Pixtuner Reviews 

144
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

this company has been taking hidden duplicate payments and then on occasion's tripled the fee. I have had to cancel my card to stop further payments from being taken. I have wrote a email requestin... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I don’t have this app on my phone and have no subscription record either. I received an invoice from them for $57US. I immediately emailed them and received AI responses that made no sense. I’m... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I canceled my subscription in June 2026 and they have taken another payment. Email from support said no refund. Yet their email stated in June that it was cancelled and no further charges were to be... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The app itself was good but when I cancelled the subscription they billed me anyway. They have an AI agent which cancels the subscription when you make a request via email but they are obviously... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

1,3

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

144 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 94% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,3

Alle reviews

(144)

111 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAMMERS

I don’t have this app on my phone and have no subscription record either.
I received an invoice from them for $57US.
I immediately emailed them and received AI responses that made no sense.

I’m appalled at this SCAM. Please do not use this app.

14 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pixtuner

Antwoord van Pixtuner

Hi, Marg! An unknown charge and unhelpful support responses are completely unacceptable, and I understand your frustration. We want to investigate this situation immediately and resolve this for you.
We have sent a secure request through Trustpilot — please share your purchase email or any transaction details so we can locate the account right away.

Best Regards,
PixTuner's team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

this company has been taking hidden duplicate payments

this company has been taking hidden duplicate payments and then on occasion's tripled the fee. I have had to cancel my card to stop further payments from being taken. I have wrote a email requesting a prompt response and heard nothing. I will be speaking with the bank to dispute and investigate this.
IT is a scam, be careful!!!

6 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pixtuner

Antwoord van Pixtuner

Hi, Stacey! We understand your frustration regarding these charges and want to help bring clarity to your account. We are eager to work with you directly to review what happened. Please send us your order ID or the email you used for the purchase through the secure Trustpilot request we sent so we can assist you.

Best Regards,
PixTuner's team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I canceled my subscription in June 2026…

I canceled my subscription in June 2026 and they have taken another payment. Email from support said no refund. Yet their email stated in June that it was cancelled and no further charges were to be taken. Absolutely stealing my money
*** after writing this review I was contacted by Pixtuner and they refunded my money which I was very grateful for.

9 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pixtuner

Antwoord van Pixtuner

Hi, Ann! Unexpected charges after a cancellation confirmation are frustrating, and we apologize for the trouble this has caused. We want to review the case and billing records to ensure this is corrected.
We've sent a Trustpilot request — your order ID or purchase email will help us locate the account right away so we can take the necessary next steps.
[Update] We have contacted you directly via email. Please check your inbox so that we may assist you in resolving this issue promptly.
[Update] We appreciate you letting us know that your case has been resolved to your satisfaction. Our team is always committed to making things right, and we're glad we could assist you through direct support. You can always contact us at support@pixtuner.tech.

Best Regards,
PixTuner's team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam!!

Scam!!! I never signed up for this service - I haven’t even visited their website or downloaded an app. They charged around 120 dollars in total for something I never signed up for. I had to file a police report and block my card and their customer service is AI generated crap answers. They won’t repay me.

11 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pixtuner

Antwoord van Pixtuner

Hi, Alicia! Facing unauthorized charges and receiving unhelpful support replies when you haven't used our service is frustrating, and we want to get a human specialist on this right away. We need to trace these payments to figure out where they originated.
We've sent a Trustpilot request — your order ID or purchase email will help us locate the account right away so we can investigate the situation.

Best Regards,
PixTuner's team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Partial Refund, Missing Balance and No More Replies

PixTuner has refunded part of the unauthorized charges, but they have failed to provide the remaining refund I am owed after having promised to do so. After initially responding, their communication has completely stopped, and my follow‑up emails have gone unanswered. Considering the number of similar complaints on Trustpilot, this seems to be a recurring issue. I’ve now escalated the matter to my bank and will be reporting it to the police. Disappointing experience.

18 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pixtuner

Antwoord van Pixtuner

Hi there! We’re sorry that your experience did not meet your expectations. We needed additional time to thoroughly review the refund details and ensure the matter was properly investigated.
We can confirm that the refund in question has been processed, and all relevant details have been sent to the email address associated with your case.
We hope this clarifies the matter.

Best Regards,
PixTuner's team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Mucho cuidado con esta APP

Mucho cuidado con esta APP. No funciona bien y además las cancelaciones son imposibles. Yo ya llevo dos cancelaciones en años diferentes.Después de comentarme el primer año que habían cancelado todo, este año vuelven a hacer cargos recurrentes. Sigo peleando con ellos para ver si me devuelven lo cargado.

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pixtuner

Antwoord van Pixtuner

Hola, Amadeo! Lamentamos mucho que se hayan realizado cargos en tu cuenta después de haber solicitado la cancelación de tu suscripción. Queremos comprobar el historial de tus solicitudes para darte una solución clara sobre esta situación.
Enviamos una solicitud mediante Trustpilot para recopilar tus datos de forma segura. Si nos proporcionas tu correo de compra o ID de pedido respondiendo a dicha solicitud, podremos revisar el estado de tus suscripciones de inmediato.

Saludos cordiales,
El equipo de PixTuner

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID THIS APP – SERIOUS BILLING CONCERNS

⚠️ AVOID THIS APP – SERIOUS BILLING CONCERNS

I downloaded PixTuner from the Apple App Store after seeing a TikTok advert and attempted to use the advertised free trial. The trial did not work properly and, crucially, no subscription ever appeared in my Apple subscriptions or Apple purchase history.

I tried contacting the developer through the support details provided, but my emails bounced back. I therefore had no functioning way to cancel whatever payment authority had apparently been created.

I contacted Apple, who could not find any subscription or purchase associated with my account. I then had to contact Mastercard and ask them to block the recurring payment at source because I could not cancel it through Apple or contact the developer.

I subsequently contacted the developer. They claimed that all iOS payments are processed exclusively through Apple and gave me a support address, saying they regularly receive emails there. I immediately tested the address. It returned a 550 delivery failure — the very support address they provided does not work.

Then, on 22 August 2026, MONTHS after the original incident, PixTuner attempted to take a further US$89.99 from my card. Mastercard declined it because the merchant had been blocked.

So, months after I thought this was dealt with, they were still attempting to take money from me despite there being no Apple subscription, no Apple purchase record, no functioning developer support and no way for me to cancel the alleged subscription.

I have retained the correspondence, bank/card records, Apple information and email delivery failure.

I cannot say what is happening behind the scenes, but based on my experience, this looks like potentially fraudulent recurring charging and I believe Apple and the payment networks should investigate it urgently.

DO NOT give this app your payment details.

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pixtuner

Antwoord van Pixtuner

Hi there! It is deeply concerning to hear about the ongoing payment attempts on your card and the trouble you had reaching our team. We want to investigate your account billing directly and make sure any active subscription on our end is completely stopped.
We've sent a Trustpilot request — your order ID or purchase email will help us locate the account right away.
[Update] We've reached out to you directly — check your inbox and we'll get this resolved.
[Update] We've followed up by email and the account has been reviewed. Thanks for working with us on this.

Best Regards,
PixTuner's Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

same as all the other reviews

same as all the other reviews. You choose a free trail. did not received the final product. subscription is not in the list of subscriptions, so unable to cancel. billed twice already. unbelievable that this is possible. Send them a email, hopefully they sort it out the right way.

8 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pixtuner

Antwoord van Pixtuner

Hi, Dennis! It sounds like there's been an issue with your charge and accessing your account — we'd like to find out what went wrong.
Please share your order ID through the Trustpilot request we sent. That's the fastest way for us to pull up the details and follow up directly.

Best Regards,
PixTuner's Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a scam that has charged my account twice

This is a scam that has charged my account twice when I repeatedly have told them I have cancelled my subscription!!!

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pixtuner

Antwoord van Pixtuner

Hi, Chloe! We take unexpected billing very seriously and want to clear up this situation immediately. We are ready to locate your account, check the status of your cancellation, and resolve this issue.
Please share your order ID through the Trustpilot request we sent. That's the fastest way for us to pull up the details and follow up directly.

Best Regards,
PixTuner's Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Save your money

One star is too many.
I have cancelled my so called subscription by emailing them directly. There’s no forward notice of any payments coming off you account as is considered the normal procedure. Only if you subscribe through Apple they tell me. So I suspect that if you subscribe thought a Facebook ad etc you get no notification.
I was paying a full subscription and and add-on 🤷‍♀️
And they just took the money.
I tried to cancel previously through the Apple app and it didn’t work, I also instructed my bank not to pay. I will be back in touch with my back tomorrow

I tried to source where this company was registered and hit a blank. Only contactable by email. ??

In the new world of AI there is no need for apps such as these. They are now obsolete. ChatGPT etc can do many things not exclusively photographic correction.

No doubt I will get the standard reply to my post from them but please don’t pay any attention to it.
Just save your money.

Nb. There is no record of my reference number. I’d very much like it. Again this is very strange.
It’s also very sad to see that so many others are experiencing the same issue, which only affirms my complaint.
Apologies alone tho not sort a system that is obviously not in the interests of the subscribers

2 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pixtuner

Antwoord van Pixtuner

Hi, Fee! We're sorry to hear that you experienced unexpected renewal charges alongside an add-on fee after trying to cancel your subscription. We want to examine what happened with your account billing and assist with your cancellation request properly.
We've sent a Trustpilot request — your order ID or purchase email will help us locate the account right away.
[Update] We have sent a message directly to your email. Please review your inbox so we can resolve this matter for you.
[Update] We've followed up by email and the account has been reviewed. Thanks for working with us on this.

Best Regards,
PixTuner's team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Billed me even after the subscription was cancelled

The app itself was good but when I cancelled the subscription they billed me anyway. They have an AI agent which cancels the subscription when you make a request via email but they are obviously trying to make money out of people who don’t check their credit card bills (even though they have cancelled their subscription previously). Not good!!!

UPDATED
After lodging my complaint I received a refund in full. I do believe that when you cancel a subscription on your iPhone from an app purchase made in the AppStore that no further payments should be taken. My suggestion to PixTuner is that, if you want to be seen as a trustworthy organisation, you should make your cancellation process more transparent and simpler.

As I said at the beginning of the review, the app itself was quite good.

26 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pixtuner

Antwoord van Pixtuner

Hello, Tim! Thank you for sharing your feedback. We are sorry to read about your frustrating experience with the charge. We completely understand your feelings and want to assure you that we operate as a fully legitimate, transparent business. To help us fix this immediately, could you please provide the email address associated with your purchase and your Order ID via a Trustpilot request? Once we have these details, we will be able to resolve this issue for you.

[Update] We've followed up by email and the account has been reviewed. Thanks for working with us on this.

Best Regards,
PixTuner's team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They keep taking money out of my bank…

They keep taking money out of my bank and I never even signed up. I don’t have the app either. Every time I have tried to email it bounces back and won’t let me send. I need this stopped??
UPDATE : THEY ARE STILL TAKING MY MONEY.!!

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pixtuner

Antwoord van Pixtuner

Hi, Sarah! This is definitely not what you should be experiencing - we take billing concerns seriously and want to investigate properly. We want to locate these transactions in our system immediately and get this sorted out for you.
We've sent a Trustpilot request - your order ID or purchase email will help us locate the account and follow up directly.
[Update] Please check your inbox—we’ve reached out to help resolve this issue.
[Update] We've followed up by email and the account has been reviewed. Thanks for working with us on this.

Best Regards,
PixTuner's team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful

Awful. And turns my half Chinese kid into a Caucasian adult. Crazy.
This is a total scam

12 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pixtuner

Antwoord van Pixtuner

Hello! Thank you for reaching out. Please be assured that we are a legitimate organization, and we take feedback of this nature very seriously. We genuinely want to investigate what happened with your generation results. Please share your order ID or the email you used for the purchase via the Trustpilot request so we can prioritize your situation and resolve any concerns.

Best regards, PixTuner's Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I signed up only for the free trial and…

I signed up only for the free trial and decided not to continue, so I uninstalled the app. I never intended to purchase a subscription and did not use the app after the trial ended.

Months later, I discovered that I had been charged. When I contacted customer support, they told me my subscription had been suspended on **December 31, 2025**, but the charge I am disputing was processed on **June 7, 2026**. This explanation makes no sense—if the subscription had already been suspended, why was I charged months later?

I asked them to review my account. They can clearly verify that I did not use the app after the free trial, yet they refused an automatic refund, claiming the subscription was older than 14 days, without addressing the contradiction in their own records.

This has been a very frustrating experience. I expected a fair investigation, but instead received what appears to be an automated response that did not answer my main question.

I strongly recommend that anyone considering this app carefully review the subscription terms and regularly check their payment statements to avoid unexpected charges.

10 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pixtuner

Antwoord van Pixtuner

Hello there! Thank you for bringing this to our attention. We are genuinely sorry for the frustration this situation has caused. We never want our customers to feel like they are receiving automated responses, especially when dealing with confusing billing timelines. You deserve a clear, comprehensive explanation.

We want to personally dive into your account to check your correct subscription history and look deeply into these specific transactions. Could you please share your order ID and the email you used for the purchase by replying to our Trustpilot request so we can assist you?

Best regards, Pixtuner's Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam

UPDATE: They refunded to me right after I told them I will inform the bank and report to police.

Scam , never download the app,found it charged me USD89 on credit card statement and contacted them for refund, they said I subscribed it few months ago and cannot refund since I didn’t cancel it. I had never use their app. 100% scam!

5 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pixtuner

Antwoord van Pixtuner

Hello! We are very sorry to hear about this frustrating experience. We take allegations of unauthorized charges seriously and want to help clarify what happened. Could you please share your order ID and the email you used for the purchase by replying to our Trustpilot request so we can assist you? We are ready to prioritize your case the moment we hear from you.

Update: We appreciate your update and are glad that the refund has reached your account. Please be assured that we strictly adhere to relevant laws and regulations, and we never authorize charges without a subscription history. We apologize for any frustration the refund process caused, but we are glad this has now been fully resolved.

Best regards, Pixtuner's Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM

SCAM. Couldn’t able to find the purchased history in my subscription list. No even confirmation email so I don’t know how to cancel it!

2 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pixtuner

Antwoord van Pixtuner

Hello, Angelica! Thank you for sharing your experience. The situation you described does not align with our expectations. Please be assured that we are a legitimate organization and that concerns of this nature are reviewed carefully. We definitely want to make sure everything is clear and fair for you. Could you share your order ID or the email address used for the purchase in the reply to the Trustpilot request, please?

Best regards, Pixtuner's Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM SCAM SCAM

SCAM SCAM SCAM - Complete scam -app is not available in Australia!!

Did a trial subscription that looks like any Apple subscription but the subscription does not show up in subscribed apps - nor when you log in does it show any account details or subscription plan.

Then went to download app and says not available in Australia?

DO NOT USE.

Have taken multiple payments of $60-$130 at a time. When logging in on the website says account/subscription has ‘expired’ more of a scam!!!

Will be escalating further!

29 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pixtuner

Antwoord van Pixtuner

Hello, Becky! PixTuner is a trusted app, and it saddens us to hear about this experience. Please know that we are a legitimate company and take our reputation seriously. We are very sorry for the frustration and confusion this has caused. Kindly note that our service is a progressive web app available on any device via your web browser.

Our priority is to fully resolve these billing and account access concerns for you immediately. Could you please share your order ID or the email you used for the purchase by replying to our Trustpilot request so we can assist you?

Best regards, Pixtuner's Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam!!!!!!

Scam!!!!!!
Mir wurde einfach Geld abgebucht, ich habe niemals eine Abbuchung bestätigt.
Ich habe die App runtergeladen ohne (bezahltes) Abo bestätigt!
Scam!!!!

Geld wurde von einem Unternehmen aus Dubai in Dollar abgebucht.

Musste neues Bankkonto erstellen, alles sperren, bei Handy Einstellungen KEIN Abo ersichtlich, somit kein kündigen möglich gewesen, KEINE Anmeldedaten und App gibt es auch keine.

Nicht antworten, da alles eine Lüge ist

Nachtrag:
So wie bei allen anderen Antworten, das ist nur blabla. Ich wusste, so etwas kommt retour.
Scam bleibt Scam!
Die können nichts ändern mit einer angeblichen Bestellnummer 😂
Die gibt es nicht einmal.
Die E-Mail ( die ich niemals angegeben habe) wollen sie bestimmt nur für weitere Betrugsreinfälle.
Das gehört angezeigt.
Aber da mir ja aus Dubai Geld einfach so abgebucht wurden ist, denke ich nicht, dass eine Anzeige etwas ändert.

Nachtrag 2;
Schon wieder nur Scam und Lüge!
„ Bitte beachten Sie, dass Sie Ihre Bestellnummer in der Bestätigungs-E-Mail finden, die direkt nach dem Kauf an die beim Bezahlvorgang angegebene E-Mail-Adresse gesendet wurde.“

—-> bullshit, es gab NIE irgendeine „Bestellnummer“ oder gar eine „Bestätigungs E-Mail“
Das sind alles nur Lügen.
Die wollen meine Email Adresse?
Wozu?

Was soll jetzt passieren?
Täuschen sie vor hier öffentlich, dass ich mein Geld retour bekomme?
Oder was soll „überprüft“ werden?

Hier ist nichts seriös.
Scam pur.
Die App existiert nicht.
Reine Masche und Betrug.

Nachtrag 3:
Könnt ihr es nicht mal lassen?
„ um Ihre Zahlung in unserem System zuordnen zu können“

Und dann?
Geld retour aus Dubai oder was?
Erklärt mal hier öffentlich was das für ein Reinfall sein soll
Auf Instagram eine App anwerben, dann ungewollt etwas abbuchen und eine App existiert nicht einmal.

Wenn ihr schon immer das letzte Wort haben wollt, dann erklärt was dieser Betrug soll, die App vortäuschen, die es nicht mal gibt.
Da bin ich aber gespannt ob nun schon wieder ein „Update“ von euch kommt.

Weil ich auch NIE eine Mail angegeben habe, ich habe auf gratis Testabo geklickt, keine Bestellnummer oder Email erhalten, da ich keine angegeben habe.
Dennoch wurde mir Geld aus Dubai abgebucht.
Sofort habe ich WEGEN EUCH mein Bankkonto sperren lassen müssen

Und jetzt lasst mich in Ruhe mit euren Ausreden und Lügen.
Ich habe meine Daten nicht angeben
Ihr habt mich abgezogen!

29 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pixtuner

Antwoord van Pixtuner

Hallo Julia! Vielen Dank, dass Sie uns darauf aufmerksam gemacht haben. Es tut uns aufrichtig leid, dass diese Situation zu Frustration und Ärger geführt hat. Bitte seien Sie versichert, dass wir ein seriöses Unternehmen sind und großen Wert auf unseren Ruf legen. Wir haben keinesfalls die Absicht, bei unseren Nutzern den Eindruck zu erwecken, sie seien in die Irre geführt worden; wir möchten diese Abbuchungen umgehend prüfen und die Angelegenheit zu Ihrer Zufriedenheit klären.

Damit wir der Sache sofort nachgehen können, nennen Sie uns bitte Ihre Bestellnummer oder die E-Mail-Adresse, die mit Ihrem Kauf verknüpft ist. Sobald uns diese Informationen vorliegen, werden wir uns vorrangig um eine Lösung für Sie kümmern.

Update: Wir möchten Ihnen sehr gerne weiterhelfen und dieses Missverständnis ausräumen. Dafür benötigen wir lediglich einige Angaben, um Ihren Kauf in unserer Datenbank zu finden und Ihren Fall zu prüfen. Bitte beachten Sie, dass Sie Ihre Bestellnummer in der Bestätigungs-E-Mail finden, die direkt nach dem Kauf an die beim Bezahlvorgang angegebene E-Mail-Adresse gesendet wurde. Wir benötigen diese Informationen ausschließlich, um Ihre Transaktion zuzuordnen und das Problem zu lösen – für keine anderen Zwecke. Wir möchten der Sache umgehend nachgehen und sicherstellen, dass das Anliegen zu Ihrer vollsten Zufriedenheit geklärt wird.

Update 2: Liebe Julia, wir möchten Ihnen wirklich gerne weiterhelfen, die Situation klären und alle Fragen zu den Abbuchungen für Sie lösen. Wir benötigen Ihre Daten keinesfalls zu Marketingzwecken, sondern ausschließlich, um Ihre Zahlung in unserem System zuordnen zu können. Bitte teilen Sie uns Ihre Kaufdaten mit (wie etwa die für den Kauf verwendete E-Mail-Adresse und die Bestellnummer), damit wir Ihr Erlebnis bei uns verbessern können.

Update 3: Bitte seien Sie versichert, dass unsere App tatsächlich existiert und voll funktionsfähig ist. Es handelt sich um eine Universal Web App, die auf jedem Gerät über Ihren Browser zugänglich ist und die Sie direkt unter https://app.pixtuner.tech/ einsehen und nutzen können. Um Ihre spezifischen Abrechnungsanliegen zu klären, die genauen Transaktionen zu finden und eine Lösung in die Wege zu leiten, müssen wir Ihre Identität anhand einer Bestellnummer oder der beim Bezahlvorgang verwendeten E-Mail-Adresse überprüfen, um die Integrität unserer Datensicherheitsstandards zu gewährleisten. Wenn Sie sich dazu entschließen, Ihre Transaktionsdaten mit uns zu teilen, sind wir jederzeit bereit, den Fall zu prüfen und Ihnen weiterzuhelfen.

Update 4: Julia, vielen Dank, dass Sie uns Ihre Daten mitgeteilt haben. Wir wissen Ihre Geduld bei der Klärung dieses Anliegens sehr zu schätzen. Leider konnten wir Ihren Kauf anhand der von Ihnen angegebenen E-Mail-Adresse nicht ausfindig machen. Wir wären Ihnen dankbar, wenn Sie uns die für den Kauf verwendete E-Mail-Adresse mitteilen könnten. Alternativ können Sie uns auch Ihre Bestellnummer senden (diese finden Sie in Ihrem Posteingang). Vielen Dank im Voraus; wir freuen uns auf Ihre Rückmeldung.

Herzliche Grüße, das Team von Pixtuner

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I didn’t even sign up

I didn’t even sign up - my son apparently authorised it on my phone and I cancelled immediately. Apparently I have a second subscription with an email address that has been deactivated for 10 years+. I have been attempting to get this sorted since April - no real person ever replies. About to lodge a formal dispute through my bank after 4 charges.

27 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pixtuner

Antwoord van Pixtuner

Hello, Violet! Thank you for sharing your experience. We completely understand your urgency to get this resolved, especially regarding charges on a deactivated email address, and we want to help fix this immediately.

Because we take unauthorized charges and subscription issues very seriously, we want to look into your situation right away. Could you please share your order ID and the email you used for the purchase by replying to our Trustpilot request so we can assist you? We are ready to prioritize your case the moment we hear from you.

Best regards, Pixtuner's Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still charge you after cancelling…

Still charge you after cancelling subscription.

Update: as part of their scam, their support team has told me when I downloaded their app I apparently signed up for both a 7 day and 30 day trial at the same time and only cancelled the 7 day trial. Which is not true, I only signed up for one trial and cancelled it about 10 mins after downloading their app

22 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Pixtuner

Antwoord van Pixtuner

Hello! Thank you for reaching out. We are sorry for any misunderstanding that happened. This is not the experience we want anyone to have. We would like to investigate this immediately and resolve your billing concerns. Could you share your order ID and the email address used for the purchase in the reply to the Trustpilot request, please?

Update: We are following up to confirm that we have contacted you and assisted with your inquiry. If there is anything else we can do for you, please do not hesitate to contact our support team at support@pixtuner.tech.

Best regards, Pixtuner's Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer