Sway Funded Reviews 

619
•
TrustScore 4 uit 5

4,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The support team is there to answer any of your questions and any concern you may have pretty much 24/7. The senior staff team are quick to help and respond to their tickets regarding any deeper issue... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I payed for a challenge and the Swayfunded did not give me my challenge also they don't want to pay my money back idk why, i also have every single proof that i did pay to swayfunded. And the service... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just passed my phase 2. Currently waiting on KYC process. I did have login issues during phase 1 which didn’t allow me take many of my A+ setups but customer service did an exceptional job and did res... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Trustworthy. The experience I had with this prop firm was like no other. Especially when I'm talking about customer service. Everything is a lot more personal. With certain issues, even the CEO will h... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Alternatieve financiële diensten

Geschreven door het bedrijf

At Sway Funded, we believe talented traders deserve the opportunity to prove themselves and be rewarded for their performance. Built for traders who value flexibility, transparency and opportunity, Sway Funded provides a range of trading challenges designed to suit different strategies and experience levels.


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

619 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(619)

18 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very nice Contact support

Very nice Contact support

5 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sway Funded

Antwoord van Sway Funded

Hello,

We're thrilled to hear that you had a positive experience with our support team. Providing excellent customer service is one of our top priorities, and we're glad that our team was able to assist you effectively. If you ever need further assistance or have any questions, please feel free to reach out to us at any time. We're here to help!

Best regards,
Zay

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

RELIABLE

Follow rules, get paid. So far so good. Counting on them to be the BEST.

5 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sway Funded

Antwoord van Sway Funded

Hello,

Thank you for sharing your experience! Following the rules is indeed crucial, and we're glad to hear that you're having a positive experience with us so far. We're committed to providing the best service possible and helping our traders succeed. If you have any further questions or need assistance, feel free to reach out to us anytime.

Best regards,
Zay

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BAD firm!

All they pray is for traders to fail, I bought a 10k challenged passed and got funded and I made $1100 profit and when I lost almost $600 of my waiting to withdraw profit, they closed the account saying the drawdown rule was breached, on my funded account profit? Even these days good prop firm give one day of first withdrawal but with them, you wait for 12 good days. That's a scam and not a good prop firm.

2 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sway Funded

Antwoord van Sway Funded

Hello,

Thank you for sharing your experience, and we apologize for any frustration you've encountered. We understand your concerns and want to address them promptly.

Regarding the closure of your account due to breaching the drawdown rule, we want to assure you that our policies are designed to manage risk effectively and protect both traders and the firm. However, we understand that situations like these can be disappointing, and we apologize for any inconvenience caused.

Regarding the delay in withdrawals, we strive to process withdrawals as quickly as possible, but sometimes there may be delays due to various factors, such as account verification or internal processes. We apologize if this has caused you any inconvenience.

We encourage you to open a ticket with our support team to receive a full explanation of the reasons behind the closure of your account. Our team will be happy to provide you with further clarification and address any questions or concerns you may have.

Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your understanding as we work to improve our services.

Best regards,
Zay

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My new favorite prop firm.

I've had nothing but good things to say about MYFF. I've dealt with a few different prop firms and been funded with 3 others and they are my favorite so far.
The only downfall that I see is the Backoffice/Dashboard isn't the greatest but that's so minor that I really could care less. They are quick to respond when I have an issue. I've never had an issue with receiving payouts (I've gotten 6 so far) and a few days ago when there was a glitch in the dashboard, I got a email saying that I had breached my account when I clearly had not. I contacted support and they let me know it was an issue or their end and they immediately reactivated my account.
I've had similar issues with other prop firms and have never gotten my account back. They seem to look for any reason to deny a payout. That's just the nature of the industry but with MYFF (so far), I have had zero issues and nothing but pleasant interactions with their support/staff.

1 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sway Funded

Antwoord van Sway Funded

Hello,

Thank you for sharing your experience with us! We're thrilled to hear that you've had such positive interactions with MYFF and that you appreciate our prompt support and hassle-free payouts. We strive to provide a seamless experience for our traders, and it's great to know that you find us to be your favorite among the prop firms you've dealt with.

Your feedback about the Backoffice/Dashboard is duly noted, and we're continuously working to improve our platform to enhance the user experience.

If you ever have any further questions or need assistance, please feel free to reach out. We're here to help!

Best regards,
Zay

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

MyFlashFunding

Don't use this platform this is worst trading platform ever, this platform is a scammer you cannot withdraw your profits, you will regret once you use MyFlashFunding trading platform because you cannot withdraw your money and you account will lock and ban..be careful this platform.

3 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sway Funded

Antwoord van Sway Funded

Hello,

We're sorry to hear about your negative experience, and we understand your frustration. However, we want to assure you that we take withdrawals and account security seriously, and we do not engage in any fraudulent activities.

If you're experiencing difficulties with withdrawing your profits or if your account has been locked or banned, we encourage you to reach out to our support team immediately. Our team will investigate the issue thoroughly and work to resolve it as quickly as possible.

We value your feedback and want to ensure that all our traders have a positive experience on our platform. Please open a ticket with our support team so that we can address your concerns promptly and provide you with the assistance you need.

Thank you for bringing this to our attention, and we apologize for any inconvenience caused.

Best regards,
Zay

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic Customer Service!

Overall the platform works great. MatchTrader, used by MyFlashFunding, is a easy to understand but still detailed software. Everything is integrated; from easy SL/TP usage until upcoming news event.

I want to express that specifically the customer support is outstanding. When a problem occurs they usual respond within minutes and offer more then pleasing solutions. For example; due to an IT error my SL was triggered. Price then turned into my favor. I reached out to Customer Support and they added, without a doubt, the missed profits to my balance. On top of that they added some extra to cover the losses caused by this IT issue.

Would definitely recommend MyFlashFunding for all trades; crypto, forex or indices!

2 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sway Funded

Antwoord van Sway Funded

Hello,

Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you find our platform, MatchTrader, easy to use and integrated with useful features like SL/TP usage and news event notifications. We're committed to providing a seamless trading experience for our users.

It's great to know that you've had such positive experiences with our customer support team. We strive to provide prompt and effective assistance to our traders, and we're glad to hear that we were able to resolve the issue with your SL triggering promptly and to your satisfaction.

Thank you for recommending MyFlashFunding, and we look forward to continuing to support your trading journey across various markets!

Best regards,
Zay

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Быстрые и качественные ответы от службы…

Быстрые и качественные ответы от службы поддержки ❤️

1 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sway Funded

Antwoord van Sway Funded

Привет,

Благодарим вас за доверие и добрые слова! Мы всегда стремимся к оперативной и качественной поддержке наших клиентов. Если у вас возникнут какие-либо вопросы или потребуется помощь, не стесняйтесь обращаться к нам. Мы всегда готовы помочь вам в вашем трейдинговом путешествии.

С наилучшими пожеланиями,
Zay

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They denied my payout and just banned…

They denied my payout and just banned me from discord

30 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sway Funded

Antwoord van Sway Funded

Hello,

We've thoroughly reviewed your situation, and we stand by our decision based on our policies and procedures. If you feel that there's been a misunderstanding or if you're unsatisfied with the outcome, we encourage you to open a ticket with our support team. They'll investigate the matter further and provide you with assistance.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Zay

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They are very nice and they assisted me…

They are very nice and they assisted me well, great job for them. I appreciate every effort they made, a very nice experience.

1 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sway Funded

Antwoord van Sway Funded

Hello,

Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you had a very nice experience with our team and that you felt well-assisted throughout. Providing exceptional service and assistance to our clients is our top priority, and we're glad that our efforts were appreciated.

If you ever need further assistance or have any questions in the future, please don't hesitate to reach out. We're here to ensure that your experience with My Flash Funding remains positive and supportive.

Best regards,
Zay

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Outright thieves

Outright thieves, scammers , and sore losers.

Myflashfunding calls themselves by that name and promotes on getting you funded in record time with no minimum days required. What irony when they turn out to be just sore losers who can't accept the fact that I passed my challenge phases in 1-2 days, sending me an email telling me to redo phase 2, effectively making it a 3 phase challenge when i paid for a 2 phase.

Got plenty of complains about them from other people who came into my DM on discord as well, saying their profits were taken away from their payouts, with myflashfunding blaming it on technical issues that didn't allow them to mirror the trades onto the live market.

Also made a twitter post on this to expose these frauds, and they immediately kicked me out of their discord and email saying i have breached my accounts

1 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sway Funded

Antwoord van Sway Funded

Hello,

Thank you for sharing your feedback, and we appreciate your patience as we address your concerns.

We understand your frustration regarding the request to redo phase 2 of your challenge, especially after completing the previous phases swiftly. Our intention is always to ensure that traders meet the necessary criteria for funded accounts to maintain the integrity of our program. However, we acknowledge that the communication surrounding this request could have been clearer, and for that, we apologize.

Regarding the complaints you've mentioned from others, we take such feedback seriously and investigate each case thoroughly. While technical issues can occasionally arise, resulting in challenges with mirroring trades onto the live market, we strive to resolve these issues promptly and fairly. However, we understand that any delay or discrepancy in payouts can be concerning, and we're committed to addressing such issues transparently and effectively.

Regarding your Twitter post, we value open communication and feedback from our traders. However, we have policies in place to ensure that all interactions adhere to our community guidelines. If there have been any misunderstandings or miscommunications, we apologize, and we encourage you to reach out to our support team to discuss the situation further.

Please know that our goal is to provide a fair and supportive trading environment for all our traders, and we're continuously working to improve our services based on your feedback and experiences.

If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to our support team. We're here to assist you and address any issues you may have.

Thank you for your understanding and for being a part of the MyFlashFunding community.

Best regards,
Zay

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am very excited....NEVER GIVE UP!!!

I am very excited. Myflash no stop rule is excellent if you have tendency for forgetfullness. Excellent trading platform and support team. I appreciate my experience with them. I failled severally but NEVER GAVE UP and I now passed with less than $77 drawdown!!!

29 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sway Funded

Antwoord van Sway Funded

Hello,

Congratulations on your achievement, and thank you for sharing your excitement with us! We're thrilled to hear that you find our "no stop rule" to be excellent, especially for those prone to forgetfulness. It's wonderful to know that our trading platform and support team have contributed to your positive experience with us.

Your persistence and determination are truly commendable, and we're honored to have been part of your journey to success. If you ever need further assistance or have any questions as you continue your trading endeavors, please don't hesitate to reach out. We're here to support you every step of the way.

Best regards,
Zay

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I won an account from MyFlashFunding…

I won an account from MyFlashFunding which I initially thought it wasn't possible by engaging in tweet. I like this platform because their profit target is 6% which almost every successful trader can cash out their payout easily.

28 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sway Funded

Antwoord van Sway Funded

Hello,

Congratulations on winning an account from MyFlashFunding! We're thrilled to hear that you participated in our tweet engagement and found success. Providing opportunities like these is part of our commitment to supporting traders in their journey.

We're glad to hear that you appreciate our profit target of 6%, which we aim to make achievable for successful traders like yourself. If you have any further feedback or suggestions, or if there's anything else we can assist you with, please feel free to let us know. We're here to ensure that your experience with MyFlashFunding continues to be positive and rewarding.

Best regards,
Zay

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SLIPPAGE IS INSANE AND CUSTOMER SERVICE IS EVEN WORSE

I risked 1% but slippage hit my account with a 4% loss instead

Then I received a violation after the 4% loss instead of 5% which I never received from other prop firms using my trade copier.

I reached out to their customer service on their website numerous times and they said they’ll have their account management team reach out to me but they NEVER contacted me. Very disappointed, I will NEVER buy from Sway ever again

1 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sway Funded

Antwoord van Sway Funded

I understand your frustration, and I'm sorry to hear about your experience. It's essential for us to address your concerns promptly and ensure that we provide the best possible service to all our clients.

Regarding slippage, we strive to minimize it as much as possible. However, in volatile market conditions or during high-volume trading periods, slippage can occur, affecting trade execution. We continuously monitor our systems to reduce such occurrences and improve our execution quality.

As for your account management and customer service experience, we sincerely apologize for the lack of communication and the delay in addressing your concerns. This falls short of the level of service we aim to provide. Rest assured, we are actively reviewing our processes and implementing measures to ensure that all customer inquiries are responded to promptly and efficiently.

We value your feedback and would like to have the opportunity to address your concerns directly. Please reach out to us via support@swayfunded.com so that we can investigate your case further and work towards a resolution.

Thank you for bringing this matter to our attention, and we hope to regain your trust in our services in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This people are so swift with their…

This people are so swift with their service

26 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sway Funded

Antwoord van Sway Funded

Hello,

Your feedback is greatly appreciated! We're glad to hear that you found our service swift and efficient. Providing timely assistance to our users is a top priority for us, and we're pleased to know that we were able to meet your expectations.

If you have any further questions or need assistance, please don't hesitate to reach out. We're here to help!

Best regards,
Zay

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

TOTALLY SCAMMERS

Guys please trust me they are totally scammers , I purchased a 200k a/c and I took a trade in us oil with 50 lots as I am scalper I use big lots , within a second it showed me loss of - 8000 $ [ I gave them proper screenshot & screen recording of the trade ] my A/C breached out of rule and then I stated my issue with team they are saying in market there was no liquidity so we cant help where as I was trading in other broker the price of us oil executed perfectly.

Please be safe . Dont go with this firm

5 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sway Funded

Antwoord van Sway Funded

Hello!

We understand the frustration that arises when trading results don't align with expectations.

Based on your description, it seems that the issue might have been related to slippage due to the size of your trade. When trading with large lot sizes, especially in volatile markets like oil, slippage can occur due to liquidity constraints. While we strive to provide the best trading environment possible, instances of slippage can still happen under certain market conditions.

To better assist you and investigate the matter thoroughly, we kindly ask you to open a ticket and share the details, including the screenshots and screen recording you mentioned. Our team is committed to addressing your concerns and providing clarity on the situation.

Your feedback is valuable to us, and we appreciate the opportunity to resolve this matter to your satisfaction.

Thank you for bringing this to our attention.

Best regards,
Zay

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top notch customer service…

If every organisation could render a 5 star customer service like myff, life will definitely be much easier.
Fast response
Well detailed reply/assistance

19 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sway Funded

Antwoord van Sway Funded

Hello,

We appreciate your glowing review of our customer service at My Flash Funding! Providing top-notch support and assistance to our users is a priority for us, and we're thrilled to hear that you've had such a positive experience.

Our team strives to deliver fast, detailed, and helpful responses to all inquiries, ensuring that our users have a smooth and seamless experience with our platform.

Thank you for recognizing our efforts, and if you ever need further assistance or have any questions, please don't hesitate to reach out. We're always here to help!

Best regards,
Zay

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My flashfundings are amazing

My flashfundings are amazing

20 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sway Funded

Antwoord van Sway Funded

Hello,

Thank you for your feedback! We're glad to hear that you've had an amazing experience with My Flash Funding. If you have any further comments or questions, feel free to let us know. We're here to help!

Best regards,
Zay

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They have an amazing support team that…

They have an amazing support team that response on time and have a zeal towards building and supporting the growth of traders in their community to become profitable..

20 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sway Funded

Antwoord van Sway Funded

Hello,

Thank you for sharing your experience with My Flash Funding! It's fantastic to hear that you've had a positive interaction with their support team and that they are dedicated to helping traders grow and succeed in their community. If you have any further feedback or questions, feel free to let us know!

Best regards,
Zay

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Facilidad en la instalacion de la plataforma

Tuve problemas con la configuracion de la plataforma. Muhammad me lo resolvió en un instante. La respuesta del equipo de soporte fue muy eficiente.

20 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sway Funded

Antwoord van Sway Funded

Hola,

¡Gracias por compartir tu experiencia con nosotros! Nos alegra saber que Muhammad pudo resolver rápidamente tus problemas de configuración de la plataforma y que encontraste nuestra respuesta eficiente. En My Flash Funding, nos esforzamos por brindar un soporte rápido y efectivo a nuestros usuarios para garantizar una experiencia fluida en la plataforma.

Si en el futuro tienes más preguntas o necesitas ayuda adicional, no dudes en ponerte en contacto con nosotros. Estamos aquí para ayudarte en lo que necesites.

Saludos cordiales,
Zay

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very cooperative and kindly support!

20 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Sway Funded

Antwoord van Sway Funded

Hello,

Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you found our support team to be very cooperative and kind. Providing helpful and friendly assistance is a top priority for us at My Flash Funding.

If you ever need further assistance or have any questions in the future, please don't hesitate to reach out. We're here to ensure that your experience with us remains positive and supportive.

Best regards,
Zay

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer