The Brooklyn Pet Beds Reviews 

2.172
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Not as expected, pretty disappointing, Got the largest size and it just lacks fill and does not hold its shape. My blue English staffy lays inside it and the entire bed tilts like it has no weight to... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really prompt delivery, the product puffed up nicely and our old dog absolutely loves it. Snuggles into it until he almost disappears. He had an old Brooklyn bed and this one seems much better with im... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is our second Brooklyn, I purchased the new version of bed because our old one was a bit smelly and washing it was a pain because it took so long to dry. ANYWAY - new bed arrived only a few day... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Dierenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Your Pet's Favourite Store. Home of The Brooklyn Deep Sleep Pet Bed, Loved by over 40,000 Pet Owners worldwide. Made for Dog Owners, By Dog Owners.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 82% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(2.172)

313 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome bed

Awesome bed, the dog loves it. My only feedback would be to extend out the period that the discount vouchers are eligible for. Cheers

8 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

$300+ bed mouldy after months

I got two beds, for their advertising that it’s superior quality and wont get ripped into. I was so wrong. I got the Nest which was expensive, >$300, but thinking it would last a long time and be good for my dogs health I made the splurge. Within months the foam under the cover was covered in black mould from top to bottom. This was never indicated that it could happen. and unsure of how long it was mouldy under the cover while my dog has been using it. The company’s response was that this is normal and consistent due to pets natural oils and drool etc (isn’t it made for dogs and the drool etc should be a consideration when designing?) they and suggested using anti mould spray to fix it and washing the cover more often. I was t gonna add more toxins to the toxin. I threw the bed away. They refused to refund or replace. Gave me a “gesture of goodwill” refund of 30% off the one bed. The other bed which the zipper broke and my dog shredded the inside they refused to replace the shredded part or the bed itself. and offered I buy a new one at cost price.
Super disappointed in this company, the poor quality of their products and their response to a customer who’s made several purchases from them. Will not purchase from them again and recommend that everyone spend their money elsewhere if they’re after a quality product with reasonable customer service.

17 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Brooklyn Pet Beds

Antwoord van The Brooklyn Pet Beds

Hi Mariam,

We’re sorry to hear you were unhappy with the outcome.

For context, the mould issue was reported approximately nine months after purchase. Based on the photos provided, it was consistent with moisture exposure rather than a manufacturing fault. We advised that, like any pet bedding, the covers require regular washing and maintenance. However, prior to this review being posted, we did provide a goodwill refund of over $100 to assist. This reflected the length of time the product had been in use.

While we appreciate that this wasn’t the outcome you were hoping for, we always strive to act fairly for all of our customers.

We wish you and your dog all the very best.

Warm regards,
The Brooklyn

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great bed

We received the bed promptly and it was exactly as described. Our Golden Doodle adapted to his new bed immediately and loves snuggling in his new bed.

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Brooklyn waste of money

The dog bed rated for my dogs weight and breed is not padded well. Her butt slams on the floor hard when she does her nesting thing and lies down. When I contacted the seller they recommended I purchase another bed more suited than the one originally purchased. I now add an old padded dog mat under the Brooklyn to compensate for the dollar store bed on top. Don't waste your money. Slick ads, great promises, poor performance.

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Product

Very satisfied with the bed very well made easy to clean and the hardest critic Tilley our dog snuggles up in it and sleeps soundly so she fully approves

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Staffie proof

Both Dogs Love the bed. We have a English staffie and he tried to shake it and tear it up and the Brooklyn bed came out with no tears or rips. Hes destroyed several beds but Brooklyn has survived. Now its his favorite

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend

Timely delivery. Great dog bed. Excellent quality. My Daisy loves it. It looks very nice by the fireplace in my living room. Highly recommend.

13 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have a large German Shepard and he…

I have a large German Shepard and he absolutely loves his bed. It’s honestly been the best dog bed for him and we have been through a few in the past. The improved material is so good and easy to clean. Highly recommend.

24 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Instant love

Immediately my dog jumped in his new Brooklyn bed and snuggled in. He loves it.

If I'd known it would take a week to get here, I would've waited to order. It said 1-3 days to South Island. It definitely wasn't. I know this is not always on your control.

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer