We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just wanted to say what a beautiful lovely Downton XL crossbody bag that I received from Swoon the other day. I picked the dark navy colour which I think will be practical for everyday use, and it'... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have found the bag I’ve been looking for …. For years. A quality large cross body in orange with lots of pockets and compartments with a wide leather strap. So very happy. Quick delivery to.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve been really enjoying this compact crossbody bag lately. The size is perfect for everyday use ,it holds my essentials like phone, wallet, keys, and a few small items without feeling bulky or h... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delighted with my Downton bag. Not used yet as bought for my holiday, but already know my my essentials will fit in easily. Love the idea of the interchangeable straps and some great designs to choose... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Handtassenwinkel
  2. Tassenwinkel
  3. Koffer- en tassenwinkel
  4. Winkel in modeaccessoires
  5. Lederwarenwinkel
  6. Reisartikelenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Swoon London is a modern fine leather handbag brand. With style, practicality and quality is at it's core. We began small, keeping our core products limited. We have grown a lot since, but we still insist on having a small (but perfectly formed) collection of styles and colours for our customers to 'Swoon' over and enjoy! The owners of Swoon are two people who are polar opposites! Together, they create magic! This totally embodies what the brand is all about! Swoon London was launched whilst enjoying the calm tranquility of the River Dart on the south coast of England. Anna enjoys owning designer handbags, but whilst jumping on and off boats, a beautiful, functional, affordable handbag was really needed! Something that can travel anywhere with her, and always look fabulous, without the price tag of the high end designer bags! Anna believes a bag should work with you, in any given setting - thus the addition of the interchangeable straps! The straps change with your outfit, your style, even your mood! Anna has spent over 20 years working within luxury fashion. Brand, style, and customer service are part of her DNA! Jules's background is the Automotive industries. Jules loves the detail, and is always looking for ways to improve the customer experience for our customers! Our aim is to provide our customers with beautiful, personalised leather bags and accessories that are stylish, affordable, versatile and practical.


Contactgegevens

4,9

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

347 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have found the bag I’ve been looking for

I have found the bag I’ve been looking for …. For years. A quality large cross body in orange with lots of pockets and compartments with a wide leather strap.

So very happy.

Quick delivery to.

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Swoon London

Antwoord van Swoon London

Thank you so much, Karen — this genuinely made our day! We're so pleased the Sunset Orange was the one after all that searching. Enjoy every adventure with her! 🧡

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Definitely a great handbag investment 👌

Just wanted to say what a beautiful lovely Downton XL crossbody bag that I received from Swoon the other day.
I picked the dark navy colour which I think will be practical for everyday use, and it's a good size to fit what I need into it. The quality of their bags are stunning. Beautifully made with top quality leather and additional 2 free metal chain straps along with the matching leather strap, but you can also purchase other fabric straps to switch up the look of your bag. Friendly fast service and of course a dust bag to keep your bags looking their best. Thank you Jules & Anna for top rate products and service.

21 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Swoon London

Antwoord van Swoon London

Thank you so much for your wonderful review! We’re absolutely delighted you love your Downton XL in Dark Navy — it’s such a timeless and practical choice. It’s lovely to hear you’re enjoying the different strap options too, they really do make it easy to change up the look. Your kind words about our quality and service truly mean a lot to us — thank you again for your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely GORGEOUS bags

Absolutely GORGEOUS bags, so many comments on my bags. The customer care team have been absolutely wondeful too. Highly recommend the bags and the company as a whole.

4 maart 2026
Logo Swoon London

Antwoord van Swoon London

Thank you so much for your wonderful review, Sadie! We’re delighted you love your Stratford XL in Bronzed Tan — it’s such a beautiful colour. It’s lovely to hear you’ve been receiving so many compliments, and your kind words about our customer care team really mean a lot. Thank you for recommending Swoon London!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Treated my self to a pale blue bag as…

Treated my self to a pale blue bag as they were too good to miss in the recent sale Gorgeous colour for spring / summer The leather is really nice and the bag is robust I love the new wider cross body leather strap It’s a real upgrade and the straps and charm that came with it are lovely for changing the style I’m delighted with this It felt like a real investment as my previous swoon bag is still wearing well

25 februari 2026
Logo Swoon London

Antwoord van Swoon London

Thank you so much for your wonderful review, Myra! We’re delighted you love your West Coast Blue Stratford, it's such a beautiful colour for spring and summer. It’s lovely to hear your previous Midnight Black Stratford is still wearing well too. We’re so pleased you’re enjoying the new wider leather strap and the extra straps and charm for changing the look. Thank you again for your continued support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great bag and quick cross body bag

Great bag and quick delivery

3 maart 2026
Logo Swoon London

Antwoord van Swoon London

Thank you for your lovely review, Sharon! We’re so pleased you’re happy with your Downton XL in Midnight Black and that it arrived quickly. The Grey & Black Abstract and Brown & Black Woven Aztec straps are great choices too — perfect for changing the look!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A very nice little handbag


A very nice little handbag
Quick delivery

22 februari 2026
Logo Swoon London

Antwoord van Swoon London

Thank you for your lovely review, Michael! We’re so pleased you’re happy with your Downton XL in West Coast Blue and that it arrived quickly. The Liberty Lights and Blue & Stone Woven Mosaic straps are great choices too — perfect for changing the look. We hope you enjoy using your new bag!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Compact but roomy bag

I was looking for a smaller handbag which could hold all of my everyday items in a good quality leather and this bag certainly fits the bill. It has roomy compartments on the front and back as well as extra pockets in the main compartment to organise everything well. The leather is a lovely quality in a great range of colours. I also liked that you got 2 extra straps as part of your order.

26 februari 2026
Logo Swoon London

Antwoord van Swoon London

Thank you for your wonderful review, Suzanne! We’re so pleased your Downton XL in Denim is proving to be the perfect size for your everyday essentials. It’s lovely to hear you’re enjoying the organisation of the pockets and the quality of the leather. We’re also glad you’re having fun with the extra straps — the Blue & Stone Woven Mosaic and Red, White & Blue are great choices!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely well made leather crossbody bags

I ordered for my sister and niece for their birthday,s.I like them so much i ordered 2 for myself. Beautifully made delivered very quick excellent service. love my new bags.

23 februari 2026
Logo Swoon London

Antwoord van Swoon London

Thank you so much for your wonderful review, Margaret! We’re delighted you loved the Harlan Crossbody in Tuscan Tan so much that you ordered two for yourself as well — what a compliment! It’s such a beautiful, timeless colour. We’re so pleased everything arrived quickly and that you’re enjoying your new bags.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely wonderful customer service

Absolutely wonderful customer service, I can’t praise this company enough.
The quality of their bags is amazing, prompt delivery and exceptional customer support.

Big shout out to Jules who helped with an order!!

Many thanks ☺️

12 februari 2026
Logo Swoon London

Antwoord van Swoon London

Thank you so much for your wonderful review, Mrs Davis! We’re absolutely delighted you’re happy with your Downton XL in Calma Stone — it’s such a beautiful choice. Your kind words about our service truly mean a lot, and I’m so pleased I could help with your order. Thank you again for your support!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Stratford black bag. Zip didn’t last

Stratford black bag very nice. Have used it infrequently. Unfortunately when it was only 18 months old the zip gave way. Customer service offered no help apart from a small discount off a new bag. As I have quite a few handbags they generally last years. Very disappointed

13 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Swoon London

Antwoord van Swoon London

Hi Sherv,

Thank you for taking the time to leave a review. I’m very sorry to hear you were disappointed with your experience.

As explained privately, our bags are covered by a 12-month warranty, during which we would always replace a bag if a manufacturing fault such as a zip issue occurs. Your purchase was 18 months old at the time you contacted us, which unfortunately falls outside of that warranty period.

While we’re unable to offer a replacement beyond this timeframe, we did provide a goodwill discount towards a new bag as a gesture of support. We completely understand how frustrating it is when a favourite item develops an issue, and we always aim to apply our policies fairly and consistently for all customers.

We genuinely appreciate your original kind comments about the Stratford bag and are sorry that on this occasion we couldn’t meet your expectations.

Kind regards,
Jules
Swoon London

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve been really enjoying with this body cross bag.

I’ve been really enjoying this compact crossbody bag lately. The size is perfect for everyday use ,it holds my essentials like phone, wallet, keys, and a few small items without feeling bulky or heavy. The structured shape keeps everything neat inside, and the zip closure feels secure.

I especially like the soft, neutral color because it goes with almost any outfit, whether casual or a bit more dressed up. The wide woven strap is comfortable on the shoulder and adds a nice touch of style compared to a plain strap.

Overall, it’s a practical yet stylish bag that works well for daily errands, short trips out, or when I just want something light and easy to carry. Definitely a great choice if you prefer minimal, functional accessories with a clean look.

20 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Swoon London

Antwoord van Swoon London

Thank you so much for your wonderful review, Narin! We’re delighted to hear how much you’re enjoying your crossbody bag and that it’s the perfect size for everyday essentials. We love that you mentioned the woven strap too — it really does add both comfort and style. Thank you for your thoughtful feedback!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delighted with my Downton bag

Delighted with my Downton bag. Not used yet as bought for my holiday, but already know my my essentials will fit in easily. Love the idea of the interchangeable straps and some great designs to choose from to give lots of different looks. My order arrived quickly. Customer service excellent with prompt responses to my enquiries. Had an issue with one of the straps and was sorted out quickly and effectively.

3 februari 2026
Logo Swoon London

Antwoord van Swoon London

Thank you so much for your wonderful review, Sarah! We’re delighted you love your West Coast Blue Downton and the versatility of the interchangeable straps — they really do make it easy to create different looks. We’re so pleased everything arrived quickly and that we could resolve the strap issue promptly for you. We hope your Downton is the perfect companion for your holiday!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality product

Good quality product, exactly as described. Prompt delivery.

9 februari 2026
Logo Swoon London

Antwoord van Swoon London

Thank you for your lovely review, Linda! We’re so pleased you’re happy with your West Coast Blue Stratford and that it was exactly as described. We’re glad it arrived promptly too!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely handbags

Lovely handbags. Great value. Very quick delivery.

26 januari 2026
Logo Swoon London

Antwoord van Swoon London

Thank you for your wonderful review, Elaine! We’re delighted you’re pleased with the quality and value, and that your order arrived quickly. We really appreciate your support.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love my Swoon bag

I love my Swoon bag, it is exactly what I was looking for. The quality of the leather is brilliant as is the build of the bag.

26 januari 2026
Logo Swoon London

Antwoord van Swoon London

Thank you for your lovely review, Claire! We’re so pleased your Downton XL was exactly what you were looking for and that you’re happy with the leather and craftsmanship. We hope you enjoy using it for many years to come.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very pleased with my purchase

Very pleased with my purchase I took a while looking at all the other sites before I went with swoon and I am pleased I went with them .Bag is of good quality and a good price .

29 januari 2026
Logo Swoon London

Antwoord van Swoon London

Thank you for your lovely review, Rowena! We’re so pleased you chose Swoon London and that you’re happy with your Calma Stone Downton and strap choices. Thank you so much for your kind words — we really appreciate it.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend this company.

The bag I purchased is beautifully made. Great quality. A choice of straps. Delivery was really quick. A hand written 'thank you' with my name, I have never seen before. I love the bag so much I ordered another colour as soon as the first one arrived.

21 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Swoon London

Antwoord van Swoon London

Thank you so much for your wonderful review! We’re thrilled you love your bag and the quality, and it means a lot to hear you appreciated the handwritten note. Ordering another colour straight away is the biggest compliment — thank you for choosing Swoon London!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely bag, beautiful leather & quality

Lovely bag, better than expected. Beautiful leather, great size, 2 x free fabric patterned straps are really attractive and again, great quality. Price with discounts was really good
Extremely happy

6 januari 2026
Logo Swoon London

Antwoord van Swoon London

Thank you for your wonderful review, Mary! We’re so pleased your bag exceeded expectations and that you’re happy with the leather, size, and straps. We’re delighted you felt the value was great too — thank you for choosing Swoon London!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really pleased with my purchase

Really pleased with my purchase, the bag has exceeded my expectations.
The delivery was very quick and it was packaged to a high standard.
The extra straps will make this bag very versatile.
I will be looking forward to purchasing another bag soon!

4 januari 2026
Logo Swoon London

Antwoord van Swoon London

Thank you for your wonderful review, Pam! We’re so pleased your Calma Stone Downton exceeded your expectations and that you’re enjoying the versatility of the extra straps. We’re glad it arrived quickly and beautifully packaged — we look forward to welcoming you back to Swoon London soon!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer