airSlate SignNow Reviews 

3.187
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I´ve used signow for years now, I´m very familiar with how it works. Some things need improvement: every filed I´m either completing or setting up for the client to complete, moves with me around the... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

SignNow is essentially the generic version of DocuSign. It worked great for me and saved a lot of money in the first year of my startup company! After my subscription renewed and I realized I had forg... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

SignNow is a simple to use, efficient, and cost-effective tool that I use to help run my short-term rental business. Creating and using templates for tenant's leases and documents has been easy and a... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

SignNow is simple to manage and it has a good overview. It supports to keep documents organised. I won't give it a 5 star, because: 1. once I changed a document and its name is different to the fi... Toon meer

Bedrijfsgegevens

Geschreven door het bedrijf

signNow is an eSignature solution that enables business to be conducted anywhere and anytime and, on any device. SMB friendly, intuitive UI and API, transparent pricing, 24/7 Support. All paid plans include unlimited number of users.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(3.187)

94 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kind and Patient Representative

The representative was very patient with me. He explained step by step what I needed to do. When I still did not understand, he sent me videos and ask me for screen shots of my screen.
He realy helped me!!!

15 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Superb service

Superb service, easy to use... signed up for a month, and was not aware auto renewal is active; got charged, had chat with AI, with half line message, it confirmed my details and verify account, and refunded with in 1 minutes... Business service is grate, unintended charges refund is superb, AI chat is excellent!

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a fantastic experience with…

I had a fantastic experience with SignNow support today.

I was struggling to set up workspaces, team member access and template sharing for my business account and was becoming increasingly frustrated because I needed to get my team working on a project asap.

The support provided was quick, clear and incredibly effective. Within minutes, I was guided through creating a workspace, inviting team members, and understanding how to share templates correctly. The instructions were accurate, easy to follow and solved my issue immediately. I went from being completely stuck to having my team member successfully invited and ready to work within minutes.Excellent customer support.

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Seemed all good

Seemed all good, but their pricing is extremely deceptive. It looks like unlimited use, and then all of a sudden you're charged a very big bill at $1.80 per signature after the first 100. I really feel like I've been ripped off here and am looking forward to leaving.

27 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo airSlate SignNow

Antwoord van airSlate SignNow

Cade hi! Our apologies if this was sudden news for you!
Have you discussed options with our Support? Depending on a project volume of your usage, we can offer somewhat different plans, actually. Please email support@signnow.com, let's talk.
Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bait and switch

Bait and switch. Signed up with included access for a second team member, and now on renewal, not only did the price go up, but I get no such access. Have to pay twice.

Had to share my password with my manager to have them use it that way, but then couldn't even choose what ai want for my password. Had to meet a convoluted list of requirements.

I wouldnt have chosen SignNow as my provider if I knew the hassle it would bring. And neither should you.

27 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo airSlate SignNow

Antwoord van airSlate SignNow

Jason hi! Many thanks for bringing this to our attention. This is not how it normally works (if we understood the situation correctly).
We've just sent you an internal request for more information via Trustpilot here. Could you please provide your account details?
We'll check records on our end and then our Customer Care will get back to you with the resolution options.
Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Can I please give ZERO stars

Can I please give ZERO stars? Most frustrating experience ever. If you want to go on an endless loop taking to AI in an attempt to resolve a very basic issue like billing for example, then enjoy. This is the first bad review I've ever left, this site used to be great. Now this site is overwhelmingly terrible.

21 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo airSlate SignNow

Antwoord van airSlate SignNow

Mary hi! Not sure what went wrong there, to be honest.
Please email us, it's support@signnow.com. Our Support Team is 100% human agents, we assure you.
We will do our best to address your concern as soonest!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Beware of hidden charges

The software is good but watch out for the pricing, because their price plans do not list the whole truth. Deceptively they hide at the bottom of the web page, and behind one of their FAQs, that an annual subscription is limited to 100 invites only. There is then a per invite charge when this limit is exceeded.

13 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo airSlate SignNow

Antwoord van airSlate SignNow

Janet hi and many thanks for your feedback!
Glad to hear you've liked the software solution itself.
Re the pricing and paying extra: do you have at least approx. calculations of how much above those 100 invites you are planning to be? Maybe let's discuss an alternative plan for you?
Please email us, it's support@signnow.com.
Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Total Ripoff as of This Year

After years of using SignNow, I can honestly say the recent pricing changes feel like a complete bait-and-switch.

We originally signed up under what felt like a normal business subscription model — around $360 per year for a platform we relied on for regular contracts and onboarding. Suddenly, without any practical warning, the service became almost unusable because of the absurd “100 signature invites per YEAR” limit.

100 invites per year is ridiculous for any real business. That’s not even 10 documents per month.

Now, after paying the annual subscription, they charge around $1.80 per additional invite. For companies that actually use e-signature software as part of daily operations, this turns into an unpredictable and completely unreasonable cost structure.

What used to be a straightforward subscription became a hidden pay-per-signature trap.

This is not transparent pricing — it feels like punishing loyal customers for using the product as intended.

If your business sends contracts regularly, be very careful before choosing SignNow. There are better providers with honest, predictable pricing and without surprise overage charges.

Very disappointing direction for a product that used to be excellent.

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo airSlate SignNow

Antwoord van airSlate SignNow

Sergio hi! Very sorry to read all of this!
We've just sent you an internal request for account details. Could you please share those?
Our Customer Care will analyze the performance stats for your account and will then reach out to offer the alternative options for you.
Thank you.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

100 invites per YEAR is crazy.

While it works pretty well, the pricing is not excusable. We used this for years with no issues and now we only get 100 free invites per YEAR. Nothing like paying a monthly subscription for something you can't use without paying additional costs.

6 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo airSlate SignNow

Antwoord van airSlate SignNow

Russ hi!
Glad to hear you've liked the service overall, and very sorry about the pricing changes.
We've just requested more information via Trustpilot internal form here. Please let us know your email (or subscription ID), our agent will check performance for your account and we will reach out with the alternative plan options.
Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Using signnow since 2020

I have been using signnow for our small company since 2020. The business premium included unlimited invite ..and in 2025 they changed all price plans to 100 invites per user ANNUAL limit - every invite after that is $1.80. This is a terrible pricing method - 100 ANNUAL is a scam. I would have accepted 600 annual limit (at the $50 per month price) maybe up the limit if paid in annual plan. But 100 Per year is just ridicelous. Il be trying boldsign.com as they have an unlimited business plan priced at $25 with all the integration and branding features in signnow.

27 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo airSlate SignNow

Antwoord van airSlate SignNow

Hello Hassan! Our apologies for the frustrating news about new prices!
We do not see your account data here, so can't really comment specifically on you unique use case.
Just requested more info via Trustpilot's internal form. Could you please help us locate your account?
Or if you haven't talked to our Support (our Customer Care rep if you are corporate), please email support@signnow.com. We can discuss other subscription options, actually. There must be a better fit for your specific use case.
Thank you in advance for your cooperation!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The SignNow product is awful, support just repeats lies

The SignNow product is awful - it barely works and was very unreliable. The support is incompetent and dishonest - they lied to me over and over and didn't resolve anything.

If you are a victim of airSlate, then do what I did and file a chargeback. Visa agreed that I deserved the full refund that airSlate fraudulently denied me.

To: Support, Marco
16 Dec 2025, 10:33
"You've already effectively closed the account, so now please issue a full refund too so that I can move on. The value of my time wasted exceeds this contract."

To: Support, Marco
23 Jan 2026, 02:20
"I cannot afford to keep trying to use this defective product. Please arrange a refund of this licence. You may terminate the account immediately."

To: Support, Marco
26 Jan 2026, 13:34
"I don't need support. I need a refund. Please process the refund and close the account if needed."

To: Support
26 Jan 2026, 16:12
"I am past the point of attempting to salvage this product. Please let me know when the refund is processed."

From: Support
26 Jan 2026, 16:28
"Please be advised that your Account Manager has already been notified and will reach out to you as soon as possible regarding your refund request."

From: Support
17 Feb 2026, 00:12
"Please be assured that your Account Manager has been notified about your cancellation and refund request. They will be reaching out to you directly as soon as possible to address this matter and provide further clarification."

To: Support
17 Feb 2026, 00:18
"I've been told that same lie many times now. It doesn't matter anymore. You can refund the payment or the chargeback will be processed."

From: Support
17 Feb 2026, 00:34
"If you would like to contact your Account Manager directly regarding the refund, you may reach him at Marco. He is the appropriate person to review and resolve this matter for you as quickly as possible."

From: Support
17 Feb 2026, 00:54
"Please know that your concern has already been escalated internally for urgent review. The appropriate team has been notified, and you can expect to receive an email update from them within the day."

To: Support
20 Feb 2026, 12:38
"It's Friday and the refund is still missing."

26 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo airSlate SignNow

Antwoord van airSlate SignNow

Andrew, hi again!
As per our records, these are only fragments of the communication on SSO, other tech issues and the refund situation eventually.
Marco has confirmed personally that your account is now been closed. You've requested the refund directly from Visa as your credit company. The refund was granted by Visa. We never contested or denied it, actually.
Once again, we are very sorry for any miscommunication incurred!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They use to be great but now its a SCAM!!

They use to be great but now its a scam!! After years of using the service they just changed the subscription from unlimited "invites" to 100 a YEAR for the same price!! Now I just got charged an extra $56 in the first month on top of my $96 a year without ever telling me they changed the plans.

Also on the website pricing page you wont see any of this which makes it even more of a scam!

For comparison Typeform (offers 100mo for $28mo) or JotForm (offers 100mo free) and they are very upfront on how pricing works on the website.

1 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo airSlate SignNow

Antwoord van airSlate SignNow

Barry hi! Our apologies if any confusion with the pricing!
This it not quite new, to be honest. And it has never been hidden or anything.
If you are currently using 100+ signatures each month, you clearly need a different plan. Please email support@signnow.com to discuss the options, as we have several. We'll do our best to adjust the subscription to your current needs!
On a side note though: both Typeform and Jotform have slightly different feature lists and are not quite direct competition for us, strictly speaking. But we appreciate you mention them as alternatives our customers in Indonesia you are looking at, we will do our research as well.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Derick and Luna Poor Customer Service

Derick and Luna, were not helpful in canceling my subscription and I had to go use other ways to get it canceled. Poor customer service.

4 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo airSlate SignNow

Antwoord van airSlate SignNow

Very sorry to read this, Jason! Could you please let us know the ticket number of your case or your email (we've just requested that internally, it won't get published on Trustpilot, information's just for us).
Our Customer Care will go through the communication history and will get back to you. Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Knowingly aiding scammers. Refused to do anything about it.

I received a phishing email from SignNow's domain. The sender falsely claimed affiliation with a conference I'm attending and asked for my credit card information.

I contacted SignNow's customer support, and let them know a scammer was using their service. They explicitly refused to take responsibility or do anything about this.

If you are an end user, then I recommend you mark all email from this company as spam. And if you are a potential customer, know that I will be going to unusual lengths to make sure that no email from this company gets within a mile of my employer's servers.

Edit: In their reply, SignNow claims they blocked the user. My initial report to SignNow concerned an email that another conference attendee received. However, *after* my report I received a nearly identical such email myself -- and I only posted my review here after getting that email. If they took action as they claimed, then that action was entirely ineffective.

2 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo airSlate SignNow

Antwoord van airSlate SignNow

Frank, hello again!
Sorry but this is very confusing. You are updating your review with constantly changing information, and this does not help the investigation at all.
We've just sent you an internal request for more information. Could you please respond to that?
Also, if you have any sort of proofs to confirm what you just wrote/changed, ideally -- a screenshot, please send that to support@signnow.com.
If you can forward the suspicious email with signNow branding to us (support@signnow.com), that would be optimal, actually. Then we could easily track whether it's the same sender with earlier case or not.
Appreciated in advance!
P.S.: did you contact the conference representatives about this situation? what is their response? Additional information will help us track this down on our end as well.
Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If someone says they need you banking user account and Password. Prepared to get robbed.

On the documents, they asked me to sign for a $4000.00 Loan. On the last page, they somehow acquired my user name for my bank, and they requested my password. As desperate as things get, NEVER supply anyone your user name and password to your bank account, NEVER!! If you do contact your bank ASAP, by giving them access to your account They will have access to rob you blind.

3 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo airSlate SignNow

Antwoord van airSlate SignNow

Kyle hi! Sorry to hear about this situation!
Please note however that you are leaving this review on the page that belongs to signNow, we are a software provider (electronic signature provider). And if you were a signer on someone's request, we, from our end, did not request any personal data (especially confidential bank data). As a software vendor, we do not have any relation to loan process whatsoever. Moreover, we do not even have access to personal data provided in documents signed with the help of signNow.
If you have reasons to believe someone violated our service to get personal data from you, please email us, support@signnow.com.
If you personally have an account in signNow too, we've just sent you an internal request for more information via Trustpilot -- please, let us know your email, and our Customer Care will contact you ASAP.
Thank you for your cooperation and understanding!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zero response from sales team

We considered SignNow as an alternative to Docusign. The product looked fine based on the free demo but we couldn’t get a response from their sales team. We chased multiple times for basic information and got nothing back. We eventually gave up and stayed with Docusign. Disappointing - if you can’t get a reply from sales, what’s support going to be like once you’re a customer.

20 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo airSlate SignNow

Antwoord van airSlate SignNow

Hello Anna! Our apologies for the unfortunate experience with the sales rep!
Unfortunately, we do not see your full name or email here, so hard to track and say anything more precisely.
We've sent you a request for more information on Friday (when this review was written). Could you please get back to us when you have a minute?
We'll do our best to reach out and address your concerns/questions ASAP.
Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Appalled

Appalled. Just signed up to a $30/plan for our small business as was attracted to the unlimited users which will be helpful as we grow as we are only a team of 2 at present. The $15/month price advertised was dishonest as this doesn't exist - only works out at this price if you pay for a full year upfront which I'm glad I didn't do as after payment and after an hour of tailoring settings, hidden at the bottom is a tiny usage cap of 100 documents which was not displayed anywhere and then a $1.80 charge per document. So the attraction of the unlimited users is completely fake as the cap means this is irrelevant in reality. It's outrageous to charge a subscription and per document. We will very likely be cancelling within 30 days and looking for an honest company. What a total waste of time.

30 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo airSlate SignNow

Antwoord van airSlate SignNow

Hello there! Our apologies for the misunderstanding/confusion with the pricing!
Unlimited users and limit on signatures' numbers do not necessarily go hand in hand, of course.
Unlimited users (with any number of signatures, actually) is more beneficial for larger organizations, of course. For a team of two it won't make much difference, we totally get that.
Our pricing is still quite competitive (we've checked, but you are welcome to do your own research, obviously). If you already know/can forecast, at least approximately, the expected volume of signatures you'd need within your team--please email us, support@signnow.com. We'll do our best to find a plan that would match your needs, we have quite a few.
Looking forward to your email! And once again, our apologies for the confusion caused!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I subscribed to SMisleading billing and automatic charges make this unsuitable for business useignNow for my small…

I subscribed to SignNow for my small business, believing I was purchasing an annual plan that would cover our ongoing signing needs. What I discovered was that the subscription includes no meaningful number of included invites, and charges are automatically applied without clear notice when you exceed an internal usage threshold.

In my case, a €192+ charge was applied automatically with no explicit approval at the time of billing, no prior warning, and no prompt to confirm the charge. The platform’s only explanation was that this is “outlined in the Terms of Use,” which I was supposedly bound to. When I asked for a refund due to lack of consent for this charge, they refused and said the only way to avoid further charges was to cancel the subscription entirely, effectively forcing me to stop using the service.

This billing model is not transparent or fair for business use, especially for recurring HR and document workflows. Automatic charges without clear, active authorization are unacceptable, and this experience has led me to abandon their platform. I cannot recommend SignNow for business customers who need predictable, controllable billing.

28 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo airSlate SignNow

Antwoord van airSlate SignNow

Hello there! Very sorry to read your feedback re our pricing policy.
We've just sent you an internal request via Trustpilot. Please let us know your name and email (this won't be available publicly on Trustpilot site). We'll check performance logs for your account on our end and then our Customer Care will reach out to you to offer an alternative solution.
At this point, prior looking at the specific case, we can only note that the standard/default number of the included invites in our subscriptions is 100. Sorry, we can't really agree that this is "no meaningful number" as, according to our statistics, most of small businesses do not really go beyond that.
We are confident though we can find a best fit plan for you!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer