Shopstocked Reviews 

61
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service, contacted them on Instagram and they replied pretty much instantly. Also gave me a 10% off code, and extradited shipping for the price of standard shipping at no extra cost. Al... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Before I ordered I wasn’t sure if this is legit but it’s an amazing service and the communication right until the kicks arrived to my doorstep was amazing. Definitely going to get all kicks from here.... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered 2 pairs of Nike shoes, phantoms. Amazing product, amazing customer service. Support this business, these guys have gone the extra mile to make this a speedy delivery knowing I was buyin... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Trustworthy seller. Have bought shoes multiple times and they have arrived. They have even better tracking now. Any issues they reply to emails including ones that accidentally go to there Spam. Alway... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Schoenenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Shopstocked is common to customer satisfaction. We sell a large assortment of athletic shoes.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

61 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(61)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo Shopstocked

Antwoord van Shopstocked

Hey thank you for reaching out!
Upon checking your order I can see your tracking hasn't updated in 12 days. I'm assuming your package may be lost in transit, it happens sometimes. Since you purchased the route package protection at checkout you will be eligible for a refund so no worries I opened a refund request with them and you should be refunded within 3 days. Thank you for your understanding!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fake Nike phantoms. Dye runs and colour changes

Have purchased Nike react phantoms in white/pure platinum and don’t believe they are genuine. Placed in a cold wash as the front section started yellowing out of nowhere, only for them to come back out poo brown. The material is peeling from edges and almost as if they have been dyed with a brown ink. Ripped off. I would attach a photo of before an after but I cannot. I have also reached out to shopstocked and they completely reworded my review, the shoes actually turned yellow before washing hence why I washed them in the first place. So terrible product and terrible service

13 juli 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Shopstocked

Antwoord van Shopstocked

Hi, I'm sorry about that!

I understand that your white phantoms turned yellow after you washed them.

They are 100% genuine from nike. I have noticed the quality of nike products declining lately. We don't recommend throwing them in the wash.

Since it's been nearly 2 months I can no longer offer you a return but send us an email and I'll be happy to give you a complimentary $30 gift card to use on your next order.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Trustworthy seller

Trustworthy seller. Have bought shoes multiple times and they have arrived. They have even better tracking now. Any issues they reply to emails including ones that accidentally go to there Spam. Always surprised by the shoes they sell as they seem to be the first to get them!

3 mei 2022
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst buying experience, avoid this company.

Ordered a pair of shoes, got an order confirmation email. Everything seemed like a normal transaction. Shipping policy said items will ship be delivered in 7-10 business days.

Went 5 business days with no shipping confirmation. Sent three emails to the customer service email address, didn’t get one response.

Sent them a message on instagram, didn’t get a response. Finally got a refund on the order after 14 business days of no communication.

Respect that they are trying to run a small business but this was the most unprofessional buying experience I’ve had to date.

22 december 2021
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a scam

This is a scam. They never shipped my order. They charged my credit card but never shipped my order. I emailed them several times and never got any response.

20 december 2021
Logo Shopstocked

Antwoord van Shopstocked

You received a full refund on December 10, per your request.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor communication, canceled order

Ordered a pair of sneakers. After several weeks, the order was canceled without explanation. No notifications of any kind throughout the process. I won’t be back.

16 december 2021
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lack on communication tells me everything I need to know about your company

I placed an order for a pair shoes that said they were in stock for my size. The confirmation page said the order was received, and provided links to track and to contact. I checked back in a few days, and there was no change in status or movement. After a week or no change in status, I sent an email, via reply to the confirmation email and one from the order status page. I received no response. After two weeks since purchase date and having no response to previous contact requests, I sent another message via the contact us tool. In it I said that while I would prefer to have the shoes I ordered, if I don't hear back soon, I will proceed with contacting PayPal for a chargeback. About 2 days later, I randomly receive notification from PayPal that I have be credited for my order. So, someone is reading my communications. They just don't think it's necessary to respond. This was my first time ordering from them. And it also the last time I will order from them. Good luck with this strategy.

16 november 2021
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Cancelled order

After no communication from them for 3 weeks, they randomly cancelled my order with no explanation.

15 november 2021
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Nikes men’s shoes

Shoes came and look great but one show is tighter than the other across toes and they were way more expensive than first quoted upon checkout.

Regards Camilla

20 september 2021

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer