SGT Auto Transport Reviews 

1.606
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This was my very first time ever using any car transport services. I had many others called to give quotes etc, however I chose SGT. The professionalism of the driver Oleksandr Shulak was 'excellent T... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

SGT gave me good competitive prices on two separate shipments. They were patient in both instances when I needed to put it on hold because of unforeseen car repairs. Pick up and delivery were timely... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Two negative points. The first one, no telephone number to contact someone, just chat and this depends the case is not good way to solve some issue. The second one was the first carrier who accepted t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I did an enclosed transport for my car. Pickup and delivery were very straightforward. Good communication throughout. Andrii was very meticulous. My car was delivered without any damage. Would definit... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Verzendservice

Geschreven door het bedrijf

SGT Auto Transport is a 5-star rated auto transport management company headquartered in Bohemia, New York. Established in 2014, we are fully licensed by the Federal Motor Carrier Safety Administration (FMCSA) under MC 873392 and the U.S. Department of Transportation (USDOT) 2521690. As a BBB-accredited, A-rated company and proud recipient of the Best Mover of 2024 award, we've built our reputation on reliability, transparency, and customer satisfaction. To date, we've successfully delivered over 100,000 vehicles, served more than 75,000 happy customers, and work with a network of over 45,000 vetted carriers across the country.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(1.606)

248 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a really bad company no morals…

This is a really bad company no morals or character absolute thieves my father passed away and he lived out of state from me his car needed to come to me so I google car transport and all kinds canie up I went with Sgt what a horrible mistake on August 28 I signed up and my car was supposed to get picked up by September 2 I felt like it wasn’t gonna happen so I’m calling several times no answer I did a chat someone assured me my car would get picked up by 3 rd day deadline in that day they called and said they had a driver and wanted $600 more than agreed I said no that was not the deal they said ok we will keep looking later that day I got emailed saying my order was cancelled and they took $199 from my card. They robbed me and they think it’s funny I work hard for my money I just lost my father and now I’m dealing with this kind of foolishness. America find another company I did and when I called this company they found a driver that day for better price call auto haul direct.

2 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SGT Auto Transport

Antwoord van SGT Auto Transport

Dear Robert,

Thank you for sharing your experience. We understand that this situation was especially difficult given the personal circumstances you described, and we’re sorry for the additional frustration you experienced.

We would, however, like to clarify why the $199 cancellation fee was applied. The fee and the circumstances under which it may apply are clearly disclosed in the Cancellation Policy within the signed Customer Shipping Contract provided at booking. The agreement explains that the fee may apply when an order is canceled while the pickup window remains active and when a shipment is double-booked with another broker.

Our records indicate that the vehicle was also being worked with another broker, which can interfere with carrier negotiations and create additional challenges within the marketplace. You subsequently requested cancellation while the agreed pickup window was still active. Under the terms accepted when the order was booked, those circumstances triggered the cancellation fee.

We respect your decision to use another transportation provider. However, personal circumstances, a change in plans, or a customer’s decision not to proceed does not by itself eliminate the contractual terms that were accepted when the order was booked.

We understand that you were dealing with a difficult personal situation, and we sincerely regret that this transportation matter added to that stress. At the same time, SGT must apply the terms of the Customer Shipping Contract consistently, and the cancellation fee was assessed in accordance with those terms.

We remain committed to treating our customers fairly, communicating our terms clearly, and honoring the agreements governing our services.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If there’s 0

If there’s 0, I would put 0.
It took a full week to get my vehicle picked up. Wasted time and money not having it plus the AGGRAVATION!!! I had 4 drivers having issues and in the end they asked me for more money if I want the vehicle picked up. TERRIBLE SERVICE TERRIBLE PEOPLE WORKING THERE THEY MANIPULATE YOU BY SAYING ITS A FIXED PRICE THEN UPCHARGED if they can’t find one who can take it after you’ve been waiting for so long and says “beyond their control”
Don’t hire this service transport company!!!! EXTREMRLY POOR SERVICE AND DIFFICUKT TO GET A HOLD OF ANYONE ON THE PHONE

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SGT Auto Transport

Antwoord van SGT Auto Transport

Dear Dianne,

Thank you for sharing your feedback. We understand your frustration regarding the pickup process and the concerns you described about pricing, carrier availability, and communication.

We would appreciate the opportunity to review the specific circumstances of your shipment and provide an accurate response based on our records. Since this Trustpilot review was posted using only your first name, we’re unable to confidently identify the order.

Please respond to the Trustpilot inquiry we sent regarding your review with your order ID and details. This will allow us to locate the shipment, review what occurred, and address your concerns appropriately.

We value your feedback and would welcome the opportunity to look into this matter further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam

I interrupted online request for transport of truck across country. Price quoted was average at best. They wanted additional $400 for “special” pickup. I decided to confirm stopping of processing request for a quote… they are specific about forwarding cancellation thru an email.. the turnaround was 4 minutes. I get an invoice for a fee to cancel $200…. I am filing a complaint with BBB. This organization is a SCAM

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SGT Auto Transport

Antwoord van SGT Auto Transport

Dear Joseph,

Thank you for sharing your feedback. We understand your frustration and would like to clarify the circumstances surrounding your cancellation.

Our records indicate that you had already placed an order and signed the Customer Shipping Contract, making the agreement binding and establishing the terms governing your shipment. The $199 cancellation fee was applied in accordance with the cancellation provisions you agreed to at the time of booking. It is not a penalty or an arbitrary charge; it is a contractual fee intended to cover the administrative work, resources, and costs associated with processing and managing a shipment.

Regarding the additional $400 option, this was an offer to upgrade from the regular estimated pickup service to a guaranteed pickup option. A guaranteed pickup requires additional resources to secure transportation for a specific date rather than working within the standard estimated pickup window and therefore carries an additional cost. You were not required to accept this upgrade. Had you chosen to proceed under the regular pickup option originally selected, there would have been no requirement to pay the additional amount.

We respect every customer's decision to proceed with transportation or cancel an order. However, choosing to cancel does not eliminate the contractual terms that were accepted when the order was placed.

We respectfully disagree with the characterization of SGT Auto Transport as a scam. The cancellation fee was disclosed in the signed agreement and applied pursuant to its terms, while the additional transportation option was offered as an optional service to accommodate a more specific pickup requirement.

We remain committed to transparent pricing, clear contractual terms, and fair business practices.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor customer service

Very poor customer service. I booked a auto transport online- then received several emails asking for my confirmation information and CC. Once I entered this I received additional emails asking to confirm the pickup again? When I tried to reach out to confrim the pickup the code that was emailed was incorrect so they told me I did not have a pickup confirmed. I booked another carrier (Less expensive and talked to an actual human). Then my CC was charged for the entire amount a week BEFORE my "pick up" When I tried to reach out, I was force to a Chat bot then eventually only allowed to speak to a person via online chat. This morning I received an email telling me I was not going to get the refund in full and had to pay a $199 cancelation fee! Very poor service- I would NOT use this comapny ever!

28 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SGT Auto Transport

Antwoord van SGT Auto Transport

Dear David,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that you were frustrated with the booking and cancellation process, and we would like to clarify a few points.

The confirmation and verification messages sent during the booking process are intended to ensure that the shipment information and payment details are accurate before transportation arrangements proceed. Our records indicate that our team communicated with you regarding your order and the required confirmation steps.

Regarding the cancellation fee, the $199 cancellation fee was disclosed in the Customer Shipping Contract and agreed to at the time of booking. The applicable terms govern cancellations regardless of how soon after booking the customer chooses to cancel.

SGT provides customer support through multiple channels, including phone, email, and Live Chat, and our team remains available to assist customers throughout the transportation process.

We understand that you ultimately chose to make other transportation arrangements. We respect that decision, while also maintaining the contractual terms that were accepted when the order was placed.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SGT quoted me $1550 for a transport…

SGT quoted me $1550 for a transport from Connecticut to Los Angeles. Then they called saying that they had found a carrier but that it would be over $2000 … take it or leave it, would not try to find any other drivers. Classic bait and switch, an a waste of my time. Stay away from this company. My best guess is that most of their good reviews are fake.

29 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SGT Auto Transport

Antwoord van SGT Auto Transport

Dear Alberto,

Thank you for sharing your feedback. We understand your frustration, but we respectfully disagree with the characterization of our process as a “bait and switch.”

SGT Auto Transport is a transportation broker, and our pricing is based on the availability of independent motor carriers and current marketplace conditions. These pricing terms and the possibility of updated transportation options are disclosed in the Customer Shipping Contract before it is signed.

When carrier availability or market conditions change, our team may present an updated transportation option for the customer’s consideration. The customer is always free to accept or decline the option, and no revised transportation rate is imposed without the customer’s agreement to proceed.

In your case, the updated option was presented for your consideration, and you chose not to proceed. Our team respected that decision and processed the cancellation rather than requiring you to accept an option you did not want.

We understand that the experience may not have met your expectations, but presenting a carrier option based on the market conditions at the time is not a bait-and-switch practice. We remain committed to transparent pricing, clear contractual terms, and giving customers the choice to accept or decline available transportation options.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

There’s a reason why they are cheap

There’s a reason why they are cheap. False promises! I scheduled a time for my car to be picked up and was told that they couldn’t find someone to deliver my car. Waited the 3 days they give you and didn’t get a single call about my pick up. The day later was told they didn’t find anyone to deliver my car so they had to contact another company to do it for them and they CHARGED ME EXTRA ($400+). Do not trust this company. They don’t even pick up their phones.

28 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SGT Auto Transport

Antwoord van SGT Auto Transport

Dear Manuel,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that the experience was frustrating, but we would like to clarify a few points.

SGT Auto Transport works within a dynamic carrier marketplace, where availability and pricing can change based on current demand, route conditions, and carrier availability. When the originally quoted option is no longer available, our team works to identify the best available transportation option and presents it to the customer for consideration. Any revised rate is provided before the customer decides whether to proceed.

In your case, our team worked to secure a suitable transportation option and successfully arranged the shipment. We understand that an additional cost can be frustrating, but it was related to the transportation option available at the time and was not an arbitrary charge.

Our records indicate that you were in contact with our team through several different channels. You spoke with an agent by phone who assisted you with moving forward with the available transportation option, and you also communicated with our Live Chat team regarding your shipment.

We remain committed to transparent pricing, clear communication, and working diligently to arrange transportation for every customer.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is my 3rd time using SGT and I am…

This is my 3rd time using SGT and I am very pleased with their service. They were very thorough with the pick up and delivery.
I highly recommend them to anyone who is looking to have their cars shipped.

26 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SGT Auto Transport

Antwoord van SGT Auto Transport

Thank you for using SGT Auto Transport for the third time! We’re thrilled to hear you’ve continued to have positive experiences and appreciated our thorough pickup and delivery process. We truly appreciate your recommendation!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service and communication

Great service and communication. Car delivered on time.

27 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SGT Auto Transport

Antwoord van SGT Auto Transport

Thank you for your feedback! We’re glad the communication was great and that your vehicle was delivered on time. We appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have had our car shipped a few times…

We have had our car shipped a few times for our college student. We used two different companies. SGT Transport did a much better job than the other. From honoring the quote, hitting times of when picking up to when dropping off. Kept us in the loop the entire time. No need to purchase an air tag to track your vehicle like you would with some others.

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SGT Auto Transport

Antwoord van SGT Auto Transport

Thank you for choosing SGT Auto Transport again! We’re especially grateful for your continued trust and glad our communication, scheduling, and overall service have met your expectations.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was smooth transaction

It was smooth transaction, it is easy to track and budget friendly.

26 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SGT Auto Transport

Antwoord van SGT Auto Transport

Thank you for sharing your experience! We’re happy to hear the process was smooth, easy to track, and fit your budget.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service. Very fast shipping.

27 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SGT Auto Transport

Antwoord van SGT Auto Transport

Thank you for the kind words! We’re glad you had a great customer service experience and that your vehicle was transported quickly.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Painless and efficient

Painless and efficient

27 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SGT Auto Transport

Antwoord van SGT Auto Transport

Thank you for your feedback! We’re glad the process was painless and efficient. We truly appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super easy and affordable!!

From beginning to end they made it super easy! Honestly the best price around as well.

27 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SGT Auto Transport

Antwoord van SGT Auto Transport

Thank you for your wonderful feedback! We’re glad we could make the process easy from beginning to end and provide a price that worked well for you. We truly appreciate your trust and support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I gave used SGT several times and every…

I gave used SGT several times and every time the experience is great. Highly recommend them if you are considering transporting your vehicle.

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SGT Auto Transport

Antwoord van SGT Auto Transport

Thank you for choosing SGT Auto Transport again! We’re grateful for your continued trust and are glad you’ve had consistently positive experiences with us.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great Service (Took Longer Than Expected)

Car arrived a day after I was told it would when I booked, but otherwise the experience was great! Just give yourself some wiggle room

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SGT Auto Transport

Antwoord van SGT Auto Transport

Thank you for your honest feedback! We’re glad the overall experience was positive, and we appreciate your understanding that transportation timelines can vary. We’re grateful for your recommendation to allow some flexibility.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thanks

Thanks. Quick pickup and delivery. Way better than using uship.

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SGT Auto Transport

Antwoord van SGT Auto Transport

Thank you for your feedback! We’re glad the pickup and delivery were completed quickly and that you had a positive experience. We truly appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

SGT Auto Transport is Grade A

I’m very glad I chose SGT Auto Transport to ship my car cross country. At the beginning of the summer I had another company ship my car from L.A. to Atlanta. That experience left me very dissatisfied and skeptical of these transport companies. I gave SGT my business to ship my car back to L.A. and was extremely pleased with their level of service. From the communications, pickup/drop-off date reliability and price….everything was very professional. I’d recommend their services to anyone and will absolutely use them in the future if needed.

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SGT Auto Transport

Antwoord van SGT Auto Transport

Thank you for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear SGT Auto Transport restored your confidence in the shipping process and that you were pleased with our communication, reliability, and pricing. We truly appreciate your recommendation and look forward to assisting you again in the future!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They need to include negative stars as…

They need to include negative stars as an option. This company is a sham and a scam. I held a reservation with a signed contract for months. I agreed to pay extra to guarantee a specific pickup day. The day came; at 3 p.m., I got a text from who knows, saying they have options for me. I started getting phone calls from a random number that wasn't associated with SGT. I called the number, it answered saying "you've reached the approval department". Then it gave a line that said it was SGT. I waited on the line for 20 mins. Only after I had called 4 times previously and got put in a hold queue with a promised callback. When something answered, the something was using a voice changaer/voice disguise/voice modulator. I asked it when my car was scheduled for pickup. It put me on hold, then came back and said the car could be picked up for $2,100. This was not the price that was agreed on in the signed contract. It wanted me to approve. I said no; it said that that was my only option. SCAM? I think so. I called every number associated with SGT, only to be put on voicemail with a recording that said: "If you would like VIP service to get a dedicated team to call you and text you, please sign up for an additional $79"!!!! What the heck? So now you have to pay for communications? And everything communication directed me to their live chatbot. The chatbot had no answer and said it would connect me with a live agent, but when the agent came on, it asked for your full name, email, and contract number, and there was no window where you could enter the information. Do not use this service. I've used them two times before, and although the communication was frustrating and the day of the car pickup was laced with frustration, not knowing, and very little communication, at least the car was finally picked up on the day contracted for and for the price agreed upon. STAY VERY FAR AWAY FROM THIS COMPANY

20 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SGT Auto Transport

Antwoord van SGT Auto Transport

Dear Renee,

Thank you for sharing your detailed feedback. We understand your frustration, but we want to clarify that there was no scam involved.

SGT works within a dynamic auto transportation marketplace, where carrier availability and the rates carriers are willing to accept can change. When a different transportation option is presented, the customer is informed of the applicable rate and can decide whether to accept or decline it. Any revised option is not automatically imposed on the customer.

Regarding communication, our primary support channels are live chat and email, both of which are available to assist customers with shipment questions and provide the same account and order information available through our phone support. Our VIP phone service is an optional offering for customers who specifically prefer dedicated phone-based assistance and does not mean that customers must pay to receive support.

Customers who do not select the VIP option can continue to use our live chat and email channels without an additional fee. The distinction is the communication format and dedicated phone access, not a different standard of information or assistance.

We appreciate that you have used SGT previously and regret that this experience did not meet your expectations. We remain committed to providing transparent information and giving customers options throughout the transportation process.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My experience with SGT Auto Transport…

My experience with SGT Auto Transport was unnecessarily frustrating from beginning to end.

One of my biggest concerns was the misleading information surrounding the payment method. When you are trusting a company to transport your vehicles, pricing and payment expectations should be communicated clearly and accurately upfront not become a source of confusion later in the process.

The communication was equally disappointing. Responses were inconsistent and unreliable, making an already stressful process even more difficult.

I ultimately decided to cancel the transportation of both of my vehicles because I no longer felt confident moving forward with the company.

Shipping a vehicle especially when coordinating a major move requires trust, transparency, and dependable communication. Unfortunately, my experience provided none of those things.

Based on my experience, I would not recommend SGT Auto Transport to anyone who is serious about reliably transporting their vehicle. There are too many moving pieces involved in vehicle transportation to work with a company that leaves you questioning the process.

I hope the company improves its transparency regarding payments and, most importantly, how it communicates with customers.

20 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo SGT Auto Transport

Antwoord van SGT Auto Transport

Dear Christopher,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations, but we would like to clarify that SGT Auto Transport operates with the trust, transparency, and dependable communication you referenced.

Our Customer Shipping Contract contains clear terms and conditions outlining the transportation process, including payment requirements and the responsibilities of each party. These terms are provided for review before booking, and our payment information is also available through our website. We take pride in providing customers with clear information so they can make informed decisions before proceeding.

Based on our review of your order, we do not find that SGT failed to follow the applicable terms or acted improperly. When you ultimately decided to cancel the transportation of your vehicles, our team respected your decision and assisted with the cancellation accordingly.

We also value the opportunity to address concerns directly. A dedicated Customer Satisfaction representative attempted to reach you to discuss your experience and explore whether there may be an appropriate resolution. We would be happy to continue that conversation if you are willing to reconnect with our team.

We remain committed to serving our customers fairly, transparently, and professionally, and we appreciate your feedback.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer