Banner for Scentbird

Scentbird Reviews 

29.670
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You guys are claiming that I want to continue this subscription I never signed up for. Furthermore, I don’t understand why you’re requesting my card number to cancel. Again, I never signed up or signe... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I've only got one subscription so far and my second is on the way. It smells great the size is awesome everything's great except I noticed you charge more for "premium scents", which is fine but you d... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I would like to continue buying from your company ,but there's 2 bottles that I still haven't got yet I'm still waiting for those. I just hope that this doesn't happen again, I have an order coming to... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love scent bird. Great way to try those expensive brands with out the hole in your pocket or being stuck with a scent you dont like. I had a little trouble with email awhile ago. They flagged my ac... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Beauty en welzijn

Over Scentbird

Geschreven door het bedrijf

About Us

Geschreven door het bedrijf

Scentbird is the fragrance destination for those who believe scent is more than an accessory — it’s an expression of identity.
We’ve reimagined the way people experience perfume by creating a luxury subscription designed for exploration. For $16.95 a month, members can choose from over 700 designer and niche fragrances, with new arrivals added regularly. Each month, you receive a 30-day supply of the scent you select — giving you the freedom to test-drive a fragrance before committing to a full bottle.
At Scentbird, our hearts beat around delivering joy through scent and clean beauty. We believe discovering your signature fragrance should feel exciting, effortless, and personal — not overwhelming. Whether you gravitate toward warm gourmands, fresh florals, rich ambers, or modern musks, Scentbird is your fragrance playground.
Beyond perfume, we are a community built around discovery. We create space for our members to explore, learn, and refine their scent preferences with confidence. From cult-favorite designers to emerging niche houses, we curate an elevated assortment so you can experience luxury on your own terms.
Scentbird brings the art of fragrance directly to your fingertips — making it easy to experiment, indulge, and define your personal scent story, one month at a time.

Contactgegevens

  • 401 Cottontail Ln, 08873, Somerset, Verenigde Staten

  • scentbird.com

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

30K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(29.670)

14.107 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Robbery! SCAM...FRAUD!

I received a notification advising that my scentbird was delivered and nothing was there! I gave it a couple of days and still nothing! They charged my card with no problem but I never received the product. Scam!!

5 oktober 2026
Logo Scentbird

Antwoord van Scentbird

We're truly sorry to hear that your package was marked as delivered but never arrived. We understand how frustrating and disappointing this must be, especially after waiting several days. We'd appreciate the opportunity to investigate the delivery issue and help make things right. Please contact our Customer Experience team at support@scentbird.com with your account details so we can review the tracking information and explore available options, including a replacement. We sincerely apologize for the inconvenience and hope to resolve this for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You guys are claiming that I want to…

You guys are claiming that I want to continue this subscription I never signed up for. Furthermore, I don’t understand why you’re requesting my card number to cancel. Again, I never signed up or signed anything. I am asking my bank to stop any further payment or charges from you. Very unsatisfied with your service.

5 oktober 2026
Logo Scentbird

Antwoord van Scentbird

We're truly sorry for the frustration and concern this situation has caused. We understand how upsetting it is to see charges for a subscription you don't recognize. Please know that we do not require your full card number to cancel a subscription. We take your privacy and payment security seriously.
We'd appreciate the opportunity to investigate this and help resolve your concerns. Please contact our Customer Experience team at support@scentbird.com with your email address so we can locate any associated account, review the charges, and assist with cancellation.
We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate you bringing this to our attention.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The perfume stinks and you don't get…

The perfume stinks and you don't get your order on-time

5 oktober 2026
Logo Scentbird

Antwoord van Scentbird

We're sorry that the fragrance wasn't to your liking and that your order took longer than expected to arrive. We understand how disappointing this experience must have been. Fragrance preferences are personal, and we encourage rating your scents to help improve future recommendations. Our standard delivery timeframe is 7–10 business days after shipment.
Please email us at support@scentbird.com so we can review your delivery concerns and help you find fragrances better suited to your taste. We'd appreciate the opportunity to make things right!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My first order was excellent because…

My first order was excellent because they were the brands that I like and I assumed that they were going to send me that order until I changed the options. My second order that arrived were perfumes that I have never smelled and that are really bad for my taste.

5 oktober 2026
Logo Scentbird

Antwoord van Scentbird

We're glad you enjoyed your first shipment, but we're sorry the second one didn't meet your expectations. 💜 We understand how disappointing it is to receive fragrances that don't match your preferences. When your queue is empty, our system automatically selects a Fragrance of the Month or Surprise Scent. To keep receiving fragrances you love, we recommend adding your favorites to your queue in advance.
You can also rate your received fragrances to help improve future recommendations. Please reach out to us at support@scentbird.com so we can review your experience and explore available options. We'd be happy to help!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Didn’t resolve my problem I got 31…

Didn’t resolve my problem I got 31 dollars stolen from and didn’t get nothing back

12 oktober 2026
Logo Scentbird

Antwoord van Scentbird

We're truly sorry that your concerns haven't been resolved. We understand how frustrating it is to be charged without receiving what you paid for. Please email our Customer Experience team at support@scentbird.com with your account details so we can investigate the $31 charge, review your order, and explore the available refund options. We sincerely apologize for the inconvenience and hope to make things right

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer