Vorig jaar een prima ervaring met OliveandMint. Nu moeten mailen voor de bevestiging van mijn bestelling. Verzendmethode was vorig jaar PostNL, nu "Thuisbezorgd". Zou binnen 3 dagen verzonden wor... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Snelle levering! Het is alleen wel erg jammer dat je geen ontvangstbevestiging ontvangt van je bestelling. Je zou denken dat je wordt opgelicht na het lezen van onderstaande reacties. Gelukkig reageer... Toon meer
Afgelopen zondag een bestelling gedaan. Tot op heden geen bevestiging ontvangen. Op mail wordt niet gereageerd. Via de website een chat opgestart maar die is ook al dagen offline. Toevoeging: uit het... Toon meer
Een bestelling geplaatst, maar niet ontvangen. Reageert niet op mail, ook niet in de chat. Uiteindelijk toch reactie gehad van Raymond. Heeft het toen alsnog opgestuurd. Had het onterecht voor oplicht... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Contactgegevens
Handelsweg 8a, 3881LS, Putten, Nederland
- klantenservice@oliveandmint.nl
- oliveandmint.nl
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 6% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 48 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Cadeaus niet ingepakt
Bij het bestellen was ik vergeten aan te geven of ze het konden inpakken als verjaardagscadeau. Meteen heb ik er een mailtje er achteraan gestuurd, mijn order is niet ingepakt als cadeau (voor 120 euro besteld) en ik heb geen reactie van Olive Mint gehad, beetje jammer.

Antwoord van Olive & Mint
Hier een zeer goede ervaring
Hier een zeer goede ervaring, ik bestelde Connetix via Black Friday actie.
Contact opgenomen omdat ik geen verzendbevestiging ontving, heel snel en vriendelijk antwoord terug ontvangen. Het artikel was niet op voorraad, ik kreeg de optie om te wachten op voorraad met een cadeautje ter compensatie, ofwel de bestelling te annuleren met teruggave van het betaalde bedrag.
Ik koos voor de eerste optie omdat er nog ruim tijd was voor kerst. Een tweetal weken later ontving ik het pakket met cadeautje netjes aan de deur 😊. Nog op tijd voor onder de kerstboom!
En dat alles voor een zeer goede prijs!
Heel tevreden klant hier 👍
Ik ga hier nog vaker bestellen
Ik heb, net als velen denk ik, besteld tijdens jullie black friday aanbiedingen waarbij jullie als een van de weinigen ook een hele mooie korting gaven op Connetix. Gezien ik jullie website voorheen nog niet kende, heb ik eerst de standaardcheck (zoals hierop Trustpilot) gedaan en dat zag er allemaal goed uit, dus vol vertrouwen de twee mega dozen Connetix besteld.
Op het moment van bestellen (donderdag 28/11) stonden deze op 5 dagen levertijd, wat totaal geen probleem was gezien het toch als kerstcadeautje bedoeld was.
De volgende dag kreeg ik een mailtje van jullie om aan te geven dat er vertraging op mijn bestelling zou zitten en daarbij kreeg ik volgende opties:
1. wachten tot de volledige bestelling binnen is (en een klein cadeautje als compensatie)
2. beschikbare gedeelte van de bestelling reeds laten bezorgen en nabezorging van de niet beschikbare artikelen
3. annulatie van de volledige bestelling en volledige terugbetaling van het bedrag.
Gezien het een kerstcadeautje was had ik nog voldoende tijd, dus gekozen voor optie 1. Binnen de 2 uur nadat ik mijn keuze voor optie 1 had doorgegeven heb ik van de klantendienst een mailtje gekregen om te bevestigen dat ze mijn keuze goed ontvangen hadden en me op de hoogte gingen houden zodra de producten beschikbaar waren. Helemaal top dus.
Op 18/12 kreeg ik dan eindelijk het mailtje dat mijn bestelling ingepakt was en klaar was voor verzending. Eerlijkheidshalve moet ik wel toegeven dat ik, op basis van andere reviews hier, toch wel even ongerust was. Maar uiteindelijk op 20/12 heb ik mijn pakketje, netjes ingepakt en met cadeautje, in ontvangst mogen nemen en dus nog net op tijd om onder de kerstboom te leggen.
Wat mij betreft dus een wel een positieve ervaring en ik hoop dat de issues voor de mensen hieronder ondertussen ook opgelost zijn.
Ik vrees een beetje dat hun black friday aanbieding, en dan vooral op Connetix, iets populairder was dan ze zelf hadden ingeschat/verwacht :)
Met black friday een bestelling…
Met black friday een bestelling geplaatst.. hiervoor heel goed geholpen door de klantenservice, omdat ik een cadeaubon had en de kortingscode van black friday niet gecombineerd konden worden. Korting zou terugggestort zijn, maar nu na 10 dagen nog niet ontvangen. Inmiddels 1 product ontvangen van de 3. Ik mis nog een zoekboek en een connetix pakket. Zoals ik kan lezen ben ik niet de enige. Na zo'n 4 mails verstuurd te hebben zonder reactie toch maar een review.. hopelijk krijgen wij hier wel reactie op.

Antwoord van Olive & Mint
Geen bestelling ontvangen en amper contact mogelijk
Op 25 november een bestelling geplaatst met onder andere 2 Connetix pakketten. Op 29 november een mail ontvangen dat ze niet alles kunnen leveren, op mijn vragen wanneer dit wel kan krijg ik geen reactie meer. Inmiddels wacht ik alweer 7 dagen op antwoord.
Een bestelling van ruim €170,- is voor ons ontzettend veel geld dus vind het erg vervelend nergens meer reactie op de krijgen !!!

Antwoord van Olive & Mint
Connetix niet geleverd - geen verjaardagscadeau voor mijn zoontje hierdoor
Op 29 november 2 dozen connetix besteld voor de verjaardag van mijn zoontje. Tot op heden nog niks ontvangen. Zelfs geen bericht gehad over vertraging of een verzendbevestiging ontvangen. Nu moet ik mijn peuter vertellen dat er geen cadeau is op zijn verjaardag en ik heb niet de middelen om een nieuwe set te kopen. Een week geleden heb ik contact gezocht met de klantenservice, maar ook daar geen reactie op ontvangen. Een zeer pijnlijke ervaring voor mij en mijn zoontje. Schandalig!

Antwoord van Olive & Mint
Geen verzendbevestiging, reacties op mail,...
Met black friday een bestelling gedaan, tot op heden nog niets ontvangen. Zelfs geen verzendbevestiging.
Als ik hen mail of een berichtje stuur via Instagram, komt er geen reactie.
Vertraging kan er altijd zijn, maar breng de klanten dan op de hoogte.
Ik had liever een positieve feedback achter gelaten, met een pakketje waar m'n dochtertje mega blij mee is maar helaas waarschuw ik nu liever anderen.
Hopelijk bewijzen jullie toch nog het tegendeel @oliveandmint.

Antwoord van Olive & Mint
2 connetix magneetsets besteld en niet ontvangen
2 connetix magneetsets besteld, order is nog steeds niet verstuurd en krijg geen reactie op mijn mail en instagram bericht.
ORD00601 Ik wil heel graag of m’n geld terug, of de bestelling ontvangen. Ik ben een alleenstaande moeder en dit is veel geld voor mij.

Antwoord van Olive & Mint
Beste Olive and Mint
Beste Olive and Mint,
17 oktober bij jullie best dure magneettegels besteld! Alles was op voorraad leverbaar dus snap gewoon niet waarom ik nog geen informatie heb wanneer mijn order geleverd gaat worden. Meermaals jullie gemaild maar een reactie blijft uit, terwijl jullie zeggen te reageren binnen 48 uur! Ik denk dat jullie ook wel snappen dat ik me ernstig zorgen maak of dat ik mijn producten wel binnen krijg! Tevens mist er een telefoonnummer van de klantenservice. Kunnen jullie nu eindelijk contact met mij opnemen?

Antwoord van Olive & Mint
Order nooit ontvangen en naar geld kunnen fluiten
Goed om te zien dat jullie weer online zijn. Wacht nog steeds op retour van mijn geld van een pakket dat ik nooit ontvangen heb. Schandalig eigenlijk. Nooit opgelost, geen artikelen ontvangen en opeens waren jullie van de radar maar daar zijn jullie weer! Hoor graag hoe we dit gaan oplossen? Na jullie dreig mails dat ik mijn review moet verwijderen of anders krijg ik problemen vind ik dat jullie dit wel netjes samen met mij mogen oplossen. Ook het verwijderen van mijn account waar al een hoop korting op gespaard was daar ik altijd vaste klant was van jullie vind ik echt schandalig. Ontvang graag een reactie.

Antwoord van Olive & Mint
Wat ben ik blij om te lezen dat deze…
Wat ben ik blij om te lezen dat deze winkel gesloten is. Normaal zou ik dit nooit zeggen. Maar mijn recensie met 1 ster was verwijderd. En zie nu dat dit bij meerdere is gebeurd. Ik ben blij dat er nu niet meer mensen teleurgesteld kunnen worden van een bedrijf dat zich niet aan de regels houdt.

Antwoord van Olive & Mint
Winkel sluiten maar cadeaubonnen niet terugnemen
Een paar maanden geleden een cadeaukaart ontvangen.
2 dagen voor sluiting een bericht gekregen van de cadeaugever dat de winkel zou sluiten (dit was nog maar 5 dagen daarvoor gecommuniceerd).
In de communicatie was te lezen dat er een oplossing zou komen voor mensen met een cadeaukaart en dat er een mail gestuurd moest worden.
Deze is nooit meer beantwoord.
Wat de reden ook is voor de snelle sluiting… het is geen faillissement en daarom een grote boeven bende door hier niet op te reageren en laat staan terug te betalen (het is namelijk een wettelijk betaalmiddel).
Mochten ze ooit nog open gaan, dan hoop ik van harte dat je wél echt failliet gaat.
Zo ga je niet met klanten om.

Antwoord van Olive & Mint
DHL heeft pakket als bezorgd gemarkeerd…
DHL heeft pakket als bezorgd gemarkeerd maar is niet geleverd. Er moet contact opgenomen worden met zender, Olive & Mint. Ze blijken echter gesloten te zijn, en de mails te beantwoorden tot en met 18 april, wat heel netjes is. 16, 17 en 18 april een mail gestuurd maar geen respons en op geen enkele manier te bereiken. DHL kan geen onderzoek inzetten omdat alleen verzender hier opdracht toe kan geven. Als je je webshop sluit, schakel die functie dan ook uit. Nu pakket kwijt en geld kwijt. Heel erg slordig.
2 paar slipstops voor mijn kindjes…
2 paar slipstops voor mijn kindjes besteld en na een paar uur zwemmen al flink versleten. Gemeld via mail maar geen reactie, daarna nog een keer gemaild maar weer geen reactie. Nu lees ik dat ze vanaf vandaag sowieso geen mailtjes meer beantwoorden. Ik baal echt dat deze klacht niet direct (voor de bekendmaking van de opheffing) in behandeling is genomen.
Bedrijf strooit afgelopen weekend nog…
Bedrijf strooit afgelopen weekend nog met kortingscodes online, om op maandag aan te kondigen dat ze de boel opheffen. Bestellingen kunnen niet meer geretourneerd worden. Hebben dus nog zoveel mogelijk omzet binnen proberen te harken om klanten vervolgens met de ellende te laten zitten. Lappen de wet daarbij volledig aan hun laars en komen op geen enkele manier met een oplossing. Gooien het op persoonlijke omstandigheden, alsof dit het probleem van de klant mag zijn. Zo ga je niet met klanten om, in en in triest!

Antwoord van Olive & Mint
Geen reactie op mail
Ik heb via de website een bestelling gedaan en deze netjes ontvangen. Echter, wilde ik een van de producten retourzenden. Gezien op de website staat dat producten groter dan 120 cm zelf geretourneerd dienen te worden, heb ik hier een mail over gestuurd en gevraagd hoe ik het product kan aanmelden voor retour en welke stappen ik verder dien te doorlopen. Na DRIE mailtjes en inmiddels een maand verder, heb ik nog steeds geen reactie gehad. Wel kan ik elke dag markerting mailtjes ontvangen, maar een reactie op klanten daar is blijkbaar geen tijd voor. Erg jammer, zo 70 EUR in de prullebak!

Antwoord van Olive & Mint
Meest belachelijke bedrijf waar ik ooit…
Meest belachelijke bedrijf waar ik ooit wat heb besteld. Een zitzak besteld en deze binnen de retourtermijn weer netjes geretourneerd. Alleen had ik hem in een andere kartonnen verzenddoos gedaan dan ik hem had gekregen. Nu een mail gekregen met de melding dat ik mijn 150,- niet terug krijg omdat die doos er niet omheen zit! Want nu blijkt dat er op die zogenaamde doos een sticker zit van 5cm, mensen een stickertje van 5cm waarop staat dat het een beige zitzak is! Echt wat een belachelijke iets! Een echte verplakking oké maar een kartonnen???!!! Dus mensen als je hier iets wilt retourneren gooi de doos absoluut niet weg anders kun je fluiten naar je geld 😂

Antwoord van Olive & Mint
Prima webshop
Hier wat Maileg dingen besteld met een mooie korting vanwege pasen. Werd snel verzonden, en kwam netjes aan.
Snel en netjes 🩵💛
2 dagen voor het paasweekend besteld en nog met Pasen kunnen geven! Hoe goed is dat! Alles was mooi ingepakt en snel verzonden! Heel tevreden.
Vroeger ook al eens besteld maar was toen kwijt geraakt bij de koeriersdienst maar mooi de refund gekregen. Heel vriendelijke service.
We houden de site zeker in het oog voor leuke acties en kortingen!
Goede service
Wat een leuke winkel met een leuke paasactie. Daardoor Coblo voor een geweldige prijs kunnen kopen. Leuk ingepakt met een gezellig kaartje erbij. Snelle verzending en levering.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







