Being new to raw feeding, PRODOG really helped me. Alison, who spent a lot of time over email and phone call helped me understand and set a plan for my Oliver. She really did put me at ease and advise... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Being new to raw feeding, PRODOG really helped me. Alison, who spent a lot of time over email and phone call helped me understand and set a plan for my Oliver. She really did put me at ease and advise... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
I contacted prodog raw as I was struggling with my jack Russell with allergies. We are having to be careful what we feed him, pro dog raw not only gave me advice on the less reactive proteins and even... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Both of my last deliveries have been late (one currently in transit) and the previous one was a day late and arrived thawed. I can't understand how they can expect the food to stay frozen without dr... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
I was contacted by a prodog nutritionist straight away when I needed help , the starter pack came fast and well packed , the food presented very well also in its packs, glad I’m trying raw food for th... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
ProDog is a raw dog food delivery service online with an exceptional brand offering superior quality when it comes to feeding a BARF raw dog food.
Unit J8, Oaktree Business Park, TA9 4HA, Highbridge, Verenigd Koninkrijk
Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews
Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 24 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Very helpful company and Liselle especially went over and above in explaining all the varieties and making sure i got my order on time. My very fussy Shiba Inu likes the food too - so a winner all round!

Antwoord van ProDog Raw
First time with Raw food. Needed help.as just got an 8 week old pup already on raw. Customer service was a great help

Antwoord van ProDog Raw
Thank you ProDog!
My dog has been fussy around food for a long time so after a friend recommended them, I tried ProDog.
My dog took to it straight away. The information that comes with the food and their online page was reassuring as I made the switch to raw food from dried as there were some temporary changes in the stools!
After a few weeks, my dog started to back away from the food and started to refuse it. I reached out to Caroline, ProDogs dog behaviourist who gave me some advice to try.
I was admittedly a bit dubious but lo and behold, my dog was, and is eating again with gusto!!
The follow up call from Caroline was very reassuring that my dog is completely normal.
I couldn’t recommend ProDog enough. The food is fresh and there is a good variety of flavours to keep it interesting.

Antwoord van ProDog Raw
Highly recommended ProDog Raw. I wouldn’t feed by dogs anything else. Really good customer service and communication. I had a problem with a delivery, which was the delivery company’s fault and it was sorted really quickly.

Antwoord van ProDog Raw
Not only did the food arrive defrosted to the point I could stick my finger all the way through the mince, but I was then interrogated as to whether it was still cool and how cool or warm it was.
There was one measly ice pack in the box, nothing on the top or base to keep the cold in (subsequently the top and bottom cartons were fully defrosted).
The customer support advised me they pack orders to stay usable for 60 hours… I guess that’s when we’re experiencing freezing temperatures as opposed to nearly 30 degrees heat.
Is caution other customers to be careful or have a thermometer to hand as food shouldn’t be kept at 4 degrees for more than 2 hours.
A raw food company should do better than this.
To top it off this was the second batch, the first batch got lost by DHL - to be fair pro dog sent another batch out but this is the batch that turned up partially defrosted.

Antwoord van ProDog Raw
Have been getting my dog food from here for 2 and a half years first started when my dog was 8 weeks old started on puppy food then moved on to adult food (was on subscription of a mixed bundle) decided I wanted to try the chubs as they are a little bit cheaper and was not as much plastic it’s insane how many plastic tubs I have had in the last 2.6 years it’s crazy you can not send them bk to the company tbh! Anyway see you could order a sample pack of the chubs tried to do so it came bk saying I couldn’t I messaged them got an AI response, I explained why I wanted to get a sample pack and was told I’d get an email from a human, got an email bk asking why I wanted to try them told them why and was told iv had a sample pack of the tubs b4 so wasn’t able to have a sample pack of the cubs…companies should want to help and keeps regular customers happy..clearly not this one was told to add on a couple of chubbs to my next order to see if my dog liked them, not happy really would of thought you would of allowed a customer for that long to try the sample pack! Any ways I have now ordered from a new brand and won’t be buying from here again! If you can not look after regular customers il spend my money else where!

Antwoord van ProDog Raw
Great quality meat lots of options to choose from been feeding my 2 boys prodog nearly 3 years happier healthier boys all round had a delayed delivery once through no fault of prodog meat was no good when it arrived 48 hours late quick email to them and same day i had a relpy and they got me a replacement sent out simple direct and straightforward great customer service

Antwoord van ProDog Raw
I used Prodogs online help for nutritional advice for my 14 month old GSD with allergies. I was contacted within a few days by Alison whom I found to be extremely helpful and offered good advice and guidance. It was decided that we wait to start the switch to raw until my boy has finished a course of tablets. I would definitely recommend this service if you are unsure about switching.

Antwoord van ProDog Raw
I have read some of the reviews here and while I understand we have had a heatwave, I also urge people to speak to ProDog Raw in the first instance as their customer service is amazing and they will always put things right. Whether that is defrosted food, delayed deliveries or anything else.
I truly can’t fault this company. Although DHL have messed up several times and delayed deliveries or pretended to attempted delivery and then did not, ProDog Raw have always pulled through and replaced this for me.
I get my regular deliveries from them as well as little treats.
The only thing I could recommend is maybe considering another delivery service, as DHL appears a let down but nevertheless, 5*.

Antwoord van ProDog Raw
Food was defrosted when it arrived a day later than requested.
Not the first time it’s been sat on a DHL van for over 8 hours in 30+ degree heat.
Really disappointed

Antwoord van ProDog Raw
Incredible service. Lucy adores the treats.
I will certainly be ordering more.

Antwoord van ProDog Raw
Very helpful, quality food & arrived promptly, still frozen & well packaged

Antwoord van ProDog Raw
Prodog Raw are a very good business and have been with them for years.My three retrievers love their food. I recently had an issue with my card ( nothing to do with prodog) and once I'd sorted it out I was able to get my subscription back on track and it was delivered the next day,

Antwoord van ProDog Raw
I contacted ProDog Raw to request a free consultation with a feeding expert. I was contacted by email the next day by Alison who asked me specific questions about my current feeding/medicine/supplements. From this information Alison was able to give me advice on how I can help my dogs skin conditions. At no point did I feel pressured to buy ProDog products. I have now ordered Reset and will follow Alisons advice which will hopefully help. Great service from Alison at ProDog. I would fully recommend this company.

Antwoord van ProDog Raw
EDIT: Faith restored. Company responded following my feedback and put things right. Thank you.
Long-standing customers. Good service til now. We received an order just within the 60 hours, but it was 24 hours late due to failed delivery the previous day (driver issue not us). The food in the van all this time during a 30 plus degree heatwave. I checked the order with the delivery driver. We agreed together it was completely defrosted. Delivery driver took a pic, recorded a return, and took food away. We informed Prodog and asked for new delivery. Prodog refused because we did not have our own photo/video evidence. We ordered £120 worth of frozen food (6 week supply). We received defrosted food. I tried to explain. They reiterated it was our loss. I will never buy food from Pro Dog Raw again.

Antwoord van ProDog Raw
A great product.
Clear about which proteins are used and single proteins available.
Efficient ordering system and great you can select the day for delivery.
Reliable delivery service.
Good, personal customer service.
4 fit, healthy and happy working labradors!

Antwoord van ProDog Raw
Excellent customer service! We experienced a slight issue with the DHL delivery, but as soon as we contacted ProDog, Liselle from the Customer Support team handled everything quickly and efficiently. Great communication and a fast resolution. Highly recommended!

Antwoord van ProDog Raw
Pro Dog team and staff are always happy to help in guiding you the right way for exerlant raw food good value an veriaty had a good chat with Alison Frost about nutrition she was very helpful and that is wot we always want for our dogs she loves her food thanks

Antwoord van ProDog Raw
Badly let down by the courier just as we were about to go on holiday, but Liselle's customer service skills saved the day quickly and without fuss.

Antwoord van ProDog Raw
Best raw dog food, best selection, best prices, best customer service, simply the BEST!

Antwoord van ProDog Raw
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.