RedCoach Reviews 5.420

TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Always a reliable company, the only reason it’s not 5 stars is due to the inconsistencies with timing. Sometimes busses are perfectly on time and sometimes they’re like 45 minutes off in the middle of... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bus driver was very nice and reminded everyone to not talk loud and interrupt people resting. Unlike other times two times I took the bus the guy next to me was on his phone so loud, and then two girl... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Wonderful experience the bus was clean the driver was polite. Just be careful of using the WiFi. There are people on the bus solely to steal your login information. If you get a login request while in... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Red Coach have the best drivers in the business. Haven’t met one yet who I didn’t like👌🏾 My only statement of dissatisfaction is that customer service is very slow to respond to texts/emails. Usua... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Bus- en touringcarbedrijf
  2. Bus charter
  3. Busmaatschappij
  4. Vervoer
  5. Reisbureau

Geschreven door het bedrijf

RedCoach is the most comfortable way to travel across the Sunshine State,Texas and Georgia. Whether you select first, business or economy class, you will get the full RedCoach experience, where your safety and comfort are priority


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

5K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If you want a stress free ride DONT do it

The bus was 40 minutes late, there was a leak on the roof dripping yellow liquid into the seats, every seat in the bus was full and even though no one was getting off at Ocala they still made the 30 minutes stop. I had a flight at Orlando that I needed to get to and this just caused so much unnecessary stress. I usually do FlixBus but for this trip I decided to take the expensive bus and treat myself, never again. So not worth it!!!

16 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo RedCoach

Antwoord van RedCoach

Hi Andrea, we're so sorry to hear about your experience that caused unnecessary stress, especially with a flight on the line - we completely understand your frustration.
We'd love to make this right. Please email us at wecanhelp@redcoachusa.com with your booking number and the name on the ticket so we can look into this for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great trip, clean bus and super nice bus drivers.

I have no complaints about my roundtrip ride. The bus arrived about 10- 15 minutes late upon departure, but that was due to the traffic that was beyond their control. I was able to track the bus from the app, which made it so much better. We had about 5 passengers on the bus so it was nice and quiet and enjoyable. We arrived early with no problems and the bus was nice and clean. Upon return home, the bus was left right on time, we arrived a little earlier then expected, the bus was clean, and the driver was so nice and sweet . We had no issues and I'm glad I decided to ride RedCoach for the first time. I will definitely be riding again.

9 maart 2026
Logo RedCoach

Antwoord van RedCoach

Hi Kris, thank you so much for your wonderful first-time review! We're thrilled to hear that you had such a positive roundtrip experience with us. It's great that the app tracking helped keep you informed despite the traffic delay, and we're so glad you enjoyed the quiet, clean buses and the kind drivers. We truly appreciate you choosing RedCoach and look forward to seeing you again on your next trip

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It is the best way to get your kids…

It is the best way to get your kids home from college. I trust them with my children's life. That should say it all.

12 maart 2026
Logo RedCoach

Antwoord van RedCoach

Hi Greg, thank you so much for your incredible review. There is no greater compliment than trusting us with your children's safety. We truly appreciate your kind words and are honored to be part of getting them home safely. We look forward to serving your family again!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

First experience was good.

First experience was good.

15 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo RedCoach

Antwoord van RedCoach

Hi Leandro, thank you for your review! We're glad to hear that your first experience with us was a good one. We hope to see you again soon for another great ride!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I like the driver very polite and…

I like the driver very polite and gentlement but with too many hours they need to do one stop just 30 minutes that we stand up I know is not easy but they really need to do it for people legs and the driver need to stretch out a little bit more.

13 maart 2026
Logo RedCoach

Antwoord van RedCoach

Hi Francisca, thank you so much for the kind words about your driver — we'll make sure to pass the compliment along!

We appreciate you sharing this feedback. Comfort on longer routes is something we genuinely care about, and your note about rest stops is well taken. We'll keep this in mind as we continue to look for ways to improve the experience for our passengers and team alike.

We hope to see you on board again soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The bus from Naples to Miami airport…

The bus from Naples to Miami airport 11:55, 3/14/26 never arrived, letting all the passengers stranded . Called Customer Service several times never was able to speak to anybody. Absolutely inexcusable, terrible company, doesn’t send the bus and ignores the calls. I’m anxious to see who will pay my car to Miami plus the refund of the bus ticket.

14 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My daughter had a 7am bus ride from…

My daughter had a 7am bus ride from Tallahassee to Fort Lauderdale on today 3/14/2026. It is currently 12:25pm and the bus still HAS NOT arrived for the pick up. The website does not have tracking for this particular ride so no one knows when it is arriving and my child is just out there waiting for hours. called customer service and the first lady Audrey out me on hold for 15 minutes and then the second person told me that the bus should arrive by 12pm because the driver was delayed. There is NO COMMUNICATION to the patrons that are still waiting for said bus. We want answers and resolution. This is unprofessional and inconsiderate for a company!!!!!!

14 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Travel service between Austin and Dallas is HORRIBLE

Your bus service between Austin and Dallas is terrible. Never reliable time shifting, mechanical issue, hours of delay to name a few issues that the students faces while travelling between Austin and Dallas. On top of that getting money back for the trip that got delayed or cancelled never happens.
I think these issues needs to be reported to some authorities.

13 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo RedCoach

Antwoord van RedCoach

Hi Ali, thank you for sharing your feedback. We take reliability very seriously, and we're sorry to hear this has been your experience on the Austin–Dallas route.

We reviewed the trips associated with your account and our records show all departures and arrivals on this route were on time. That said, we understand your frustration and want to make sure any concerns are addressed properly.

If you have specific booking references for trips where you experienced delays or were not refunded as expected, we'd encourage you to reach out to our customer care team with your booking number and full legal name at wecanhelp@redcoachusa.com so we can look into each one individually.

We appreciate you riding with us and hope to exceed your expectations on future trips.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

An hour late

An hour late, driver didn’t speak English and was rude af

12 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo RedCoach

Antwoord van RedCoach

Hi Nicholas, we're sorry to hear this — a delay is frustrating on its own, and feeling dismissed by your driver on top of that is not acceptable.

All of our drivers are expected to communicate clearly and treat every passenger with respect, regardless of language barriers. We take this seriously and will be looking into it internally.

Thank you for letting us know, and we hope to give you a much better experience next time.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This bus was so stank

12 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo RedCoach

Antwoord van RedCoach

Hi Natalie, we're sorry to hear this! To make sure we can look into your experience and follow through, please reach out to our customer care team at wecanhelpredcoachusa.com with your booking details.

We appreciate you letting us know!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Comfortable

Comfortable, on time arrival

10 maart 2026
Logo RedCoach

Antwoord van RedCoach

Hi Padma, thank you for your review! We're so glad you found our service comfortable and that we arrived on time. Punctuality and comfort are very important to us. Hope to see you again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

COMFORTABLE

COMFORTABLE
GOOD DRIVER

8 maart 2026
Logo RedCoach

Antwoord van RedCoach

Hi Diana, thank you for your review! We're happy to hear that you had a comfortable ride and that our driver provided great service. We'll be sure to pass along your kind words. Hope to see you again!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren
Logo RedCoach

Antwoord van RedCoach

Hi Isabella, we're sorry to hear this! To make sure we can look into your experience and follow through, please reach out to our customer care team at wecanhelp@redcoachusa.com with your booking details.

We appreciate your patience and thank you for letting us know.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Es un servicio muy rápido

Es un servicio muy rápido, muy limpio, aunque los espacios entre sillas son un poco incómodos

5 februari 2026
Logo RedCoach

Antwoord van RedCoach

Hi Ernesto, thank you for your review and your honest feedback. We're glad you found our service fast and clean. We also appreciate your comment about the seat spacing — we'll take this into consideration as we continue to improve. Hope to see you again soon!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ride was pleasant

Ride was pleasant, driver was helpful. Bus was clean. We accidentally got off the bus early in Tallahassee because bus was late to our intended arrival, this was a problem at 9 pm at night.

9 maart 2026
Logo RedCoach

Antwoord van RedCoach

Hi Teresa, thank you for your review. We're glad to hear the ride was pleasant, the driver helpful, and the bus clean. We also appreciate you bringing the situation in Tallahassee to our attention — we will review this internally to prevent similar issues in the future. Thanks for riding with us.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I used this company on 3 or 4 times.

I used this company on 3 or 4 times.
The buses are very good but the seats would be more comfortable if you could raise the leg rest a little, because I feel the seats a little high, for me, and being able to use the leg rest would make the trip much more comfortable.

2 maart 2026
Logo RedCoach

Antwoord van RedCoach

Hi Lilia, thank you for being a repeat customer — we truly appreciate your loyalty! We're glad you've had good experiences with our buses, and we really appreciate your feedback about the leg rests and seat height. We'll share this with our team as we continue working on improving passenger comfort. Hope to see you again soon!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The seat rest for legs did not work and…

The seat rest for legs did not work and it’s not the first time I am frequent user of redcoach

8 maart 2026
Logo RedCoach

Antwoord van RedCoach

Hi Sneha, thank you for your continued loyalty as a Gold member — it truly means the world to us.

We're sorry to hear the leg rest wasn't working, especially since this isn't the first time you've experienced this issue. That's not the level of comfort we want for our frequent riders and we take that seriously.

Please reach out to our customer care team at wecanhelp@redcoachusa.com with your booking details so we can make sure this is flagged and followed up on properly. You deserve a seamless experience every time.

Thank you for sticking with us — we look forward to making your next trip a better one.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I I Have been riding with y all red coach for about 2- years now and this bus ride was the best ever!! the driver was very courteous and professional and she was a very good driver .Have been riding w

I Have been riding with y all red coach for about 2- years now and this bus ride was the best ever!! the driver was very courteous and professional and she was a very good driver .made me feel safe and the bus was very clean and operatable with no mechanical issues. so good that i am hoping that i get the same driver and bus with her on my return trip on Friday.

9 maart 2026
Logo RedCoach

Antwoord van RedCoach

Hi Karen, thank you so much for your loyalty over the past two years! We're absolutely thrilled to hear that this was your best ride ever. We'll make sure to pass along your wonderful comments to the driver — she will be so happy to know she made you feel safe and comfortable. We hope you have her again on your return trip Friday! Thanks for choosing us.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer