Pipe Dream Furniture Reviews 

704
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Second time ordering from PipeDream and I’m yet to find another company that sell the type of high quality products that they do. Orders typically take a week or so to arrive but considering wha... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointed with the service from this company. I paid extra for next day delivery as the stair rail was needed before my return from hospital after surgery. It did not arrive and all I got wa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered large table legs for a very heavy table so needed a strong sturdy design that can take weight. The legs arrived well packaged and were great quality and easy to install...very happy with my pu... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Purchased two powder coated pipe bracket for home bar shelving and compliment the home bar. Study and heavy items. Well made and we love the industrial look. That they were adjustable which made i... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Meubelmakerij

Geschreven door het bedrijf

Here at Pipe Dream Furniture we have a passion for creating bespoke pieces of furniture made from all sorts of pipe fittings, whether it is to become the new centrepiece for your room or a finishing touch we are here to provide a personal service to help you get exactly what you are looking for.


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

704 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 77% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(704)

261 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really happy with my product

It took a little while for the order to be sent (presumably because the shelf had to be made and stained). I did email once to check the status and got a very quick response from Beth with an update, and shortly after the order was sent and quickly arrived.

I'm really happy with the shelf and the fact I was able to have it cut to a specific size, meaning it fits perfectly on the ledge I ordered it for. It's thick and sturdy and looks beautiful! I'll be ordering a pot of the same wax colour so I can make a mirror frame to match.

27 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Website said "Want this tomorrow

Website said "Want this tomorrow? Order by ..." I chose the 2-3 day delivery, and nearly 2 weeks later it arrived. Size was slightly smaller than ordered but will do the job.
Would I buy from them again, No.

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Ordered reclaimed timber table and bench. Great quality, going to order and other bench to match.

31 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

STAY WELL CLEAR DONT ORDER!!

Don’t use this company !! Scammers, my order was apparently sent out 10 days ago, still waiting, no response from their customer service. No tracking updates. Luckily I’m covered so I’ll get my money back.
STAY WELL CLEAR !!! DON’T ORDER FROM THEM!!

28 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommended

I highly recommend Pipe Dream. I’ve just received a beautiful shelf for my hallway and can’t fault the quality. Their customer service and communication has been excellent throughout the process - I had lots of questions before going ahead with the order which they were quick to answer. They have so many lovely products and I’m sure I’ll order from them again.

26 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT USE THIS COMPANY

DO NOT USE THIS COMPANY. Everything about them is shocking. Placed order on July 26th. After waiting well past the intended delivery date I contacted their absolutely useless customer service team who repeatedly stated it was a problem with the courier and they would chase it. Each time I would not hear back from the company with any update. After the 3rd time questioning where my order was or why I wasn't being provided a tracking number I was told 'you have never asked for your tracking number'.
Tracking showed pipedreams had never even sent the item.
They then sent out the order again and I requested partial refund as in line with consumer rights act as they had put back the delivery date twice. They refused and offered £6 back for delivery which would be with me within 7 working days. I still don't have this.
I finally got my items which are damaged, poorly made with scratches and indentations on every single bar and shelves with all different length bars which means they can't be drilled to the wall as some of the bars don't reach.
I have now contacted pipedreams over 15 times via phone and email. I have been promised call backs each time. But not once have they called back when they said, offered a refund or a replacement, offered any good will gesture of professionalism, and still haven't even managed to refund the £6 for postage charges.
I am still no closer to getting the issues resolved.

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

⭐ 0-Star Review

⭐ 0-Star Review – Avoid This Company

Absolutely shocking company. I genuinely wish I had never placed an order with Pipe Dream Furniture.

I ordered a shelf from Pipe Dream Furniture and I still haven't received it.

The most frustrating part is that I have been told by Pipe Dream Furniture that the item has been sent and is out for delivery. However, when I contacted FedEx directly, they told me they have never received the parcel. So either the item was never dispatched in the first place, or I am being given completely inaccurate information.

Trying to contact this company is an absolute nightmare. They don't answer the phone and they don't respond to emails. Once they have your money, you seem to be completely on your own.

I've been left chasing them repeatedly just to find out where an item I have already paid for actually is. There is no proper communication, no explanation and seemingly no interest whatsoever in resolving the problem.

At this stage, I honestly feel like I have been scammed. I have paid for something I haven't received and can't get a response from the company to resolve it.

This is not how a legitimate, reputable business should treat its customers. Things can go wrong with deliveries — that's understandable. What is completely unacceptable is ignoring your customer and apparently giving them false information about whether their order has even been dispatched.

I would strongly advise anyone thinking of ordering from Pipe Dream Furniture to stay well clear. Based on my experience, once they have your money, don't expect anyone to answer the phone or reply to your emails.

The worst customer service experience I've had in a very long time. Absolutely disgraceful.

25 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a clothes rail Order #1553679…

I ordered a clothes rail Order #1553679 on the 15/08/2026. It was sent via FedEx. I felt something was off when I checked the FedEx tracking. A label was created on 17/08. I left it a few days as I thought they may need time to make the clothes rail. Strange that a label would be created a few days before though. I emailed the company on the 19/08. A person named Oliwia. They were very dismissive of my email. I needed to wait and be patient. When I pointed out the tracking they repeated the exact same thing. I’ve not sent another email, today is the 24th August. No response. I’m not holding out hope. This company feels like a scam.

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ordered some shelves

Ordered some shelves, nearly 3 weeks later, still nothing.

Chase for an update and given 2 possible dates for delivery, both dates have passed and still nothing.

Arrived today and I’m over the moon with them

Worth the wait to be fair..

15 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a Rail from them on the…

Ordered a Rail from them on the Thursday 13th August was told would be ready by friday the 21st called Thursday 20th to confirm then was told it would be Monday the 24th but was told to check FEDEX tracking when checking they have not received the item,it seems they chat rubbish to get you to buy as the other reviews have similar issues.Jokers

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Took longer than expected to receive

The handrail looks nice and as described. The order however took longer than expected to arrive. It was only after chasing my order 8 days later, that I heard from them and my order arrived the following day. Could improve on customer service and communication.

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pipe Dream Furniture

Antwoord van Pipe Dream Furniture

Thank you for taking the time to leave your review. We’re pleased to hear that you’re happy with the handrail and that it looks as expected.

We’re very sorry, however, that your order took longer than anticipated and, more importantly, that you had to chase us for an update. We completely understand how frustrating this must have been, particularly when you were expecting your order within the stated timeframe.

We’re pleased that we were able to get the order to you the following day once you contacted us, but we appreciate that better communication should have been provided before you needed to get in touch. We are continually reviewing our processes and courier communication to improve this going forward.

Thank you again for your feedback, and we hope you enjoy your new handrail.

PDF

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have now received my order,after…

I have now received my order,after complaining,but both chairs I ordered has one leg shorter than the other 3,so are very wobbly.would not order from them again.

19 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pipe Dream Furniture

Antwoord van Pipe Dream Furniture

Thank you for taking the time to leave a review and for bringing this matter to our attention.

I have had a look through our correspondence and, at present, I have been unable to locate any previous emails from you regarding the issue with the chair leg. We would have been more than happy to look into this for you had we been made aware of the problem.

We would, of course, still like the opportunity to review this and see if there is anything we can do to help resolve the matter for you.

We have contacted you directly in an attempt to resolve this with you.

I’m sorry that you have experienced an issue with your order, and we look forward to hearing from you so that we can investigate this further.

PDF

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give zero star I would

If I could give zero star I would. It’s been 8 days now since I placed my order and it’s still not with the carrier. I didn’t order anything big or hard to make, just a small rectangular piece of wood. The delivery said 2-3 working days. Clearly this is false advertising if not theft as I paid £5.95 for nothing! I’m fuming! I called several times but never had a good explanation or apology. I was first told it will arrive Monday, I called a few days later and she said latest Wednesday and that it left the warehouse that day. How can you trust these people?? This is not professional at all and I do not recommend this website. Now I’m really apprehensive to see the quality in view of this poor service… very much disappointed and gutted !
If I don’t see anything today Tuesday by the end of the day, I will make a formal complain to my bank.

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pipe Dream Furniture

Antwoord van Pipe Dream Furniture

Thank you for taking the time to share your feedback. We are genuinely sorry for the frustration and disappointment caused by the delay with your order, and we completely understand why you are unhappy, particularly as you had paid for a 2–3 working day delivery service.

We also apologise that you did not receive the level of communication and reassurance you should have received when you contacted us. We appreciate that being given different delivery updates would have been incredibly frustrating and understandably affected your confidence in our service.

We have personally reviewed this for you and, rather than asking you to wait any longer, we have arranged for a replacement to be sent out today. We will also provide updated tracking information so you can follow the delivery.

We are very sorry that your experience has fallen so far below the standard we aim to provide. We sincerely hope we can put this right for you with the replacement and restore your confidence in us.

PDF

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We bought a table recently from pipe…

We bought a table recently from pipe dream furniture, and were not disappointed. Looks stylish and well made, good quality. And fair prices . Happy to recommend this company. And a smooth delivery

10 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pipe Dream Furniture

Antwoord van Pipe Dream Furniture

Thank you so much for your fantastic review! We’re delighted to hear that you’re so pleased with your new table and that you found it stylish, well made and great quality. It’s also wonderful to know that the delivery was smooth and that you felt the price offered good value.

We really appreciate your recommendation and your kind words about Pipe Dream Furniture. We hope you enjoy your new table for many years to come! Thank you again for choosing us.

PDF

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

custom piece

Had a large custom piece made and I’m delighted with it ! Five stars all day long ! Many thanks !

1 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pipe Dream Furniture

Antwoord van Pipe Dream Furniture

Thank you so much for your fantastic five-star review! It’s wonderful to hear that you’re delighted with your large custom piece. We really appreciate you choosing us to bring your bespoke idea to life, and it means a lot to know you’re so pleased with the finished result. Many thanks again for your kind words and support!

PDF

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order 7 days overdue and still waiting

Ordered a shelf which should have been delivered earlier this week. No issue with the order process, but delivery is now 2 days overdue and I've received zero updates or responses to emails.

Will update if and when they respond, but the service so far has been incredibly poor.

**********************

Update — 18/08/26: Pipe Dream Furniture's reply below is a textbook example of what they're doing to every unhappy customer here: acknowledge nothing, apologise for how you feel rather than what they did, and quietly imply the customer is the one who dropped the ball.

Trustpilot did send me a link asking for more information on their behalf. It returned an error, so I couldn't use it. Regardless, this review already states the order date, 08/08/26, and the delivery timeframe I paid for. That shouldn't be hard to match up. Unless, of course, the real issue is that they've had so many orders go out late from that period that they can't tell which one this is without a case number, which would be a fairly damning admission in itself.

Their own staff confirmed by email that this order would be delivered by 17/08/26 at the latest. On the 17th, once it had gone 3pm with no dispatch notification at all, I emailed to ask if it was still coming. I've had no reply and no order since. What I have had in that time is a reply to this public review, so they clearly have the capacity to respond, just not to the actual customer waiting on the actual item.

I ordered on 08/08/26 and paid for 2-3 day delivery. It is now 18/08/26. Ten days. When I pushed back, I was told the order "only entered production on the Monday," a detail invented after the fact, never mentioned at checkout, and irrelevant to the delivery promise I paid for. When I pointed that out, I got a canned line about my feedback being "passed to the directors for review." This isn't new. Another reviewer, Patrick, posted in July describing the exact same 2-3 day promise broken by 9 days, and when he asked about refunding the delivery charge he'd paid for a service they hadn't delivered, he was told "we don't offer free postage." Today, another reviewer, ordering on 10 August, described 8 days waiting with no dispatch and a moving goalpost of delivery dates given over the phone. That review got a reply within 2 hours arranging an immediate replacement with tracking. I've been polite, patient, and given them since the 13th to sort this out through the proper channels, and got nothing but apologies and silence. It seems the fastest way to get this company to actually act is to embarrass them publicly first.

This is a company that knows exactly what it's doing: take the order, miss the promised date, then manage the complaint with just enough sympathy-sounding language to avoid ever admitting fault. Don't mistake their tone for good customer service. It's damage control.

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pipe Dream Furniture

Antwoord van Pipe Dream Furniture

Thank you for taking the time to leave your review. We’re sorry to hear that your delivery was delayed and that you felt you had not received the communication you expected.

We did respond to your concerns and requested some further information from you so that we could look into the delivery and assist with getting this resolved, however, unfortunately, we did not receive a response.

We would still very much like the opportunity to look into what happened and make sure this is resolved for you. Please feel free to contact our Customer Service team directly with your order details, and we’ll be happy to investigate this further and provide you with an update.

We apologise again for the inconvenience caused and hope to hear from you so we can put this right.

PDF

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

first class

Easy to use website, fast delivery, great customer service too as well as fabulous products

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pipe Dream Furniture

Antwoord van Pipe Dream Furniture

Thank you so much for your fantastic 5-star review! We’re delighted to hear that you found our website easy to use and were pleased with the speed of delivery, customer service and, of course, the products themselves.

It means a great deal to know that you had such a positive experience from start to finish. We really appreciate your kind words and support, and we hope to have the pleasure of helping you again in the future!

Thank you for choosing Pipe Dream Furniture.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

We ordered a garden table that we…

We ordered a garden table that we wanted sent to Portugal, never an easy thing from the UK.
The carrier did not do there job but the staff at Pipe Dream went the extra mile to help resolve the issues and ensure our table arrived. I always judge a company by the way they deal with things that don't go according to plan and they did a great job Thankyou.

15 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pipe Dream Furniture

Antwoord van Pipe Dream Furniture

Thank you so much for taking the time to leave such a thoughtful review.

We really appreciate your patience throughout the delivery process. Shipping a large item internationally can sometimes present unexpected challenges, so we're delighted that our team was able to help and ensure your table arrived safely in Portugal.

We truly believe that great customer service is about supporting our customers when things don't go exactly to plan, so it means a great deal to hear that our efforts made a positive difference. We hope you enjoy your new garden table for many years to come, and thank you once again for choosing Pipe Dream Furniture.

PDF

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality product and service

Ordered a stair rail on 9th June. The clamps for the rail were supplied with unsuitable fittings (small plastic washers to secure an m4 screw in a 10mm hole). I have been in contact since 24th June and appropriate
fittings are yet to be supplied.

There have been delays due to annual leave and issues sending small parts from the warehouse. The customer service is unresponsive and full of excuses. This company is best avoided.

9 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pipe Dream Furniture

Antwoord van Pipe Dream Furniture

Thank you for taking the time to share your feedback.

We're sorry to hear that you remain dissatisfied with your experience. We would like to clarify that replacement washers have been sent on two separate occasions in an effort to resolve the issue. We also kept you updated regarding the delays, which were unfortunately impacted by annual leave and difficulties dispatching small parts from our warehouse.

Our team has genuinely tried to resolve this matter, and we're disappointed that you feel our customer service has fallen short. If the replacement parts have still not reached you, or if there is anything further we can do to help, please contact us directly and we'll be happy to investigate further and work towards a resolution.

PDF

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer