We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

After having trouble paying online,I phoned and they sent me an invoice through so I could pay via bank transfer,I needed the item next day,Britney who was my contact could not have been more helpfu... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Had a couple issues with the company, first when ordering (paid for) 3 samples and only 2 turned up. I contacted the company and the told me to wait, it's been a few months now so I'm pretty confident... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First class product and service. The team understood exactly what I needed and took great care in cutting the 'off-cuts' knowing how I wanted to use them. Great finish on the edges, all in all the wo... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Work-top ordered on-line. Phone call confirmed a couple of queries. Email and three phone calls confirmed delivery and driver helped us carry it to into the garage. All employees super helpful driver... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kookwinkel
  2. Sanitairwinkel
  3. Deurenwinkel
  4. Vloerenwinkel
  5. Machineworkshop

Geschreven door het bedrijf

The UK’s #1 Leading Online Worktop Supplier Here at Online Worktops we have over 30 years' experience in fabricating and delivering worktops all over the UK. Rest assured when shopping with us! We have an In House Fabrication Service. Need your worktops cutting to size? Sink/hob holes cutting out or even professional joints to avoid jointing strips? Then you are in the right place! Get your order delivered ready to fit - Your kitchen fitter will love you. Or even better, fit it yourself and save some pennies! In House Delivery Service Provided. You can shop with confidence at Online Worktops. Knowing we will always do our utmost to ensure your delivery goes as smoothly as possible. Next day delivery is also available! BEWARE of Unbranded Products. Only offering branded products, with 10 year+ warranties in order to ensure your kitchen keeps that 'just fitted' look. Or if you are after cheap and cheerful we can fulfil that too! You can shop at Online Worktops with confidence and know we are always happy to help! We stock an extensive and ever-growing range of kitchen worktops, splashbacks, upstands, sinks, taps, flooring, ready to fit kitchens, replacement kitchen doors and other worktop accessories to make sure there’s absolutely no hassle for you when it comes to creating that kitchen you’ve been dreaming of. Need Help? Contact us today!


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

63 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A brilliant team

Amazing service from the whole team. Britney and Vicky along with the whole team were so helpful. We required a bespoke worktop at short notice to take out of the country on a certain date and the team pulled out all the stops to make this happen. We are so pleased with the quality of the worktop and the customer service has been excellent. Thank you!! Highly recommended

31 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptional service from start to finish!

Very satisfied with the experience. Requested several samples which arrived prompty
We chose the worktops and saved a substantial amount of money purchasing online
They arrived well packaged by polite delivery guys
Especially liked being kept informed re delivery
Rate these guys five stars !

16 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Company with great service

Excellent Company with great service. We bought three 3 metre lengths of Mirostone worktop in Cosmic Gold which we received quickly and in perfect condition. They were also very happy to advise on any fitment questions and were very helpful indeed.

12 februari 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent

Done my order online with the cutting service, Lauren was a massive help in making sure my order was just what i wanted and wouldn't be disappoined when it arrives.
Looking forward to receiving my order and wouldn't hesitate in recommending this company. Excellent communication.

24 november 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service and communication

Work-top ordered on-line. Phone call confirmed a couple of queries. Email and three phone calls confirmed delivery and driver helped us carry it to into the garage. All employees super helpful driver helped carry it to the garage. Definitely will use again and recommend to anyone needing their products

28 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I found the service very good at online…

I found the service very good at online worktops. The service assistant Charlotte was particularly helpful and ensured that I was updated regularly as to when my worktops would be delivered via phone calls and emails. I also ordered upstands which were delivered on time. I would recommend this company to anyone who is refurbishing a kitchen.
Their pricing is competitive too.

16 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Outstanding service & products!

We found some plain white gloss worktops (which are pretty hard to find) at Online Worktops. They were ordered and cut to our specification. The customer service has been incredibly good, with constant updates! The delivery was on time and the driver was very helpful. Overall a very very good experience and the worktops fitted no problems and look outstanding!

13 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We placed order 25th of May for two…

We placed order 25th of May for two worktops and paid for delivery £75.00 believing that worktops will be delivered within few days as common practice considering worktops was "in stock " .Few days later delivery was confirmed as shocking One and Half month apart ... Make me wonder if they deliver this worktops from Moon as from China yo can get delivery within 5 -7 days.. However on day on delivery nothing arrived and on email request sales assistant replied that supplier " Formica" dont have worktops and dont know when they will be delivered. Shocking experience .. I would advice to avoid this company

18 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service. Very helpful. When I explained I needed the worktops abit earlier for my client, the delivery was brought forward. Brilliant. They were cheaper than my local supplier too, who couldn't deliver for a month.!! I won't hesitate to use again

29 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Charlotte was ever so helpful in…

Charlotte was ever so helpful in finding a worktop upstand for a kitchen I inherited when moving into the house. I had looked everywhere as the kitchen was fitted 9 years ago, thought I’d never find it. I contacted online worktops and they immediately located an upstand for me! Delivered earlier than said too!

5 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Wouldn't recommend

Had a couple issues with the company, first when ordering (paid for) 3 samples and only 2 turned up. I contacted the company and the told me to wait, it's been a few months now so I'm pretty confident they won't turn up. Now after fitting our chosen worktop we want to order some spare edging strip to be told that it's will cost £15 for delivery which is outrageous considering how small we know the roll comes having already ordered before.

26 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Online Worktops

Antwoord van Online Worktops

Good morning Kesia,
Thank you for your feedback.
With regards to your sample problem, I will attach below part of the email that you and every customer are sent off the back of a sample request -
'Please note: if you have ordered solid surface samples - some are sent directly from the manufacture and will arrive separately. This is also the case if any laminate samples are out of stock.'
I can confirm that the staff member who deals with our sample request has a brain injury and is very meticulous along with his OCD imbalance that ever sample request is dealt with efficiently. Which is why I know that this was not missed and that the email you would have received as mentioned above explains why some samples may be missing. We apologise if you missed this email but as the requests are sent to us via the website we are not required to personally contact you, we do this as part of our service because no matter how big or small your order, we believe every customer should be treated the same and every order acknowledged and explained to the best of our ability - If this can be improved please get in touch with more feedback.
If you had ordered from Axiom, Prima, Egger, Mistral or Mirostone or any marble effect samples they have all been effected and as you were advised when you rang your request will be dealt with as soon as we possibly can. At present due to what is going on in the world as I am sure you are aware, Covid has affected several aspects of our business, supply of worktops let alone samples being some of them and I can only apologise if ours or our suppliers service was not up to your standards during this difficult time.
With regards to our 'outrageous' postage charge, please read the response below and again we apologise that our company could not fulfill your standards as a paying customer at this time and hope that once we have all our staff back in, suppliers running as normal and stock levels amended we can be of better service.
Kind regards,
Online Worktops

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Extortionate Delivery Charge

Ordered edging strip and the postage was £15 and had to wait 6 days for delivery. I think it's extoriante delivery charge for a small item especially when it's delivered using 2nd class postage. I can understand high postage charge for a worktop but this was a edging strip.

12 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Online Worktops

Antwoord van Online Worktops

Good morning Kam,
Apologies I am only just getting around to replying to your review.
I will briefly explain that when you order an edging strip individually from an online retailer who does not stock anything because they are an online retailer, this requires the following procedure: Order edging from supplier/they post it to us (which costs us the weight of your item)/we post the item to you, paying the postage, envelope, staff to process your request and staff to take this to a post office and you will know this will not fit in a letter box as edging is rolled and can not be delivered any other way unless you were to order it with your worktops which would result in no postage charge or you also have the option to collect from us FOC - this can be found at the checkout where it states £15 for postage, which you also did not need to pay if you was not happy with payment amount required.
I hope this response answers your question as to why the postage for worktop edging is high.
We as a company do not benefit from delivery charges nor postage charges and apologise you did not order enough when you placed your worktop order but this is out of our hands as we are not aware from a web order where your kitchen requires edging. Alternately, you could also have used our professional edging service and has your worktops edged before they were delivered - Unless you ordered your worktops from else where and if that is the case I would have suggested going back to them for the extra edging.
Kind regards,
Online Worktops

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy with the worktop

Really beautiful worktop from a company staffed by friendly and helpful people. I am so pleased with the product I chose and the service I received, particularly since I am a novice kitchen-fitter and they were very patient taking me through all my options.

4 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All round great service

All round great service, delivered on time , delivery guys good to , and communication was good to

I shopped around and there price couldn't be beaten with same type of worktops, and responded well to requests , they understood how I wanted off cuts for other projects

25 juni 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mistral Solid Surface

Purchased Mistral solid surface worktop in Alpine delivered on time even during COVID19 a great product to work with and turned our kitchen make over into something special. Excellent customer service and the best online price. Would recommend

15 juni 2020
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So easy to order online

Saw what we wanted on line - rang up to have it cut to size , given date for delivery. Arrived on time. worktop exactly what i wanted. excellent all round. Price good to.

5 februari 2020
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer