Rachael's Kitchen Reviews 

1.624
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing cupcakes! They were delivered next day securely packaged in beautiful tins! They looked brilliant and tasted delicious, we were delighted with them, thanks so much!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend - bought for my mums birthday & so impressed I’m definitely going to order for my daughter next week. I also ordered the tin which finished off the gift of cup cakes . So pretty & tas... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was very impressed with their help on the phone. I ordered something bespoke on Tuesday and it arrived as planned on Thursday. The cupcakes were brilliant - just as I wanted; beautifully packed. I... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant service and the most amazing gluten free cupcakes. I contacted Rachael’s Kitchen before placing my order , just to check on ingredients ,as I am gluten free, it was easy to get through, the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Cupcakewinkel
  2. ook in
  3. Bakkerij
  4. Dessertwinkel
  5. Taartenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Send beautiful handmade gift cupcakes - we have over 40 flavours to choose from and send all deliveries in gift packaging. Next day delivery available across the UK! Place your order by 4pm for next day delivery. Personalised cupcakes available includi...


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 63% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(1.624)

869 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam warning!

I am writing this as a serious matter of prospective consumer protection.

Respectfully, it will not be unexpected for them to respond with further dishonesty, stating things that are indisputably factually incorrect and contrary to reality.

I bought a gift, and it arrived so damaged that it was actually embarrassing. The recipient thought it was a prank. What is particularly galling is that, when I challenged this with the shockingly awful man in the customer service team, he proceeded to make an unsolicited call to the recipient. This is an egregious violation of long-standing GDPR legislation and was wholly inappropriate. During the call, he proceeded to bad-mouth me and behave in an intimidatory manner towards the recipient.

This has been a customer journey unlike any other, and you cannot go beyond ground zero and I say this without hesitation and or fear that they have somehow managed to go even lower.

This business has refused to refund the money. They have shown no remorse or humility in their reply; instead, they appear beyond help and do not understand the meaning of honesty. What they are clearly fluent in is dishonesty and scamming—so much so that they could have written the book on it!

Avoid them, and do not hesitate to do so. The only time you would want to approach them is if you actually intend to purchase a prank gift or want to experience what it feels like to be scammed.

There are much better alternatives, such as Lola’s Bakery, who have always been consistently excellent without effort.

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rachael's Kitchen

Antwoord van Rachael's Kitchen

Thank you for the review, though we need to correct the record for anyone reading this.

Your order was delivered on 5 June, and the courier's delivery photos show the outer packaging fully intact. When you told us the item was damaged, we asked for photos so we could investigate, which is standard practice for any damage claim. You refused and therefore we had no evidence to act on.

As part of our normal quality checks, we also spoke briefly with the recipient — without naming you or mentioning any complaint. She confirmed the cupcakes arrived in perfect condition, were well packaged, and were enjoyed. That doesn't match what's described here, and there was nothing inappropriate about that call.

We take genuine complaints seriously and always put things right when there's evidence to support a claim — despite having no proof of damage, we left a 10% voucher open for you to use.

We're glad to revisit this if photos come to light, but we won't accept being called a "scam" or dishonest when the facts say otherwise.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They are making a great impression with our customers

Fantastic service from start to finish; have just ordered the sixth box in one week.

The cupcakes look amazing, taste delicious and are well presented. Ordering is easy and delivery has been right on time.

They are making a great impression with our customers. Highly recommend!

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rachael's Kitchen

Antwoord van Rachael's Kitchen

Thank you so much for such a fantastic review!

We’re delighted to hear you’ve already ordered your sixth box in just one week!

It’s wonderful to know the cupcakes are making such a great impression with your customers and that you’ve been happy with everything from ordering to delivery. 😊

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What a disaster the whole experience was…

What a disaster the whole experience has been. Two orders placed for delivery to friends and colleagues in two locations.
First order delivered but stated "left in back porch" the location was a shop with no back porch so had to ring the recipient to confirm cakes had been delivered to the shop. Following the order I received an email saying "ADAM" did the order arrive. Well my name is not Adam, Adam was the recipient!
Second order, Rachaels Kitchen merged my address from where I placed the order with the delivery addresss in Durham. When I received an email telling me it would be delivered to my address not the recipients I rang. After some reluctance the indivual I spoke with called Kevin agreed to have the delivery address changed but would mean the cakes would arrive a day than requested. Reluctantly I agreed. on the new date I recevied a note saying the dlivery would be delayed a further day at which point the recipients would not be at the holiday rental. I asked for a refund but that was a big NO!
I will not be using Rachaels Kitchen again EVER

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rachael's Kitchen

Antwoord van Rachael's Kitchen

We’re sorry to hear you were disappointed with your experience. Our system generates the shipping label automatically from the delivery details entered by the customer at checkout.

Once you contacted us, we followed our courier procedures and arranged for the delivery address to be changed for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Spectacular

Spectacular ! (From my 7 year old)

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rachael's Kitchen

Antwoord van Rachael's Kitchen

Thank you so much for this amazing endorsement. We're so pleased the cupcakes went down a treat with everyone, especially your 7 year old!

We look forward to sending you more baked treats soon 🧁

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Really Disappointed!

Due to being delivered 4 days before Birthday ( the nearest delivery option available) the pretzels on the cupcakes had gone soft. All the cupcakes were way too sweet too and tasted very factory-made. Delivery and presentation was great. I was really disappointed

3 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rachael's Kitchen

Antwoord van Rachael's Kitchen

Thank you for your feedback. We're sorry to hear you were disappointed with your cupcakes.

Our cupcakes are baked fresh to order, and we’re sorry to hear they weren’t to your taste. We also appreciate your comments about the pretzels. As your order was delivered a few before the birthday, this may have affected their texture.

During the warmer months, we have limited delivery options over weekends to help ensure our cupcakes arrive in the best possible condition, and we apologise that this meant your order arrived a few days before the birthday.

We're pleased to hear you were happy with the delivery and presentation, and we appreciate you taking the time to share your experience. We hope you'll consider giving us another try in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great choice of cakes

Great choice of cakes. I was slightly worried about delivery but I didn’t need to as they arrived on time and well packaged and the cakes were in perfect condition.

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rachael's Kitchen

Antwoord van Rachael's Kitchen

Thank you so much for your lovely review!

We’re delighted to hear you enjoyed the choice of cakes and that your order arrived on time, beautifully packaged and in perfect condition.

We hope to bake for you again soon! 🧁

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

BEST

I live in Africa, and my friend's birthday was in Scotland, UK. I decided to order cupcakes from Rachael's Kitchen, and I'm so glad I did!

The cupcakes were absolutely amazing, and they looked even better in real life than they did in the photos. The packaging was beautifully presented and securely sealed, ensuring everything arrived in perfect condition.

Thank you, Rachael, for your excellent service and delicious cupcakes. Keep up the fantastic work! I will definitely be ordering from you again.

15 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rachael's Kitchen

Antwoord van Rachael's Kitchen

Thank you so much for your lovely review!

We’re delighted the cupcakes helped make your friend’s birthday extra special! 🧁 It’s wonderful to hear you loved the presentation, packaging and taste.

We can’t wait to bake for you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We ordered a box of 12 Vegan cakes

We ordered a box of 12 Vegan cakes. They were beautifully presented in a box with ribbon and inside was the gift note we had asked for. Half of the cakes had a photo top which was great.
The cakes were for a 16 year old but one of the parents is vegan for medical reasons and we were concerned about the taste - but we needn’t have worried as they were delicious.

12 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rachael's Kitchen

Antwoord van Rachael's Kitchen

Thank you so much for your lovely review!

We’re delighted the Vegan Cupcakes were beautifully presented and helped make the 16th birthday celebration special!

It’s wonderful to hear everyone enjoyed them and that the flavours impressed both vegans and non-vegans alike.

We’d love to bake for you again soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cakes may well have started off lovely…

Cakes may well have started off lovely but by the time they arrived they’d been bashed about by the courier. Thankfully it was mainly children at the party and they didn’t really notice but I would have been embarrassed if it had been for adults. Appreciate the couriers attention to detail is out of their control but my email of complaint has been ignored. I won’t be using again.

11 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rachael's Kitchen

Antwoord van Rachael's Kitchen

Thank you for your feedback. We're so sorry the cupcakes were damaged in transit.

As your order was delivered over the weekend, we weren't back in the office until Monday, when we responded to your email. We immediately offered to either send a fresh replacement box with an alternative courier or place a credit on your account for a future order. Unfortunately, we didn't receive a reply, so we weren't able to resolve the issue.

If you're still happy to, please get back to us and we'll be more than happy to offer you a resolution. We always want the opportunity to put things right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointing service I’m afraid

Disappointing service I’m afraid.
Can’t comment on if the recipient enjoyed the cupcakes as they’ve not been delivered.
Apparently the courier company (APC Overnight Couriers) have a person off sick and can not deliver them on my “preferred delivery day” and that is not the fault of Rachael’s Kitchen.
However, my contract is with Rachael’s Kitchen and if they choose to use a courier company that fails, I’m afraid that means Rachael’s Kitchen has failed.
After a couple of emails they have reluctantly said they’ll refund the £6.95 delivery charge, however, as they’ve made the cupcakes and sent them, they are unwilling to take any further responsibility or provide any other refund or gesture of goodwill.
In the mean time I’ve had alternative cupcakes delivered same day from a local company. (I know I should have chosen local in the first place).
Don’t believe the 4.7 experience review score like I did.
If it goes wrong, I’m afraid Rachael’s Kitchen don’t care. 🙁

18 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rachael's Kitchen

Antwoord van Rachael's Kitchen

Thank you for your feedback. We're very sorry your order didn't arrive on your preferred delivery date, and we completely understand how disappointing this was.

Unfortunately, the delay was caused by unexpected staff sickness at the courier's local depot. As explained in our delivery information and FAQs, all delivery dates are preferred rather than guaranteed, as we use a third-party courier and delays outside of our control can occasionally occur. For this reason, we always recommend selecting delivery for the day before an important event where possible.

As soon as we were made aware of the issue, we refunded your delivery charge as a gesture of goodwill and followed this up with our accounts team when you contacted us regarding the refund.

We're genuinely sorry this experience didn't meet your expectations. We value your feedback and continue to work closely with our courier partners to minimise situations like this in the future. We do hope you'll consider giving us another opportunity in the future, and we'd love the chance to provide you with the experience we're known for.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delicious cupcakes!

I had recently ordered mermaid themed cupcakes for my daughter's 5th birthday party. It was a huge hit in the party, everyone loved the design and the taste. Packing was great and came a day before the party. Thank you so much!

13 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rachael's Kitchen

Antwoord van Rachael's Kitchen

Thank you so much for the wonderful review. We're so pleased the Happy Birthday Girl mermaid cupcakes brought extra magic to your daughters special day.

We hope to send you more baked treats soon 🧁

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely cakes,packaged really well with…

Lovely cakes,packaged really well with cooler and protection so they didnt gwt damaged.quick delivery on date requested,fresh,tasty and beautifully presented

3 juni 2026
Logo Rachael's Kitchen

Antwoord van Rachael's Kitchen

Thank you so much for your lovely review, we're so pleased you enjoyed the cupcakes.

We hope to be able to provide you baked treats again soon 🧁

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very impressed

Genuinely very impressed by delivery and quality. This is my second delivery and absolutely fantastic service

3 juni 2026
Logo Rachael's Kitchen

Antwoord van Rachael's Kitchen

Thank you so much for the great review, we're so pleased you the enjoyed the cupcakes and service provided. We love to see customers return and look forward to providing you more baked treats again soon 🧁

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cupcakes ordered for my bosses birthday…

Cupcakes ordered for my bosses birthday were lovely, delivered all in one piece! And I was told - were very tasty!

2 juni 2026
Logo Rachael's Kitchen

Antwoord van Rachael's Kitchen

Thank you for your great review, we really appreciate it. We're so pleased we could be part of your bosses celebration and the cupcakes were enjoyed.

We hope to send more baked treats soon 🧁

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve used this company quite a few…

I’ve used this company quite a few times. Great for sending a treat for a birthday etc when you can’t be with the person - packaging is beautiful too. And the cakes of course !

2 juni 2026
Logo Rachael's Kitchen

Antwoord van Rachael's Kitchen

Thank you for such your wonderful review and endorsement. We really appreciate your continued support and hope to send you more baked goodies soon 🧁

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Not Happy

Cakes always lovely. Concerned about delivery. DPD delivered cakes to my friend at 6.30 in the evening having had the cakes in a van all day. I don’t find this acceptable and you need to consider your delivery options.

1 juni 2026
Logo Rachael's Kitchen

Antwoord van Rachael's Kitchen

Thank you for leaving your feedback, we're so pleased you enjoyed the cupcakes. Sorry the delivery was later in the day on this occasion, the delivery slots are an all day delivery slot. Generally they are delivered between the hours of 8am - 6pm, but on occasions could be outside these times.

The cupcakes are packaged specifically for delivery and come packed with an ice pack to protect them during the shipping, so the later delivery would not have had an affect on the cupcakes in anyway.

We hope your friend enjoyed the cupcakes and we look forward to sending you more baked treats soon 🧁

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just perfect!

Ordered as a birthday gift for a special friend. Easy to order and arrived when expected. My friend was so pleased with her surprise. The cupcakes were beautifully made and presented. Thank you

3 juni 2026
Logo Rachael's Kitchen

Antwoord van Rachael's Kitchen

Thank you so much for your lovely review. We are so pleased your friend enjoyed the cupcakes. 🧁

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Delivery date missed

Requested delivery for 4th June for an event on 5th June in NI. Were not delivered. Spoke to DPD they couldn't change anything. Sent 2 emails to company, and tried their online customer service to ask for support - no reply to emails. Have requested a refund.

3 juni 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy

Son and Daughter in law very happy with anniversary gift, Easy ordering and delivery 😍 will use again .Thank you so much

3 juni 2026
Logo Rachael's Kitchen

Antwoord van Rachael's Kitchen

Thank you so much for your lovely review. We are pleased to hear your son and daughter in law were pleased with their anniversary gift. Thanks for choosing Rachael's Kitchen. 🧁

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer