We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Great product with some annoyances. Pros: - Can feel and tell the IR therapy is as strong as advertised and I am getting some healing effects. - The form factor and band strapping system wor... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought this 10 weeks post-Achilles rupture to aid my recovery, and it delivered right out of the box. After a steady bike ride yesterday, I applied the Prungo RLT to my leg and felt an immediate eas... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased the prungo the other week and have been using it for sciatica. I have been using it regularly on different parts of my back & leg & have noticed improvements especially with improving num... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prong has been a god send of a portable pain reliever .I have used it on my arthritic hand and wrist ,elbow compression any the cubital tunnel area .My wife uses it for her OA hip and tight TFL/IT ban... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Medische apparatuur fabrikant

Geschreven door het bedrijf

Welcome to our specialized establishment dedicated to professional red light therapy devices. Our shop is for those seeking the numerous benefits and healing properties that red light therapy has to offer. Join us on this journey to a better you.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

122 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 62% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(122)

72 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The product is awesome

The product is awesome. It comes in a well packaged pouch that you can connect to to recharge the devices. There are three of them with plenty of straps of all sizes. After 2 weeks of use, my knee pain and tennis elbow have decreased significantly. If the improvements continue over the next 2 weeks, it will be nothing short of a miracle.

4 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thanks PRUNGO

My first PRUNGO unit was completly replaced, thanks to Anson and support team. I'm appreciative of this, as there were some giltches with my original unit.

26 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Red light therapy & Knee surgery recovery

Our son at knee surgery and heard from a lot of people about the benefits of red light therapy to help support him in his recovery. We purchased the PRUNGO, and absolutely love the product. He definitely feels the benefits of using this modality. Convenient on-the-go size, he can slip it in his suitcase when he travels with his team. Great product. Awesome customer service.

16 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I use Prungo mainly for my achilles…

I use Prungo mainly for my achilles tendons which were injured some years ago when someone ran a very heavy shopping trolley into me.
The Prungo is very helpful when ever I have a flair up. Reducing the healing time significantly.
Also any aches in hips and knees respond well.

14 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Engaño magno

No entiendo cómo puede tener una puntuación tan alta y basada en tantos ususrios. No obstante, ahí tenemos una prueba más de la ignorancia pandémica que existe. Llevo un mes usándolo para mi lesión de supraespinoso y sólo puedo afirmar categóricamente una cosa: NO ME HA FUNCIONADO ABSOLUTAMENTE LO MÁS MÍNIMO y dudo que a esos que dicen lo contrario sea verdad.

13 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a very positive experience with Prungo customer service

I had a very positive experience with PRUNGO customer service. They were prompt, professional, and took the time to address my concerns thoroughly. I really appreciated their willingness to work with me and ensure I was satisfied. Their commitment to customer service was impressive, and I’ll be continuing to use the product as part of my treatment.

12 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A Very Effective Therapy Tool

The Prungo pods have been so effective for me that, despite the complexities/annoyance of choosing the appropriate straps for the anatomical position, I have simply benefitted 100% in their use. It takes a while sometimes to strike the perfect combination of straps and pods, but familiarity with the three hand-sized modules yields a truly satisfying ability to direct the redlight therapy wherever it is needed. I have treated my ankle sprains, ptibialis tendonopathy, twisted knee and, recently, bruised ribs. 5 stars for effect, 4 stars for ease of use.

14 april 2026
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Effective device, okay build quality, questionable support practices

I've been using the device mostly for muscle soreness and joint pain from cycling.

Pros: The device genuinely delivers on its core promise, with a noticeable reduction in muscle soreness and joint pain after continuous use. The modular design is practical, and the range of included straps makes it easy to attach to different body parts.

Not so great: The charging case is bulky, and charging is slow (plan for 3h+ to charge all modules). Battery life is weak on mid-level settings (15min sessions gives 3–4 uses per charge). More seriously, battery capacity began degrading noticeably around the 6-month mark with daily use. The strap attachment mechanism — a sliding hook — also wears out quickly; after a few months, the straps began disconnecting mid-session at certain angles, raising concerns about long-term durability.

Support incident worth knowing about: I had issues with units discarding at different rates and massive battery capacity mismatch between the charging case and the units. When I raised the issue, I received a technically incorrect response that misrepresented voltage rebound as a "normal characteristic", justifying a 20% state of charge misread, where most modern battery management systems do 2-3%. The response appeared automated and designed to close the ticket rather than resolve the problem. It took pushback to get a resolution.

A note on this review: I was offered a free upgrade to a three-module set in exchange for leaving an honest review on Trustpilot. No request was made about the content, so the review reflects my honest experience. I'm disclosing this for the sake of transparency, so readers know the context.

23 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Great product! It's well-made with high-quality materials and comes very well-packaged. Perfect for everyday use and easy to store. I highly recommend it!

24 maart 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great staff & they stand by there products

I gotta say I was a little disappointed when my device hadn’t arrived in about 5 weeks, but living in Hawaii things can take longer. I reached out to the people prungo via email they got back to in 24hrs. No excuses they just wanted to make things right. They saw my order said it was delivered. I explained it hadn’t rather then doubting me. They have te sent another device. And I gotta say they are on it. And in my opinion have done right by Me. Thank you prongo and I hoping my next review will be of your product snd if it’s have as good as the staff there I know I’ll be very satisfied.

22 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So far so good with the prungo and great customer service

So far so good with the prungo. Very well made, high quality and easy to use. I definitely already feel an easing of pain in my wrist through using the device. Also customer service is great. You have to press the start button again after selecting the level as this is a safety feature to stop it switching on/off randomly. I did not realise this and they were quick to respond to my query.

19 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service was great!

Customer service was great. The device works as intended and holds a charge well, and is easy to use. It comes with adequate straps for most uses already with the device, which means its ready to use right out of the box. I like the 3 different settings and how easy it is to charge.

8 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Real Relief for My Shoulder Pain + Top-Tier Support

PRUNGO exceeded my expectations—both with their product and their customer support.

I originally purchased their red light therapy device, and it genuinely delivers. I’ve been dealing with shoulder pain, and after consistent use, I noticed a real difference. Less stiffness, improved mobility, and overall relief that I wasn’t getting before. It’s one of those products you’re skeptical about at first, but it actually works.

I did run into an issue with the charging base, which wasn’t working properly. Their team asked for a detailed video to diagnose it—which, to be fair, was a bit involved—but I understand why they do it. Once they reviewed it, they confirmed the issue quickly and immediately arranged a replacement.

What stood out most is that they didn’t just replace the faulty part—they offered to upgrade me to a full 3-module set at no cost. That’s not something you see often.

Bottom line: the product works, and the company stands behind it. If anything goes wrong, they handle it the right way.

26 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

Excellent customer service! Had some questions and they answered my questions fully and provided great insight on the product. Nice to find good help. Answered my email in less than 24 hrs.

16 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery, great customer service

Fast delivery, and the prungo fluxgo seems great. Too early to tell if it will be beneficial, but the pods and the case both feel premium and well built. So far it seems to be helping, and I’m happy with the purchase. The strap-system works fine, allthough a few more straps of different lengths would be nice.

The customer service is absolutely superb. Whenever I had questions, they were quick, concise and helpful. I had a few issues with the product, and they were quick to fix the issue. 10/10

Of things to improve on: the pods make a fairly loud beep when turned on, when low on battery and when turning off. There is no way to turn this beeping off. However Prungo has been alerted of this, and will consider adding that moving forward.

18 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A circle of hell..

I haven’t had the opportunity to use the products as they seem unable to get the item to the couriers who bizarrely once they did they’ve chosen Evri who are possibly worse than prungo at their job….. so at this point my parcel is floating somewhere and neither can be contact except through an Ai drive circle of hell.. good luck if you use either.. but you’ve been warned.

20 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo PRUNGO

Antwoord van PRUNGO

Hi Dear,

Thank you for contacting us and waiting patiently.

First of all, I sincerely apologize for any inconvenience caused during the delivery process. Please note that our team was on holiday for the Spring Festival from February 12th to 23rd. We have now resumed normal operations and will prioritize handling your follow-up matters.

Regarding your order, I have personally checked the package status. Our records show that your package was shipped on February 11th, just before our holiday began.

According to the latest logistics information, the package is currently listed as "Delivered".

If you have any questions, please feel free to contact us, and we will be happy to provide further assistance.

Thank you again for your support of PRUNGO.

Sincerely,

Anson,

PRUNGO Customer Support

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer