Solido byg Reviews 34

TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Flot håndværk og god kommunikation Vi fik lagt nyt egetræsgulv og lavet tilpasninger omkring døre og lister, og resultatet blev helt perfekt. Arbejdet blev udført til tiden, og kommunikationen underv... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jeg har haft fornøjelsen af at få lavet nyt gulv af Solido Byg, og jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger. Fra start til slut var hele forløbet utroligt professionelt og trygt. Kommunikatione... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Vi fik tre tilbud på gulv. 2 lå meget ens, men vi valgte D da mavefornemmelsen var bedst. Vi var egentligt også super godt tilfredse med alt. Vi fik lagt nyt sil... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Venligt personale og professionelt hurtigt udført el arbejde af Dennis. Dem kan vi godt anbefale og bruge igen. Mvh Peter Christensen Nordhavn

Bedrijfsgegevens

  1. Timmerman
  2. Aannemer
  3. Vloerbewerkingsbedrijf
  4. Vloerenlegger
  5. Keukenvernieuwer

Geschreven door het bedrijf

Faglighed, tillid og flotte resultater! Hos Solido Byg gør vi en ære ud af at levere håndværk i topklasse – uanset om det gælder nye gulve eller tømrerarbejde. Vi lægger vægt på god dialog, faste aftaler og et trygt forløb hele vejen igennem. Vi lytter til dine ønsker, rådgiver dig ærligt og sørger for, at alt bliver udført med præcision og sans for detaljen. Vi afleverer altid et færdigt resultat, som vi selv kan stå inde for – og som du kan glæde dig over i mange år frem. Hos os er kvalitet, ordentlighed og kundetilfredshed altid i fokus.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

34 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

En ærgerlig afslutning

Vi fik tre tilbud på gulv. 2 lå meget ens, men vi valgte D da mavefornemmelsen var bedst.

Vi var egentligt også super godt tilfredse med alt. Vi fik lagt nyt sildebensparket og gulvet spillede. Dialogen var top god. Det var meningen de skulle tage nuværende gulv op, men da gulvet tilsyneladende var limet for godt, accepterede vi at de lagde gulvet ovenpå, da dialogen var super god og D virkede yderst troværdig. Vi valgte også ikke udfordre prisen. På bagkant af senere dialog er vi i tvivl om vi tog det rigtige valg her.

Da gulvet var færdigt skulle vi godkende gulvet, hvilket vi sagde ok til, selvom vi ikke havde måtte gå på det inden besigtigelsen så det var lige på og hårdt.

Inden vi betalte regningen og vi havde tid til at nærstudere gulvet helt, gjorde vi opmærksom på et par småting der manglede at blive fixet. Det var vitterligt småting, så vi spurgte D om han ville fixe det eller han foretrak et afslag på 5.000 og vi fik det løst selv. Vi tænkte han sikkert allerede var i gang med det næste projekt og der ville gå noget ud før han fik tid til det. Det var primært omkring noget fuge/lister og afslutning. Efter en snak med D blev vi enige om at jeg betalte hele regningen og han kom og kiggede på de sidste småting. Han gør også opmærksom på at vi jo har garanti. Helt fair tænkte vi og fint at han selv vil ordne det. Stadig super tilfredse med det hele.

Der gik en uge og vi hørte ikke noget, men hvad var mere kritisk var at gulvet samtidig begyndte at give sig et par få steder og vi sendte et par billeder og hørte hvornår han kom og kiggede på det som aftalt + om han ville kigge på det gulv der havde givet sig.

Så gik det galt. Var kæmpe fan af D indtil her og havde anbefalet ham til et par naboer på vejen. Men som svar på at fixe de sidst ting, var tonen nu fuldstændig ændret og det venlige sprog var nu udskiftet med et langt juridisk svar hvor blev fremhævet at: “betalingen er gennemført hvilket anses som endelig accept og godkendelse”

Vi svarer tilbage og forholder os til den snak vi har haft på telefonen og vi selvfølgelig forventer at han kommer forbi og kigger på det vi har aftalt og det kigger på det gulv der har givet sig..

Intet svar.

Så mister vi strømmen i kælderen og får en elektriker ud og kigger på det. Han kommer ud og kigger på det og konstaterer at gulvmændende er kommet til at cutte lidt i strøm kablet/ledningen til kælderen.

Jeg ringer derefter til D og siger vi har brug for at han kommer ud og fjerner noget gulv så elektrikeren kan komme til. Det er han ikke meget for og vil på ingen erkende at det hans fejl. Han får derefter nummer til elektriker, som fortæller ham at han er 110% sikker på at fejlen ligger hos dem.

D ringer tilbage. Han vil godt komme og pille gulvet op, men vil ikke dække omkostning til elektrikeren da det ikke er deres fejl. Jeg vælger at sige ja tak, da vi jo ikke kan leve uden strøm i kælderen og jeg ikke orker at diskutere mere med D.

D kommer så heldigvis ud og for gulvet frit så elektrikeren kan komme til. Han erkender også over for elektrikeren at det er ham der har lavet fejlen.

Han kommer også tilbage og ligger gulvet igen, men alle de andre små forbedringer samt de steder hvor gulvet har givet sig (revnet) vil han ikke kigge på og siger igen at arbejdet er godkendt.

Vi har nu fået regningen fra elektrikeren, sølle 2.500.. og vil tro at de småting vi har påpeget kunne han have lavet på et par timer.

Småforbedringerne og de steder gulvet er revnet en smule levet vi pt med. Sker der yderligere må vi tage en advokat i spil.

Ret skal være ret, vi er glade for gulvet og lever med de småting der er, men vi har også en frygt for at mere dukker op og gulvet sprækker helt, da vi stadigvæk simpelthen ikke kan forstå D’s måde at drive forretning på (hvor mange andre skeletter er der i skabet)

Jeg nåede heldigvis at få stoppet min nabo med at kontakte D for at få lagt gulv og de har nu heldigvis valgt en anden gulvmand, én som de forhåbentlig kan stole på hele vejen igennem forløbet.

Jeg kunne rigtig godt lide D og hvis han havde klaret de sidste småting og vist format hele vejen havde han fået min varmeste anbefaling og formentligt en ny ordre fra vores nabo.

Jeg håber min dårlige anmeldelse er den sidste af D og han fremadrettet lærer af dette (hvis ikke, så vent med at betal til et par uger efter og I er sikker på at gulvet ikke har givet sig og alt er som det skal være)

30 april 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jeg havde en rigtig god oplevelse med…

Jeg havde en rigtig god oplevelse med med Solido byg. Arbejdet blev udført professionelt og effektivt.

Jeg kan varmt anbefale Solido byg til andre, der har brug for et pålideligt og dygtigt team.

4 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastisk udført arbejde på vores…

Fantastisk udført arbejde på vores domicil hos HOLGER DANSKE FLYTTEFORRETNING i Rødovre !
Udover at vi selv har nydt godt af deres professionelle arbejde, har vi besluttet at bruge dem fremover til udbedringer og opgaver hos vores kunder.
Dette er for os den fornemmeste blåstempling, da vores kunder kun skal have det bedste !

29 oktober 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer