We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bought two bags for an upcoming trip, one ended up being way too small and I tried to return it the next day unused. Was told no because it was “marked down,” even though it’s still sold on their... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased two locks from the Pacsafe Official Europe Store (Order #INV-EU19275) on May 26, 2026. I requested a return on June 1st, which was acknowledged by the support team on June 2nd. They promi... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

In general the 2 rucksack we bought did the job we needed them to do on our 3 week trip around Asia. Security feature were good. Water bottle side pockets were limited and would benefit from b... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I Just realised i have had my Packsafe Venturesafe GII for more than 10 years. i have used this backpack almost daily and it has been to 3 different continents with me. It has never failed me and... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Koffer- en tassenwinkel
  2. ook in
  3. Reisartikelenwinkel
  4. Tassenwinkel
  5. Winkel in modeaccessoires

Geschreven door het bedrijf

Pacsafe is a brand of travel equipment with emphasis on anti-theft features.


Contactgegevens

  • North 45th Street 1307, 98103, Seattle, Verenigde Staten

  • pacsafe.com

2,7

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

37 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,7

Alle reviews

(37)

6 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely poor customer service - Failure to provide return label

I purchased two locks from the Pacsafe Official Europe Store (Order #INV-EU19275) on May 26, 2026. I requested a return on June 1st, which was acknowledged by the support team on June 2nd. They promised to send a return label, but despite multiple follow-ups and a formal notice, I have still received nothing.
They are effectively blocking my legal right of withdrawal. I have now had to escalate this matter to the European Consumer Centre (CEC) and my bank for a chargeback procedure. Avoid this store if you expect reliable customer support or respect for consumer rights.

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pacsafe

Antwoord van Pacsafe

Dear Jocelyne,

Thank you for sharing your feedback. We are sincerely sorry for the delay in providing your return label and processing your refund.

After reviewing your case, we recognize that our communication and follow-up did not meet the standard of service we strive to provide. We have taken steps to improve our internal processes and communication to help prevent similar situations in the future.

Please be assured that if you purchase a product directly from pacsafe.eu and are not satisfied for any reason, you may return it to us in unused condition within 30 days of receipt for a refund of the product. We also offer a free returns service within Europe via UPS to make the process as convenient as possible.

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience this experience has caused. Thank you for bringing this matter to our attention, as feedback like yours helps us improve our service for all customers.

Thank you very much.

Best regards,
Pacsafe Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DON’T use their discount. It’s a trap

Bought two bags for an upcoming trip, one ended up being way too small and I tried to return it the next day unused. Was told no because it was “marked down,” even though it’s still sold on their site at full price.

What’s frustrating is nothing clearly said “final sale” on the product page, and support basically just repeated policy back with no help or flexibility.

Honestly expected better from a company selling anti-theft travel gear. I was worried about pickpockets for my trip… turns out I should’ve been more worried about their return policy.

2 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pacsafe

Antwoord van Pacsafe

Dear Moriah R,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that you were disappointed with your experience.

We would like to clarify that the two bags in your order were purchased during our Memorial Day Sale and were already marked-down items. Our policy for marked-down items is communicated in several locations, including the Delivery, Returns & Warranty section on the product page, our Returns Policy page, and your order confirmation email. If you were subscribed to our newsletter, this policy was also included in the Terms & Conditions of our Memorial Day Sale campaign. The policy states that "Already marked-down items cannot be returned or exchanged."

That said, we understand your comments regarding the visibility of this information. While the policy is available in multiple places, we appreciate that it may not have been as prominent as you expected during your purchase journey. We will review how this information is presented and explore ways to make it more visible to help prevent similar misunderstandings in the future.

We sincerely appreciate your feedback, as it helps us improve the customer experience. If you have any further questions, please feel free to contact us.

Thank you very much.

Best regards,
Pacsafe Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Backpack for 10+ years!

I Just realised i have had my Packsafe Venturesafe GII for more than 10 years. i have used this backpack almost daily and it has been to 3 different continents with me. It has never failed me and the safety features are just an extra peace of mind.

The quality is amazing and the pocket layouts are ideal.I always use the pasport pocket while traveling for the extra security but mostly for always knowing where it is. The only negative thing i can say about it is that after 10+ years the side water bottle holders are getting a bit loose.

I have never had a a product last this long with daily use with only minor damages. If i ever get a new one i hope the quality is the same.

8 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wrong, cheaper item, no customer support

Purchased a black backpack. They sent a grey cheaper cross body bag. Emailed twice and only received an automated response. Messaged on Facebook , nothing. Found customer service number on own as its not advertised ...no one answers any extentions. You sit on hold and then it transfers you to voicemail. Shocker, no response to that as well. I needed the locked bag for an upcoming trip. If they dont respond and overnight by today , I will have nothing and not enough time to get one elsewhere.

3 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pacsafe

Antwoord van Pacsafe

Dear Stacey,

Thank you for sharing your feedback. We are deeply sorry for the frustration and inconvenience this experience caused, especially as you were preparing for an upcoming trip.

After reviewing your case, we identified several areas where we need to improve, particularly in our handling of social media messages, email inquiries, and overall response turnaround times. We understand how disappointing it must have been to receive the wrong item, struggle to reach our support team, and not receive the timely assistance you expected.

At Pacsafe, we strive to provide both quality products and reliable customer service, and it is clear that we fell short in your case. Your feedback was shared with the relevant teams, and we have taken steps to improve our communication channels and follow-up processes to help prevent similar situations in the future.

We sincerely apologize for the inconvenience this caused and appreciate you bringing this matter to our attention. Feedback like yours helps us improve the experience for all customers.

Thank you very much.

Best regards,
Pacsafe Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I put backpacks to heavy use

I put backpacks to heavy use. I was after a couple of bags for a trip that would take some cameras but look like a backpack and have some protection. They are very well made and look surprisingly unworn for all throwing around. I got the sling purse too for going out at night. In short very reliable.
There has been not of the side pocket not being great for a water bottle. I would very slight agree in that it is quite shallow but it is made of good fabric that will not give with age like an elasticized pocket/ fabric.
I was in a store in Australia recently travelling and the store owner came up to me to tell me how good the bag was. On a recent trip, his wife came back from a day out only to find the bottom of the bag slashed. It was damaged but the theft could not cut the mesh. Nice to know

1 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Metal zipper not usable

My purse zipper looks like it oxidized. It’s all bumpy and won’t work. Loved it when it was new, but I pulled it out of the closet to use again and it’s not usable.

10 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pacsafe

Antwoord van Pacsafe

Dear Betsey Bennett,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear about the issue you experienced with the zipper on your bag.

To have this issue reviewed, please submit a warranty claim to our Customer Care team. Once we receive the details and photos of your bag, our team will assess the case and get back to you within 3 business days.

Please contact the appropriate team based on your location:

USA: ussupport@pacsafe.com
EU: eusupport@pacsafe.com
UK: customercare@pacsafe.co.uk
Hong Kong: hksupport@pacsafe.com
International: hksupport@pacsafe.com

When submitting your claim, please include the following:

A valid proof of purchase showing the purchase date and retailer/merchant
A clear photo of the defect
A clear photo of the product's white label showing the product name, product number, and 15-digit batch number (if available)

We appreciate your support and look forward to assisting you.
Thank you very much.

Best regards,
Pacsafe Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I used to love their products but had a…

I used to love their products but had a couple products that started to fail after a few years! These products will certainly fail after the warranty expires. The company denies to repair or provide any warranty though the damages happened a few months after the warranty expired. I won’t buy anything from this company any longer!

20 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Did the job, could be better.

In general the 2 rucksack we bought did the job we needed them to do on our 3 week trip around Asia.

Security feature were good.
Water bottle side pockets were limited and would benefit from being bigger, may be elasticated

Thin top handle really needs some padding as when fully loaded it is uncomfortable to carry.

Main shoulder straps need to be wider at the top and have better padding and a cross chest strap would be useful.

10 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Pacsafe

Antwoord van Pacsafe

Thank you for your feedback!

We're glad to hear that the backpacks served you well on your trip around Asia and that you found the security features effective.

To help us improve, could you please let us know which two backpacks you are referring to? You can send the details to apsupport@pacsafe.com.

We appreciate your input and will share it with our product team for future consideration.

Thank you again for your feedback.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Website with programming errors

Website with programming errors. Be careful . Prices may change during checkout. Items in your shopping cart will change in price because they regularly correct their website prices. In my case an item went from €150 to €299. They do not want to help you through customer service and hide behind the rule that it is their full right to apply price changes, even to items already in the shopping cart.Unbelievable!

26 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Pacsafe

Antwoord van Pacsafe

Hi Jurgen,

Thank you for taking the time to share your feedback. We understand how frustrating it can be to experience a price change during checkout.

To clarify, our Terms and Conditions did mention the end-of-season sale end date and time (11:59 p.m. CET on January 26, 2025), and the offer applies only to completed customer orders made within the end-of-season sale period. The price was automatically changed back to full price once the sale ended.

As a token of our appreciation for your feedback, our customer service team provided you with a 20% discount code on January 27. We hope this helps improve your experience. Additionally, we are actively working on making these clauses more explicit and adding a countdown timer to clearly indicate the end of sale campaigns in future.

We genuinely value your input and are committed to improving our services. If there's anything else we can do to assist you or if you have any further concerns, please don't hesitate to contact us directly at eusupport@pacsafe.com.

Thank you very much.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First Class Customer Service

Kate and the team at Pacsafe always put their customers first. Last year I called about an issue with delivery (Not there fault, thanks Yodel) They resent it with Royal Mail and was in hand within 24 Hours. I called again towards the end of last year to ask for help with a surprise for my partner, when she opened it at Christmas she was over the moon and now a Pacsafe convert. Just spoke to Kate again for some advise and now I have another sling bag on its way to me at a very reasonable price. Thank you and of course I will be back for more later this year.

27 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

These bags are too expensive for what…

These bags are too expensive for what they actually are! The zip in mine broke and had to get a replacement; it’s now looking to be breaking again. I’d say, the bags are really overrated by the company but in fact are not worth the money. There are other less expensive options out there.
Customer service in the UK led by Brad, who directs UK is condescending. They go back on their word, to replace bags, if faulty. Not good at all.

26 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great item, fast delivery

Bought the Pacsafe Vibe 150 pack for travels. it's also good for EDC. Order placed on the 17th of Sep and I was surprised to receive it so soon on the 19th of Sep. Item is as described, delivery was fast and the overall experience is great. Hope they will make it in more colours.

19 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product and excellent customer…

Great product and excellent customer service. I have purchased the crossbody bag in preparation for holiday in Spain. Just few days before departure I have realised that the safety pin was missing. I gave messaged Pacsafe but also read FAQ and quickly ordered another bag with next day delivery. Bag came before midday and all complete. The response and help from Pacsafe was excellent. Highly recommend and the bag was brilliant to wear too. Many thanks 😊

1 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

After a lot of research I kept coming…

After a lot of research I kept coming back to Pacsafe Citysafe CX Anti-Theft Backpack because it was stylish and practical. Now that I’ve used it everyday riding to work I can attest to its awesomeness. It opens at the top like an old school medical bag which I love because it’s…. practical. I can fit my lunch in glass container, pair of ankle boots, blazer, pants and top without fuss and a laptop. Seriously, what more do you want? The zips are lockable, it’s rain resistant. Get it now. It’ll make you happy.

10 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely *amazing* bags ,..

Having twice been with someone who was a victim of pickpocketing from bags I'm now really nervous about using any bags - but these Pacsafe bags are absolutely *amazing*!

You may think you can be safe by using a cross-body bag, keeping it zipped up/close to your body, holding it so you have hold of the strap with your arm covering the zip. I was standing directly opposite a friend doing exactly this when I saw her face become very startled; getting concerned I looked at her and my eyes rested on her hand clutching her bag. Except there I saw *two* hands next to each other ... her hand clutching the strap and another hand disappearing into her now unzipped bag. It was like watching street magic - there appeared to be no-one around us at all, yet there was this second hand! The hand withdrew her purse and disappeared. It happened in *split* seconds - like watching magic; there was no time to take it in, and no-one could be seen (we later learned they crouch down behind you and then palm the stolen items off to people who walk away directly behind you in the opposite direction so no-one is seen). It was a really distressing incident, but at the same time became fascinating on a 'how did they do that?' basis. Now wary, on the same holiday I took to wearing a cross-body bag and wearing it under my coat - a tribe of children with a lady suddenly ran through our group like little rats forcefully banging into us all and I suddenly realised the kids were going through pockets and trying to grab bags. On raising an alarm the lady shouted apologies and something about excited children but it was obviously set up like Fagin/Oliver Twist. In a restaurant, I saw a lady get up from a table in a normal way and leave but on the way out bent down not breaking stride and picking up someone else's bag from the floor as she went past - as I shouted she dropped the bag and ran. And it didn't end there: seeing something from the corner of her eye, my sister looked down to see a woman on all fours by her bag. At first she thought she'd fallen, but then realised her bag was now unzipped and this woman was just about to go through it. All these incidents have now made me incredibly nervous about using any types of bags ... but then I found Pacsafe.

Firstly, they're made from repurposed fishing nets/plastic bottles - what's not to love. They are slash and cut proof, so no cutting through straps/cutting the bag open. I purchased the CX anti-theft mini and the design is amazing:
- the two zip heads closing the top of the bag firstly interlock/fasten together.
- the zip heads are then secured by a metal 'Roobar' that passes through the zip heads making it impossible to open them without going to a lot of trouble.
- the double handles are secured with a press-stud tie; meaning even if someone did manage to fiddle all the above open without you feeling anything they also need to undo this press stud before they can comfortably remove anything from the bag,
Very impressive! And it doesn't stop there.

I've always known a secret to not getting your bag lifted from the floor was to put the leg of your chair through the strap; then when you're sitting down it's difficult to grab it. But not impossible - if you bang into the chair and unseat someone enough it's easy to slip the bag away whilst all the apologies happen. Depending on the chair, not so with Pacsafe: the bag has a secure/locking hook that enables you to feed the strap more securely to certain chairs. That means the thief would have to steal the entire chair as well as your bag in the 'chair nudge' scam.

But the security still doesn't stop there. The bag is also RFID secure and so protects any of your cards or passport data.

No bag can ever be entirely safe, but from the experiences I've been unfortunate to see this bag goes a long way towards making you the less attractive 'mark' in a crowd. I absolutely love these bags and they've gone a long way to reducing anxiety/paranoia when in high risk areas. Thank you for great design, Pacsafe, and for manufacturing and shipping in products that have consideration for the environment!

29 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

USELESS DELIVERY. NON EXISTANT CUSTOMER SERVICE

Delivery company they use for my order was UPS. I had a message to say item delivered, when it was not. The delivery note attached to the email advised it was delivered to another village, not to mine, and someone I had never heard of signed for it. No response from Pacsafe customer services whatsoever to tell me where my package was. The UPS website totally useless. Only due to the suggestion of a friend did I drive to the village specified to check to see if the UPS parcel had been taken to a shop I had never visited. I found my parcel abandoned there. The bag itself is fine. My recommendation if you want to buy, is to do the research on the Pacsafe website, but buy through another source eg ebay!

21 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I can’t understand the poor reviews on…

I can’t understand the poor reviews on here. I’ve ordered from them twice and had nothing but superb customer service from them.
Their bags are brilliant. Great quality and we felt much safer travelling with them
I’ve also had their bags from Amazon for about the same price

8 januari 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer