salontotal.co.uk Reviews 

383
•
TrustScore 3 uit 5

2,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wish I'd seen these reviews first. Not the ones they pull through on their website. The site heavily advertises same day shipping but can't actually ship same day. Mine was 5 days after. I tried to ca... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

After ordering on the 3rd. October, I read the reviews and was very upset! However, within two days I received the invoice along with delivery details which lifted my spirits a little. Today the 7th.... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My real opinion. I was initially very worried after reading some bad reviews online and honestly thought this site might be a scam. However, my experience with Salontotal.co.uk was absolutely excel... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Placed an order for items that were all in stock & their website boasts same day dispatch, which in my case & it seems by a lot of others reviews, is totally ambiguous. The goods were not in stock and... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Haarproductenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Professional hair, skin & beauty products ✓ Ordered before 9pm, shipped today ✓ Fair prices


Contactgegevens

2,8

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

383 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 85% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,8

Alle reviews

(383)

120 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

7 days and still waiting.

I placed my order on 20th October and received a confirmation email. I then received a further email confirming shipping on the same day. But your delivery partner Yodel Inpost has no record of the shipment leaving your warehouse. They are saying that they are waiting to receive the parcel from you. That was 7 days ago with no update.

27 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo salontotal.co.uk

Antwoord van salontotal.co.uk

Thank you for your message and our sincere apologies for the delay you experienced with your order.
Unfortunately, there has been a temporary delay in the shipping process, which has resulted in some parcels being shipped later than planned. This issue has now been resolved and your order should have been delivered by now.
This is obviously not the standard you should expect from us, and we are doing everything we can to prevent this from happening again in the future.
If your order has not yet arrived, please feel free to contact us at customerservice@salontotal.co.uk so that we can look into this for you immediately.

Kind regards,
Team Salontotal.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Order not arrived

Similar to all the other reviews. Ordered over a week ago, had a dispatch email but yodel have not received the parcel. I chased up and were told there were carrier delays. There are no yodel delays. It hasn’t been sent. I have now asked for the order to be cancelled.

26 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo salontotal.co.uk

Antwoord van salontotal.co.uk

Thank you for your message and our sincere apologies for the delay you experienced with your order.
Unfortunately, there has been a temporary delay in the shipping process, which has resulted in some parcels being shipped later than planned. This issue has now been resolved and your order should have been delivered by now.
This is obviously not the standard you should expect from us, and we are doing everything we can to prevent this from happening again in the future.
If your order has not yet arrived, please feel free to contact us at customerservice@salontotal.co.uk so that we can look into this for you immediately.

Kind regards,
Team Salontotal.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointing first impression to a new buyer

I placed my first order with Salontotal on 16/10/25. I usually use Beauty Bay or Just My Look but thought I would give them a try. I am still waiting for my order 9 days later.
When contacting customer service I am told that there is a delay with the courier. When contacting Yodel, the courier I am told they have yet to receive the parcel!
I have no idea what is going on. I have contacted Salontotal via email and WhatsApp and the response is an identical generic response.

I would just like to receive my products that were promptly paid for!!

25 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo salontotal.co.uk

Antwoord van salontotal.co.uk

Thank you for your message and our sincere apologies for the delay you experienced with your order.
Unfortunately, there has been a temporary delay in the shipping process, which has resulted in some parcels being shipped later than planned. This issue has now been resolved and your order should have been delivered by now.
This is obviously not the standard you should expect from us, and we are doing everything we can to prevent this from happening again in the future.
If your order has not yet arrived, please feel free to contact us at customerservice@salontotal.co.uk so that we can look into this for you immediately.

Kind regards,
Team Salontotal.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Absolutely hopeless

It was dispatched by the time it said it would be delivered.

14 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo salontotal.co.uk

Antwoord van salontotal.co.uk

Thank you for your review!
We are sorry to hear that your parcel was not sent on time. Unfortunately, we have recently experienced some delays in delivering orders, which may have caused the tracking information to be delayed. The problem should now be resolved and your parcel should be delivered soon.
If you have any further questions, please feel free to send us an email at customerservice@salontotal.co.uk.

Kind regards,
Team Salontotal.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unfortunately due to a problem with the…

Unfortunately due to a problem with the carrier, I am still waiting for my order to be delivered. My order was placed on October 9th…still no update from Salontotal!!

9 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo salontotal.co.uk

Antwoord van salontotal.co.uk

Thank you for your review!
We are sorry to hear that your parcel was not delivered on time.
Unfortunately, we experienced a delay in delivering parcels. This has now been resolved and we can see that your parcel is expected to be delivered today.
If you have any further questions, please email us at customerservice@salontotal.co.uk .

Kind regards,
Team Salontotal.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Complete waste of time and money!!

I ordered almost £40 of hair products with a guarantee of shipping next day. 12 days later I have no item, they claim yodel are to blame as they have shipping delays, the tracking shows this never left their warehouse and yodel have confirmed they only have label generated and not the physical parcel. Salontotal saying they can’t refund until the parcel is returned to them - how when it’s still not left their warehouse!? They show .co.uk to claim they’re a UK based company but they aren’t / they’re in the Netherlands. Complete shambles and I’m still waiting for my refund despite providing evidence to say it’s never left their shipping facility!!
Their reply below claims that the parcel has now been shipped and it’s been rectified but yodel again confirm it has not left their shipping facility. Absolute joke.
In response to further comment - I have emailed 7 times and you still say the error is not with you which it clearly is when the item is tracked. Yodel confirm they do not have this parcel.

20 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo salontotal.co.uk

Antwoord van salontotal.co.uk

Thank you for your review.

We are sorry to hear that your parcel has not yet been delivered. Due to a delay in our shipments to the United Kingdom, delivery has unfortunately taken longer than usual. The problem has now been resolved and your parcel will be delivered shortly.

As the parcel is on its way, we are unfortunately unable to issue a credit note.
Do you have any further questions? Please feel free to contact us at customerservice@salontotal.co.uk.

Kind regards,
Team Salontotal.

Update: You may email us, and we can provide you with further explanation and demonstrate that the tracking is functioning.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrendous service

Horrendous service. No one answers the phone in customer service and when I wrote to them, they told me they don’t answer phones because they are too busy.
I held for a representative for nearly 30 minutes with no one answering and eventually, a message came on the answering machine in Dutch.

Finally, I still have no product and it has been a week past the original delivery date promised.

17 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo salontotal.co.uk

Antwoord van salontotal.co.uk

Thank you for your review!

We are sorry to hear that you have not yet received your order. That is certainly not what we want. Unfortunately, we are currently experiencing some delays in our shipping process, which means that some parcels are being delivered later than usual. We apologise for the inconvenience.

We expect the tracking information to be updated early next week and your order to be delivered shortly thereafter.

Our customer service department is currently experiencing high call volumes. As a result, we may be less available by telephone. Our company is based in the Netherlands, so you may hear a Dutch recording when you call.

If you have any questions in the meantime, please do not hesitate to contact us at customerservice@salontotal.co.uk.

Kind regards,
The Salontotal team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The product has not arrived after…

The product has not arrived after almost 2 weeks. Salontotal tell me the problem is with the delivery company but will do nothing to remedy this, e.g. provide a refund, send a replacement, or chase the delivery company.
This was an expensive product and I will not order from this company again

17 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo salontotal.co.uk

Antwoord van salontotal.co.uk

Thank you for your review!

We’re sorry to hear that you haven’t received your order yet. That’s certainly not what we want. At the moment, we’re unfortunately experiencing some delays in our shipping process, which means some parcels are being delivered later than usual. Our apologies for the inconvenience.

We expect the tracking information to be updated early next week, and your order should be delivered shortly after.

If you have any further questions in the meantime, please don’t hesitate to contact us at customerservice@salontotal.co.uk .

Kind regards,
The Salontotal Team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This Is my second review now

This Is my second review now, I have ordered on the 7th of October and my parcel was saying with the sender still, I have contacted them many times and they have given me the same excuse and to keep an eye on tracking. I went to look at the tracking after the email I sent and couldn’t see anything apart from the page is going through maintenance which when i go on google to the yodel website it doesn’t say, avoid buying from here at all cost. I’ll be trying to get my money back which is highly doubtful as its more than likely a scam company

17 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo salontotal.co.uk

Antwoord van salontotal.co.uk

Thank you for your review!

We’re sorry to hear that you haven’t received your order yet. That’s certainly not what we want. At the moment, we’re unfortunately experiencing some delays in our shipping process, which means some parcels are being delivered later than usual. Our apologies for the inconvenience.

We expect the tracking information to be updated early next week, and your order should be delivered shortly after.

If you have any further questions in the meantime, please don’t hesitate to contact us at customerservice@salontotal.co.uk .

Kind regards,
The Salontotal Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Had to chase my order.

Had to chase my order.

Week later, still nothing.
Tracking still showing with sender.

Bought and paid for 2 items.

Will not recommend.

16 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo salontotal.co.uk

Antwoord van salontotal.co.uk

Thank you for your review!

We’re sorry to hear that you haven’t received your order yet. That’s certainly not what we want. At the moment, we’re unfortunately experiencing some delays in our shipping process, which means some parcels are being delivered later than usual. Our apologies for the inconvenience.

We expect the tracking information to be updated early next week, and your order should be delivered shortly after.

If you have any further questions in the meantime, please don’t hesitate to contact us at customerservice@salontotal.co.uk .

Kind regards,
The Salontotal Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Where is my order ??????

Terrible,I still have not recieved my order🤷‍♀️🤷‍♀️I will never order from you again

15 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo salontotal.co.uk

Antwoord van salontotal.co.uk

Thank you for your review!

We’re sorry to hear that you haven’t received your order yet. That’s certainly not what we want. At the moment, we’re unfortunately experiencing some delays in our shipping process, which means some parcels are being delivered later than usual. Our apologies for the inconvenience.

We expect the tracking information to be updated early next week, and your order should be delivered shortly after.

If you have any further questions in the meantime, please don’t hesitate to contact us at customerservice@salontotal.co.uk .

Kind regards,
The Salontotal Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I have never ordered from salon total…

I have never ordered from salon total before and were very prompt in getting back to me with a problem.
I ordered some products over a week ago and still Havnt received them.
Disappointed as have used many other companies before and have received them within a few days

5 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo salontotal.co.uk

Antwoord van salontotal.co.uk

Thank you for your review!

We’re sorry to hear that you haven’t received your order yet. That’s certainly not what we want. At the moment, we’re unfortunately experiencing some delays in our shipping process, which means some parcels are being delivered later than usual. Our apologies for the inconvenience.

We expect the tracking information to be updated early next week, and your order should be delivered shortly after.

If you have any further questions in the meantime, please don’t hesitate to contact us at customerservice@salontotal.co.uk .

Kind regards,
The Salontotal Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible experience!!!!

Terrible brand. They do not send the products you paid for, nor any refund. Avoid buying at all costs!!!!! Waiting for my money to arrive after requesting my refund many times!

2 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo salontotal.co.uk

Antwoord van salontotal.co.uk

Thank you for your review.
We’re very sorry to hear that your order has been delayed. We completely understand that this is frustrating. At the moment, there is a delay with the carrier, causing some packages to be delivered later than expected. We are in close contact with them and have been assured that this issue will be resolved within 2–3 working days.

Your package will definitely be delivered - we, of course, never take money from our customers without delivering their order. As the carrier is still working on resolving the issue, we unfortunately cannot issue a refund at this time.

Our sincere apologies for the inconvenience, and thank you for your patience.

Kind regards,
Team Salontotal.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Delayed shipping

Delayed shipping. I am being asked to give a review 1 week after ordering a product. It has not shipped yet which is disappointing.

13 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo salontotal.co.uk

Antwoord van salontotal.co.uk

Thank you for your review.
We’re sorry to hear that your order has been delayed. Unfortunately, the carrier is currently experiencing some delays, which means that certain packages are being shipped later than usual.

We are in close contact with the carrier and have been assured that the tracking information will become available within 2–3 days, and that your package will be delivered shortly after.

Our apologies for the inconvenience, and thank you for your understanding and patience.

Kind regards,
Team Salontotal.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Very high postage charge

Delivery charge for a set of hair pins, that weighed almost nothing, was £7.60. That was way too much and on top of that, I had to wait for almost 1 week if not more to receive it

2 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo salontotal.co.uk

Antwoord van salontotal.co.uk

Thank you for your review.
We’re sorry to hear that you’re not satisfied with the shipping costs and delivery time. The shipping costs are determined in advance and are always available on our website, so you know exactly what to expect when placing your order.

The average delivery time is 4–5 working days, so in this case, the order appears to have been delivered within the expected timeframe.

We hope you’re happy with your hair clips and wish you lots of enjoyment with your purchase!

Kind regards,
Team Salontotal.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shocking customer service

Ordered products on 1st, email to say it had been shipped on the 4th. However, the tracking provided showed my parcel was not actually shipped until the 10th and delivery attempted on the 12th. I contacted customer service to explain I wanted to return the item as it was ordered for a holiday by which I was already on the holiday by the time the parcel was delivered on the 16th.

Customer service were extremely rude, arguing with me about sometimes experiencing delays. Delays are fine if communicated, it's that they lied about when it was shipped that I think is disappointing and obviously a common occurrence based on other reviews. I had to ask again for the returns information and again the advisor came back to me in a rude manner and stated it is their standard procedure. Appreciate it's not their fault I needed the item for a holiday however if they had communicated their delivery times I wouldnt have ordered in the first place or if they'd have communicated a delay it would have been fine. Will never order from this company again after the shocking customer service and hope I get my refund which seems unlikely again after seeing other reviews.

23 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo salontotal.co.uk

Antwoord van salontotal.co.uk

Thank you for taking the time to share your experience with us.

We would like to explain: we did indeed hand over your parcel to the carrier on 4 January. Unfortunately, the carrier experienced a delay, which meant that the parcel was scanned later than usual and the tracking information was delayed. This should, of course, have been communicated better and we apologise for the lack of clarity.

We are also sorry to hear that you had an unpleasant experience with our customer service.

Regarding your return: we would like to resolve this for you. If you send us a message with your order number to customerservice@salontotal.co.uk, we will look into it immediately to ensure it is handled properly.

Kind regards,
Team Salontotal.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer