Olive & Mint Reviews 261

TrustScore 2.5 uit 5

2,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Vorig jaar een prima ervaring met OliveandMint. Nu moeten mailen voor de bevestiging van mijn bestelling. Verzendmethode was vorig jaar PostNL, nu "Thuisbezorgd". Zou binnen 3 dagen verzonden wor... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Snelle levering! Het is alleen wel erg jammer dat je geen ontvangstbevestiging ontvangt van je bestelling. Je zou denken dat je wordt opgelicht na het lezen van onderstaande reacties. Gelukkig reageer... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Afgelopen zondag een bestelling gedaan. Tot op heden geen bevestiging ontvangen. Op mail wordt niet gereageerd. Via de website een chat opgestart maar die is ook al dagen offline. Toevoeging: uit het... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Een bestelling geplaatst, maar niet ontvangen. Reageert niet op mail, ook niet in de chat. Uiteindelijk toch reactie gehad van Raymond. Heeft het toen alsnog opgestuurd. Had het onterecht voor oplicht... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

2,6

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

261 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 6% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Geweldig!!

Bij Olive & Mint hebben ze echt alles voor je kleintje!! Super goede service, snelle levering. Enorm blij met mijn nieuwe luiertas en ik ga zeker vaker spulletjes bestellen!!

26 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Beschadigd product

Ik heb een aantal weken geleden een speelmat voor mijn zoontje besteld. Toen ik deze binnen kreeg was deze beschadigd. Ik heb hiervan een melding gemaakt bij de klantenservice die het weer zou doorgeven aan de leverancier. Waarna ik een mail terug kreeg met erin een aantijging dat mijn kat het zou hebben gedaan (terwijl ik geen kat heb) en dat dit vaker wordt gedaan door klanten om zo aan nieuwe spullen te komen. De medewerkster van Olive&Mint vertelde toen dat zij helaas niks voor mij kunnen betekene en mij vervolgens een fijne dag wenste. Ik ben toen ontzettend boos geworden dat ik wordt beschuldigd van zulk asociaal gedrag en ik het niet normaal vind dat er reeds beschadigde retourden producten doorverkocht worden. Hierop kreeg ik reactie met excuses en een waardebon. Wat ik wel vervelend vond aangezien ik de mat in de sale heb gekocht en ik nu zelf nog een extra bedrag moest bij betalen om de maten weer opnieuw te kunnen bestellen.
Ik zou niet zeggen dat je hier niks moet bestellen maar het is wel jammer hoe alles gegaan is. Ik zal hier zelf in het vervolg niet meer iets kopen van z’n hoog bedrag in het geval dat er iets mis is met het product/levering.

19 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Olive & Mint

Antwoord van Olive & Mint

Hi Malona,

Wat een vervelend verhaal! Ik ben er meteen eventjes voor je ingedoken en zie inderdaad dat de leverancier aan had gegeven dat dit soort beschadigingen alleen voorkomen bij mensen met huisdieren/katten. De matten worden namelijk gecontroleerd voor het verpakken.

Daarnaast worden retourzendingen bij ons altijd nagekeken op gebreken en anders gaan ze direct naar onze sample sale of naar een goed doel! Dus we zien ook dat jouw mat geen retourzending was. Het was voor ons ook een raadsel hoe deze diepe beschadigingen in de mat zijn gekomen, terwijl de doos in goede staat was.

Gelukkig zie ik dat je de defecte mat inmiddels aan ons geretourneerd hebt met een retourlabel op onze kosten en reeds een nieuwe hebt besteld met de tegoedbon.

Fijn dat het uiteindelijk is opgelost. Jammer dat we daardoor maar 2 sterren van je ontvangen, ondanks je een nieuw en vervangend artikel hebt gekregen.

Liefs,
Team O&M

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mooie producten ontvangen

Mooie producten ontvangen. Niet al te lange levertijd. Erg blij mee!

9 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Olive & Mint

Antwoord van Olive & Mint

Bedankt voor je review Irene! Heel veel plezier ervan! ★

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prachtig aanbod van producten

Prachtig aanbod van producten, snelle levering en precies zoals verwacht 👍🏻

14 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Olive & Mint

Antwoord van Olive & Mint

Bedankt voor je tijd om een review te schrijven Carlijn! Heel veel plezier met je bestelling ★

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Goede service en kwaliteit

De bestelling was op tijd en voldeed aan de verwachtingen. Goede service.

8 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Olive & Mint

Antwoord van Olive & Mint

Leuk om te horen Ria! Bedankt voor je review! ★

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hier niks kopen!

Ik heb een camping bedje gekocht,
Deze is op een ander adres geleverd..
Daar langs gegaan helemaal niks!

Meerdere malen mails gestuurd ik moest het afwachten.
We zijn nu weken veder €150 weg en ik krijg geen contact meer met ze! Niet via de mail niet via de telefoon!

Ik vind dit ronduit schandalig!!

Het is opgelost, ik heb mijn geld terug.
Ik ben niet gebeld.. en ik heb pas een mail gekregen meteen na mijn slechte review.

18 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Olive & Mint

Antwoord van Olive & Mint

Hi Samantha,

Wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt mogen ontvangen! Mijn collega heeft al meerdere malen geprobeerd te bellen, maar krijgt geen gehoor. Het telefoonnummer lijkt buiten gebruik te zijn.

Ik zie ook dat mijn collega's steeds binnen 48 uur reageren op je mailtjes, dus we zouden graag met je in contact komen over een oplossing.

Liefs,
Team O&M

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Denk goed naar als je hier wat gaat kopen!

Denk goed naar als je hier wat gaat kopen!
Babyboek 7 jan. (pre-order 2 weken levertijd) besteld voor een vriendin. Blijkt dat ze die al heeft... dag erna 8 jan. gemaild om te annuleren. Meerdere malen geprobeerd contact te krijgen mail/telefonisch/facebook. Uiteindelijk een bericht terug gekregen met als antwoord dat het niet kan via een geautomatiseerd systeem... mail gestuurd dat het een beetje raar is dat ik nu eerst moet wachten op het product om deze weer terug te sturen ok dan weer te wachten op mijn geld.... maar goed, product gisteren ontvangen (mocht deze niet weigeren vanwege extra kosten) nu wil ik deze terug sturen blijkt dat ik €5.25 moet betalen om terug te sturen waar ik totaal niet mee eens ben want ze hadden het pakket niet eens hoeven te versturen. Ik denk dat jullie met jullie concept moeten schamen en een andere oplossing voor dit soort dingen moeten zorgen!

7 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Olive & Mint

Antwoord van Olive & Mint

Hi Chantalle,

Bedankt voor het schrijven van je review! Zoals ook vermeld bij het artikel is er een levertijd op de boeken van 1-2 weken. Er staat duidelijk vermeld dat bestellingen helaas niet achteraf geannuleerd kunnen worden, dit is inderdaad in verband met ons geautomatiseerde systeem. Alles wordt direct doorgeschoten en voorbereid in het magazijn, het is voor ons dan ook niet mogelijk dit proces te onderbreken.

We snappen dat het vervelend is dat je vervolgens retourkosten moet betalen, maar alle informatie wordt duidelijk vóór het bestellen al vermeld, om dit soort situaties te voorkomen.

Jammer dat we hierdoor een slechte review ontvangen, in onze ogen niet helemaal terecht!

Met vriendelijke groet,
Team O&M

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Klantenservice telefonisch onbereikbaar & geen prettig retourproces

Leuke webshop met mooie producten maar wanneer er wat met je bestelling is, verwacht dan geen klantvriendelijke en behulpzame klantenservice.

Door een miscommunicatie bij ons thuis hadden mijn man en ik hetzelfde kerstcadeau voor ons dochtertje besteld. Vlak na het plaatsen van de bestelling probeerde ik mijn pre-order bestelling te annuleren. Hoewel er op de website stond dat ze op dinsdagen en donderdagen bereikbaar zijn, kreeg ik op deze dagen alleen een voicemail (heb beide dagen zeker minimaal 10 keer geprobeerd).

Uiteindelijk na 3 dagen wel een reactie per mail ontvangen. En hoewel ik de bestelling op 3 dec had geplaatst en per mail werd aangegeven dat de pre-order pas 18 dagen later (21 december) verstuurd zou worden, kon deze niet meer geannuleerd worden. Olive & Mint hield vast aan hun geautomatiseerde processen waar niet van afgeweken kan worden. Ook niet in het geval van een pre-order die nog niet in het magazijn is aangekomen.

Uiteraard kon ik de pre-order achteraf terug sturen, maar in dat geval kost het je als klant wel 2x verzendkosten (de gratis verzending van het heen sturen worden namelijk ook ingehouden. Totaal ben je dus sowieso 11,90 euro kwijt voor een retour).

Gezien de toon van de mailcommunicatie en de reviews over retouren, durfde ik het niet aan om het pakket terug te sturen. Persoonlijk heb ik het contact met de klantenservice als zeer onprettig en niet klantvriendelijk ervaren.

Als je bij Olive & Mint besteld, denk dan vooraf goed na voordat je op de bestel knop drukt. Er zijn genoeg andere leuke kleinschalige ondernemers die dezelfde producten verkopen en waarbij je niet als nummer, maar echt nog als persoon wordt behandeld

Aanvulling op mijn review na reactie Olive & Mint:

het zou fijn geweest zijn als het mogelijk was geweest om kort telefonisch contact te hebben. Ik merk dat jullie geïrriteerd zijn dat er 4 mails heen en weer gestuurd zijn. In dat geval waren er zeer waarschijnlijk geen 4 mails nodig geweest en had ik een andere keuze kunnen maken wat betreft het retouren. Jammer dat jullie telefonisch zo onbereikbaar zijn. De toon of voice van de mails waren vrij bot en telefonisch was het wellicht anders over gekomen. Persoonlijk heb ik het contact in ieder geval als zeer onprettig ervaren en zal hierdoor niet snel een nieuwe bestelling plaatsen.

14 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Olive & Mint

Antwoord van Olive & Mint

Hi Jolanda,

Bedankt voor het nemen van de tijd om een uitgebreide review te schrijven! En deze ook continu aan te passen. Als je graag nog meerdere reacties wil kan dit, maar wel per mail. Dat vinden we net wat professioneler en kunnen we gerichtere service bieden.

Allereerst is het inderdaad niet mogelijk om een bestelling, die al in het verwerkingsproces zit, te annuleren. We hebben je dit in 4(!) ontzettend uitgebreide mailtjes geprobeerd uit te leggen, maar aangezien we niet de gewenste oplossing konden bieden, was uiteindelijk ieder bericht en/of telefoontje niet goed vanuit ons. We helpen klanten dolgraag, al moeten we 25 mailtjes sturen, maar als we aangeven dat het technisch gezien NIET kan, kunnen we daar niets voor je aan veranderen. Tijdens het bestellen staat er duidelijk in rood dikgedrukte letters de levertijd bij, om dit soort dingen dus te voorkomen. Ook wordt er overal vermeld dat bestellingen die eenmaal geplaatst zijn, niet geannuleerd of gewijzigd kunnen worden.

We kunnen met duizenden(!) CONNETIX pre-orders, naast de reguliere drukte, geen bestellingen annuleren, we werken met een volledig geautomatiseerd systeem en de orders zitten dan al in een proces, wat niet ongedaan gemaakt kan worden.

Daarnaast zijn we telefonisch inderdaad minder goed bereikbaar geweest, door de drukte met de feestdagen staat ons gehele (klantenservice)team van 10 toppers beneden in het magazijn mee te werken, zodat iedereen zijn/haar cadeautjes op tijd in huis heeft. Op werkdagen wordt er tussendoor wel ook nog de mail beantwoord, hier heb je altijd vlot antwoord op gehad.

Als laatste wat je schrijft over het eventueel retour zenden is onjuist, wanneer je een hele bestelling retourneert betaal je enkel de retourkosten van €5,25. Dus helaas is het ook onjuiste informatie die je hierboven deelt en dit hebben we ook geprobeerd uit te leggen.

We hopen dat je toch veel plezier hebt van de CONNETIX en willen je fijne feestdagen wensen.

Met vriendelijke groet,

Team O&M

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Retouren worden niet verwerkt

Levering was prima. Retour zending daar in tegen verschrikkelijk.. na 1,5 maand nog niets ontvangen. Telefonisch geen gehoor en per mail krijg ik alleen standaard berichten terug, en na een poosje helemaal geen antwoord meer.

NIETS BESTELLEN HIER!!

8 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Olive & Mint

Antwoord van Olive & Mint

Hi Lisa,


Bedankt voor je mailtje! Helaas kunnen wij geen gegevens van je vinden in ons systeem. Uiteraard mag je ons altijd een mailtje sturen, je krijgt hier altijd persoonlijk antwoord op op werkdagen binnen 48 uur.

De retouren worden ook wekelijks verwerkt, dus het kan zijn dat we die van jou niet hebben ontvangen, ook dan kijken we graag met je mee!

Telefonisch zijn we inderdaad minder goed bereikbaar, zoals ook in de voicemail te horen is, is al het personeel momenteel aanwezig in het magazijn door de december drukte! De mail wordt, zoals hierboven ook aangegeven, wel gewoon dagelijks verwerkt.

We hopen dat we snel tot een oplossing kunnen komen met je!

Veel liefs,
Team O&M

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mooie online shop

Mooie online shop. Wij zijn heel blij met de geheele ankoop, besonders met de zwangerschap invulboekje.

15 augustus 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer