Pamotee Reviews 

223
•
TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor service and I strongly recommend you don’t buy from them as the pictures on the website are AI and altered and the real thing is no where near what you expect compared to other high quality... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Purchased my second "dog breaking out of car" window decal from them. First one lasted 3 years and wanted a replacement. They were able to substitute an actual photo of my dog's face for their stand... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful memorial for my beloved cat. I chose a size similar to him and placed it in the garden where he used to sit, and where I see it from the kitchen window. Sweet reminder of my furry buddy. (... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As a professional Sign Contractor, I scrutinize signage more so than perhaps the typical consumer. I rate the project with ***** 5 Stars. Quality of materials is appropriate for the application... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Cadeauwinkel
  2. Decoratie- en interieurwinkel
  3. Kookwinkel
  4. Woonwinkel

Geschreven door het bedrijf

We are a young, dedicated, and freethinking team always trying our best to bring customers the most positive shopping experience. Pamotee represents your own personal space, where all your things and the things that express you the most get placed. We aim to help you build that little corner of yours with vast collections of fun, creative, and expressive designs and products. Personalization is essential in our designs. With the power of personalization, it is easier than ever to achieve the personal and expressive Corner we are going after. What is our Corner without our loved ones? Exactly. We’re also aiming to help you create the perfect gifts for your loved ones, helping them creating their Corners. We love knowing that we play a role in putting smiles on the faces of your loved ones when they receive a special gift made just for them. We're proud to be the pioneer store in the market where you can immediately see a preview of your custom product as you select the specifications.


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

223 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(223)

4 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

will definitely be coming back in the…

will definitely be coming back in the future. I asked for a flag to be made with a thin blue line for my anniversary and it was perfect. The only thing is seemed thinner than I anticipated but still strong enough.

28 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Pamotee

Antwoord van Pamotee

Hi Amber Parker,

We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with Pamotee . Customer satisfaction is our top priority and we are thrilled that you enjoyed your experience!

We look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful work

My son and I wanted to get my husband a Navy hat for the ship he served on so many years ago. The Navy Store did not have his ship, so my son searched out the internet and came up with the Pamotee site. I usually confine my internet shopping to a few known sites, but I took a chance and placed my order. At one point, I needed help and customer service was awesome. The hat arrived as estimated and it was everything we hoped for. A very good quality hat and the embroidery was beautifully done. We definitely recommend them!

28 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Pamotee

Antwoord van Pamotee

Hi Jill Kight,

We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with Pamotee . Customer satisfaction is our top priority and we are thrilled that you enjoyed your experience!

We look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Godt produkt.

27 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Pamotee

Antwoord van Pamotee

Hi JAN - IVAR IVERSEN,

We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with Pamotee . Customer satisfaction is our top priority and we are thrilled that you enjoyed your experience!

We look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My experience was excellent

My experience was excellent. I have 3 sons active duty in the Air Force. I asked if the shirt could have 3 dog tags, instead of 1, add X3 and my sons 3 names written inside the tags and there was no problem doing so. The communication was simple and done thru email. It was a Mother's Day gift. When my boys Mom opened it, she was completely overwhelmed, as was I. It came out better than I could have imagined. I also paid extra for the super soft cotton shirt. "It's very comfortable", said their Mom! Thank you for the awesome job.

21 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Pamotee

Antwoord van Pamotee

Hi Greg Wadsworth,

We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with Pamotee . Customer satisfaction is our top priority and we are thrilled that you enjoyed your experience!

We look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a custom wall plaque for my…

I ordered a custom wall plaque for my husband
to celebrate him finishing 200,000 miles on a bicycle. The plaque arrived in perfect condition and on time. It was the hit of the celebration and he held it up with a bottle of champagne to pose for his photo finish. Thank you so much! I recommend you and your designers highly! We cannot be more pleased.

21 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Pamotee

Antwoord van Pamotee

Hi Teresa West,

We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with Pamotee . Customer satisfaction is our top priority and we are thrilled that you enjoyed your experience!

We look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This item was so small and was just a…

This item was so small and was just a flat disk. I ordered a sign to stand and guide customers to my door. it was about 9" in diameter. if I was looking for a tiny ornament it would be fine but it did not have the stake and is so small no on outside would see it.

18 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Pamotee

Antwoord van Pamotee

Hi Debra Sinkage,

We are so sorry for any frustration you may have.
We double check your order and see that you ordered an 8 inch product. We sent the correct order size. We're sorry if you chose the wrong size during your purchase and we don't offer refunds in your case.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I received the wrong product

I received the wrong product. I emailed them. They got back to me right away and took care of the problem. I received the right product sooner then expected, and I am very happy with it.

18 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Pamotee

Antwoord van Pamotee

Hi Rolinda Willits,

We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with Pamotee . Customer satisfaction is our top priority and we are thrilled that you enjoyed your experience!

We look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love the decal

I love the decal, easy to put on and getting huge complaints. This is my third time buying from this company and I love it. Thank you

17 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Pamotee

Antwoord van Pamotee

Hi Chef Kim,

We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with Pamotee.com . Customer satisfaction is our top priority and we are thrilled that you enjoyed your experience!

We look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This product exceeded our expectations

This product exceeded our expectations. It looks incredible

11 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Pamotee

Antwoord van Pamotee

Hi Keith Clemans,

We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with Pamotee.com . Customer satisfaction is our top priority and we are thrilled that you enjoyed your experience!

We look forward to serving you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product for the money

Excellent product for the money. The sign was heavy and sturdy. Very special gift and they LOVED it.

8 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Pamotee

Antwoord van Pamotee

Hi Penny Molina,

We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with Pamotee.com . Customer satisfaction is our top priority and we are thrilled that you enjoyed your experience!

We look forward to serving you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love this company

I love this company. Easy to navigate site and check-out Will purchase again,

8 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Pamotee

Antwoord van Pamotee

Hi Thomas Walter,

We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with Pamotee.com . Customer satisfaction is our top priority and we are thrilled that you enjoyed your experience!

We look forward to serving you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality product and service

Quality product and service. Delivered in the timeframe described on the website. Could not be happier with the product and service provided.

7 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Pamotee

Antwoord van Pamotee

Hi James,

We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with Pamotee.com . Customer satisfaction is our top priority and we are thrilled that you enjoyed your experience!

We look forward to serving you again soon.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo Pamotee

Antwoord van Pamotee

Hi Kim,

First of all, let us apologize for any frustration you may have.

Upon checking, you filled out your order wrong address, so the package was sent back to our warehouse. We contacted you to ask for the re-shipping cost because we will not take responsibility for the cost when the customer makes a mistake on the shipping address.

When you agreed to pay for the re-shipping cost and corrected the address, we immediately asked the USPS to ship it back to you. Upon checking, Your item was delivered at the front door or porch at 10:51 am on May 25, 2022, in COLUMBIA, MS 39429.

We are sorry for any inconvenience you may have. We hope to have a chance to serve you better shortly.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Pamotee

Antwoord van Pamotee

Hi John,

We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with Pamotee.com . Customer satisfaction is our top priority and we are thrilled that you enjoyed your experience!

We look forward to serving you again soon.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Our product came damaged and they are…

Our product came damaged and they are sending a replacement. Very quick on responding and solving the issue.

4 juni 2022
Logo Pamotee

Antwoord van Pamotee

Hi Howie Godbey,

We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with Pamotee.com . Customer satisfaction is our top priority and we are thrilled that you enjoyed your experience!

We look forward to serving you again soon.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Final sale

Ordered a tee and received it about 2 weeks later. Was not satisfied with the material and reached out to send it back. After a month of trying to get in touch to see if they will take it back for a refund they finally declined because of “sanitation” reasons. So don’t expect refunds for any reason unless you can prove they sent you the wrong item.

3 juni 2022
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wish I could give zero stars

I wish I could give zero stars. The sweatshirt I ordered looked nothing like the description, was too small, and the line work was blurry and totally unsatisfactory. When I requested a return, the hoops I had to jump through were insane. They did not issue the refund I was promised in writing and I had to open a dispute with my credit card company.

2 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Pamotee

Antwoord van Pamotee

Hi Sarah,

We are so sorry for any frustration you may have.

We had sent you an email previously explaining that our system is having an error so we could not issue the refund at that time.

We were trying to fix it and asking you to give us your PayPal so we can refund you but you said that you don't have PayPal so we are still trying to fix it and will refund you as soon as our system is fixed.

We are so sorry for this inconvenience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Pamotee

Antwoord van Pamotee

Hi Ginny Henzi,

We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with Pamotee.com . Customer satisfaction is our top priority and we are thrilled that you enjoyed your experience!

We look forward to serving you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is a FANTASTIC Shirt

1 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Pamotee

Antwoord van Pamotee

Hi Derek Musard,

We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with Pamotee.com . Customer satisfaction is our top priority and we are thrilled that you enjoyed your experience!

We look forward to serving you again soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was so pleased with the product and…

I was so pleased with the product and ability to track my package from the time it was made to the day it was delivered. Also, extremely impressed withe the great customer service. Will definitely use this company again and recommend it to others!

1 juni 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Pamotee

Antwoord van Pamotee

Hi Jean Anderson,

We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with Pamotee.com . Customer satisfaction is our top priority and we are thrilled that you enjoyed your experience!

We look forward to serving you again soon.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer