rosegarnet.com Reviews 

68
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

From start to finish I was very happy with my purchase and then the customer service that was offered to me when one of my items was faulty. Great experience for me all around.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

After emailing several times I'm still waiting on a reply to let me know how to exchange a bra size. I am really disappointed as this was more expensive than I would normally pay for a bra. If you're... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick friendly customer service. I had a sizing issue and the solution offered was astonishing!! A replacement in proper sizing was immediately offered. A return wasn't required so I was able to donat... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not particularly impressed with the bra but discover that they charge 15% on a return for ‘restocking’ plus pay your own postage. So I started an exchange to see if a size up would fit better. Wait... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Lingeriewinkel
  2. ook in
  3. Brasserie
  4. Damesmodewinkel

Geschreven door het bedrijf

At Rose Garnet, we make comfortable bras that really last. We know wearing the right bra can change a woman’s look as well as her outlook. That’s why we are always seeking new and better ways to deliver bras that meet the needs of women today. We want you to wear our pieces for years, even decades, to come. This means we source the best materials, use cutting-edge technologies, fit our bras on real women.


Contactgegevens

3,3

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

68 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,3

Alle reviews

(68)

24 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

BEST BRA EVER !!

BEST BRA EVER !!! I just got mine finally, but well worth the wait!!! I’m going to need every color please& THANK YOU 😊

9 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unfortunate Experience

I ordered merch on 5/18/25. I never got a receipt. Emailed them for updated info. They sent me an order number that doesn't exist in their "system" and what I thought was a bogus tracking number, since they told me they ship from the US and the tracking number was from overseas, likely China. 6/6/25 I filed a dispute with my CC company.

Update: in an email string 12 emails long with multiple emails on my part trying to get information on my order, RG sent me an order number that when entered into their system, resulted in a “no such order” message from their website and tracking number that showed no progress. A few hours after I posted a negative review on FB, Trust Pilot, and filed a complaint with the BBB I received a full refund, and an email full of excuses. It was the only email that actually attempted to explain why my order had not arrived. I bet they wish this was a fake review!

UPDATE: After leaving a negative review and a complaint with the BBB, I got a full refund and an email from Rose Garnet. In an email, they explained that their US warehouse had run out of the item I ordered, and as a result, it was being shipped from the overseas manufacturer. Had they communicated this to me in any of the previous 12 emails, and had they sent me a real order number and not one that showed "Could Not Find Order" on their website, I would have been ok to wait. Their customer service communication is terrible. Then, 24 hrs ago, the item arrived. Now what? I sent Rose Garnet an email a few days ago asking them how to return the unpaid item to them, should it arrive. No response. Sigh. . .

15 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo rosegarnet.com

Antwoord van rosegarnet.com

Hi, we are very sorry to hear about your poor experience and issues with your order. I am reaching out to you directly for more information regarding your order to look into it personally.

Sincerely,
Rose Garnet Management

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The Keyla sport bra cups are very…

The Keyla sport bra cups are very comfortable and fit me true to size. However the small rounded band under the underwire cups does NOT feel comfortable. It tends rolls under and rubs no matter how tight or loose I adjust the band. I would like to see this same bra manufactured with a thicker, wider stretchy band. I would also appreciate a wider back band with 4-5 hook closures. Shipping takes longer than any other company I typically order from. But I did order a wrong size by mistake originally and the return process was very easy at no cost to me to return and exchange the item.

30 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Buyer Beware!

This company sells other manufacturer bras at a much higher price. The bras are not manufactured by them!

9 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo rosegarnet.com

Antwoord van rosegarnet.com

Hi Dotti, were you unhappy with your purchase? If so, please let us know and we will be happy to assist you. We do sell other a few other brands of bras, as many companies do, BUT we also have our own bras manufactured as well.

Sincerely,

Rose Garnet Management

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Different sizes for different bras

I originally purchased the sport bra Keyla and I love it. So comfortable and very well made. I then purchased the minimized bra Soleil but the sizing is not the same due to the very stretch of the band. On the Keyla I use the largest hooks and on the Soleil I have to use the tightest hook closure. Could be problematic over time. However so far seems nice but I wouldnt call it a minimizer.

25 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

These people absolutely SUCK!

These people absolutely SUCK!! The bra is not worth the time, energy, and frustration you have to go through to follow up and see any progress. I ordered over a week and STILL no confirmation but they did not hesitate to charge my card. I hate this company and will never order from them again!

11 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo rosegarnet.com

Antwoord van rosegarnet.com

Hi Jodi,

I’m sorry to hear about your frustration. According to our records, your order was placed on March 7, which was less than four days ago. As noted on our website, delivery typically takes between 5–10 days.

Additionally, I don’t see any record of contact with our customer support team. If you need assistance, you can reach them anytime at support@rosegarnet.com.

I will reach out to our customer support team to gather more information regarding the tracking of your order and have them follow up with you directly.

Thank you for being a valued Rose Garnet customer—we truly appreciate your continued support as I see this is your third order with us.

Best,
Rose Garnet Management

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

delayed arrival

It took forever to get my bra. They kept sending me coupons and I would reply please just give me the one I ordered. I finally got it, over a month later, and its a pretty nice bra but absolutely not worth the time and energy it took. never again!

20 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo rosegarnet.com

Antwoord van rosegarnet.com

Hi Barbara,

We are very sorry to hear of your bad experience and the delay in shipping.

We will be looking into this immediately to investigate what caused the unusual delay.

I see that you received a partial refund from our customer support team but I would be happy to offer you a full refund for the unusual delay.

Sincerely,

Rose Garnet Management

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Good bras Awful delivery time Ghost company service

It's a crying shame that this company is so incompetent with delivery. These are wonderful bras...when and if you get them. Order was placed last month and my tracking shows they made it to LA five days ago. It ends there. With all the political "stuff" going on right now, I doubt that things will get better. Customer service is completely lacking. Heartbreaking.

15 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo rosegarnet.com

Antwoord van rosegarnet.com

Hi Toni, thank you for being a valued customer, especially as I see you have ordered from Rose Garnet multiple times.

I am sorry to hear about your most recent issues with delivery. Unfortunately, I do not see any record that you contacted customer service regarding your order.

I will reach out directly via email and get this resolved ASAP.

Sincerely,

Rose Garnet Management

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

So far, bad.

Update on 2/14. The company who initially said they could not cancel my order & refund, has cancelled my order & processed a refund. I appreciate the attention & resolution to this matter. My suggestion is they update their website to detail longer than usual delivery dates & be transparent that the order is shipping from outside the US.

Initial Review 2/11. So far, so bad. I had a bad feeling that this was a direct to consumer from an Asian factory. Placed an order 5 days ago for one bra advertised on IG, got an order confo with an order number, and a link for tracking. Tracking indicates “no order”. Another link for “chat with us”, also does not work.

I replied to the email address on the order confo and got a response from an AI robot that my concern would be forwarded to a team member. Since Asia is asleep right now, I’m awaiting a reply. Luckily I paid thru Apple Wallet & will contact them if order not shipped within 24 hours. Happy to amend this review with prompt delivery & customer service.

11 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo rosegarnet.com

Antwoord van rosegarnet.com

Hi Donna,

I reached out to our customer support team regarding the delay in tracking.

Some of our products are shipped from outside of the U.S. but some are stocked and shipped locally.

As Customer Support mentioned, we are unable to cancel the order as it's already being processed but I am happy to issue you a full refund immediately for the inconvenience.

Please allow 1-2 business days as refunds vary by banking institution.

Sincerely,

Rose Garnet Management

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If there was a zero

If there was a zero, that’s what I’d give this company. I’ve been trying to get a refund from them since my return was delivered to them in Oct. I still don’t have the refund. I’ve contacted them since many times and they either don’t answer or have some auto reply. I do not recommend buying anything from them. They have a F rating in BBB.

8 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo rosegarnet.com

Antwoord van rosegarnet.com

Hi Monette, according to our records you received a FULL refund on September 25, 2024 for the amount of $70.20 USD (two refunds of $41.60 and $28.60) back to your VISA card. Could you please remove this review that is completely incorrect?

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Made in China

Made in China, not Fenton, MO like their website states.
Usually, when a company has their products produced in China they have it shipped back to the US and ship to the customer from their US based warehouse. This allows the company to inspect the shipment and ensure the quality of manufacturing. I am sure much of what I purchase is indeed manufactured in China but when I order it is not usually shipped to me from China.

17 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo rosegarnet.com

Antwoord van rosegarnet.com

Hi, our website states that Rose Garnet is owned and operated in the heart of Fenton, MO, not that all products are made in the United States.

But we stand behind the high quality of our product and strive for high customer satisfaction as well as offer a 100% money-back guarantee. If you were unhappy with your order, please let us know.

Only about 2% of clothing sold in the United States is manufactured in the U.S.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best bra I have ever had

Best bra I have ever had. Came quickly and no problems. I will buy more for sure!

6 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo rosegarnet.com

Antwoord van rosegarnet.com

Hi Joyce, thank you for your review. Happy Holidays!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid this brand!!

Avoid this brand!!

Bought 2 bras on 10 Oct 24
- 12/10: said my order is on the way
- their tracking site showed unknown status

- 30/10: emailed their customer service about my parcel location

- 3/11: got a reply saying that my parcel has been shipped but "THE TRACKING HASN'T BEEN UPDATED, THIS IS NORMAL (USPS SOMETIMES DOES THIS WITH OUR ORDERS), THE TRACKING WILL UPDATE IN ANOTHER FEW DAYS, JUST BEFORE IT IS DELIVERED TO YOU" not very helpful

- checked with USPS tracking site and it showed that the label has been made but not yet in the system because the parcel hasn't been given to USPS

- checked with Yanwen tracking and the only update is "order processed by shipper" on 11/10

- up until today (22/11), no parcel in sight, tracking still show unknown status

this is definitely a scam and obviously I'm not the only victim. My only vault was not checking their reviews online before buying the products

22 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo rosegarnet.com

Antwoord van rosegarnet.com

Hi, Diona,

We apologize for the shipping issues and we are looking into this immediately with our customer support team.

I can assure you that we are not scamming anyone and only hope for our customers to have a good experience and love our products.

We will send a full refund for your order if you haven't received it or are unhappy with it.

Unfortunately, I can not quickly locate your order based on the name shown with this review. I am requesting more information immediately and we will send your refund ASAP.

Sincerely,

Rose Garnet Management

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No response from customer service.

No response from customer service.
Ordered 2 bras, they shipped 1. No message re:missing item. No response to any form of messaging to resolve this. My concern is for customer service not the bras. There are several ways to contact them but I needed to give the information on the missing bra and no human response until about a week or so later.

13 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo rosegarnet.com

Antwoord van rosegarnet.com

Hi Marcia,

I see you have ordered from us four times and we are sad to hear of your most recent experience.

I also notice you have ordered from us again since this review as well!

Our customer service team was unable to locate a service ticket, but we apologize for the mixup and we refunded the order with the missing item.

Sincerely,

Rose Garnet Management

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Customer service solves the problem

I recently purchased 6 bras from Rose Garnet, all the same style but 3 different colors. This was after receiving notice that their “best selling style” was discounted $15, for a very limited time. However, I was given the discount on only 2 out of the 6 items, and immediately contacted them with a request to recalculate my purchase. At first, my email was misread and I became frustrated. However, today, a customer support rep was able to rectify the situation for me, and she said a refund for the difference was started. I appreciated the extra time taken to review my problem and help me resolve it with in a gracious manner. I believe the bras they sell are very well constructed and mine have lasted very well.

21 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible Communication

I made ordered 4 bra’s, different styles. They posted a 30 day return policy so I thought it would not be a problem to return it exchange them if needed. I received my order on September 9th and unfortunately none of the bras fit me. I emailed them on Sept 17th requesting a refund (following instructions on their website). It’s been 48 hrs and no acknowledgement or response yet. Frustrating…

20 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo rosegarnet.com

Antwoord van rosegarnet.com

Hi Stacy, we apologize that you have not received a response yet for your return request. We will contact our support team immediately and make sure you are contacted and will receive a full refund.

Update: We have submitted a full refund. It will show as two separate payments of $28.60 and $129.20 to amount to your total order $157.80. Please allow a few business days for the refund to be reflected back to your banking institution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I believe this company is a scam

I believe this company is a scam. Do not order from them. It’s been weeks and I cannot get ahold of anyone. They are being reported to the BB in the hopes that they do not scam others.

20 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo rosegarnet.com

Antwoord van rosegarnet.com

Hi, we have requested more information from you here on TrustPilot as we can not locate your information and orders from this post. Please respond to our request and we will be happy to assist you ASAP.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I found this company on Facebook

I found this company on Facebook. All of the companies that I have found selling garments or other helpful items have had the same kind of service. They are very deceptive. They claim to be located in the US clearly a lie. They take weeks to ship anything. They have a policy of not refunding your money even if they ship you something that they had on hand, but you didn’t order.
My new policy is not to order from any company on Facebook unless it is one that I have dealt with before and happened to know that it is a US company.

16 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo rosegarnet.com

Antwoord van rosegarnet.com

Hi, we are sorry to hear you had a bad experience but we do not claim that all of our products are manufactured in the U.S. But we only offer quality products to our customers and we will always offer a full refund or exchange if you are unhappy with your order. Did you request a refund for your order?

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer