Simplecoolgirl Reviews 

65
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Item took 1 month to arrive. After 3 weeks I emailed and while one girl was lovely and very helpful, another was rude and condescending. Turns out they had to reship the item anyway.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Really wanted to like this company but the fabric is extremely thin, even worse than shein. I thought they were a small business with thoughtful design practises but clearly not. I returned a pair... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sizing is terrible, I ordered a size L, and it wouldn’t even button up over my chest, I have D cups and I’m a size 12-14, so you’d think the largest size the store offers would fit me, but apparently... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

J’ai commandé le pantalon Evelyin taille to fit et c’est réellement mon pantalon préféré, je vais le commander en noir bientôt. Très belle qualité et magnifique coupe qui met vraiment en valeur. J’ai... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel

Geschreven door het bedrijf

Australian online fashion brand


Contactgegevens

2,4

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

65 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,4

Alle reviews

(65)

3 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It hasn’t arrived

On july 30th I ordered the package. It said that with 15 max. it would arrive. We are on august 17 and it hasn’t. I tried to track the package, it says that is delicered since the 12th of this month. ( It isn’t true). I Don’t know if I should wait more or who and how contact someone the find a solution.
Pd: I checked the address and it was correct…

17 augustus 2022
Logo Simplecoolgirl

Antwoord van Simplecoolgirl

Hi Xenia,

It seems that your order has already been delivered, and you've even initiated a return with us. We apologize for any inconvenience caused by the shipping delay, which was beyond our control. We appreciate your understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Quality

I’m very happy with my purchase. I was a bit skeptical as to how it was going to feel but it feels great. Not cheap at all. Always get compliments on my sweater and it’s so soft.:)

17 augustus 2022
Logo Simplecoolgirl

Antwoord van Simplecoolgirl

Hi girl! We really appreciate your support here; this means a lot for our store. Big love XX

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Quality is very poor

Quality is very poor, even for that price. Wearable but you can see the seem fold out in the split so have had to alter it slightly so this doesn’t happen,

23 mei 2022
Logo Simplecoolgirl

Antwoord van Simplecoolgirl

Hi,

We are sorry to hear that the item is not what you expected. We understand different customers have different expectation to the product, and we appreciate your opinion.





Love,
Simplecoolgirl

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So cute

This dress is so cute. I got a size Medium and it was a little bit snug on me but it still fit. (For reference I’m 5’4, 145 pounds)

17 mei 2022
Logo Simplecoolgirl

Antwoord van Simplecoolgirl

Hi girl! We really appreciate your support here; this means a lot for our store. Big love XX

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

i waited around 4 weeks and it said it…

i waited around 4 weeks and it said it was marked as delivered but never came

5 mei 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Simplecoolgirl

Antwoord van Simplecoolgirl

Hi Sadie!
It seems like the reason that why your parcel is delivered and you haven't received is because you haven't collected your parcel for a month so the delivery courier returned it back to sender. You can track the detail of your parcel through this link:https://auspost.com.au/mypost/track/#/details/33G77530975701000935007
In this situation, we suggest you to contact AUSPOST to ask where they deliver your parcel.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Arrived when expected and the material…

Arrived when expected and the material is good but i didn’t realise both layers are separate and are both mesh as i expected only the green patterned layer to be mesh. Otherwise good quality but can be see through due to the mesh qualities

4 mei 2022
Logo Simplecoolgirl

Antwoord van Simplecoolgirl

Hi girl! We really appreciate your support here; this means a lot for our store. Big love XX

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

One of my items was missing

One of my items was missing! I ordered over a month ago and have contacted the seller and still haven't received a response. Worst customer service.

27 april 2022
Logo Simplecoolgirl

Antwoord van Simplecoolgirl

Hi Ebony,

It seems that your order has been delivered into two different package. We apologize for any inconvenience caused by shipping your order into a separate package. We appreciate your understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I still haven’t received my products…

I still haven’t received my products and would like a refund

23 april 2022
Logo Simplecoolgirl

Antwoord van Simplecoolgirl

Hi Jayden,

It seems that your order has already been delivered, and you've even initiated a return with us. We apologize for any inconvenience caused by the shipping delay, which was beyond our control. We appreciate your understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo Simplecoolgirl

Antwoord van Simplecoolgirl

Hi Makayla,

It seems that your order has already been delivered, and you've even initiated a return with us, and received your refund. We apologize for any inconvenience caused by the shipping delay, and this was beyond our control. We appreciate your understanding.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good company

Thought it was an Aussie company and that it would ship from Australia but it shipped from China so took a bit longer then I thought but I'm still happy over all!

15 maart 2022
Logo Simplecoolgirl

Antwoord van Simplecoolgirl

Hi girl! We really appreciate your support here; this means a lot for our store. Big love XX

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My package still hasn’t come

literally still haven’t got my package but it keeps telling me i need to give them a review. I ordered it on the 11th of February and now it’s March the 4th so don’t know what’s up with that.

3 maart 2022
Logo Simplecoolgirl

Antwoord van Simplecoolgirl

Hi Sarah! We are so sorry about the delay. Your order has already arrived in New Zealand which can be tracked with this tracking number 4PX3000007944144CN through aftership. Some items in your order is back-order items which might take bit longer and your parcel has also come with a gift to make this delay up. We appreciate your patience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Would recommend!

I ordered shoes from this site, and though they took a little while they were prefect! Good quality and great price! customer service was fantastic as well!

9 februari 2022
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Power Boots I’ve Been Searching For

These boots are even better than what I was expecting! I was worried about the sizing as it changes with every store, but these fit beautifully and are surprisingly comfortable. Ideal for world-domination and man-slaying.

16 januari 2022
Logo Simplecoolgirl

Antwoord van Simplecoolgirl

Hi Reyne! Thank you for your review! To show our appreciation, here is your unique 20% off discount code for your next purchase:VRX8R15BJ62H

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I still have not received my order and…

I still have not received my order and it has been 4 weeks.

24 december 2021
Logo Simplecoolgirl

Antwoord van Simplecoolgirl

Hi Michelle! Your order will be delivered by tomorrow. We are sorry for the delay. Your tracking number for USPS is 420760349361210914550001489666. Delay can be happened sometimes during the Black Friday period. We appreciate your patience and sorry for the inconveniece.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Would buy again

Easy to order fast delivery nice stuff very affordable

9 december 2021
Logo Simplecoolgirl

Antwoord van Simplecoolgirl

Thank you Tammy for your support and your reviews xx! We will try our best in the future to provide you better items and service. xx

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer