Sarah Elise Jewelry Reviews 

116
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I bought my wedding ring from Sarah Elise Jewelry on Etsy and it's exactly what I wanted! I had a great experience with her and loved the product. I did have an issue with a stone falling out of th... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I originally ordered this beautiful bracelet and long-story short, for religious reasons, my girlfriend couldn't wear it. I didn't know this for a few weeks because my girlfriend was embarrased and di... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had such a great experience with Sarah Elsie Jewelry. Their customer service was amazing. They really went out of their way to rush my order for a special occasion, which I truly appreciated. Beau... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautifully cut, clean, white diamonds with tons of fire. You won’t find a better hoop for elegant occasions or everyday. I bought the earrings in both white & yellow gold. Sarah Elise sets the standa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

116 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 75% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(116)

28 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I purchased a bracelet from here that…

I purchased a bracelet from here that was too small, which was my fault. It eventually broke as it was too tight, not due to poor quality. I asked if they could repair and an extender and they responded quickly. Minimal charge for my request and the repair and extension was completed and returned to me in less than a week. I can’t say enough good things about their CS and quality. Thank u guys very much, will be purchasing from them again!

3 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sarah Elise Jewelry

Antwoord van Sarah Elise Jewelry

So glad we could help you get everything fixed. Happy to hear the repair and extension worked out and got back to you quickly. We appreciate your kind words and look forward to having you back

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wasn’t delivered on time as promised

Wasn’t delivered on time as promised. Then I called customer support before it was even shipped and was promised it would be sent that Monday overnight and that didn’t happen. The necklace was delivered in a nice box and my girlfriend thought it was fake gold because of how it was packaged. Will never order from them again.

19 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sarah Elise Jewelry

Antwoord van Sarah Elise Jewelry

We’re sorry to hear about your experience. As our pieces are made to order, we did our best to rush production on your item. Unfortunately, shipping delays once the package is with the carrier are out of our control.

We’re also sorry to hear your girlfriend did not love the packaging. Our packaging is intentionally minimalistic yet personalized, designed to keep the piece secure during transit while still feeling thoughtful.

We appreciate your feedback and will take it into consideration.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

horrible quality and customer service!

horrible quality and customer service!
i purchased a diamond baguette tennis bracelet and the diamonds fell out within weeks. they wanted me to cover shipping costs to repair it, which is outrageous as still under warranty. the bracelet was repaired and now the chain has broken.
they are blaming me for wearing the item while i sleep. this was not specified under warranty.
Wear and tear would imply that I actually had worn the bracelet, but I barely had it for a month.
my jeweler evaluated the bracelet and states that it is poorly made.
they do no stand behind their pieces which are not sturdy or durable.
do not purchase anything from sarah elise!

17 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sarah Elise Jewelry

Antwoord van Sarah Elise Jewelry

We’re sorry to hear about your experience and understand your frustration.

Our warranty does not cover wear and tear, and as mentioned, sleeping in jewelry can place ongoing stress on delicate components. Fine jewelry requires care, as it is not indestructible and can be damaged or caught during everyday activities, including while sleeping. We do provide care instructions to help ensure longevity.

That said, we still offered to repair the piece complimentary, with only the cost of shipping to us on your end. We do stand behind our jewelry and always try our best to accommodate repairs whenever possible.

We appreciate your feedback and hope this provides some clarity.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unacceptable quality and terrible customer service. Buyer beware!

I am deeply disappointed with my experience with Sarah Elise Jewelry.

The eternity ring I received was not what was advertised and did not meet basic quality standards. Upon opening the package, I immediately noticed that the gold appeared noticeably thinner than shown, the stones were inconsistent in quality, and there were visible scratches on the ring. It looked worn and poorly finished, not like a new, high-quality piece of fine jewelry. Additionally, the ring was the incorrect size. I know because I measured!

I contacted the company immediately after receiving the ring and returned it within a few hours of delivery. I also sent them the return receipt right away so there was a clear record of how quickly the item was sent back.

I was told the ring would be “reviewed” and that they would get back to me. That follow-up never happened. Communication stopped entirely, and none of the quality concerns I raised were addressed.

Instead, after they received the ring, the company issued a gift card without my consent. I did not request store credit, nor do I want it. I want a refund. At no point did anyone respond to my emails or explain why a gift card was issued in place of addressing the issue.

While eternity rings are listed as final sale, final sale should not mean accepting substandard or damaged workmanship. I fully expected to receive a ring that matched the description and imagery on the site, and also a ring that was the right size! Quality issues are not a matter of preference and should not be dismissed under a final-sale policy.

To make matters worse, I later learned the company allows only one exchange total. That policy was not clearly communicated upfront and leaves customers with no recourse if a replacement item is also unacceptable.

My emails have gone unanswered, and there has been no accountability for the condition of the ring I received. Issuing a gift card instead of resolving the problem feels like an attempt to close the matter without taking responsibility.

If you are considering a purchase from Sarah Elise Jewelry, especially a final-sale item, proceed with caution. Once payment is made, support and accountability appear to be extremely limited.

15 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sarah Elise Jewelry

Antwoord van Sarah Elise Jewelry

Hi,

Thank you for your feedback. We would like to clarify the details of this transaction to ensure a complete understanding of the situation.

Our records indicate that your initial request was for an exchange, which we approved. It was only after the return was initiated that the request was changed to a refund. As eternity rings are clearly marked as non-returnable due to their custom nature, we went outside of our standard policy to still offer you a return for store credit or an exchange to ensure you ended up with a piece you loved.

Upon receiving the ring, it was thoroughly inspected by our atelier. The item met all quality standards and was free of scratches; the marks noted were fingerprints from handling that were easily wiped clean with a jewelry cloth.

We have remained in consistent communication throughout this process. While we understand you were hoping for a refund, we must stand by our posted policies. We have made every effort to be flexible, and your store credit remains available for you to use at any time.

Best,
Sarah Elise

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not trust them..

We initiated an exchange for a different ring size immediately after opening, suspecting they sent us the wrong size vs what we ordered. The ring we got back was the same incorrect size - we had it measured to confirm. When we contacted them about it, not only did they acknowledge they had in fact sent us back the exact same ring, not a different size and still the wrong size from what we ordered, they also would not do anything to make it right because they had already “done an exchange” in their system. So now we are stuck with the wrong size ring that was never actually exchanged in the first place and this company refuses to do anything to fix this. This company is dishonest, does not care about their customer or fixing their mistakes. I do not recommend purchasing from them.

16 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Susie Single Diamond bracelet

Susie Single Diamond bracelet. I received my Susie diamond bracelet today and was highly disappointed in what I received. The gold links are so incredibly thin and do not resemble the picture on the website. It is totally not worth the $229.90 that I paid so I immediately repackaged it and it is being returned within 10 minutes of me taking it out of my mailbox. I do not want a gift card or any exchange as I now do not trust the quality of their products. I am HOPEFUL to get a credit back to my credit card so I await confirmation that the cheap bracelet has been received back at Sarah Elise, LLC.

6 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sarah Elise Jewelry

Antwoord van Sarah Elise Jewelry

Hi,

Thank you for your feedback. We would like to confirm that a full refund has already been issued to your original payment method for this return.

Regarding the design of the Susie Single Diamond bracelet, we include detailed size descriptions and measurements on our website for every piece. We provide this information so that customers can know exactly what they are purchasing in terms of scale and dimensions before placing an order.

We are glad we could resolve this for you promptly.

All the best
Sarah Elise

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I LOVE Sarah Elise Jewelry - OG Fan

I LOVE Sarah Elise Jewelry! I've been an OG fan of theirs (following since around 2020) and they're legit. It's some of the best prices I've been able to find for gold because they make it all themselves. PLUS it's a woman owned small family business! Want to give them their support / flowers because I think some people don't know how to shop for jewelry online (read product descriptions right). I've had them make custom pieces, bought their original designs, everything has been great. They have been SO helpful with me while creating my fine jewelry collection over the years! Love!!!!

2 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sarah Elise Jewelry

Antwoord van Sarah Elise Jewelry

Hi Margaret,

Thank you so much for your incredibly kind words and for being such a loyal supporter of Sarah Elise Jewelry since the beginning! We truly appreciate you taking the time to share your experience with our original designs and custom pieces.

As a woman-owned, family business, we take great pride in handcrafting our jewelry to offer the best possible quality and value. It has been an absolute pleasure helping you build your fine jewelry collection over the years, and we are so grateful for your support!

Thank you for being part of our journey!

All the best
Sarah Elise

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I simply wore the ring

I simply wore the ring. I don't do hard labor. Nothing more than washing my hands. The ring I was given didn't have "prongs" because of the design. One of the stones came loose, endangering the rest, so I stopped wearing the ring. I hadn't even had it for six months. They don't stand by their products and certainly not their "warranty." Do not trust this company and waste your money purchasing from them.

31 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I would give this company zero stars if…

I would give this company zero stars if I could. Only reason it has one star is because there was email response and it was condescendingly cordial. This designer offers no refund for “made to order items.” I ordered a beaded platinum ring and a diamond pave initial ring. I’ve ordered from this company before. I could’ve ordered the same thing from anyone else! Jewelry is shit! Flimsy, diamonds don’t shine. The beaded band is flimsy and extremely thin. Not worth the cost. I simply do not like what I ordered and wanted a refund. I would’ve even taken a credit but they kept telling me no returns. Company would not refund my money OR even offer me a credit because I missed the “made to order” tiny print in the ordering process. Email confirmation doesn’t even say the products are made to order. The fact that this brand will not even try to offer a credit for return of their shitty product is ridiculous. I had issues with my diamond ring from diamonds direct and I was still offered many options of refund, apologies, credits, etc. why in the world would an unknown company like this just found in a search engine not offer a better return policy. For as cheap as the jewelry is, they can afford it. It’s all principle now! All I kept getting through email was a condescending no. Not an I’m sorry you don’t like the product. Nothing. Just no returns! So yeah! Bet your ass I’m pulling a Karen right now!

15 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sarah Elise Jewelry

Antwoord van Sarah Elise Jewelry

Thank you for your feedback. To clarify, while our made to order items can be returned within our policy timeframe, personalized pieces and platinum items are non refundable and non exchangeable. This is outlined on our product listings as well as in our store policy.

Since your order included personalized and platinum pieces, they are not eligible for return or refund. We understand how disappointing this may feel, and we are truly sorry this wasn’t the outcome you were hoping for. Please know that our team is always available to provide guidance on sizing, dimensions, or design details before an order is placed to help ensure confidence in your purchase.

All the best,
Sarah Elise

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ordered custom pieces

Ordered custom pieces, never given any pic mock-up or anything but we went over what I was looking for in emails. Once my order came in- I loved it and emailed asking to get another made just like it.
Same spiel. 9” 18k emerald bezel chain.. how can that go wrong?
Welp.
…even though the orders were placed mere weeks apart, and with the expressed written intent for Sarah Elise to deliver a second chain just like the first- using the same email thread and all - when the second one arrived: it was not the same as the first.
The spacing was different, the branding beads were different.
They apologized, sent a shipping label to me, and told me to send it back for them to adjust.. however sadly…even though emails were exchanged and they let me mail it back to “correct” the differences…
They did not correct to match the first.
They ignored half the problem, swapped the “wrong” branding bead out of the end of the chain - and now I am the unhappy owner of two chains with different amounts of bezels, different spacing in between bezels.. and for all the detail and pics sent for ASKING for the same chain twice - they did not apply themselves diligently to match the pieces.
Here I sit, ultimate disappointment. Having bought two chains to be identical and the jeweler now tells me I was probably never going to end up with that because: handmade. ????
Get out of here w that! what kind of customer service does that !?
It is still two items that do not match. Suddenly “it’s handmade” and “such pieces will always vary”
Ummm.. HOW is that allowed when what I paid for was for them NOT to vary ?
When I detail “there are different amounts of jump rings between the bezels and they do not match”

Now, if I want these 18k chains to match (like I THOUGHT i already paid for!) they say it’s on me to Mail them both back together at my expense.. so disappointed.

Skip these people if you want something different; but for the basic stuff it’s cute enough.. just not worth the hassle of being made to feel unimportant as the customer, as if their Sarah Elise vision and ethos somehow outweighs a custom commission EXPRESSLY written to be two chains that match.
I tell ya boy this was a disappointment for all of that. Way to make a girl feel welcome to shop. 🤷‍♀️ who needs it ha

4 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sarah Elise Jewelry

Antwoord van Sarah Elise Jewelry

We’re truly sorry to hear about your disappointment with your custom order. Our goal is always to bring your vision to life, and we regret that the second chain did not match the first as closely as you expected.

As our pieces are handmade, slight variations in spacing or details may occur, though we always aim to keep them consistent when a client requests duplicates. We did make adjustments when the chain was sent back, but we understand this did not fully resolve your concerns.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Disappointing quality

I received a ring from them recently, and while it’s okay overall, I was a bit disappointed with the quality. The prongs holding the main stone appear squashed and uneven, and some of the finer details, especially in harder-to-reach areas, feel unfinished or rough, lacking proper polishing. I did consider returning it, but with international shipping, it feels like more hassle than it’s worth.

24 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrible customer service

Horrible customer service - plain rude! I am writing this to warn others of the poor quality of this jewelry at an expensive price point. The cuff ring I purchase bent open at a small tug and finally snapped in half - they could have cared less!!! They told me this is “normal wear and tear.” SCAM COMPANY

14 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Elegant and Unique Pieces

I'm so impressed with the quality and design of Sarah Elise Jewelry! The details are stunning and you can really tell how much care goes into each piece. It arrived quickly and was packaged so beautiful too. Can't wait order again!!!

22 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sarah Elise Jewelry

Antwoord van Sarah Elise Jewelry

Thank you so much for your kind words. We’re so happy you love the details and packaging, and we look forward to creating for you again soon.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Beware of the zero customer service

Ordered a bracelet that was too small. Requested a return and was directed by customer service to a web page. Upon inputting my order number I received the message order not found. Emailed customer service again, no reply. So emailed again, no reply. Tried again, no reply so went through Instagram, no reply. Awful service beware.

21 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful experience. Faulty products.

Awful experience.. very disappointed with their products. My fiance’ and I ordered matching “Solid Gold ID bracelets” which turned out to be a very misleading title as they were NOT solid gold. I was only able to wear mine for about a week before it broke carrying groceries. A week after that my fiancé’s broke just doing casual stuff around the house- nothing so harsh to cause them to break. Because they broke we were able to see that the chain was not solid gold all the way through, they were hallow in the middle.. After an email exchange they apologized for the misleading title & said only the ID plate was solid gold. We would NOT have ordered these bracelets had we known this. I sent it back, they repaired, it broke again, sent it back, I just got it back a few weeks ago & today as I was putting my son in his high chair and it broke again. Mind you- the other bracelet is currently being repaired so now neither of us are able to wear our bracelets. We are very bummed with our experience.. we just wish we could get our money back and spend our hard earned money else where. We do not recommend buying your jewelry from here.

25 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

14k Gold custom anklet….Garbage

I ordered a custom 14k gold anklet for my wife in January 2025. We received the anklet and my wife wore it for one or two days until the anklet broke, clearly on a link they cut and never put back together correctly which is what the refer to as custom… I reached out to them and explained and they said that since the item was custom a refund would not be available. They sent me a USPS label and asked me to ship it back to them for repair.
The item was lost in the mail and after waiting a month and constantly e mailing them, they decided to send me a replacement. The replacement had the same issue and also broke a few hours after wearing the item. Now they are saying again that I need to ship the item back to them at my own cost and that a refund is not available and will only issue a store credit. Why would I even consider buying anything from these folks again when what they sell is pure garbage and they don’t stand behind their products. Stay away from these folks and do not waste your money on their garbage products which they market as high quality jewelry…. Stay Away!!

26 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I do not recommend ordering…

I do not recommend ordering internationally from this company. They do not offer free returns, which can make the process expensive and inconvenient. Be sure to check their return policy carefully before purchasing

20 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered 2 x diamond bracelets for…

I ordered 2 x diamond bracelets for gifts.
They put both in one box when I made a note to give 2 boxes. I should have ordered separately to get the boxes for both bracelets. It’s a shame I have to now gift a bracelet to someone which is diamond and gold in a plastic packet. You would think a box would be provided I get better packaging from cheap places that aren’t even gold. What a shame. I’m not happy.

28 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was looking for a unique piece of...

I was looking for a unique piece of jewelry and I found it at Sarah Elise Jewelry. The Ring is absolutely stunning and I've received so many compliments on it. I highly recommend this shop to anyone looking for something special.

7 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sarah Elise Jewelry

Antwoord van Sarah Elise Jewelry

Hi,

Thank you so much for your kind words! We are thrilled to hear that you found the unique piece you were looking for and that it has been bringing you so many compliments.

Knowing that our jewelry makes our customers feel special is exactly why we do what we do. Thank you for recommending our shop; it truly means a lot to our family business!

All the best
Sarah Elise

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer