PillTime Reviews 24.073

TrustScore 3.5 uit 5

3,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Pills orders and delivered quickly. Expected Royal Mail tracking info but non received. Did receive notifications on I phone today but pills were sent and received last Thursday, so sone initial glit... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The speed and ease of the process was great. With my previous supplier it was weeks between ordering and receiving my medication compared to days with Pilltime Also, I didnt have to jump through ho... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It all started well. However, in the last 4 months Pilltime has got the dates wrong on the pouches and has been unable to track a recent request - saying that they haven't received the request from my... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered Maunjaro as new customer although it took around 10 days to organise as required additional information the communication was good and resolution was fast. Pilltime sent out my the injection... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Online apotheek
  2. Apotheek

Geschreven door het bedrijf

PillTime is an NHS service provided to patients throughout England. You can easily sign up online, and PillTime will dispense your medication into clearly labelled pouches each labelled with the dose, day and time they need to be taken. Pouches are packaged into a box, in the order, they need to be taken and discreetly delivered to patients' doors. Our service ensures that administration of multiple medications, throughout the day, is as simple and as safe as possible. After your first delivery, simply re-order via our App, website or partner service and we will take care of the rest. Find out more at www.pilltime.co.uk

Medication made simple

Geschreven door het bedrijf

We're committed to helping people to live healthier, happier, longer lives
Almost seven million people in the UK take five or more different medications daily. If you are one of them, then you’ll be familiar with the stress and strain that arranging and scheduling your medication can create. It can be confusing, and unfortunately many people fail to follow their schedule as their GP has prescribed. This can have serious long term health impacts. Now, there is a simpler way. PillTime is an NHS online pharmacy trusted by thousands of patients. We take your repeat prescription direct from your GP and organise your medication into daily pouches. Each pouch is labelled with the dose and the day and time that it needs to be taken. A pouch will fit into your pocket or handbag so your medication can fit around your lifestyle. Simply tear open and take at the time specified. PillTime take away the time and stress needed to manage your medication. Instead, you have complete peace of mind that you’re taking the right dose at the right time. It couldn’t be simpler. Pouches are organised into a roll and delivered by 28-day cycle in a handy box dispenser. We are a registered NHS pharmacy just like any other in your locality so if you pay for your prescriptions then that charge remains but otherwise, there is no charge for our service or for us to deliver your medication directly to your home. It only takes a few minutes to register with PillTime at PillTime.co.uk
Travelling
If you take multiple medications, you’ll be used to lugging around lots of boxes of tablets when you’re on the go. Well, now there’s no need to. One dose = one pouch it’s that simple! You can simply tear off the dose you need, pop them in your bag and head out without giving your medication a second thought.
An eco-friendly pharmacy
Here at PillTime, we pride ourselves on being an eco-friendly pharmacy by taking small steps to reduce our waste. We run a ‘Naked Packaging’ incentive with our patients. We send all patients a blue PillTime dispensing box with their first order. After that, we send the pouches au naturale. We then ask that our patients reuse their PillTime box until they need a new one. This is a huge reduction in our monthly cardboard waste. Delivering to patients has an important impact on reducing our carbon emissions. As an online medication service, we deliver to our patients. This eliminates the need for patients to travel to the GP surgery or pharmacy to collect their prescription. By running a delivery service, patients reduce single-purpose trips in the car.

Get your NHS prescription delivered directly to your door, free of charge!

Medication made simple with free deliveries. What could be easier?

Sign up and order your prescription 14 days before your medication is due. We guarantee that you’ll receive your medicines in a timely manner, so you don’t run out of your current prescription.

Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

24K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always keep me informed when to order

Always keep me informed when to order, always on time, very convenient packaging

10 april 2026
Logo PillTime

Antwoord van PillTime

Thank you Pete,

Thank you for your 5.0 star review.

Thank you for your kind words.

The PillTime team are delighted to hear from you.

Best wishes

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worryingly unreliable

Worryingly unreliable for something that can be life or death. Basic customer service/communication is missing. Can't use PC to order now, the app is the only way to order and it is hopeless. Only used them because had no other option for pouched meds.

10 april 2026
Logo PillTime

Antwoord van PillTime

Good afternoon Ivan Hopkins 22

Thank you for your feedback, and we sincerely apologise that our service did not meet your expectations.

Upon looking at your account I can see that your medication is set up to be sent to you in its original packaging.

We are going to try and contact you via email so that we can investigate the experiences that you are having difficulty with.

You can reach us via Live Chat from 2 pm- 4:30 pm, by phone from 9:30 am-12:30 pm and 1:30 pm - 4:30 pm, Monday to Friday.

"Thank you for your patience.

The PillTime Team"

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Update in my experience with Pill Time…

Update in my experience with Pill Time for weightloss medication.
So after my last review, I got a DM to ask more details about my order. Which was sent straight away.
We are now 11 days since my order was made. I have had one email to say my details have been updated. I dont know why they needed updating i have been on weightloss medication for 16 months. They had photos, ID and proof of previous order at the point of me ordering. My order still says order processing. I have since ordered from another provider. I made the order and my mounjaro came the next day. I had to, as I was at risk of missing a dose if I waiting for this terrible company to get it sent out. Now I just want to know what is happening £259 down and no itwm is absolutely disgusting!

13 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo PillTime

Antwoord van PillTime

Dear Sharon,

We’re sorry for your experience. We know missing a dose is frustrating.

We have reviewed this internally, but unfortunately, we have been unable to locate your account using the information available to us. To investigate this properly and resolve it as quickly as possible, we would be grateful if you could provide a few more details.

We have contacted you via Trustpilot to request this information. We hope to hear from you soon so we can urgently look into your order and payment status.

We apologise again for the inconvenience. We appreciate your patience while we work to resolve this.

Best regards,

Karen Park
PillTime Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Missing needles . Emails ignored

I ordered my medication. I didn't receive any tracking details or order details.

Upon opening the medication I find no needles . I emailed and have been ignored . So still not able to take my medication. The needles are included in the price of the medication aswell .

POOR customer service

8 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo PillTime

Antwoord van PillTime

Dear Michelle,

UPDATE: Thank you for the further information. Please can you let us know the name you used to set up your account, as the name you have used here is not one we have on file? You can message me directly at qualitymanager@pilltime.co.uk with the details. Once it is received, I can look into what has happened and send further needles.

Thank you for taking the time to share your feedback. I’m very sorry to read about your experience and the frustration this has caused.

I have attempted to locate your account using the details available on Trustpilot, I have been unable to find a matching record. To investigate this properly and resolve the issue for you as quickly as possible, I have requested some further information from you via Trustpilot. I look forward to hearing from you soon.

We take concerns like missing items and communication delays very seriously, and I would like to ensure this is put right for you without delay.

Thank you again for bringing this to our attention, and I look forward to your response so we can assist further.

Kind regards,

Karen Park
PillTime Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Service

Very convenient pouches for all your medicines in one place,all dated so you can't go wrong, excellent service, I highly recommend PillTime.

8 april 2026
Logo PillTime

Antwoord van PillTime

Hello SJ,

Thank you for your 5.0 star review.

We are always delighted to hear about the difference we are making to our PillTime customers.

At PillTime, we never get tired of hearing feedback from the people that matter most to us.

Please do help us to help more people and spread the word about the PillTime service.

Best wishes

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid Pill time nothing but stress

Had problems every time I ordered, no communication at all regarding missing/out of stock items I was often left without heart, lung, kidney and vital other meds, my Drs were sick and tired of having to sort out my prescriptions there was one instance I had a prescription item of 154 tablets cut into individual pieces, if you want a brilliant online pharmacy go to Pharmacy2U Ltd.

22 juli 2025
Logo PillTime

Antwoord van PillTime

Hello,

Thank you for sharing your feedback. I’m sorry to hear about your experience and how it affected your medication and well-being.

Looking at your account, I see you haven’t received medication from PillTime since November 2025. The service you received fell short of our standards, particularly in communication, stock availability, and the handling of your prescriptions. I understand how upsetting and worrying this must have been, especially since your medication is so important.

Since then, we’ve made many changes. We now communicate more clearly about stock, have better processes to ensure patients don’t run out of medication, and have improved our operations. As a result, patients are now receiving much better service.

We’re really sorry you didn’t have this experience with us. If you’d like, we’d be happy to talk more about your concerns and see how we can help regain your trust.

Kind regards,

Karen Park
PillTime Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company

Great company, and made getting our repeat prescriptions so much easier.

9 april 2026
Logo PillTime

Antwoord van PillTime

Thank you Elly,

Thank you for your 5.0 star review.

Thank you for your kind words.

Comments received directly from PillTime customers mean a lot to us and drive our passion to provide a simpler pharmacy.

Thank you

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

1st time ordering from PillTime

1st time ordering from PillTime. Really fast response and delivery, plus the product was well packed.

10 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo PillTime

Antwoord van PillTime

Dear Ruby,

Thank you so much for your kind feedback and for choosing PillTime for your first order!

We’re really pleased to hear that you found the service fast and that your medication arrived well packaged. Providing a reliable and smooth experience for our patients is really important to us, so it’s great to know we got it right for you.

We look forward to supporting you again in the future!

Best regards,

Karen Park
PillTime Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good discount, quick service

The discount code was very helpful. My request was quickly accepted and sent to me. The jabs arrived cold by Royal Mail. Very pleased.

10 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo PillTime

Antwoord van PillTime

Hi Katie,

Thank you for your 5.0 star review.

We value your comments and we are always grateful for reaction that will help us improve our customer service.

The PillTime team are delighted to hear from you.

Should you have the opportunity, we would appreciate it if you can recommend us to friends and family who you think might benefit from our service.

Best wishes

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Have changed to placing each renewal…

Have changed to placing each renewal myself but still get messages in time

7 april 2026
Logo PillTime

Antwoord van PillTime

Thank you Mr,

Thank you for your 4.0 star review.

We are always delighted to hear about the difference we are making to our PillTime customers.

At PillTime, we never get tired of hearing feedback from the people that matter most to us.

If you have friends or family that take four or more medications a day then please aks them to join us at PillTime.co.uk

Many thanks

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recommend

No need to leave the house , ordering easy and delivered on time , easy to use pouches

7 april 2026
Logo PillTime

Antwoord van PillTime

Hello Sherrie,

Thank you for your 5.0 star review.

We appreciate the feedback and we are very pleased that you value the PillTime service.

At PillTime, we never get tired of hearing feedback from the people that matter most to us.

Please do help us to help more people and spread the word about the PillTime service.

Best wishes

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have had a few issues

I find the packets difficult to open also feeding the strip of tablets through the container hard to do. There was also an issue with the Adcal tablets that didn't fit in the dispenser which makes it less convenient. Sue Buckley

2 april 2026
Logo PillTime

Antwoord van PillTime

Good afternoon Sue Buckley, thank you for taking the time to share your feedback.

We're sorry to hear that you've found the pouches difficult to open and that feeding the strip through the container has been challenging for you.

We also apologise for the issue with the Adcal tablets not fitting in the dispenser. We understand that this makes managing your medication less convenient, which is the opposite of what our service should provide.

We will contact you directly by email to discuss this further and see if there is a solution we can offer.

Thank you for bringing this to our attention.

The PillTime Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo PillTime

Antwoord van PillTime

Hello Roger,

Thank you for your 5.0 star review.

We are really pleased to hear your thoughts.

Your feedback is important to the PillTime Team.

Best wishes

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everthing worked well

As ever everything worked seamlessly, form ordering to receiving meds.

Email enquirys are dealt with with in a few hours on working days.

This time a little confusion about an old drug that has been changed to a different brand all sorted by email within a few mins.

However occasionly when using the PC application after logging in to your account you sometimes get a blank page.

It's probably a setting

4 april 2026
Logo PillTime

Antwoord van PillTime

Hi Terry,

Thank you for your 5.0 star review.

Thank you for your kind words.

The PillTime team are delighted to hear from you.

Best wishes

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great communication

Great communication. Meds arrived in great time

30 maart 2026
Logo PillTime

Antwoord van PillTime

Thanks Sue,

Thank you for your 5.0 star review.

We appreciate the feedback and we are very pleased that you value the PillTime service.

At PillTime, we never get tired of hearing feedback from the people that matter most to us.

Thank you

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

my prescription…

i thank you all for getting my pills on time

1 april 2026
Logo PillTime

Antwoord van PillTime

Hello Margarita,

Thank you for your 5.0 star review.

We are really pleased to hear your thoughts.

Your feedback is important to the PillTime Team.

Many thanks

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wrong prescriptions received, items not pouched, bad customer service

I received the wrong prescriptions multiple times. When I raised this to customer service, there was a lot of back and forth. Initially telling me the pharmacist said I was mistaken and I did get the right prescription, then when I sent proof, saying I needed to get my doctor to change what my prescription said. Once I showed them my prescription says exactly what they recommended, they told me that actually the product I’m prescribed no longer exists. Funnily enough, I went back to my local pharmacy, and have had no problems getting said product. Luckily, it was just an acne cream, but the fact that it could be someone else with a life saving medication is quite scary. Additionally, in the six months I used them, I think I only had one, maybe two, months where all the items were actually pouched, and I paid for the premium service for the first few months. Whilst the customer service agent was polite and seemingly helpful, they were just an in between for the pharmacist who continued lying the entire time. Definitely would not recommend

7 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo PillTime

Antwoord van PillTime

Good Afternoon Melodie Lois, thank you for taking the time to leave your feedback. We'd like to look into this matter further and help resolve the issue for you.

As we are unable to locate your account based on the information provided in your review, we have requested some further information from you via TrustPilot so that we can assist you with this. Please check your inbox and spam folder for our email, and we'll work to get this sorted as quickly as possible.

If you have any urgent concerns in the meantime, please don't hesitate to contact us via Live Chat from 2 pm - 4 pm Monday to Friday, by phone from 8:45 am - 4:30 pm Monday to Friday, or by email at customerservices@pilltime.co.uk

Thank you for your feedback – it helps us improve our service.

The PillTime Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service

2 april 2026
Logo PillTime

Antwoord van PillTime

Hello Terence,

Thank you for your 5.0 star review.

We appreciate the feedback and we are very pleased that you value the PillTime service.

At PillTime, we never get tired of hearing feedback from the people that matter most to us.

Please do help us to help more people and spread the word about the PillTime service.

Many thanks

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Massive data breach

Absolutely awful company who not only messed up my order and failed to deliver it, then wrongly cancelled it, but have now admitted all.of.the customer data they've been collecting was being handled by a 3rd party and was not secured / was publicly available.

Avoid this company at all costs

5 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo PillTime

Antwoord van PillTime

Dear Malcolm,

Thank you for letting us know about your experience. We’re sorry things didn’t go as expected and appreciate you taking the time to tell us.

We understand how frustrating it is to have problems with your order, and we’re sorry for the trouble and worry this caused. We want you to know we take your feedback seriously and aim to do better.

Should you require any further assistance, please do not hesitate to contact us.

Best regards,
Karen - The PillTime Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great little pouches make travel from…

Great little pouches make travel from home easy to manage during the day.
I do appreciate my pills 5 times a day can take some sorting thank you. Its just the little pink ones 4 x a day that I’m hopeful you’ll be able to crack getting in my pouches next . Then you’ll be real superstars.

31 maart 2026
Logo PillTime

Antwoord van PillTime

Hello Mrs,

Thank you for your 4.0 star review.

We value your comments and we are always grateful for reaction that will help us improve our customer service.

The PillTime team are delighted to hear from you.

If you have friends or family that take four or more medications a day then please aks them to join us at PillTime.co.uk

Thank you

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer