Rebel Plants Reviews 

304
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Arrived quickly and well packaged. Beautiful substantial pot, just what I was looking for. Plant gorgeous and very healthy.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top level online experience, quality plants, wrapped securely, dispatched quickly and arriving safely. Easy five stars.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Two pots for house plants were ordered. They arrived quickly, well within the delivery time scale given. They were good quality, just as the online image illustrated. The (sustainable) packaging was... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I love the artisan variability of the Jen vases, however can't give 5 star because having bought a couple I was very happy with I was sent a third with wonky opening and the Cork didn't fit. Staff wer... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Tuincentrum
  2. ook in
  3. Aardewerkwinkel
  4. Binnenhuisarchitect
  5. Bloemenbezorging
  6. Planteninstallatiewinkel

Geschreven door het bedrijf

Rebel Plants offers a unique selection of houseplants and a curated range of beautiful plant pots, vases, and terrariums to complement your green collection. Our selection includes rare orchids and other exotic varieties alongside stylish pots and containers that add a touch of elegance to any space. Whether you want to create a lush indoor garden or simply add a splash of greenery, we provide everything you need to grow and display your plants with style and care.


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

304 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 50% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(304)

67 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely fantastic!

Absolutely fantastic service from start to finish! 🌿 The plants arrived beautifully packaged, healthy, fresh and exactly as described. You can really tell that a lot of care and attention goes into preparing each order. The quality was excellent, the packaging was secure, and everything arrived in perfect condition.

Communication was also brilliant throughout, with quick and helpful responses to my questions. I’m genuinely impressed with the whole experience and will definitely be ordering again from Rebel Plants.Highly recommended!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rebel Plants

Antwoord van Rebel Plants

Thank you so much for your wonderful feedback! 🌿💚 We’re delighted to hear you had a great experience with Rebel Plants. Your recommendation means a lot to us, and we look forward to welcoming you back again soon! 🌱✨

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BAIT-AND-SWITCH PRICING & DISAPPOINTING CUSTOMER SERVICE

Very disappointing experience with Rebel Plants.

On 18 August, I ordered and paid £70.79 for a Premium 100-110cm Sansevieria after applying a promotional discount. At the time of purchase, the website clearly showed five plants in stock at this size.

Several days later, after taking payment and leaving my order in "preparing to ship" status, I was contacted and told that the plant available was actually only 90-95cm tall. To be clear, my complaint was never about natural variations in plant size. I fully appreciate that plants are living products and that dimensions can vary.

My concern was that I ordered a plant advertised as 100-110cm, priced at £71.99, but was then offered a 90-95cm plant instead. What made matters worse was that this smaller plant had previously been listed on the website at £55.99, yet I was still expected to pay the premium price for the larger specification I originally ordered. In my view, the fair resolution would have been to offer the smaller plant at its original advertised price.

When I raised this concern, I felt my complaint was misunderstood. Rather than properly addressing the issue, and simply refunding the £14.41 difference in price, I was offered a token £4 refund, which completely missed the point. This was never about compensation, but about being charged appropriately for the product being supplied.

I was also extremely unhappy to receive an email that my order had been cancelled and recorded as cancelled at customer's request. At no point did I ask for my order to be cancelled. I was actively trying to resolve the issue and complete the purchase on fair terms.

The whole experience has left me questioning Rebel Plants' stock management, pricing practices, communication, and customer service and understanding of consumer law. What should have been a straightforward resolution turned into a frustrating and unnecessarily difficult exchange.

Unfortunately, based on how this matter was handled, as a first time buyer, I cannot recommend Rebel Plants and would not purchase from them again.

Follow up Response to Rebel Plants:

Thank you for the reply, but this does not change the facts.

The crux of the matter is simple: your system showed 5 in stock of a premium plant, but you tried to charge me £71.99 for a smaller £55.99 tier because you ran out of stock.

I requested the correct price adjustment for the downgraded item you offered, which was originally priced as £55.99, and is now £71.99, which I pointed out to you.

You chose to cancel and falsely flag it as "per customer request" on the platform backend simply because you refused to match your own live website pricing.

18 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rebel Plants

Antwoord van Rebel Plants

Hi Vanessa, thank you for the feedback. We don't agree that this was bait-and-switch pricing. We explained the situation as soon as we were aware of it and worked to help resolve it fairly.

To clarify for other readers: as live stock, plant sizes can vary between batches. The plant priced at £55.99 is listed separately, and the price reflects more than height alone; factors such as the number of stems, fullness and overall quality also affect the price.

We offered an additional £4 goodwill refund on top of the 10% discount already applied to your order. You told us that if we couldn't offer a £14.41 partial refund instead, you wanted the order cancelled and refunded in full. Because we felt a partial refund didn't fully reflect the situation, we did exactly that: we cancelled the order and refunded the full £70.79.
Regards,

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best place to get a plant online

I found rebel plants by doing a Google search a few wks back as i wanted a particular cactus. So I looked & loved what I saw. I only bought 1 that time but I needn't of panicked as I received my order in 2 days. Ive recently but in another order & again it came in 2 days, the plants are very well wrapped up i also had vases & they were well wrapped up. I emailed the office to ask a question & Izzy replied quickly & answered my question. I couldn't be happier with rebal plants & have recommend them already.

17 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rebel Plants

Antwoord van Rebel Plants

Thank you so much for your lovely review! 🌿 We’re absolutely delighted to hear that you’ve had such a positive experience with Rebel Plants. It’s wonderful to know your plants and vases arrived safely and quickly.

We really appreciate you choosing us again and recommending us to others. Your support means so much to the whole team! 💚🌵

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

good customer service

while the product I ordered was disappointing as it was plastic - returning it for a refund was handled efficiently and with good grace.

27 juli 2026
Logo Rebel Plants

Antwoord van Rebel Plants

Thank you for your honest feedback. We’re sorry to hear that the product wasn’t what you expected, but we’re pleased that our customer service team was able to handle your return and refund efficiently.

Our Artstone pots are made from fibrestone and are a great choice for both indoor and outdoor use, offering a durable and practical option for your plants.

We really appreciate your feedback and hope to welcome you back again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The plants come in really high quality

The plants come in really high quality. They are extremely carefully packaged and arrive quickly.

27 juli 2026
Logo Rebel Plants

Antwoord van Rebel Plants

Thank you so much for your wonderful review! 🌿

We’re delighted to hear that you’re happy with the quality of the plants and that they arrived quickly and safely packaged.

We really appreciate you taking the time to share your experience with us. It means a lot to our team!

Best wishes,
Rebel Plants

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A quality product.

A quality product attractively presented on the website. Carefully packaged and intact on arrival. I wouldn't hesitate to use this company again.

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rebel Plants

Antwoord van Rebel Plants

Thank you so much for your lovely review! 🌿 We’re thrilled to hear that you were happy with both the quality of your product and how it was presented and packaged. It’s great to know everything arrived safely, and we’d be delighted to welcome you back again! 💚

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful high quality pots

The beautiful pots I ordered were very high quality, the orange Olaf pot was my favourite, the colours work so well together and I also did love the other 2 pots I bought, the vibrant orange one is perfect for me as I like unique different things and there are plenty to choose from!! They were packaged really protectively , delivers quickly, kept up to date at every progress. A smooth enjoyable experience and can recommend. The only minor downside was the amount of interior packaging in the size of the box but it kept everything protected just thinking there might be a better way but this wouldn’t put me off ordering again as the pots are exceptional and unique.

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rebel Plants

Antwoord van Rebel Plants

Thank you so much for your wonderful and detailed review! 🧡 We’re absolutely delighted to hear that you loved your pots, especially the orange Olaf pot, and that you found them unique and perfect for your style.

We’re also pleased that everything arrived safely and that you enjoyed the smooth ordering and delivery experience. We really appreciate your feedback regarding the interior packaging. As our pots are fragile ceramic pieces, ensuring they are securely protected during transit is very important to us.

We also use 100% recyclable packaging. We understand that the white packing peanuts may seem like a lot, but they are lightweight, disposable. We’ve chosen them specifically to provide the necessary protection while keeping our packaging recyclable. You’ll also find a “How to Recycle” card included to make recycling the packaging as easy as possible.

Thank you again for your kind words and for recommending us. It means a lot to our small business, and we’d be delighted to welcome you back again! 😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As always a superb service

As always a superb service

28 juli 2026
Logo Rebel Plants

Antwoord van Rebel Plants

Thank you so much for your kind words! We’re delighted to hear that you’re happy with our service. It’s always a pleasure to help, and we really appreciate your continued support. 😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect condition

The new plant was delivered quickly and in perfect condition. I just hope I can keep it that way ;)

29 juni 2026
Logo Rebel Plants

Antwoord van Rebel Plants

Hi,

Thank you so much for your wonderful review!

We're delighted to hear that your new plant arrived quickly and in perfect condition. 😊 We're sure you'll do a great job looking after it, but if you ever have any questions about its care, we're always happy to help.

We hope you enjoy your new plant for many years to come. Thank you again for choosing Rebel Plants!

Kind regards,
Rebel Plants

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

23 juni 2026
Logo Rebel Plants

Antwoord van Rebel Plants

Thank you so much for your wonderful 5-star review! 🌿

We’re delighted to hear that you had an excellent experience with Rebel Plants. We always aim to provide great service and a smooth experience from order to delivery.

Your kind words and support mean a lot to our small business. Thank you for choosing Rebel Plants! 🌱

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality products

Arrived on time , well packaged and just what I was looking for and more.

27 mei 2026
Logo Rebel Plants

Antwoord van Rebel Plants

Thank you so much for your lovely review. We’re really happy to hear that you’re pleased with the quality of the products and that your order arrived on time and well packaged. It’s great to know everything met your expectations.

We truly appreciate your support and hope to see you again soon.

Kind regards,
Rebel Plants Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very positive experience

I had such a positive experience with this shop. The team is very responsive, quick, great communication and excellent quality of the product. The shipping was very quick, efficient and everything was wrapped perfectly and arrived exactly as described. The team is very helpful and responds quickly to emails. I would really recommend this shop.

26 mei 2026
Logo Rebel Plants

Antwoord van Rebel Plants

Hi,

Thank you so much for your kind words and wonderful feedback. We are truly delighted to hear that you had such a positive experience with us and that you are happy with both the product and the service.

We really appreciate your recommendation and your support means a lot to our team. If you ever need anything in the future, we will always be happy to help.

Kind regards,
Izzy

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All very good

Two pots for house plants were ordered. They arrived quickly, well within the delivery time scale given. They were good quality, just as the online image illustrated. The (sustainable) packaging was so good, The pots were so secure they couldn't move a smidgin, arriving without damage. Thank you for your care.

23 april 2026
Logo Rebel Plants

Antwoord van Rebel Plants

Hi,

Thank you so much for your lovely feedback — we really appreciate you taking the time to share it.

We’re delighted to hear that your pots arrived quickly, in perfect condition, and that the quality met your expectations. It’s also great to know that the packaging kept everything secure during transit, as we put a lot of care into making sure our items arrive safely.

Your kind words mean a lot to us. If you ever need anything in the future, we’ll be more than happy to help.

Warm regards,
Rebel Plants

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A great product and ordering was quick…

A great product and ordering was quick and easy. Delivery time was prompt. Would definitely recommend

10 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rebel Plants

Antwoord van Rebel Plants

Hi,

Thank you very much for your kind feedback. We really appreciate it.

We’re glad to hear that you found the ordering process quick and easy, and that your delivery arrived promptly.

It means a lot to us that you would recommend us. If you ever need anything in the future, we’d be more than happy to help.

Warm regards,
Rebel Plants

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love the plant pot!

Love the plant pot and the healthy plant. Great service and prompt delivery.

23 april 2026
Logo Rebel Plants

Antwoord van Rebel Plants

Thank you so much for your lovely feedback! We’re so happy to hear you love both the plant pot and your healthy plant. Thank you as well for your kind words about our service and delivery; it truly means a lot to us. We hope you enjoy your new plant for a long time 🌿

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had several plants from them

I had several plants from them, all of them are still great. Kind and quick service.

14 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rebel Plants

Antwoord van Rebel Plants

Thank you so much for your lovely feedback 😊

We’re really happy to hear that your plants are still doing well. That’s the best outcome we could hope for! 🌿

It also means a lot to hear that you found our service kind and quick. Thank you again for your continued support, and we’re always here if you need anything.

Kind regards,
Rebel Plants

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Plant….

Had a small problem following the delivery of my plant, but it was dealt with promptly. Everyone was so helpful and I would definitely recommend Rebel Plants to Friends and Family as my plant was amazing. Thank you.

8 april 2026
Logo Rebel Plants

Antwoord van Rebel Plants

Thank you so much for your wonderful feedback and for recommending Rebel Plants to your friends and family!

We are so glad to hear that our team was able to resolve everything promptly for you. Providing helpful support and ensuring your plants arrive in "amazing" condition are our top priorities here.

It means a lot to us that you had a positive experience. We look forward to helping you grow your indoor jungle again soon!

Best regards,
Rebel Plants

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely plant pots carefully packed and…

Lovely plant pots carefully packed and speedy delivery. Excellent

25 februari 2026
Logo Rebel Plants

Antwoord van Rebel Plants

Thank you for your lovely feedback! We're really glad to hear that you’re happy with the plant pots and that they arrived safely and quickly. We truly appreciate your support and hope you enjoy them. If you ever need anything else, we’re always here to help!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exactly as it looked on line good…

Exactly as it looked on line good quality arrived in good time

23 februari 2026
Logo Rebel Plants

Antwoord van Rebel Plants

Thank you for your wonderful review! 😊

We’re delighted to hear that your order arrived on time and matched the photos online. Providing high-quality plant pots, indoor plants, and reliable UK delivery is very important to us, so it’s great to know you’re happy with your purchase.

Thank you for supporting our online plant shop — we look forward to helping you find more beautiful plants and stylish planters in the future! 🌿

Rebel Plants Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer