Orsina Reviews 

180
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good customer service We ordered a side table which arrived promptly but unfortunately it did not match our other dining room furniture so had to return. Daniel Wood in Customer Services was ext... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We ordered a clock that turned out to have a louder tick than we had expected and wasn't usable in the room intended. The process of asking for a refund was quick and personal with responses coming pr... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a makeup table, but shortly after placing the order I realised that I had accidentally ordered the wrong size. Daniel made the whole process incredibly easy and helped me cancel my order wi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Product arrived over a week late, this may not have been Orsina fault but the couriers, however, when it did arrive the wood was broken into pieces and completely unusable, it took over another week t... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelwinkel
  2. ook in
  3. Aanrechtwinkel
  4. Decoratie- en interieurwinkel
  5. Tuinmeubilairwinkel

Geschreven door het bedrijf

At Orsina, we’re all about helping you create a home you’ll love. From furniture and decor to kitchen and bath, we’ve got what you need to make it yours. We believe every home has a story, let’s make it happen!


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

180 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 48% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(180)

167 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

made a purchase with Orsina and it…

made a purchase with Orsina and it arrived damaged, not a carrier issue but a faulty product. I contacted them and Daniel woodsdealt with this very quickly and effectively thank you

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Orsina

Antwoord van Orsina

Hi Rebecca,

Thank you so much for your lovely review! We’re sorry to hear that your item arrived damaged, but we’re pleased that Daniel was able to resolve the issue quickly and effectively.

We really appreciate your kind words and are glad we could assist you. We hope to welcome you back to Orsina again in the future!

Best wishes,
Orsina Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Friendly and efficient communication

Good communication, support and service from the team including Daniel Wood who was very helpful and friendly. After a misunderstanding about parcel size/courier needs the issue was quickly and efficiently solved. Quality of the item is good and overall I would be comfortable buying from Orsina again.

20 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Orsina

Antwoord van Orsina

Hi,

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that you received friendly and efficient communication from our team and that Daniel was able to assist you.

We’re pleased that the courier issue was resolved quickly and that you’re happy with the quality of your item. We really appreciate your kind words and your confidence in Orsina. We look forward to welcoming you back again in the future!

Best wishes,
Orsina Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely coffee table and side table ordered

I had a very good experience . Was dealt by Daniel wood . He handled everything very well . Even when there was an issue with my order - he resolved it and left me as a happy and satisfied customer .

17 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Orsina

Antwoord van Orsina

Hi Liya,

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that you had a great experience and that Daniel was able to assist you throughout your order, especially when an issue arose. We’re pleased he could resolve everything and leave you feeling happy and satisfied.

We really appreciate your kind words and hope you enjoy your new coffee table and side table!

Best wishes,
Orsina Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay AWAY from this company

OH MY GOD - I’ve never had such a terrible experience. First, delivery is a nightmare. Extremely slow, when it shows up it does completely unannounced and outside of delivery window.
It has been a terrible experience with receiving the product.
Now the product arrives and broken. Honestly couldn’t be more disappointed about this whole experience.
I’ve just moved and every other company seem to be able to do the job right except for this one.
Now I am left with a giant piece of furniture that is broken in the middle of my flat. Also, it’s impossible to get in touch with them now.

Great

19 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Orsina

Antwoord van Orsina

Hi Manuela,

We’re truly sorry to hear about your experience with your order, and we completely understand your frustration.

We apologise for the issues you experienced with the delivery, including the missed delivery window and the inconvenience caused by having to wait for the courier. We’re also very sorry that your furniture arrived damaged, particularly after the difficulties you had already experienced with the delivery.

We understand how disappointing and frustrating this must have been, especially with such a large item in your home. We can confirm that the item was collected and that a full refund was processed following the return.

We sincerely apologise that your experience fell short of the standard we aim to provide. Your feedback is very important to us, and we’ll take it on board as we continue to improve our service.

Kind regards,
Orsina Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

On Time and Well Packed

On time delivery and well packaged item received. I’m pleased.

2 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Orsina

Antwoord van Orsina

Hi Imogen,

Thank you for taking the time to leave us a review.

We’re really pleased to hear that your order arrived on time and was well packaged. It’s great to know you’re happy with your purchase!

Thank you again for choosing Orsina, and we hope to see you again in the future.

Kind regards,
Orsina Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Rebecca was incredibly helpful today…

Rebecca was incredibly helpful today and rearranged my address which I had incorrectly given (I’d moved house and gave old address!). Thank you Rebecca for your professionalism, helpfulness and courtesy. Could t have asked for more

18 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Orsina

Antwoord van Orsina

Hi Kate,

Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review.

We’re delighted to hear that Rebecca was able to help you update your delivery address and make the process easy for you.

Thank you again for your feedback and for choosing Orsina. We hope to assist you again in the future.

Kind regards,
Orsina Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Looking for a caddy/storage for the…

Looking for a caddy/storage for the bathroom. Found something that fit perfectly but unfortunately, the gap between the shelves were a touch too short. The returns process is more involved as there isn't an online portal to simply request a refund/exchange. Can't complain though, it was simple to contact customer service. A few emails back and forth to have the package collected from home. Daniel Wood from the Orsina Team was a tremendous help through the whole process. The overall experience was decent but would advise certainty before buying anything.

14 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Orsina

Antwoord van Orsina

Hi Rabin,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We’re pleased to hear that you were able to find a product that suited your needs and that our customer service team was able to make the returns process as straightforward as possible. We’re especially glad to hear that Daniel was able to assist you throughout the process and provided you with the support you needed.

We’re sorry that the shelf spacing wasn’t quite right for your requirements, but we really appreciate your understanding and your kind words about our team.

Thank you again for choosing Orsina, and we hope to have the opportunity to assist you again in the future.

Kind regards,
Orsina Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a coffee table

I ordered a coffee table. Did not arrive on time. I was told that they sent me a message but they didn’t and they accused me of not responding to the message. Hopefully I get my refund

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer care

I am afraid the product did not live up to expectations but I would like to mention how helpful the customer care staff were, in particular Adam Alex who kept in touch and kept me informed through 2 returns and a refund. I would shop here again for that reason.

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Orsina

Antwoord van Orsina

Hi Jan,

Thank you so much for taking the time to share your feedback.

We’re sorry to hear that the product didn’t meet your expectations, but we’re really pleased that Adam was able to assist you throughout the two returns and refund, keeping you updated along the way.

It’s wonderful to hear that you would shop with us again, and we truly appreciate your support.

Kind Regards,

Orsina Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

To begin with my email to them went…

To begin with my email to them went into their Spam folder but after I phoned to find out why I wasn't getting a reply, the help I received from Daniel was first class.

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Orsina

Antwoord van Orsina

Hi Jen,

Thank you so much for taking the time to share your feedback.

We’re pleased to hear that Daniel was able to assist you and provide first-class customer service once you got in touch with us.

Thank you again for your patience and support.

Kind Regards,

Orsina Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great Buy

Sturdy glass and well packed. My blooms look great in them.

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Orsina

Antwoord van Orsina

Hi Luca,

Thank you so much for your lovely feedback!

We’re delighted to hear that you’re happy with the quality of the glass and that your blooms look great in them. It’s also great to hear that everything arrived well packed.

Thank you again for your support and for choosing Orsina.

Kind Regards,

Orsina Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent quality

Lovely quality and they look fantastic in person. Will buy from here again!

1 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Orsina

Antwoord van Orsina

Hi Olivia,

Thank you so much for your lovely feedback!

We’re delighted to hear that you’re happy with the quality of your items and that they look even better in person. We really appreciate your support and are so pleased to hear you’ll be shopping with us again.

We look forward to welcoming you back!

Kind Regards,

Orsina Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My item arrived bent

My item arrived bent but Adam Alex, really stepped up to rectify the issue. I am pleased with the outcome.

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Orsina

Antwoord van Orsina

Hi Natalie,

Thank you so much for taking the time to share your feedback.

We’re sorry to hear that your item arrived bent, but we’re pleased that Adam was able to step in and resolve the issue for you.

We’re glad to hear you’re happy with the outcome, and we really appreciate your support.

Kind Regards,

Orsina Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Very good after sales service

Very good after sales service. Good communication throughout and dealt with my questions with a very polite and professional manner. I would definitely recommend.

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Orsina

Antwoord van Orsina

Hi Caryn,

Thank you so much for taking the time to share your lovely feedback.

We’re really pleased to hear that you were happy with our after sales service and that our team was able to assist with your questions in a polite and professional manner.

We truly appreciate your recommendation and your support.

Kind Regards,

Orsina Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Adam Alex did a great job in resolving…

Adam Alex did a great job in resolving an issue product itself is very good value .

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Orsina

Antwoord van Orsina

Hi James,

Thank you so much for taking the time to leave us your feedback.

We’re really pleased to hear that Adam was able to resolve the issue for you and that you’re happy with the product and its value.

Thank you again for your support and for choosing Orsina.

Kind Regards,

Orsina Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Orsina cabinet problem - but excellent customer service.

Construction of my cabinet was made of strong material, however there was a problem. But after contacting Orsina I received a quick and helpful response from Daniel Wood.
We then spoke on the phone and Daniel helped to facilitate a fair and quick resolution to the problem. thank you Daniel.

1 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Orsina

Antwoord van Orsina

Hi,

Thank you so much for taking the time to share your feedback.

We’re sorry to hear there was an issue with your cabinet, but we’re pleased that Daniel was able to assist you and help reach a fair and quick resolution.

Thank you again for your support and for choosing Orsina.

Kind Regards,

Orsina Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bandar natural rope weave stool

We ordered the Bandar natural rope weave stool. Adam Alex was really helpful and supportive with a slight issue we had. We really love it and its also had the seal of approval from our cat too. Lovely products, thank you.

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Orsina

Antwoord van Orsina

Hi Steve,

Thank you so much for your lovely feedback!

We’re delighted to hear that you love your Bandar stool and that Adam was able to help with the issue you had.

And we’re especially pleased to hear that the stool has received the seal of approval from your cat too!

Thank you again for your support and for choosing us. We hope you enjoy your new stool for many years to come.

Kind Regards,

Orsina Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful

Awful! Product quality terrible and customer service even worse - avoid

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Orsina

Antwoord van Orsina

Hi Gail,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We’re sorry to hear that you were unhappy with the quality of the items and with your experience contacting our customer service team. We understand how frustrating the delays must have been, and we sincerely apologise for this.

We’re pleased that we were able to resolve the matter by processing a full refund for your order, and we appreciate your patience while this was being arranged.

We take your feedback seriously and will use it to help us improve both our products and customer service.

Kind Regards,

Orsina Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good customer service and OK quality

After an initial poor review customer service stepped up and managed to deliver everything in good time and in good order. The items are nice especially the side tables. A couple of other things like the shoe racks not as sturdy as they look in the picture but acceptable quality. I would buy again from them.

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Orsina

Antwoord van Orsina

Hi,

Thank you so much for taking the time to share your feedback with us.

We’re really pleased to hear that our customer service team was able to turn things around and ensure your order was delivered in good time and in good condition. It’s great to hear that you’re happy with the side tables, and we also appreciate your honest feedback on the shoe racks.

Thank you again for your support and for choosing us. We’re delighted to hear you would buy from us again.

Kind Regards,

Orsina Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Loved the glasses but they didn't match…

Loved the glasses but they didn't match so needed to return. They handled the whole thing brilliantly - super generous and understanding. HIGHLY recommend this company. Great products and excellent customer service. Shout out to Adam Alex who was my rep and was so helpful!!

29 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Orsina

Antwoord van Orsina

Hi Laurel,

Thank you so much for taking the time to leave us such lovely feedback.

We’re delighted to hear that you loved the glasses and that Adam was able to make the return process as smooth as possible. We really appreciate your kind words about our products and customer service.

Thank you again for your recommendation and support. We hope to have the pleasure of serving you again in the future.

Kind Regards,

Orsina Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer