O'Reels Casino Reviews 

80
•
TrustScore 3 uit 5

2,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unfortunately I am unable to give 0 stars. This site will do ANYTHING to avoid paying you out. I deposited via phone bill and because I am on my wifes phone contract they refused to pay out my... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Giving it 3 stars atm as I’ve deposited, great choice of slots but will update when I know how long my withdrawal takes . 1 hour so far and still waiting. Deposited £20, then £10 then another £15 an... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I wanted to try a new website and decided on O’Reels because of the 100 free spins promotion the account was easy to set up. After using the free spins, I deposited £150 and carried on… after a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Opened an account and won, so that's a positive! The site interface is good and there is a good choice of games and slots, so overall good. I would rate higher if the below is improved. Improve... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Casino
  2. ook in
  3. Gokdienst
  4. Kansspelaanbieder
  5. Online casino/bookmaker

Geschreven door het bedrijf

O’Reels Casino brings an exciting, dynamic and fully immersive online gaming experience to players across the UK. Known for its engaging Irish-themed branding, O'Reels combines a touch of traditional charm with the very best of modern casino gaming. Whether you're spinning the reels on classic slots, exploring new game releases, or enjoying the thrill of live casino action, O'Reels has something for every player. With over 2000 top-quality games from leading industry providers such as Pragmatic Play, Blueprint, Inspired, Eyecon, Big Time Gaming and Relax Gaming, O'Reels Casino consistently delivers variety, excitement and entertainment. Players will find an extensive range of online slots, including Megaways™ games and daily Drops & Wins competitions, plus an impressive selection of classic table games like blackjack, roulette, baccarat and poker. Additionally, fans of live dealer experiences can enjoy the authenticity of a real casino environment from the comfort of their own home. O’Reels Casino prides itself on a player-first approach, ensuring fast and secure withdrawals, excellent customer support, and regular promotions designed to enhance the gaming experience. Fully licensed and regulated by the UK Gambling Commission, O'Reels upholds the highest standards of fairness, transparency and responsible gaming. Spin, win, and smile at O'Reels Casino, your trusted destination for online casino entertainment in the UK.


Contactgegevens

Houd rekening met het volgende

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

80 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 96% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,9

Alle reviews

(80)

51 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Withdrawals not good

Withdrawals not good! I’m a bit hesitant in giving this review as made lots of deposits and made my first withdrawal today, I must be honest was very impressed as it was in my bank instantly, then made a 2nd withdrawal which said it had to be done manually?! Not impressed with this and spoke to live chat who said it would be done within 25hrs? I don’t understand why the first one was instant and then the 2nd is pending?? I hope this isn’t a stalling tactic and will be keeping a close eye on it as you shouldn’t have to wait that long! I will change my review stars when there is an update.
Update, I received my withdrawal so will update my stars, could have been quicker but a lot less than 24hrs.

6 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo O'Reels Casino

Antwoord van O'Reels Casino

Hi Amanda,

Thank you for taking the time to leave such a detailed review — and we’re really pleased to hear you’ve now received your withdrawal and updated your rating to 5 stars. We appreciate it!

To clarify the difference you experienced: some withdrawals are able to be processed instantly, while others require a manual review depending on the payment method, account status, or the timing of the request. These checks are part of our standard UK Gambling Commission compliance process designed to keep accounts safe and secure — though we understand it can feel inconsistent when one payout is instant and another needs more time.

We’re glad the second withdrawal was still processed much sooner than the maximum timeframe, and we’ll continue working on improving the speed and consistency of our withdrawal flows.

Thank you again for your balanced feedback — and for choosing to play at O’Reels Casino. If you ever need anything, our support team is always here to help.

Best regards,
O’Reels Casino Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Honestly I don’t know where to start

Honestly I don’t know where to start. This company is so contradictory. Deposited over £200. Won £220, withdrew and was paid within a hour, no issues what so ever. Until I further deposited and the website closed down half way through play, I was told my account was suspend. 5 days of communication with the customer services and still no acknowledgment of why or how the verification process is taking so long. Documents were sent in on Friday morning, it is now Tuesday afternoon. Every email I have received does not contain any sort of useful information and I’m constantly asked to “kindly wait” kindly wait 5 more days? If you’re thinking about making an account, please verify your account first or you’ll be waiting for days for a response. The customer services cannot help with anything other than basic information, anything else is dealt with by a team that is not contactable.

14 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo O'Reels Casino

Antwoord van O'Reels Casino

Hi Casey,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about the frustration you’ve experienced regarding your account verification and the delay in receiving clear updates. We completely understand how inconvenient this must feel, particularly after you’d already had a positive withdrawal experience.

As a UK Gambling Commission licensed operator, we are legally required to complete verification checks to ensure player safety and regulatory compliance. While most checks are completed quickly, there are occasions when additional reviews are necessary, which can unfortunately take longer. We acknowledge that waiting is never ideal, and we appreciate your patience during this process.

We also take on board your comments about communication — your feedback is valuable, and we are always looking for ways to improve the clarity and helpfulness of our updates.

Please be assured your documents and account are being reviewed, and our team will provide you with an update as soon as possible. If you’d like, you can respond to your current email thread referencing this review so we can help ensure your case is prioritised.

Best regards,
O’Reels Casino Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Doesn't allow me to deposit way i want…

Doesn't allow me to deposit way i want only now and then

2 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo O'Reels Casino

Antwoord van O'Reels Casino

Hi Mike,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear you’ve had difficulties depositing in your preferred way.

At O’Reels Casino, we support a range of secure payment methods, but from time to time certain deposit options may be unavailable due to technical or regulatory requirements. We understand how inconvenient this can be and are always working to ensure payment options remain as smooth and reliable as possible.

If you’d like, our support team can review your account and help identify the best available deposit methods for you. Please reach out to us directly so we can assist further.

Best regards,
O’Reels Casino Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick and easy

24 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo O'Reels Casino

Antwoord van O'Reels Casino

Hi Echo,

Thank you for your 5-star review! We’re so pleased to hear you found O’Reels Casino quick and easy to use — that’s exactly the experience we want all our players to have.

We look forward to seeing you back again soon, and if you ever need a hand, our support team is always here for you.

Best regards,
O’Reels Casino

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great site to play on and have a lot of…

Great site to play on and have a lot of game choices. Remember to upload your ID.
I withdrew my winnings and it was in my account within a couple of hours.

I will play again.

13 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo O'Reels Casino

Antwoord van O'Reels Casino

Hi Leanne,

Thank you so much for your 5-star review! We’re delighted to hear you enjoyed the wide choice of games at O’Reels Casino and that your withdrawal was processed quickly and smoothly. It’s also great to see you highlight the importance of uploading ID — completing verification early really does help make the whole process seamless.

We look forward to welcoming you back for more great experiences, and if you ever need us, our support team is always here to help.

Best regards,
O’Reels Casino Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Casino good withdrawals bad

Opened an account and won, so that's a positive! The site interface is good and there is a good choice of games and slots, so overall good. I would rate higher if the below is improved.

Improvement needed: withdrawal! One of its big selling points compared to others is fast withdrawals, however having won a decent total I'm told it will be not less that 5 working days for someone to approve the withdrawal. This is too long of a process and is unnecessary. They point to 'checks' but these do not take that long and just seems an attempt to keep hold of winnings for longer and make winning a good amount unenjoyable.

If they processed quicker I would consider a higher rating

28 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo O'Reels Casino

Antwoord van O'Reels Casino

Hi Conor,

Thank you for your honest review — we’re really pleased to hear you’ve enjoyed the site design, the variety of games, and of course, congratulations on your win! 🎉

We also appreciate your feedback on withdrawals. At O’Reels Casino, we aim to process requests as quickly as possible, and in many cases, withdrawals are approved within 24 hours and for the majority these are instant. However, in certain situations, additional checks may be required as part of our licensing and regulatory obligations. These checks are in place to protect both our players and the integrity of our platform.

That said, we understand how important fast payouts are to players, and your feedback is invaluable as we continue to look for ways to streamline the process.

Thank you again for sharing your experience. We’ll keep working hard to ensure future withdrawals are as smooth and swift as possible.

Best regards,
O’Reels Casino Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

No issues with this casino

No issues with this casino, staff are quick to respond to your queries.
Played a couple of games for a short period nothing major just to see how the games play and I must admit love the lay out of this casino aswell.
Not made any withdrawals of yet.
Would Imgine would be the same as
every other casino you will need to
send documents to confirm who you are.
Im not sure we're the bad reviews are coming from.. As with every other casino you win you lose you can be lucky or not..

25 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo O'Reels Casino

Antwoord van O'Reels Casino

Hi Brian,

Thank you so much for your 5-star review! We’re delighted to hear that you’re enjoying the layout of O’Reels Casino and that our support team has been quick and helpful in responding to your queries.

You’re absolutely right — like all licensed UK casinos, identity verification is an important part of the withdrawal process to keep accounts secure and compliant with UK Gambling Commission requirements. We’re pleased to know you recognise the importance of this and the balance between wins, losses, and luck in gameplay.

We really appreciate your kind words and look forward to providing you with more great experiences at O’Reels. If you need anything in the future, our support team is always here to help.

Best regards,
O’Reels Casino Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Signed up was verified quickly won a…

Signed up was verified quickly won a bit of money in my account instantly then set a deposit limit small one then the next day let's me deposit 20 x times plus that amount when it was set at £25 per day also live chat trying to tell me my dob is wrong so cant go through securoty to chat to them even tho they verified my account total scam site

24 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo O'Reels Casino

Antwoord van O'Reels Casino

Hi Jordan,

Thank you for leaving your feedback. We take matters such as deposit limits and account security very seriously, and we are sorry to hear about your concerns.

To clarify, O’Reels Casino is fully licensed and regulated by the UK Gambling Commission and is required to comply with strict responsible gaming and security protocols. Deposit limits set by players should be honoured, and if you feel yours has not been applied correctly, this will need to be investigated by our support team. Similarly, any issues with security verification, such as date of birth checks, are in place to protect your account and funds.

As we cannot verify personal details or accounts here on Trustpilot, we kindly ask that you continue to work directly with our customer support team, who are best placed to fully review and resolve your case.

Best regards,
O’Reels Casino Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Opened an account today made a few…

Opened an account today made a few deposits totaling £110 went to make another £20 deposit and got logged straight out.. tried to log back in and it failed . Contact support it said so I did.. and was told a decision has been made to close my account.. thr account was open for 30 mins or so was playing a few games then kicked out.. I wasn't given a reason or explanation as to why its been closed. Never used this casino in my life until today.. straight up theft! So they either give ne a full refund then close my account or I take the case up with ibas.. iv took screenshot of the conversations and the failed log in attempt.. absolute criminals!!!!

18 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo O'Reels Casino

Antwoord van O'Reels Casino

Hi Marc,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about the experience you’ve described and understand how frustrating this must feel.

Please be assured that O’Reels Casino is fully licensed and regulated by the UK Gambling Commission, and we are required to follow strict procedures when opening, reviewing, or closing accounts. In rare cases, an account may be restricted shortly after registration if our system detects information that requires further checks or if it does not meet compliance requirements.

We can confirm that no deposits are ever “taken” unfairly - if an account is closed, any valid deposits or balances are always reviewed and processed in line with our obligations.

So we can look into this matter properly for you, please contact our support team again with your registered details, referencing this review, and we will make sure your case is prioritised for investigation.

Best regards,
O’Reels Casino

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good

Good
Very good very good very good

16 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo O'Reels Casino

Antwoord van O'Reels Casino

Hi David,

Thank you for your 5-star review — we love your enthusiasm! 🎉 It’s great to hear you’re enjoying your time at O’Reels Casino.

We’ll keep working hard to make sure your experience stays “very good” every time you play.

Best regards,
O’Reels Casino Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Good casino game choice but don’t like…

Good casino game choice but don’t like the slow withdrawals I’m used to instant or within hours first couple withdrawals been hours but pending this one not done yet maye change my rating when I see improvements

Please be carful here to there RTP is terrible played 2 days on biggger big money all it for hour was take take take no bonus round that payed over 40x same outcomes they won’t be playing much longer here till they prove u can win lots and it just pennies

Update 15sepetmeber 2025

Deposited £1400 wagered £3000 and won nothing lol don’t play here the casino doesn’t have the capacity to pay it it’s Sam all and Jsut will take your money

28 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo O'Reels Casino

Antwoord van O'Reels Casino

[Updated O'Reels Casino Reply]

Hi Connor,

We’ve reviewed your account and can confirm you are currently in a strong winning position — congratulations on your success so far! We hope this adds some reassurance that wins do occur and can be significant.

O'Reels Casino

--

[Original O'Reels Casino Reply]

Hi Connor,

Thanks for taking the time to share your feedback. We're glad to hear you’re enjoying the game selection at O’Reels Casino, but we’re sorry to hear your experience with withdrawals and gameplay hasn’t lived up to expectations so far.

Regarding withdrawals — we aim to process requests as quickly as possible, often within 24 hours. While we may not yet offer instant withdrawals across all methods, we’re continuously working to improve payout times and provide a smoother experience for our players.

As for game outcomes, all of our slots use certified Random Number Generators (RNGs) to ensure fair and unbiased results on every spin. We understand it can be frustrating when gameplay doesn’t lead to wins, but all outcomes are random, and we do not influence or alter game results.

We really appreciate your honest feedback and would welcome the opportunity to look into your account if you'd like us to review anything further.

Thanks again for your comments, and we hope we can turn your experience around.

Best regards,
O'Reels Casino

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I'd give zero if I could.

I'd give less if I could.

Deposited over £300 since opening an account and not one single win ot withdrawal.

Whilst I appreciate you're not guaranteed a win, the RTP% here is pretty much non existent. I'd choose other casinos out there before choosing OReels.

Welcome bonus is non existent. You deposit £20 and have to wager your own £20 60X to get their welcome bonus which as the majority of us know is nigh on impossible.

They will not be getting another penny out of me that's for sure.

25 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo O'Reels Casino

Antwoord van O'Reels Casino

Hi Aaron,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we’re genuinely sorry to hear that your experience at O’Reels Casino hasn’t been a positive one.

We understand how frustrating it can be when gameplay doesn’t go as hoped. All of our games operate on independently certified Random Number Generators (RNGs), and we are fully licensed and regulated by the UK Gambling Commission. This ensures every spin is entirely fair, random and compliant with the highest industry standards.

Regarding your comments on the welcome bonus - we appreciate the feedback. Full details of our bonus terms, including the 30x wagering requirements, are available on our site before any bonus is accepted, and we always aim to be as clear and transparent as possible.

We’d be happy to take a closer look at your account to address any specific concerns you might have. Please don’t hesitate to get in touch with our support team directly - we’re here to help.

Thank you again for your feedback, and we’re sorry that your time with O’Reels didn’t meet expectations.

Best regards,
O'Reels Casino

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good site

Have to say I’ve had no complaints joined recently made a couple of deposits and won £381 pounds made a withdrawal and paid in to my bank the next day .

30 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo O'Reels Casino

Antwoord van O'Reels Casino

Hi Brian,

Thanks so much for your fantastic review – we’re delighted to hear you’ve had such a positive experience with O'Reels Casino!

Congratulations on your win, and it’s great to know your withdrawal was processed quickly and smoothly. We always aim to provide a fast, fair, and fun experience for all our players, and it’s brilliant to see that reflected in your time with us.

If you ever need anything or have any questions down the line, our team is always here to help.

Thanks again for your kind words, and best of luck on your next spin! 🍀

Best regards,
O'Reels Casino Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really pleased.

Can't really state lies about this company. Checked it out, playing minimum stake, for 200x plus or big bash splash.
Actually got a 1000x plus of golden winner Halloween landed the 10 pound amount at x10.
Withdrawls I've had 4 so far: and they have all been approved the next day, even today on Sunday they were approved at around lunch time.
Slots play really well. And have the new games like wild outlaws, and monopoly super wheel, wild fever.
Overall a 5 star rating for me. I understand others will of been unlucky, but you can't slander a company based on your luck.

23 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo O'Reels Casino

Antwoord van O'Reels Casino

Hi Kayleigh,

Thank you so much for your fantastic review! We’re absolutely thrilled to hear that you’ve had such a great experience at O'Reels Casino. Congratulations on your 1000x+ win on Golden Winner Halloween – that’s an incredible result! 🎉

It’s great to know that you’re enjoying our wide selection of slots and casino games, including the latest releases like Wild Outlaws and Monopoly Super Wheel. We’re also pleased that our withdrawal process has been smooth and efficient for you - we know how important that is to our players.

We really appreciate your balanced perspective and kind words. Luck can come and go, but we’re committed to providing a fair and enjoyable gaming experience for everyone. If you ever need any assistance, our team is always happy to help!

Thanks again for your support, and best of luck on your next spin! 🍀

Best regards,
O'Reels Casino Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely worst site I’ve ever played…

Absolutely worst site I’ve ever played over 300 and not £1 back or bonus on-site do not waste your money on these thieves better sites out there

22 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo O'Reels Casino

Antwoord van O'Reels Casino

Hi Andrew,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We’re sorry to hear that your experience at O'Reels Casino didn’t meet your expectations.

We understand how disappointing it can be when luck doesn’t go your way. Casino games, including Christmas Big Bass Bonanza, are based on random outcomes, which means that while wins can happen, they are never guaranteed. We’re glad to see that you had a win of £238 on a £1 spin earlier, but we acknowledge your frustration with the overall outcome of your gameplay.

At O'Reels Casino, we strive to provide a fair and transparent gaming environment, and all our games are independently tested and certified for fairness. If there’s anything you’d like to discuss further or if you have concerns, our support team is here to assist you. Please feel free to reach out to us directly.

Thank you for your feedback, and we hope to have the opportunity to improve your experience in the future.

Best regards,
O'Reels Casino

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good site overall just withdrawals take…

Good site overall just withdrawals take a while to be processed

8 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo O'Reels Casino

Antwoord van O'Reels Casino

Hi Natasha,

Thank you for your positive review and for sharing your thoughts! We're thrilled to hear that you enjoy the overall experience at O'Reels Casino.

We understand that quick withdrawals are important, and while we strive to process all requests as quickly as possible, we appreciate your patience. We're always working to improve our services, and feedback like yours helps us pinpoint areas for enhancement.

If you ever need assistance or have any further suggestions, don’t hesitate to reach out to us. We’re here to ensure you continue enjoying your time at O'Reels Casino.

Thanks again for your review, and we look forward to providing you with even more exciting experiences in the future!

Best regards,
O'Reels Casino

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horendous site its a kind of deposit…

Horendous site its a kind of deposit 1000 pound recieve 10 back its a destructive site to play avoyd trust me no recomand this neither to my biggest enemyes

29 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo O'Reels Casino

Antwoord van O'Reels Casino

Hi Bogdan,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re genuinely sorry to hear that your experience at O'Reels Casino has left you feeling this way. We aim to provide a fair and enjoyable gaming environment, and we regret that your time with us didn’t reflect that.

We understand that the outcome of gaming can sometimes be frustrating, especially when luck isn’t on your side. Our bonuses and promotions are designed to enhance the gaming experience, and we strive to be transparent with the terms and conditions, including any wagering requirements or limits.

I noticed that you’ve also been in touch with our customer support team via email. If there’s anything further we can do to help or clarify, we’d be happy to assist you. Please feel free to reach out, and we’ll do our best to address any remaining concerns.

We value your feedback and would like to assure you that we're always working on ways to improve. Thank you for being part of our community, and we hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.

Best regards,
O'Reels Casino

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Spoilt for choice

The variation of options available and availability of deposits with bonuses on a regular basis.

16 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo O'Reels Casino

Antwoord van O'Reels Casino

Hi Martin,

Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear that you appreciate the wide variety of options available at O'Reels Casino.

At O'Reels, we pride ourselves on bringing the magic of Irish charm to every player's experience. It's great to know that our extensive game selection and regular deposit bonuses have stood out to you. We strive to offer something special for everyone, ensuring every visit is filled with excitement and plenty of opportunities to spin, win, and smile.

Your feedback is greatly appreciated, and we're thrilled to have you as part of our O'Reels community. If there's anything more we can do to enhance your gaming experience, please don't hesitate to let us know.

Thank you once again for your support and for choosing O'Reels Casino!

Best regards,
O'Reels Casino Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I have tried 3x to change my password

I have tried 3x to change my password, trying to change my password, by using a temporary password, but says i have entered wrong password every time. You have also said my details don't match what you have.

10 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo O'Reels Casino

Antwoord van O'Reels Casino

Hi Jeff,

Thank you for bringing this issue to our attention, and I'm sorry to hear about the trouble you've had with resetting your password.

It appears that the password reset process is functioning correctly on our end, but there might be an issue with the information being entered. To ensure we can help you effectively, please make sure to use the exact temporary password provided in the reset email.

Regarding your account details, it seems there may be a mismatch in the information you have entered. This could be why our system isn't recognising your details. Our customer support team is here to help you through this process. We want to ensure your account is secure and that you can access it without any further issues.

I kindly ask you to reach out to our support team once more. When doing so, please double-check that the address and details you provide match those you used when you registered with us. This will help us verify your identity and assist you more efficiently.

Your satisfaction is important to us, and we’re committed to resolving this for you. Thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Customer Support Team
O'Reels Casino

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam site, they will not pay out.

Joined the site and won £700 and withdrew. They emailed me and said mg bank have rejected the withdrawal and to contact the bank. I then played and won £2500 and withdrew they now haven't paid me the winnings and have now closed my account completely. They have said that because I'm self excluded from another site they cannot pay me the winnings. Absolute scam please please please avoid this as they do not pay out. I will be taking this further.
They have replied saying they would have closed my account. But would they have closed the account and refunded any money I might have lost? I think not. My account was clearly closed because I won. Please avoid this site there are so many legit ones.

7 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo O'Reels Casino

Antwoord van O'Reels Casino

Hi Lisa,

Thank you for your feedback. We understand your frustration and regret the negative experience you've had with O'Reels Casino.

We take responsible gaming very seriously and adhere strictly to the policies set forth by the UK Gambling Commission. Our records indicate that you had previously self-excluded on a linked site, which automatically applies to all associated platforms to protect players. As a result, we were required to close your account and refund all your deposits.

We apologise for any inconvenience this has caused and for any confusion regarding our policies. If you have any further questions or need additional assistance, our customer support team is here to help.

Thank you for your understanding.

Best regards,
O'Reels Casino Customer Support Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer