to share my experience publicly.

24 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Novensa

Antwoord van Novensa

Kære Patty,

Tak for, at du delte din oplevelse. Vi er kede af at høre, at din oplevelse ikke levede op til dine forventninger. Vi tager alle henvendelser seriøst og bestræber os på at give klar information om vores produkter og processer. Vi opfordrer kunder til at kontakte vores supportteam for hjælp med eventuelle problemer.

Med venlig hilsen,
Michelle

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

En grænseoverskridende e-handelsvirksomhed med utilstrækkelig og mangelfuld kundeservice

Jeg købte en glas-skulptur af en fugl. Hjemmesidens billeder og beskrivelse er fuldstændig vidt forskellige fra det, jeg modtog. På hjemmesiden var det et tredimensionelt, gennemsigtigt glaskunstværk, men i virkeligheden var det et fladt, metalpræget, ugennemsigtigt produkt af dårlig kvalitet. Sælgeren tilbyder kun at refundere 10-15 % af beløbet, ellers må man selv betale portoen for at sende varen retur til en fabrik i Kina, hvis man vil have fuld refundering. Det betyder, at man skal bruge flere hundrede kroner på fragt. Det er helt absurd, og jeg vil aldrig købe derfra igen.Ikke anbefale.

23 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Novensa

Antwoord van Novensa

Kære Vivi,

Tak for, at du delte din oplevelse. Vi er kede af at høre, at din oplevelse ikke levede op til dine forventninger. Vi tager alle henvendelser seriøst og bestræber os på at give klar information om vores produkter og processer. Vi opfordrer kunder til at kontakte vores supportteam for hjælp med eventuelle problemer.

Med venlig hilsen,
Michelle

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Informativ levering.

Informativ levering.
Meget tilfreds med produktet. Virker som lovet.

12 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Novensa

Antwoord van Novensa

Kære Alexander,

Tusind tak for din flotte anmeldelse. Vi er glade for at høre, at du var tilfreds med leveringsinformationen, og at produktet levede op til dine forventninger.

Tøv endelig ikke med at kontakte os, hvis du har brug for hjælp fremover.

De bedste hilsener,
Michelle fra Novensa DK

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have bought two bedside lamps and one…

I have bought two bedside lamps and one is as described, but the second is not as described and I have sent documentación hereabout and have waited for many weeks to get a fair deal about this lamp but it looks like they have gotten into a black whole as I hear nothing back.

21 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Novensa

Antwoord van Novensa

Kære Qaisra,

Tak for, at du delte din oplevelse. Vi er kede af at høre, at din oplevelse ikke levede op til dine forventninger. Vi tager alle henvendelser seriøst og bestræber os på at løse eventuelle problemer så hurtigt som muligt. Vi værdsætter din tålmodighed og forståelse.

Med venlig hilsen,
Michelle

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Mangler varene

Har bestilt 4 lamper d 29. August og har stadig ingenting modtaget…
Dårlig service

29 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Novensa

Antwoord van Novensa

Kære Helena,

Tak for, at du delte din oplevelse. Vi er kede af at høre, at din oplevelse ikke levede op til dine forventninger. Vi tager alle henvendelser seriøst og opfordrer kunder til at kontakte vores supportteam, så vi kan hjælpe med eventuelle problemer.

Med venlig hilsen,
Michelle

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Jeg havde bestilt 2 lamper

Jeg havde bestilt 2 lamper, beløbet blev trukket samme dag. Efter 11 dage modtog jeg 2 lamper den ene var defekt. Har prøvet at skrive en mail, om i refunderer beløbet, ingen svar tilbage.
De billeder som i viser på jeres hjemmeside, er fup.
Lamperne som jeg har modtaget er slet ikke, den kvalitet forkert farve og den ene defekt.
Bliver produceret i Kina, i meget dårlig kvalitet.
Håber i læser denne anmeldelse, inden i hopper i med begge ben. Kontakt. Har forgæves prøvet at kontakte jer via nummeret i har oplyst, som også ikke eksisterer.

13 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Novensa

Antwoord van Novensa

Kære Lone,

Tak for, at du delte din oplevelse. Vi er kede af at høre, at din oplevelse ikke levede op til dine forventninger. Vi tager alle henvendelser seriøst og opfordrer kunder til at kontakte vores supportteam for hjælp med eventuelle problemer. Din feedback er værdsat og hjælper os med at forbedre vores service.

Med venlig hilsen,
Michelle

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t use!

Hi , don’t use this company! Orthopaedic wedges arrived, but made of plastic not leather and the wrong colour. They responded saying they were the right colour. (I ordered taupe, they came in black). Declined refund unless I pay for delivery to china. The website does not let me post a review. I’m surprised to see on their website it only shows positive reviews. Lost £39.99!

27 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Novensa

Antwoord van Novensa

Kære Jo,

Tak for, at du delte din oplevelse. Vi er kede af at høre, at din oplevelse ikke levede op til dine forventninger. Vi tager alle henvendelser seriøst og opfordrer kunder til at kontakte vores supportteam for hjælp med eventuelle problemer. Din feedback er værdsat og hjælper os med at forbedre vores service.

Med venlig hilsen,
Michelle

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT USE THIS COMPANY

DO NOT USE THIS COMPANY. THEY ARE IN CHINA NOT THE UK. Ordered a dragon stained glass lamp what l got was a very very cheap resin battery 10cm model fit for the bin. They will only refund you if you return the item which is expensive and they know that. They do not answer your questions or look at your photos to show the difference between the items. They are operating on other platforms too so beware. Just had a reply from them. They know they are mis selling goods by not showing the actual photo of them but a much more expensive item. I repeat DO NOT USE THIS COMPANY. Would not get away with this in the UK.

6 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Novensa

Antwoord van Novensa

Dear Louise,

Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We take all concerns seriously and encourage customers to contact our support team for assistance with any issues. Your feedback is appreciated and helps us improve our service.

Best regards,
Michelle

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Venlig og effektiv betjening

1 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Novensa

Antwoord van Novensa

Kære Tina,

Tusind tak for din flotte anmeldelse! Vi er glade for at høre, at du oplevede vores service som både venlig og effektiv. Det sætter vi stor pris på.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis vi kan hjælpe dig med noget.

De bedste hilsener,
Michelle fra Novensa DK

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

God oplevelse😊

28 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Novensa

Antwoord van Novensa

Kære Laila,

Tusind tak for din søde anmeldelse! Det glæder os at høre, at du havde en god oplevelse 😊

Vi er altid klar, hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp.

De bedste hilsener,
Michelle fra Novensa DK

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Har ikke modtaget varen endnu

Har ikke modtaget varen endnu, her 2 uger efter bestilling. Har mistanke om at den kommer udenfor Europa og er noget billigt møj, vi får se om jeg nogensinde modtager den

2 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Novensa

Antwoord van Novensa

Hej Cordelia,

Tak fordi du delte din feedback. Vi er kede af at høre om forsinkelsen med din ordre. Leveringstiden kan variere afhængigt af destinationslandet, men vi gør vores bedste for at sikre, at din pakke når frem hurtigst muligt. Vi sætter pris på din tålmodighed og forståelse.

Med venlig hilsen
Michelle
Kundesupportteam

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer