Sunna Supplements Reviews 

1.879
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Such lovely company!! Got a phone call from a lovely lady called Jenny wanting to answer any questions about a particular product that I had added but not bought yet. She carefully explained its benef... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing results with time , over the course of 4 years my joints pains have gone my hair feels thicker I am very happy with the product and will continue too purchase😊😊😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

⭐⭐⭐⭐⭐ Absolutely Worth It – Real Results! ✨ 1 week: Knee pain vanished completely ✨ 3 weeks: Dry, burning skin → smooth, firm, glowing – ready in minutes ✨ 5 weeks: Hair fall cut by 50%, sof... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unfortunately it’s going to be a 1 star purely on bad customer service. My package has not been delivered to me I have sent 2 emails and an online form, no one has contacted me. I spent £90 on 6 packe... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(1.879)

828 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Best!

So far, I am very pleased with my purchased and would definitely order again.❤️

DC

17 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Offensive ads & false product claims

Offensive social media ads demonising & portraying older women as unhinged & who argue with their husbands & daughter in laws. Just to convince us to buy their products so we become better women.

FALSE PRODUCT CLAIMS:
Their ads claim their collagen can alleviate depression, calm anger & mood swings, make you lose meno belly fat etc. Well I can tell you nothing of the sort happens and there is no such claim on the product packaging as other reviewers have also noted. Consider reporting to Advertising Standards Authority.

Furthermore this product contains NO VITAMIN C which is essential to aid absorption so be careful of this when ordering. There are many ethical halal alternatives that use better quality ingredients.

Edit SS contacted me for further info & I have added further detail.

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sunna Supplements

Antwoord van Sunna Supplements

Hi RS,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that you’ve had this experience and would like to look into your concerns further.

Could you please provide your order number and the email address used for your purchase? This will allow us to review your order and the information provided to you, and identify where we may have fallen short or where any information may have been misunderstood.

We take feedback regarding our advertising, product information, and customer experience seriously and would appreciate the opportunity to review this properly.

Thank you, and we look forward to hearing from you.

Sincerely,
Sunna Supplements

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Always on hand to provide the best…

Always on hand to provide the best information for one’s own needs and decision making, a very top brand that deserves six stars 🌟 for overall customer services and product list they sell. Very very pleased and ongoing subscribing customer!

1 juli 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely disappointing experience — be very careful before ordering

I am extremely disappointed with this company and would not order from them again.
I placed an order, but I never knowingly signed up for a subscription and never authorized recurring shipments or recurring charges. Despite this, I received a second order that I never ordered or requested.
When I contacted the company, I was told that I had to return the unwanted product and pay the return shipping cost myself. I followed their instructions and returned the item.
After waiting a week and still not receiving my refund, I contacted them again. They then asked me to provide proof of delivery. I provided the proof, and they responded that they needed to contact their warehouse to confirm that the return had been received and cleared before processing my refund.
So, to be clear: I received an order I did not knowingly request, I paid to return it, I provided proof of delivery, and I am still having to chase them for my money back.
This has been frustrating, time-consuming, and completely unacceptable from a customer-service perspective.
I am also very disappointed with the quality of the product compared with the amount of money charged. The company heavily promotes the product as "halal," but in my experience, that does not make up for the price or the quality I received.
I am writing this review because customers should be aware of my experience before placing an order. Read the checkout terms very carefully, check whether you are being enrolled in any subscription or recurring-order program, and keep an eye on your bank account for additional charges.
For me, this experience has completely destroyed my trust in the company. I will not order from them again, and I would strongly advise customers to make sure they fully understand the payment and subscription terms before completing an order.

20 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sunna Supplements

Antwoord van Sunna Supplements

Hi TANIA,

Hi, we’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must have been to have to follow up regarding your refund.

We’d like to look into this for you and check the status of your returned parcel and refund. However, we’re currently unable to identify the order from the information provided in this review.

Could you please share your order number and the email address used when placing the order? This will allow our Aftercare Support Team to locate your account, review the subscription and return details, and provide you with an update.

We appreciate your cooperation and would like the opportunity to investigate this properly and assist you further.

Sincerely,
Sunna Supplements

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently had food poisoning and lost…

I recently had food poisoning and lost a lot of fluids, which left me feeling really dehydrated and drained. I started taking the Sunna Supplements electrolytes, and within 24 hours I was feeling so much better.I’m genuinely grateful to have this product in my cupboard. It’s one of those things you don’t realise how useful it is until you really need it. It definitely came in handy when I needed it most.
Thankyou Sunna Supplements🙏🏼

17 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

1.) The supplement is overpriced

1.) The supplement is overpriced. Advertised as "halal" 100%, sure but does that give you the rights to overcharge ridiculously? Paid 43.95, shipping is not free. Absolutely ridiculous.

2.) Supplement itself is stated to have a bland neutral taste, but it just has a disgusting smell and there is a funky taste to it. I can't describe it but regardless if I put it in my triple 0 yogurt or water (putting it in water smells the worst and taste very bad and strange).

3.) Advertised on Instagram and Facebook, on top of other platforms as having bone/ joint benefits, when item arrived, on the front of the product does not state anything about joints/ bone health. Emailed customer support for this and they had an answer for it which did not justify it. Don't advertise it if you can't put it on the label. That's false advertisement.

4.) Also advertised "free return money back guarantee", this is the biggest scam I encountered. No it's not FREE, you have to ship it yourself. I paid 43.95 for a small looking bag with powder, I shipped it back for 10.90, and my total refund comes at 36 dollars after they "verify" it because I used a promotion and they took it back, well don't advertise free returns then.

5.) Overall I think this brand is no different than any other "wana be" halal advertised brand. Your product might be halal but your practice of deception is not. The company literally markets as "100% halal" to lure and target naive Muslims who know they will fall for this nonsense. Do yourself a favor and stick with something else like skoon nutrition. Anyways worst "halal" experience, I will never buy from them again. I feel lied and cheated out of my money. I didn't bother arguing with them because they seem like they're hell-bent on not giving me the full refund, but that's alright. And also if this review gets deleted, don't worry I screenshot it and I'll gladly post it all over Google and on other social media platforms.

** Forgot to mention, shipping took almost 2 weeks, obviously they'll blame it on USPS but that's fine, however getting back via email also takes a while".

I don't care how halal they advertise this brand, I personally don't think it's worth it.

8 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sunna Supplements

Antwoord van Sunna Supplements

Hi Fahad,

Thank you for taking the time to share such detailed feedback. We’re genuinely sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We’d like to clarify a few points for anyone reading your review:

• Pricing: Our prices, offers and promotions are displayed on our website before checkout, so customers can review the total cost before placing an order.

• Taste and smell: Our Halal Bovine Collagen contains just one ingredient—hydrolysed bovine collagen peptides, with no added flavours, fillers or additives. As an unflavoured product, the natural characteristics of collagen can be noticeable, and taste preferences can understandably vary.

• Joints and bones: Collagen is commonly used as part of a wellness routine to support connective tissues, including joints and bones. Product packaging and advertising may highlight different aspects of the product, but this does not mean the product is intended to diagnose, treat or cure any condition.

• Returns and refunds: Our money-back guarantee does not mean that return postage is free. As stated in our Return & Refund Policy, return shipping costs are the customer’s responsibility. Refunds are processed once the returned product has been received and verified, and promotional discounts may be reflected in the final refund in accordance with the applicable terms.

• Delivery: Delivery times can vary depending on the courier and destination, and we understand how frustrating delays can be.

We’re sorry that you felt disappointed with both the product and your experience with our support team. We respect that the product may not have been right for you, but we always aim to communicate our policies and product information as clearly and transparently as possible.

If you would like us to review the details of your specific order again, please share your order number with us, and we’ll be happy to look into it.

Sincerely,
Sunna Supplements

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Customer Service Feedback

* UPDATED*

The Sunna team reached out to me today and took accountability for the issues raised. They advised the employee who responded was in training and are making improvements to customer service.

They've also arranged to send a replacement of the item.

I appreciate them taking action and resolving matter and hope to see improved customer service in the future as I am a fan of their products.

** Original review below **

Purchased electrolytes from their stall at a food fair and upon getting home I noticed there was less sachets than there should have been.

Reached out to customer service who told me to go back to the stall but the event was only on the day.

Went back advising I couldn't as it had closed and they basically palmed me off saying nothing they can do.

Asked me for a recipt which there staff on the stall didn't give but showed my bank statement which had the date and payment proof.

Then told they'll exchange after seeing pics of the item but want me to pay for my own items to be sent back before they replace but postage is down to me.

Been using their collagen and wanted to support a Muslim business but how can I support when they're service is awful.

No customer care at all. Had to chase for responses and my last email has been ignored.

16 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sunna Supplements

Antwoord van Sunna Supplements

Hi Omar,

Thank you for taking my call earlier and for providing the additional information regarding your purchase at the food fair. We really appreciate you taking the time to speak with us and clarify what happened.

I’m pleased to confirm that we have now arranged and shipped a replacement for the electrolytes you purchased.

We sincerely apologise for the inconvenience and frustration this situation caused, particularly as the event had already ended and you were unable to return to the stall. We also understand how disappointing it must have been to have to follow up regarding the issue.

We’re grateful that you brought this to our attention and for your continued support of Sunna Supplements. We hope the replacement arrives safely and that this helps resolve the matter for you.

Thank you again for your patience and understanding, and please don’t hesitate to get in touch if you need any further assistance.

Sincerely,
Sunna Supplements

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BE CAREFUL — UNAUTHORIZED RECURRING CHARGE

BE CAREFUL — UNAUTHORIZED RECURRING CHARGE

I am extremely disappointed with this company. I placed an order, but I never knowingly signed up for a subscription and never authorized recurring shipments or charges.

The company nevertheless charged my bank account again and created another order. When I contacted customer service, they told me the order was automatically generated because they claim I had a subscription. I specifically disputed this because I never agreed to one.

Instead of immediately resolving the issue, I was told the order had already been fulfilled and shipped and could not be canceled.

Charging a customer’s bank account for a recurring order that the customer says they never authorized is extremely concerning. I have requested proof showing where I supposedly agreed to recurring billing, cancellation of any subscription, and a refund of the charge.

I am posting this review because customers deserve to know exactly what they are agreeing to when placing an order. Make sure you carefully review the checkout terms and watch your bank account for additional charges.

I hope the company takes responsibility, cancels whatever subscription they claim I authorized, and refunds the money they charged me.

8 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sunna Supplements

Antwoord van Sunna Supplements

Hi Layla,

We’re really sorry to hear about your experience, and we completely understand why an unexpected charge and order would be concerning. 💜

We’d be happy to look into this for you and check exactly how the subscription was set up. Could you please send us your order number or the email address used when placing the order so we can review the account and order history?

In many cases, this can happen when the Subscribe & Save option is selected during checkout rather than the One-Time Purchase option. The subscription can then automatically generate future orders according to the selected schedule. We understand that this may not always be clear to customers, particularly if they intended to make a one-time purchase.

Once we have your order details, we can check the subscription status, review the relevant order information, and assist with the appropriate next steps regarding cancellation and the charge.

We’re sorry again for the frustration, and we appreciate you bringing this to our attention.

Sincerely,
Sunna Supplements

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This collagen worked wonders for me

This collagen worked wonders for me, I noticed within a week my face glowing and also my joints started becoming stronger than before. I highly recommend this collagen!

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Disappointed with my most recent collagen purchase

I’ve been a returning Sunna Supplements customer since last year and have placed eight previous orders with the company. I continued purchasing from them because I had generally been very happy with their products, particularly their collagen. In the past, I felt that the collagen had a noticeable positive effect on the smoothness and condition of my skin.

Unfortunately, my experience with my most recent purchase, has been very different.

Since using this purchase, I have noticed little to no improvement in my skin and, more concerningly, my skin has become increasingly dry, flaky and irritated, particularly around my fingers and the backs of my hands. I have photographs documenting the condition of my skin.

To be fair, I am not claiming that the collagen is definitely responsible, as I understand there can be other factors affecting skin condition. My concern is the significant difference compared with my previous experience with what I believed to be the same product.

Because I have purchased this product multiple times before without experiencing this issue, I contacted Sunna Supplements directly and asked them to investigate whether there could be an issue with the particular batch, whether the formulation or ingredients have changed, and what resolution they could offer.

I’m disappointed because I have been a loyal customer and have previously had a positive experience with Sunna Supplements. I hope the company takes the concern seriously, investigates the batch properly, and provides an appropriate resolution.

I will update this review once I receive their response and see how the matter is handled.

2 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sunna Supplements

Antwoord van Sunna Supplements

Hi Mohammed,

Hi, we’re really sorry to hear about your experience, especially as a returning customer. We’d like to look into this properly and review the batch and order details for you.

Please send us a private message with your order number and the email address used for the order, and our team will investigate this further and get back to you

Sincerely,
Sunna Supplements

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I don’t trust you anymore!!

I ordered these supplements after reading the reviews and promises made by the company.
Collagen powder and Electrolytes. Three weeks of waiting, order not delivered but I received email that it had shipped and a wrong/ incomplete tracking number was shared. After writing to the company, they sent me replacement ( very nice of them) but then after opening my pkg electrolytes were missing. Complete order not send while they have charged for full.
Frustration….
Again wrote them with the pictures of package. Never happened anytime before this kind of situation.
Even after canceling my subscription, they again charged my card on file and sent me the collagen.
Customer service was terrible as allegations were made that I received both my pkg by their customer support specialist.
Any details?? Why wrong tracking number shared? Where is my pkg gone? Why you charged my card after canceling subscription? Where are electrolytes?
Seriously I don’t believe this !! How can it be a SUNNA?
Be careful before ordering as once they have your card number they will start charging you without your knowledge.

9 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sunna Supplements

Antwoord van Sunna Supplements

Hi Priya,

we’re truly sorry to hear about the frustration you’ve experienced. 💛 We’d really like the opportunity to look into this properly and review exactly what happened with your orders, delivery, missing items and subscription.

As previously requested, please send us a private message with your order number(s) and the email address used for your order. This will allow our team to locate your records and investigate the matter accurately, including the tracking information, replacement order, missing electrolytes and subscription charge.

We don’t want to make assumptions about what happened, and we’re happy to review the full order history and provide you with clarification.

Sincerely,
Sunna Supplements

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love the product

Alhumdolillah I am loving this new product. I feel better with aches and pains in my joints and I can see some new hair growing on my thin hair.
Kind Regards,
Sakina Karimbhai

7 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The products they offer meet my needs…

The products they offer meet my needs and been a muslim especially the collgen been halal helps my old bones. I am in Pakistan right now and taking Hamza's advice regards to electrolytes is helping me cope with the hot and humid weather.

Hamza is always giving good advice and support so this not just a store you buy products from but somewhere you get 360 life information. Keep it going brother, my Salaam Rashid.

18 september 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer