Pilates Harnafit Reviews 

88
•
TrustScore 2 uit 5

2,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unlike professional operator, they are sneaky and out to cheat with the auto-renewal without any official communication before renewal date. They can claim that we consented when signing up for the tr... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Azienda non seria, pessima!!! Vendono un mese di abbonamento a pochi euro poi magicamente arriva un rinnovo automatico di 89 euro che affermano tu abbia confermato. È tutto studiato per fregate i sol... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The app helped me turn movement into a daily habit instead of something I constantly postpone. Because the sessions are manageable, I don’t need to prepare mentally for training, I can just start. Ove... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I feel better in a very practical way: more energy, better sleep, and less tension in my body. The routines are simple, but when you do them regularly, the effect builds up and becomes very noticeable... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

2,2

Slecht

TrustScore 2 uit 5

88 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,2

Alle reviews

(88)

82 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Professional Training

The exercises seem well structured and realistic for beginners. It feels like the program was built by trainers rather than random workout videos.

23 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pilates Harnafit

Antwoord van Pilates Harnafit

Hello Veronika! Thank you for your feedback. We’re happy to hear that you find the exercises well-structured and beginner-friendly. Our team of trainers carefully designs each program to ensure it’s effective, realistic, and easy to follow—so it’s great to know that comes through in your experience.

Kind regards,
HARNA Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Motivating app works

The app feels encouraging rather than demanding, which helps with motivation. I don’t feel guilty if I miss a day, but sometimes it also lacks that push to stay consistent. It’s supportive, but a bit more structure would make it better.

14 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pilates Harnafit

Antwoord van Pilates Harnafit

Hello Liya! Thank you for your feedback.

We’re glad to hear that you find the app supportive and encouraging. At the same time, we understand your point about having a bit more structure to help maintain consistency. Your input is valuable and will be shared with our team as we continue improving the balance between guidance and flexibility in our workouts.

Kind regards,
HARNA Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The app helped me turn movement into a…

The app helped me turn movement into a daily habit instead of something I constantly postpone. Because the sessions are manageable, I don’t need to prepare mentally for training, I can just start. Over time it made exercise feel normal in my schedule, not like a stressful extra task.

25 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pilates Harnafit

Antwoord van Pilates Harnafit

Hello Elizabeth! Thank you for sharing your experience.

We’re delighted to hear that HARNA has helped you make exercise a natural part of your daily routine. Our goal is to make workouts manageable and stress-free, so users can start anytime without overthinking. Your feedback encourages us to keep designing sessions that feel easy to integrate into everyday life.

Kind regards,
HARNA Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I signed up for free trial and was…charged $39.99

I sign up for free trial and was charged $9.99, after trial I was charged $39.99 and they continue to attempt charges. I have email support 3x with no response. They have horrible customer service and cancelling seems to be impossible. Totally frustrated with the app, I feel they are scramming.

10 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pilates Harnafit

Antwoord van Pilates Harnafit

Hello Paula! Thank you for sharing your experience.

We understand how important it is to provide users with complete information about the subscriptions they have purchased and try to communicate this as transparently as possible. All payment information, including automatic renewal, is clearly displayed in advance and immediately after purchase, you will also receive an order confirmation with all the details of your subscription and the date of the next renewal. Please accept our apologies if this was not enough.

We are also sorry if the communication with support did not meet your expectations. Our agents try to process requests as quickly as possible and find the best possible solutions. Regarding cancellation of your subscription - you can do this at any time via our website.

We appreciate your comments and will pass them on to the team. Please, if you feel that your case has not received proper attention, please write to us again at support@harnafit.com and our agents will be happy to review it again in as much detail as possible.

Kind regards,
HARNA Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The design feels calm and organized

The design feels calm and organized, which is nice, but it can also feel a bit too simple and not very engaging over time.

11 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pilates Harnafit

Antwoord van Pilates Harnafit

Hello Evie! Thank you for sharing your thoughts.

We're glad to hear that you appreciate the calm and organized design of the app. At the same time, we understand that maintaining engagement over time is important, and feedback like yours helps us see where we can improve. Our team is continuously working on updates and new features to make the experience even more motivating while keeping the interface clear and easy to use. If you have comments, questions, or feature requests, our support agents are ready to assist — email support@harnafit.com.

Kind regards,
HARNA Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Features & Convenience

Casting workout to my TV is probably my favorite feature. It's much easier to follow exercises on a bigger screen.

10 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pilates Harnafit

Antwoord van Pilates Harnafit

Hello Aleksandra! Thank you for sharing your experience. We’re thrilled to hear that casting workouts to your TV makes following the exercises easier and more enjoyable. We designed this feature to help our users have a clear view and stay motivated during each session. Enjoy your training!

Kind regards,
HARNA Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I left a review for the other HARNA…

I left a review for the other HARNA fit, but on reading the reviews on here I think this might be the ones that conned me! I paid £11.99 and the took that PLUS £49.99
I have contacted my bank, they are contacting the fraud team tomorrow 09/03/2026
These people should NOT get away from scamming people, I want my money fully refunded

6 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pilates Harnafit

Antwoord van Pilates Harnafit

Hello Catherine! Your feedback is very valuable and we appreciate you sharing it.

I want you to know that our company operates to the highest standards of transparency and honesty and we have no affiliation with fraudulent tactics. We are committed to meeting the needs of our customers and are always available to help resolve any issues or misunderstandings.

Our services are subscription based and any additional options are only added if selected by the user. You can also skip them in the order window. If the subscription process seemed unclear to you, we sincerely apologize.

Please, if you feel that your case has not received proper attention, write to us again at support@harnafit.com and our agents will be happy to review it again in as much detail as possible.

Kind regards,
HARNA Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Muy mala experiencia

Muy mala experiencia, hicieron cobros no especificados en los términos del contrato. No confíen en esta app

7 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pilates Harnafit

Antwoord van Pilates Harnafit

¡Hola Ana María! Gracias por compartir su experiencia con nosotros.

La transparencia es muy importante para nosotros y nos gustaría explicarle cómo funciona la transparencia de nuestras suscripciones. Siempre proporcionamos información sobre el precio de los productos o servicios adicionales antes de la compra y también tiene la opción de cancelarlos. Además, todos los detalles de la suscripción, incluida la fecha de la próxima facturación, están siempre disponibles en su cuenta en nuestro sitio web. Le pedimos disculpas si la información de la suscripción no fue lo suficientemente clara en su caso.

Para una revisión detallada de su situación y asistencia, comuníquese con nuestro equipo de soporte a través de support@harnafit.com con todos los detalles de su caso.

Saludos cordiales,
Equipo de HARNA

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I cannot use my account and cannot stop…

I cannot use my account and cannot stop subscription.

6 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pilates Harnafit

Antwoord van Pilates Harnafit

Hello Diane! Thank you for taking the time to share your feedback.

After purchasing the plan, you can log in to the app using the same email address you entered after the quiz. Regarding canceling your subscription, you can cancel it at any time via our website or our agents can help you with this. Please accept our apologies if the information about subscriptions was not clear enough for you.

Write to us at support@harnafit.com and we will help resolve the situation as soon as possible.

Kind regards,
HARNA Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fraudulent Charge

Please, please, please do not sign up to this company. I paid £9.99 yesterday afternoon for one month's subscription, I did not add anything else. Overnight they took £49.99 (less than 24 hours after signing up) with no warning. This has left me without money for the rest of the week. I have emailed them and they have offered me a year's free subscription which I do not want. This a tantamount to fraud, no matter how much they protest otherwise. I am going to report it as such to my bank and hope this company gets stopped soon before they inflict financial misery on more unsuspecting people.

4 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pilates Harnafit

Antwoord van Pilates Harnafit

Hello Galea! Thank you for your valuable feedback.

Please know that we do not engage in any fraudulent practices and are very committed to providing services that are legitimate. We never intend to charge for services or products that were not explicitly ordered, and we remain fully committed to promptly resolving any issues of this nature.

We would also like to inform you that additional materials cannot be added to the plan unless they were actively selected during registration. We apologize if the ordering process seemed confusing to you.

Please, if you feel that your case has not received proper attention, write to us again at support@harnafit.com and our agents will be happy to review it again in as much detail as possible.

Kind regards,
HARNA Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They trick you into subscribing!

They trick you into subscribing!! Only wanted a trial, suddenly have £47.99 taken out of my account without any warning…. Be aware! Scammers! No refund offered for the mistake and they make out they are transparent….bull 💩 AVOID the reviews say it all 🤷‍♀️

3 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pilates Harnafit

Antwoord van Pilates Harnafit

Hello Tina!
Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear about your concern. Kindly note that no extra materials are included in the plan unless they are actively selected. We also want to emphasize that we operate transparently, and it is never our intention to mislead or cheat any user. Our team takes all feedback very seriously. Please email us at support@harnafit.com , so we can review your case and provide prompt assistance.

Best wishes,
HARNA Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What Looked Like 6 Weeks Was Actually Ongoing Billing

I was charged $39.99 due to the misleading way the 6-week membership was presented and subsequently billed as a recurring subscription. I have tried to communicate with the team at Harna, who offered me 50% off my subscription of $19.99!

The level of customer service I’ve experienced so far has been extremely frustrating. I have already communicated with two individuals regarding the matter, yet neither appears to be responding directly to my messages. Instead, I continue to receive automated or unrelated emails asking me to reply to my request. From a customer perspective, this feels disorganized and, frankly, quite appalling.

18 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pilates Harnafit

Antwoord van Pilates Harnafit

Hello Alina!
Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear about your concern. We also want to emphasize that we operate transparently, and it is never our intention to mislead or cheat any user. We strive to make our subscription service as clear as possible. All payment details, including information about automatic renewal, are provided upfront.
We are sorry that our support service did not meet your expectations. We always try to find the best solution to the problem. We’d like to clarify that our team has already processed a full refund for your case, in line with our policy. We appreciate your feedback, as it helps us continue to improve our service and customer communication.

Best wishes,
HARNA Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total Scam

Total Scam! Actually do not even recall taking out a trial for this company but apparently 6 months after "alleged " trial, they tried to take £83.99 from my account.....thankfully my bank recognised this as fraud and have blocked this company from any further requests for payment.

28 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pilates Harnafit

Antwoord van Pilates Harnafit

Hi Wendy!

We are very sorry to hear about your experience and fully understand your concerns. We take such reviews very seriously. Please be aware that our subscriptions are intended to be activated only with the express consent of the user, and we never intend to charge anyone without their approval.

Sometimes misunderstandings can occur if a trial or subscription has been signed but not fully remembered, or if multiple accounts or emails have been used. We are committed to thoroughly investigating any such cases to ensure fair treatment for our users.

To help resolve this issue, please contact our support team and provide your account details and any relevant transaction information: https://support.harnafit.com/hc/en-gb/requests/new. This will allow us to carefully review your case, clarify what happened, and help you in the best possible way.

We sincerely appreciate your feedback, as it helps us improve our service and prevent similar problems in the future. Our goal is to provide a safe and effective experience for all our users. Thank you for your patience, and we hope to resolve this issue quickly!

Best regards,
HARNA Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Frauds

I authorised a payment for £22.99 but was then charged an additional £49.99 without authorisation. When asking for my money back they are dancing around the houses. This company is a fraud. They fraudulently take your money with no consent! I will be taking this further and expose them. I have been reading that this is happening to a few people.

26 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pilates Harnafit

Antwoord van Pilates Harnafit

Hello Laverne! We sincerely apologise for your negative experience with the additional services and that communicating did not resolve your issue.

Please be assured that we are not involved in any fraudulent tactics. All paid features, subscription details, and renewal dates are clearly shown during the setup process, and payment is processed only after the user approves it.

Refunds are handled strictly in accordance with our Terms & Conditions, which may limit the actions our support team can take.

That said, we never intend to come across as uncaring or dismissive. If you haven’t already, we kindly encourage you to contact our support team again so they can take another careful look at your situation and ensure everything was reviewed correctly.

Best wishes,
HARNA Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’ve bought a short subscription…

I’ve bought a short subscription through Facebook and didn’t realise it worked automatically renew. Despite cancelling on the day it was due they refuse to refund so I’m £89.99 out of pocket. Be very wary when purchasing…

24 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pilates Harnafit

Antwoord van Pilates Harnafit

Hello Caroline! We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We regret that the subscription details were not clear at first. The auto-renewal fee applies only if the subscription is active. To avoid it, cancellation should have been made at least 24 hours before the renewal date as per our terms.

Please contact us at support@harnafit.com so our team can review your situation and help find a suitable solution.

Best regards,
HARNA Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I like that I can swap exercises when…

I like that I can swap exercises when something doesn’t feel right. It keeps things flexible, but sometimes it feels like there’s too much freedom and not enough guidance on what’s best to follow.

9 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pilates Harnafit

Antwoord van Pilates Harnafit

Hello Sara! Thank you for your thoughtful feedback!

We’re glad you value the flexibility to swap exercises when needed. For the best results, we usually recommend prioritizing the exercises originally suggested by the program, as they’re structured in a specific order and intensity to ensure balanced progress.

We truly appreciate your input.

Kind regards,
HARNA Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is an awful company

This company is an awful company! I was caught in their auto renew for £47.99. I wasnt even using the app. There was no warning, no email to say it’s going to renew, reputable companies will send you a warning email. I only noticed it cos I saw it on my bank app. Emailed them straightaway and they just kept on throwing their 'policy' in my face.
EVERYONE PLEASE BE AWARE IF THIS COMPANY! Awful experience I have never had before! And I’m really afraid of the probable future payments am afraid of future payments, although I have banned payments to this account. It's terrible that now I won't trust other companies either because of these disgusting scammers. I really hope that they will collapse.

I contacted your email service three times and at last I got the final answer with the refusal to refund money.

21 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pilates Harnafit

Antwoord van Pilates Harnafit

Hi Marina! Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear about your concern. We strive to make our subscription service as clear as possible. All payment details, including information about automatic renewal, are provided upfront. Please be kindly informed that we are not a scam. We do not engage in any fraudulent practices.
We would appreciate the opportunity to discuss this further and make things right. Please contact us directly again at support@harnafit.com so we can find a satisfactory resolution.

Best wishes,
HARNA Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total scam, do not sign up for their deal

I signed up for a month for £9.99 and forgot about it. No communications to remind me to download the app. I was charged 47.99 the next month. Though I had cancelled and was charged another £47.99 the following month. I cancelled and pointed out they had never notified me my subscription was going to renew or the price it was going to renew at. Refused to consider a refund. Who pays £48 a month for an app? Total scam. £110 and never did a workout.

21 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pilates Harnafit

Antwoord van Pilates Harnafit

Hello Tracy!
Thank you for bringing your experience to our attention. We are truly sorry to hear that your expectations did not meet the high standards we set for ourselves. We strive to make our subscription service as clear as possible. All payment details, including information about automatic renewal, are provided upfront.
Our support team always tries to find the best solution to the problem. We are guided by our Terms and Conditions which you can view on our website.
We would appreciate the opportunity to discuss this further and make things right. Please contact us directly at support@harnafit.com so we can find a satisfactory resolution.

Best wishes,
Mad Muscles Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Its not what you think

This is a total scam . This platform debits 3 x the amount that you authorise . Still fighting through the ACCC to have this platform exposed for what it is

11 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pilates Harnafit

Antwoord van Pilates Harnafit

Hello Wendy,

We are truly sorry to hear about your experience and understand why a charge exceeding what you intended to authorize has caused such serious concern and frustration. We want to clarify that all prices, including those for the main subscription and any optional add-ons, are displayed clearly during sign-up, and charges are made only upon user confirmation.

We understand how distressing it is to feel that your financial authorization has not been respected, and we take these allegations very seriously. Our goal is to maintain a transparent and trustworthy platform for our entire community. Our support team is here to listen and investigate any billing discrepancies to ensure that every transaction is handled fairly and accurately.

We recommend that you contact us again directly at support@harnafit.com. Please include "Trustpilot Review" in the email subject line so we can more easily identify your request and look into the specific charges on your account. Your feedback is vital as we work to improve our communication and build overall trust in our service.

Sincerely,
HARNA Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wish I could give zero stars

Wish I could give zero stars. I purchased a $9.99 Pilates subscription and was charged for two additional subscriptions that I did not authorize. I was filed a complaint with the BBB and will dispute the charges with my bank once they post.

15 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pilates Harnafit

Antwoord van Pilates Harnafit

Hello, Blanche Hudson! We’re very sorry to hear about this situation and understand how frustrating it must be.

All charges for our service are processed through the payment platform you used (Apple, Google, or another authorized method), and only subscriptions you select at checkout are billed. Sometimes additional subscriptions can appear if options are accidentally selected, but all charges require consent at the time of purchase.

Please reach out to our support team at support@harnafit.com with your details and we will do our best to help you and make everything right.

We appreciate your feedback — it highlights the importance of clear communication and helps us improve transparency around subscriptions.

Kind regards,
HARNA Team.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer