Banner for Smokers Choice UK Limited

Smokers Choice UK Limited  Reviews 

434
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered last week and still haven't had my.product. DHL, we're meant to deliver it last Friday and had to redirect to a collection point (their own depot) to be told that van won't be in to Sun ni... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

INTERESTING NEW ADDITIONS TO SMOKERS CHOICE STOCK, WORTH CHECKIN OUT! Always repleinish my supplies from this company - prices very good and basically great selection of interesting Useful Bits&Bobs!... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Im a rwgular bjyer and all items ive bought have been legit and some great itemd like the dab x £7.99 for eaxtracts only like a pipe /vaoe great things,thanks Smokers choice alwags spot on

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Once again excellent service guys! Answered my queries immediately on WhatsApp, processed my order and despatched amazingly quickly. If you are doing your research and looking for a good supplier... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Vaporizer winkel
  2. ook in
  3. Sigarenwinkel
  4. Tabaksleverancier
  5. Tabakswinkel

Over Smokers Choice UK Limited

Geschreven door het bedrijf

Welcome to Smokers Choice UK – Smokers Choice UK is your one-stop shop dedicated to delivering premium glass bongs, vaporizers hand pipes, dab rigs and other amazing counterculture tools. From hemp goods to herb grinders, travel pouches to butane torch lighters, we have the gear to make the perfect heady experience! We stock the biggest names you’ve come to expect from the world’s finest headshop. We stock fantastic supplies to make your night go off with a bang, whether for small or large gatherings. Smokers Choice UK is proud to supply our own brand of glass water pipes and many more accessories including ashtrays, smoking pipes and E-Liquids! explore more vapes pods kit TERPENES

SMOKERS CHOICE

Geschreven door het bedrijf

WE SELL BEST QUALITY VAPES

SMOKERS CHOICE

TOP BRANDS TOP FLAVOURS WITH BEST DISCOUNTS

TOP BRANDS TOP FLAVOURS WITH BEST DISCOUNTS
VISIT - www.smokers-choiceuk.co.uk

Contactgegevens

Promotion box for Smokers Choice UK Limited

SMOKERS CHOICE UK

We sell premium quality empty vape pen and other smoking accessorie.

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

434 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 32% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(434)

124 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products and great services.

Great products and great services.
Very user friendly website,easy to navigate. Every product itself have purchased has been exactly as advertised and always high quality. Great prices and speedy delivery.

Highly recommended! Cant go wrong!!!! Would give 6 stars if i could. 5*****

24 september 2025
Logo Smokers Choice UK Limited

Antwoord van Smokers Choice UK Limited

"Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you had a great experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we can’t wait to welcome you back soon!"
: )

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top service and products

17 september 2025
Logo Smokers Choice UK Limited

Antwoord van Smokers Choice UK Limited

"Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you had a great experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we can’t wait to welcome you back soon!"
: )

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My product never arrived

My product never arrived, the company didn't reply to my email asking for a refund so im out of pocket and have not product. I would not recommend this company to anyone

17 september 2025
Logo Smokers Choice UK Limited

Antwoord van Smokers Choice UK Limited

Thank you for reaching out, and I sincerely apologize for the inconvenience you’ve experienced. After checking, it appears that the delay was caused by DHL during shipping, which was unfortunately out of our control.

We understand how frustrating it is to be waiting for your order, and we truly appreciate your patience. According to the tracking information, your package should have been delivered by now. If you still haven’t received it, please let us know immediately so we can resolve this for you,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered on Monday and it was supposed…

I ordered on Monday and it was supposed to be 1-2 day delivery I’ve received no tracking code or delivery I tried contacting there support but got no response was looking forward to useing this website as they’ve a lot of unique product but unfortunately I’ve been let down on my first order

15 september 2025
Logo Smokers Choice UK Limited

Antwoord van Smokers Choice UK Limited

Thank you for reaching out, and I sincerely apologize for the delay with your order. I completely understand your frustration, especially when you were looking forward to using our website.

Your order was shipped via DHL, and unfortunately, there was a delay on their end, which was beyond our control. I want to assure you that your order has now been received, and everything is on track.

We truly value your interest in our unique products and are very sorry for this inconvenience on your first order.

We appreciate your patience and hope this won’t deter you from shopping with us again. Please feel free to reach out directly if you have any further questions.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My parcel hasn’t arrived and it’s been…

My parcel hasn’t arrived and it’s been left at a depot but I don’t know where, absolute joke

5 september 2025
Logo Smokers Choice UK Limited

Antwoord van Smokers Choice UK Limited

I’m really sorry to hear about the delay with your parcel. I’ve checked into this, and it looks like the issue was on DHL’s end. Your order should have arrived by now, but I completely understand the frustration this has caused.

We truly appreciate your patience, and we’re very sorry for the inconvenience. If there’s still any issue with the delivery, please let us know right away so we can sort it out for you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Devices didn't work an hav had no…

Devices didn't work an hav had no attempt to rectify. Ther problem purchases another batch an also alot don't work

10 september 2025
Logo Smokers Choice UK Limited

Antwoord van Smokers Choice UK Limited

Thank you for bringing this to our attention. I’m very sorry to hear that the devices you received didn’t work as expected and that there hasn’t yet been a resolution. We completely understand your frustration, our team will contact you back soon with a solution.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy straight forward and fast delivery

Easy straight forward and fast delivery

1 september 2025
Logo Smokers Choice UK Limited

Antwoord van Smokers Choice UK Limited

"Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you had a great experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we can’t wait to welcome you back soon!"
: )

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service, quick and easy

3 september 2025
Logo Smokers Choice UK Limited

Antwoord van Smokers Choice UK Limited

"Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you had a great experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we can’t wait to welcome you back soon!"
: )

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

didn’t feel anything and it’s ruined…

didn’t feel anything and it’s ruined the vape some how

4 september 2025
Logo Smokers Choice UK Limited

Antwoord van Smokers Choice UK Limited

Thanks for reaching out. I’m sorry to hear you didn’t get the experience you were expecting. Often, this can happen if the vape is filled using a method that doesn’t work optimally with that device. I’d be happy to guide you through the correct filling process to make sure you get the best performance and avoid any issues.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Smokers Choice UK Limited

Antwoord van Smokers Choice UK Limited

"Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you had a great experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we can’t wait to welcome you back soon!"
: )

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great shop fast reliable

27 augustus 2025
Logo Smokers Choice UK Limited

Antwoord van Smokers Choice UK Limited

"Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you had a great experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we can’t wait to welcome you back soon!"
: )

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I ordered the kaws bottles but had 2…

I ordered the kaws bottles but had 2 different types was ament to be 100ml but had 120s and 100s

26 augustus 2025
Logo Smokers Choice UK Limited

Antwoord van Smokers Choice UK Limited

Hi there,

Thanks for reaching out. I’m sorry to hear you received two different sizes in your order instead of all 100ml bottles. We definitely want to get this sorted for you.

Could you please confirm which scents you received in 120ml and 100ml, and whether you’d like us to exchange the 120ml bottles for the correct size or keep them as they are? Once we know your preference, we’ll arrange the quickest solution for you.

Appreciate your patience, and we’ll make sure this is resolved right away.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Been waiting days for the delivery

Been waiting days for the delivery - DHL didnt even try to deliver to my house, I was in waiting - so Ive tried to get it delivered to a drop off point for days now- still nothing - in the same time I have had deliveries from all over UK with different couriers all ok, even Evri out performed DHL in my recent tests. Smokers Choice auto customer support was no help, courier is impossible to contact due to the ecommerce account. I had one vague, completely useless reply with zero info to one email. Not sure whats happening now, its Friday night Ive been waiting 3 days & any joy that could be had from my purchase is long gone. You are really going to have to do something to keep me from doing a chargeback or even considering using you again. This was a tester run to check product quality before bulk purchase :) :) I mean you cant make this stuff up. Sad but true.

29 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Smokers Choice UK Limited

Antwoord van Smokers Choice UK Limited

First, I want to sincerely apologize for the frustration and inconvenience you’ve experienced with your order. Waiting days for a delivery, especially when you were available to receive it, is unacceptable—and I completely understand how disappointing this has been, especially since this was a test order before considering a bulk purchase.

I’m very sorry that DHL failed to deliver as expected, and that our support response did not give you the clear information or assistance you needed. That’s not the standard of service we want to provide.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5🌟🔥💨

Quick delivery, easy website to navigate, great price, ticked all the boxes so 5🌟🔥💨

17 augustus 2025
Logo Smokers Choice UK Limited

Antwoord van Smokers Choice UK Limited

"Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you had a great experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we can’t wait to welcome you back soon!"
: )

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always a Pleasure!

Always a Pleasure!

15 augustus 2025
Logo Smokers Choice UK Limited

Antwoord van Smokers Choice UK Limited

"Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you had a great experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we can’t wait to welcome you back soon!"
: )

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Half of the tops dont come off and…

Half of the tops dont come off and quartre of them dont even work

19 augustus 2025
Logo Smokers Choice UK Limited

Antwoord van Smokers Choice UK Limited

Hi, thanks for reaching out. We’re sorry to hear about the issues you’ve had with the vapes — that definitely shouldn’t be happening.

To make this right, could you please share your order number and a quick photo of the items that aren’t working? We’ll be happy to arrange a replacement or refund for the faulty products.

We really appreciate your feedback and will also pass this along to our quality team to ensure it doesn’t happen again.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ordered saturday delivery its sunday…

ordered saturday delivery its sunday and still no email or delivery

8 augustus 2025
Logo Smokers Choice UK Limited

Antwoord van Smokers Choice UK Limited

I’m really sorry to hear your order hasn’t arrived as expected. We understand how frustrating it is when a delivery is delayed. This delay was caused by an issue with our delivery partner, and we’re already following up with them to resolve it quickly.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

as above

website was very easy to navigate ordering etc was simple and the goods arrived within 2 day's

12 augustus 2025
Logo Smokers Choice UK Limited

Antwoord van Smokers Choice UK Limited

"Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you had a great experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we can’t wait to welcome you back soon!"
: )

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good fast delivery.

16 augustus 2025
Logo Smokers Choice UK Limited

Antwoord van Smokers Choice UK Limited

"Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you had a great experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we can’t wait to welcome you back soon!"
: )

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great lads thank you

Great lads thank you

15 augustus 2025
Logo Smokers Choice UK Limited

Antwoord van Smokers Choice UK Limited

"Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you had a great experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we can’t wait to welcome you back soon!"
: )

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer