Palome Reviews 

288
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very impressed with my delivery. My order arrived in a lovely box and the cardigan was packaged nicely inside with a nice fragrant. Appreciated the care and thought that has gone into to this. The... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently discovered Palome, and it’s quickly become one of my favourite clothing stores. The pieces are timeless, classic, and made to an exceptional standard. Everything I’ve purchased feels beauti... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought a fantastic cardigan, made from a thicker cotton - perfect for a chilly summer evening and into autumn. It arrived beautifully packaged & scented with something lovely. The whole experie... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love everything I have bought from Palome. The quality is great. delivery is fast and the clothes come beautifully packed in a gorgeous box and with lovely patterned tissue paper, that is fragra... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel

Geschreven door het bedrijf

Timeless staples from the world's finest ateliers. Exquisite fibres and textures. Grade A Mongolian cashmere, Japanese and Italian denim, linen and organic cotton, crafted with care.


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

288 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(288)

151 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant quality and price

I ordered a few pieces. They came on time. The quality was excellent. Incredible value. I love the classic style with a twist. A linen jacket I lived but the sleeves were too long. I asked the team to measure the sleeve in the smaller size. Nothing too much trouble. They're my go to brand now

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Palome

Antwoord van Palome

Hi Carole,

Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review.

We're absolutely delighted to hear how much you're enjoying your Palome pieces, and that our team could help you find the perfect fit for your linen jacket. Providing both beautiful, timeless clothing and helpful customer service is exactly what we strive for.

It means so much to hear that we've become your go-to brand. Thank you for your trust and support, we can't wait to welcome you back again soon.

Best wishes,
Ilona

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend Palome.

Highly recommend Palome.
Their clothes are beautifully made, of excellent quality, and feature lovely designs and priced below what you would expect for such excellence.
Furthermore, their customer service is just as outstanding as their clothing. They responded to my inquiry within hours and sorted everything out with the minimum of fuss.

14 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Palome

Antwoord van Palome

Hi Helen,

Thank you so much for your wonderful review!

We're absolutely delighted to hear that you love the quality, design and value of our pieces. Knowing that you feel they're beautifully made and offer such great value means so much to us.

We're also thrilled that your experience with our customer service matched your experience with our clothing. Providing thoughtful, responsive support is something we truly care about.

Thank you again for your recommendation and for choosing Palome. We can't wait to welcome you back again soon.

Best wishes,
Ilona

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A hidden gem

A gem! So glad there are still brands that are honest. From the packaging to the quality of the garments to the smell of the clothes... everything was absolutely perfect.

15 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Palome

Antwoord van Palome

Hi Sofia,

Thank you so much for your wonderful review. Your kind words truly mean the world to us.

We're so pleased you enjoyed every part of your Palome experience from the packaging and the scent to the quality of the garments. Creating beautiful, timeless pieces with thoughtful details is exactly what we strive for, so it's incredibly rewarding to hear this.

Thank you again for your support, and we can't wait to welcome you back to Palome.

Best wishes,
Ilona

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really great customer service

Really great customer service from Ilona she got me my delivery securely and on time - thank you for the speedy recovery of it.

14 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Palome

Antwoord van Palome

Hi Tracey,

Thank you so much for your lovely review! We’re so pleased Ilona was able to help get your delivery to you safely and on time. Providing quick, attentive support when something doesn’t quite go to plan is incredibly important to us.

Thank you again for your kind words and for choosing Palome!

Best wishes,
The Palome Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love my items

I love my items. The quality is great which is important. I also loved the little gift. Such a nice touch with my order.

14 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Palome

Antwoord van Palome

Hi Victoria,

Thank you so much for your lovely review! We’re delighted to hear that you love your pieces and are happy with the quality. We’re also so pleased you enjoyed the little gift,it’s our way of adding an extra special touch to your Palome experience.

We hope you enjoy wearing your new pieces!

Best wishes,
Ilona

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Incredibly good value!

Excellent, good value items made with care. Items look polished, chic and good quality. Delivery is quick. Already made 3 orders in the last few months and I’ll be making more in the future!

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Palome

Antwoord van Palome

Hi Sara S,

Thank you so much for your wonderful review.

We're delighted to hear that you've been enjoying your Palome pieces and that the quality, style, and value have stood out to you. Knowing you've already returned to shop with us three times means so much to our small team.

Thank you for your continued support. We can't wait to welcome you back again!

Best wishes,
Ilona

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely love my skirt

Absolutely love my skirt. Really good quality . Beautifully cut. Lovely packaging.
Fir is perfect. Thank you!

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Palome

Antwoord van Palome

Hi Alexandra,

Thank you so much for your lovely review.

We're delighted to hear you're loving your skirt and that the fit, quality, and cut are just right for you. It's also wonderful to know you enjoyed the packaging, as we put a great deal of care into every order.

We truly appreciate your support and hope you continue to enjoy wearing your Palome pieces.

Best wishes,
Ilona

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Palome is a winner!

I ordered a couple of pieces from Palome, the delivery was fast, follow up exchange/return also fast plus the customer service stands out amongst other companies who delay returns/refunds. My e mail was replied with kindness and efficiency. Their packaging is so carefully done, with tissue paper, a solid box and a free scarf which is so beautiful. Palome's quality is of a high standard yet the prices are not high, very affordable, high quality with a good delivery/return service -an all round bonus. I shall buy more from Palome in future.

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Palome

Antwoord van Palome

Hi Nicky,

Thank you so much for your wonderful review.

We're absolutely delighted to hear that you enjoyed every part of your experience with Palome, from the delivery and packaging to our customer service and return process. We put a great deal of care into every detail, so it's incredibly rewarding to know it made such a positive impression.

Your kind words and continued support truly mean the world to our small team. We can't wait to welcome you back and help you find your next favourite piece.

Best wishes,
Ilona

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Happy customer

I have purchased a few pieces from Palome over the last few months and I have to say the quality, fit and value is amazing. I have also needed to return items and not encountered any issues. Lovely clothes.

7 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Palome

Antwoord van Palome

Dear Customer,

Thank you so much for taking the time to share your experience.

We're so pleased to hear you've been enjoying your Palome pieces and that the quality, fit, and value have stood out to you. It's also wonderful to know that your returns experience has been smooth, as we always want every part of shopping with us to feel effortless.

Your kind words truly mean a great deal to us, and we hope you continue to love your future Palome pieces just as much.

Best wishes,
Ilona

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really pleased with my purchase and…

Really pleased with my purchase and customer service was excellent thank you. Great quality clothes and beautifully packaged too. thank you

4 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Palome

Antwoord van Palome

Hi Carole,

Thank you so much for your wonderful review.

We're absolutely delighted to hear that you're so pleased with your purchase and that you had an excellent experience with our customer service. It's lovely to know you enjoyed the quality of our clothing and the care we put into our packaging.

Thank you again for your kind words and support. We truly appreciate it and look forward to welcoming you back to Palome soon!

Best wishes,

Ilona

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Questionable refund process when a gift card is used - be warned

Update - Palome promptly confirmed that they have refunded me the £33 back onto my Visa card so I should see that in my account soon. Thank you and it was appreciated receiving a professional email from a real person. I still remain positive about the quality of clothes and I would order more.

Palome have stated that their policies are being updated to be more transparent about their refund process when split payment methods are used and a return is made. I believe split refunds will continue. The transparency will be really appreciated by customers especially in situations where the refund requested/ expected is for payments made above the value of the gift card used ie the customer has also used their own funds so might expect that amount to be refunded back to their original method of payment.

Up until now I've been very positive indeed about the clothes and customer service from Palome. However their refund process when a gift card is used is questionable and, I feel, dishonest. I used a £100 gift card to order a £100 jumper. At the same time I also ordered a £50 shirt that I purchased with my debit card - so the order totalled £150. As the shirt was too long I returned it. Rather than refunding me the £50 that I had paid for myself, Palome has split my refund and put £33 back onto the gift card and refunded my debit card with the remaining money ie around £17. Whilst I appreciate that a gift card purchase often means that refunds go back on that card, I did spend the gift card in full on the £100 jumper. So Palome has, without my consent and without a clear policy, made a decision to hold onto my own money. My gift card was not £133....

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Palome

Antwoord van Palome

Hi Liza,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we're very sorry to hear about your experience.

We completely understand why this was frustrating, especially as the refund outcome wasn't what you expected. That's certainly not the experience we want our customers to have.

We'd really like the opportunity to look into this further and review exactly how your refund was processed. If there's been an error, we'll make sure it's put right, and if it's related to the way our payment system allocates refunds, we'll explain it clearly and review whether we can improve this process and communicate it more transparently.


Thank you again for bringing this to our attention. We truly value your feedback and hope we can restore your confidence in Palome.

Best wishes,
Ilona

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A brand that actually delivers

This brand is my new fave. Shipping times are very quick. Quality and cut are amazing - the fit is on point, and the materials are gorgeous. You get amazing clothes for the price they charge.

I made a return due to ordering two sizes to check which fit me best. The return process was very easy, and the refund was issued promptly.

I literally have no negative feedback to offer. Cant wait to see more drops and for them to (hopefully) expand into offering bags and shoes.

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Palome

Antwoord van Palome

Hi Laura,

Thank you so much for your wonderful review.

We're absolutely delighted to hear that you've had such a positive experience with Palome,from the quality and fit of our pieces to the delivery and returns process. It means so much to our whole team to know we're delivering the experience we strive for.

We're especially pleased to hear you're excited for future collections! We'll certainly pass your suggestion for bags and shoes on to our design team, they'll be thrilled to hear it.

Thank you again for your kind words and support. We can't wait to welcome you back for our next drop.

Warmest wishes,

Ilona

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely love my Palome jeans

Absolutely love my Palome temple jeans. Excellent quality and the classic style is just what I needed to update my wardrobe. I now have two pairs! The beautiful packaging and free scarf gift was an unexpected delight 🥰

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Palome

Antwoord van Palome

Hi StephC,

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review.

We're delighted to hear that you're enjoying your Temple jeans and that you've already added a second pair to your wardrobe. Knowing that you appreciate the quality, timeless design and craftsmanship behind our pieces truly means a great deal to us.

We're also so pleased that the packaging and complimentary scarf made your experience feel even more special.

Thank you again for your kind words and for choosing Palome. We look forward to welcoming you back again soon.

Warmest wishes,

Ilona

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Clothes seem very nice and very pleased…

Clothes seem very nice and very pleased with a cashmere cardigan I bought recently. However my second purchase was a dress which didn’t fit well so I returned it. I have been waiting for 2 weeks for a refund with no communication. I need to have more confidence in your return process to order from you again

27 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Palome

Antwoord van Palome

Hi Brigit,

Thank you for your feedback, and we're truly sorry for the delay with your refund. This isn't the experience we aim to provide.

We've now processed your refund and have also contacted you directly. We appreciate your patience and are reviewing our returns process to improve it going forward.

Warmest wishes,
Ilona

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My very lovely Cassis blouse has just…

My very lovely Cassis blouse has just arrived.. it was packed so beautifully and the box smelt amazing (what is that scent?) I also received a complimentary neck scarf which I love, thank you. I will definitely shop with you again ❤️ super fast delivery too!

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Palome

Antwoord van Palome

Hi Joanna,

Thank you so much for your lovely review.

We're absolutely delighted to hear that your Cassis blouse has arrived safely and that you enjoyed the unboxing experience. It means so much to us to know that you loved the complimentary scarf as well.

The scent is one of our signature touches, so we're thrilled it made such a lovely first impression!

Thank you again for your kind words and support. We truly appreciate it and can't wait to welcome you back to Palome again soon!

Best wishes,

Ilona

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought the delicious Madeleine…

I bought the delicious Madeleine cardigan in pink, and I'm delighted with it. The packaging was excellent, an attractive box and the lovely free little scarf. Thank you.
It's soft and easy to wear and shipping was swift.

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Palome

Antwoord van Palome

Hi Trudy,

Thank you so much for your lovely review!

We're delighted to hear you're enjoying your Madeleine Cardigan and that the packaging, little scarf and swift delivery helped make your experience feel special. It's wonderful to know you're finding it soft, comfortable and easy to wear.

Thank you again for taking the time to share your feedback. We hope you enjoy your cardigan for many years to come.

Warm wishes,

Ilona

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Delay receiving refund

Really like the quality of the products. However, been waiting 2 weeks for my refund now…

Update: refund has now been processed

5 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Palome

Antwoord van Palome

Hi Emma,

Thank you for your feedback.

I'm very sorry to hear about the delay with your refund. While we aim to process all refunds within our stated timeframe, on rare occasions delays can occur due to return transit times or additional processing requirements.

I've looked into your case and can confirm that your refund has now been processed.

I'm delighted to hear that you've been pleased with the quality of the products, and I sincerely apologise that this part of your experience did not reflect the level of service we strive to provide.

Thank you again for your patience and understanding.

Warm wishes,

Ilona

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Superb quality and service

Superb quality and service! I now have 10 pieces from Palome, each has exceeded my expectations, from dresses which flatter and fit, to their cashmere which is great quality, do soft, washes well and all at an unbelievable price point. The packaging rounds off a wonderful experience, you won't be disappointed!

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Palome

Antwoord van Palome

Hi Jacqui,

Thank you so much for your wonderful review.

We're incredibly grateful for your support and are delighted to hear that your Palome pieces have consistently exceeded your expectations. Hearing that you now own 10 pieces from our collection truly means the world to us.

Thank you for your kind words about the quality, fit, packaging and value. It's exactly the experience we hope to create for every customer.

Best wishes,

Ilona

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

I’ve bought from Palome several times and customer service always go above and beyond. Such a nice contrast to other companies at the moment.

I recently requested my order be shipped early as I wanted to take the items on my honeymoon and customer service made sure they were shipped that day. The items were also gorgeous!

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Palome

Antwoord van Palome

Hi Alex,

Thank you so much for your lovely review.

We're delighted we could help get your order to you in time for your honeymoon, and even happier to hear that you loved the pieces when they arrived.

Your kind words about our customer service mean a great deal to the team. Thank you for your continued support of Palome.

Best wishes,
Ilona

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I gasped when I opened the box

I gasped when I opened the box. Beautifully packaged with attention to details. And the dress!!! Stunning and timeless. I received the packaged literally on the same day it was sent. Insane! Highly recommend.

4 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Palome

Antwoord van Palome

Hi Lina,

Thank you so much for your lovely review.

We're delighted to hear you enjoyed the unboxing experience and that you love your dress. Knowing it arrived so quickly was the cherry on top!

Thank you for supporting Palome and for taking the time to share your experience with us.

Best wishes,

Ilona

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer