Thecoachcompany.co.uk Reviews 

602
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Booked with them through recommendations from family and friends. After taking our deposit, they cancelled the service and have been saying for two months we will be refunded but we have yet to see... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The coach company were great from booking our beach trip to the day of traveling. The coach was lovely and the driver was lovely nothing to much for her. We were picked up on time and collected fro... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent experience, Micheal our driver was superb, extremely friendly and engaging making our group feel really welcome. Micheal brought us back the scenic route as our group wanted to take photo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have previously used Thecoachcompany to book the odd coach, but for the latest tour we used them for all journeys to take our 35+ ballet production on the road. Ian and James have been our main con... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Vervoer
  2. ook in
  3. Bus- en touringcarbedrijf

Geschreven door het bedrijf

Thecoachcompany.co.uk, The United Kingdom’s leading private company for coach hire with an outstanding reputation for offering friendly professional group transportation services at competitive rates


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

602 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(602)

55 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay away

We had an awful experience with The Coach Company. We booked a return journey, where the first part of the journey was fine, but the second part there was no coach. The party finished early by 90 mins. We tried contacting the driver and company but couldn't get hold of the company and the driver was rude. Very unhelpful and unprofessional.

21 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Thecoachcompany.co.uk

Antwoord van Thecoachcompany.co.uk

Dear SJ,
Thank you for taking the time to leave your review. Please accept our apology for the inconvenience experienced.

Following your feedback, a full investigation was carried out. Our records confirm that the return journey was requested significantly earlier than the time stated on the original booking. Unfortunately, this was not possible, as the driver was committed to an earlier scheduled job at that time. When contact was attempted, the driver was driving and could only respond via hands-free to advise that an earlier collection could not be accommodated.

The coach was available as booked and attended at the original agreed return time. While we understand this was disappointing given the event finished earlier than planned, the service was delivered in line with the confirmed itinerary.

Your feedback has been noted and shared internally as part of our ongoing review process, and we thank you again for bringing this to our attention.
Kind regards,
Thecoachcompany.co.uk

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT USE!!!

Based on both the journey itself and the way this complaint has been handled, we will never use this company again. At no point did it feel like passenger safety was a genuine concern, and the standard of customer service that followed was even worse. How this was dismissed has completely eroded any trust we had, and I would strongly caution others who expect safety concerns to be taken seriously.

We’ve used this company before with no issues, which is what makes this experience even more disappointing. As soon as we raised a complaint about our unsafe journey, the attitude completely changed.

The journey itself was genuinely unsettling and left us feeling unsafe. The driver was vaping, texting, and unwrapping sweets by taking both hands off the wheel. The driver was also rude and said to us 'I like it when people speak to me because it keeps me awake'.

What made it worse was the response afterwards. Rather than taking the concerns seriously or properly listening to our account of what happened, the company was very quick to become defensive and dismissive. Despite being told someone would contact us to discuss the incident, no one ever did and they 'closed the case'. I followed up to say no that's ridiculous and eventually someone called back.

The response we received felt procedural and box-ticking, with more effort spent explaining why evidence “couldn’t prove anything” than acknowledging how frightening the experience actually was. Safety concerns were minimised, and it was made very clear they were keen to close the matter rather than resolve it. It was dismissive and I think had it been a 'more substantial company' they may have taking it more seriously.

We were assured by David that this would be properly investigated, yet despite submitting photographic evidence, we were later told no issues were found. The implication is that our experience simply didn’t matter. Being reassured and then dismissed like this is incredibly frustrating and deeply unprofessional.

Mistakes can happen, but how a company responds says everything. Unfortunately, the customer service here was poor, lacked empathy, and left us feeling that our safety simply wasn’t a priority. We won’t be using them again.

Terrible customer service and terrible commitment to safety.

17 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Thecoachcompany.co.uk

Antwoord van Thecoachcompany.co.uk

Hello Laura,

Thank you for taking the time to share your feedback.
We take all feedback extremely seriously, especially where safety concerns are raised.
As directly disclosed to you, a full investigation was carried out in line with internal procedures. This did not highlight any safety failings.

Full vehicle telematics for your journey has been reviewed to confirm this.
Due to a lack of further evidence showing concerns, no other conclusion could be made.

To confirm, while we understand your disappointment with the outcome, the investigation found no breaches of safety. Your comments have been shared internally to support ongoing improvements in service and standards.
Kind regards,
Thecoachcompany.co.uk

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I would like to express my sincere…

I would like to express my sincere appreciation for the excellent service provided by the coach driver, Mohammed, during our recent journey.

Mohammed was professional, courteous, and extremely supportive throughout the trip. His driving was safe and smooth, and he ensured passengers were comfortable at all times. His positive attitude and willingness to help made the journey pleasant and stress-free.

Please convey my thanks to Mohammed for his dedication and outstanding service. He is truly an asset to your team.

7 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Thecoachcompany.co.uk

Antwoord van Thecoachcompany.co.uk

Thank you so much, Ruth! 🌟 We’re delighted to hear how Mohammed’s professionalism and positive attitude made your journey so enjoyable. Your kind words will be passed on to him — he truly is a valued member of our team, and we’re thrilled his dedication shone through. The Coach Company Team!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

TEN TEN

Really excellent service throughout. From booking right up to our collection on the night. Emails and calls, plenty of communication to check details were correct. Rob arrived as requested and didn't grumble at the extra stop. I'd like to say thank you to Pete and the team. Ten out of ten from me.

1 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Thecoachcompany.co.uk

Antwoord van Thecoachcompany.co.uk

Thank you so much, Sally! 🌟 We’re thrilled you had such a smooth experience from start to finish. Rob, Pete, and the whole team will be delighted with your kind words — ten out of ten right back to you! The Coach Company Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We recently used the he coach company…

We recently used the he coach company to arrange transport for our football team to attend a match at Ashton Gate, Bristol. The communication from Peter throughout the experience was timely and informative. This was via both email and phone. On the day, the coach arrived promptly to both the pick up and departure points. The coach was of a high standard, was comfortable and was very clean. Our bus Driver, Mick, was very friendly and made all of the guests feel welcome and safe.

1 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Thecoachcompany.co.uk

Antwoord van Thecoachcompany.co.uk

Thank you, Wayne! 🌟 We’re so pleased your team’s trip to Ashton Gate went smoothly. It’s great to hear Peter’s communication kept everything on track and that Mick’s friendliness made everyone feel welcome. We’ll be sure to share your kind words with them both — we look forward to helping with your future journeys! The Coach Company Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very satisfied

From start to finish I found the whole process very easy and Evan was super helpful. I would 100% use the coach company again in the future!

1 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Thecoachcompany.co.uk

Antwoord van Thecoachcompany.co.uk

Thank you so much, Claire! 🌟 We’re delighted to hear the process was smooth and that Evan made it easy for you. We look forward to welcoming you back on board again! The Coach Company Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent well organised travel

Used this company for a race trip 2nd year running. Both times prompt excellent drivers and really well organised travel which made the day stress free and enjoyable. Thank you will definitely use again.

20 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thecoachcompany.co.uk

Antwoord van Thecoachcompany.co.uk

Thank you so much, Rebecca! We’re thrilled you chose us again for your race trip and delighted to hear everything ran smoothly. Knowing we helped make your day stress‑free and enjoyable really means a lot. Wishing you a very Happy New Year and all the best for 2026—we look forward to travelling with you again soon! 🎉

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ecellent experience with The Coach Company

We took 46 girls plus adult helpers to a netball weekend in Shropshire, using The Coach Company for both journeys. Both the coaches arrived in good time. The coaches were comfortable, smart and clean. Both drivers were very polite and helpful. We would certainly use again and recommend to others.

26 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thecoachcompany.co.uk

Antwoord van Thecoachcompany.co.uk

Thank you for your kind words! We’re delighted to hear that your netball weekend in Shropshire went so smoothly and that our coaches and drivers helped make the journeys comfortable and enjoyable. It was a pleasure to support such a fantastic group, and we really appreciate your recommendation. Wishing Birmingham City Netball Club a very Happy New Year and all the best for 2026—we’d love to travel with you again soon! 🎉

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great trip!

Great trip!
Booked with short notice as we were let down by another company. Drivers ensured that we were comfortable. Very good experience.

13 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thecoachcompany.co.uk

Antwoord van Thecoachcompany.co.uk

Thanks so much, Lijee! 💫 We’re glad we could help at short notice and make your trip comfortable. Hope to see you on board again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent communication and service

Excellent service from start to finish.. good communication on picking up, driver excellent attitude and nothing was too much trouble.. made the trip very enjoyable, no stress and everything ran to plan! Our first London trip for school and having such a positive experience we will definately only use you in the future!

16 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thecoachcompany.co.uk

Antwoord van Thecoachcompany.co.uk

Thank you so much, Caroline! We’re delighted to hear that your first London school trip went so smoothly and that our driver’s positive attitude helped make the day stress‑free and enjoyable. It means a lot to know you’ll be choosing us again in the future. Wishing you and your school a very Happy New Year and all the best for 2026—we look forward to travelling with you again soon! 🎉

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super easy

The quote beat others and everything was very straightforward. Getting a text of our driver's number the day before was very reassuring and Mandy in particular could not have been more helpful throughout the booking process!

2 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thecoachcompany.co.uk

Antwoord van Thecoachcompany.co.uk

Thank you so much, Hannah! We’re so pleased to hear everything was straightforward and that the extra touch of sharing the driver’s number helped put your mind at ease. We’ll be sure to pass on your kind words to Mandy—she’ll be delighted to know she made the booking process so helpful. Wishing you a very Happy New Year and all the best for 2026—we look forward to helping with your future trips! 🎉

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What a Service, wow wow wow!

Great service from this company and a great driver. Would recommend to anyone wanting a day out to the races and any other function / activity you booked and needing transportation for your group. Will certainly use again, thank you!

27 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thecoachcompany.co.uk

Antwoord van Thecoachcompany.co.uk

Thank you for your wonderful 5-star review. We’re delighted to hear that you enjoyed the service and had a great experience with your driver. Your recommendation means a lot to us, and we’re grateful for your trust. We look forward to providing transport for your next day out or event—thank you again for choosing us! The Coach Company Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

I had to book a coach for 35 people at the last minute as I had been let down by another company called taxicode. The coach was to take people from my father's funeral to the after celebration of life. It was 3 days before when the other company let me down. I was in a complete panic when I phoned the coach company who sorted it out for me within a couple of hours. They corresponded very well making me feel very reassured. The driver Jay was excellent. I cannot recommend this company highly enough

13 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thecoachcompany.co.uk

Antwoord van Thecoachcompany.co.uk

Dear Sarah,

Thank you for sharing your experience and for your kind words. We’re truly sorry to hear about the difficult circumstances that led you to us, and we’re honoured that we could support you and your family during such an important day.

We’re delighted that our team was able to quickly reassure you and arrange everything smoothly, and it’s wonderful to hear that Jay provided the excellent service we strive for. Your recommendation means a great deal to us, and we’re grateful you placed your trust in our company at such a sensitive time.

With appreciation and best wishes, The Coach Company Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We used the Manchester coach company…

We used the Manchester coach company for our transfer to Manchester airport as there was 24 of us they arrived on time took all 24 plus golf sets and luggage , they picked us up 1 week later o time and again in a great clean coach , the drivers on both journeys were very helpful and polite , I would recommend this company to anyone looking for transport for any size party .

15 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thecoachcompany.co.uk

Antwoord van Thecoachcompany.co.uk

Thank you for taking the time to share your experience with us. We’re pleased to hear that everything ran smoothly for your group, from the airport transfer to the return journey. It’s great to know the coach met your needs with plenty of space for both passengers and golf sets, and that our drivers provided the helpful and polite service we pride ourselves on.

Your recommendation means a great deal to us, and we’re delighted that we could make your travel experience stress-free and enjoyable. We look forward to helping with your future journeys when you're travelling with a group.

The Manchester Coach Company Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT USE!

DO NOT USE!

This company is not a coach company, they are a broker. They don't own coaches!

If you use them, you may get lucky and get what you asked for, but if you use the Coach Company alot, you will get issues with the coach turning up late, bad dangerous drivers, driver keeping you locked out of the coach, air conditioning leaking into the coach, the toilet not working, the microphone broke, driver getting lost, driver reversing into a car, the driver threatening to leave you all stranded in a village, gettting a coach designed for children (so tiny seats) or the coach just simply not turning up. All these have happenend to us this summer.

Edited after response: forgot to mention, when our coach didn't turn up, I called the coach company and the person I spoke to couldn't be bothered to help and hung up on me!

"The coach provided for your journey had 70 seats for 57 passengers, with the additional space intended to offer greater comfort for everyone on board." - this didn't work, an adult can't sit in a seat designed for children. For that trip, I ordered a 57 seater with a toilet, not a 70 seater for children, with no toilet.

The Coach Company don't communicate with the other coach companies they broker the jobs out to, the other companies they own (RideVoova, HorseFerry Coaches, A Class Corporate Travel), so as per my previous line:

If you use them, you may get lucky and get what you asked for.

13 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thecoachcompany.co.uk

Antwoord van Thecoachcompany.co.uk

Hi Robert,

To clarify, we operate our own vehicles alongside our trusted network of partner depots throughout the UK.

We’re sorry to hear that you were disappointed with the service received and appreciate you sharing your feedback.

The coach provided for your journey had 70 seats for 57 passengers, with the additional space intended to offer greater comfort for everyone on board.

We apologise for any inconvenience experienced and have taken your comments on board to continue improving our services.

Kind regards,
Thecoachcompany.co.uk

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Outstanding Service

The support from The Coach Company from start to finish, was excellent. Luke was patient and understanding of the organisational challenges. The minibus was immaculate, and extremely comfortable, and the driver KHAN was outstanding, putting the needs of the elderly passengers first at all times, from the temperature, to the position of his parking, making sure the vehicle was parked optimally for ease of embarkation and disembarking, and if course a smooth and pleasant drive.

7 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thecoachcompany.co.uk

Antwoord van Thecoachcompany.co.uk

Thank you, Nicola, for your generous review and kind words.

We’re truly grateful for your recognition of Luke’s support and Khan’s exceptional care on the day. It’s wonderful to hear that every detail—from the comfort of the minibus to the thoughtful parking—made a real difference for your passengers. Putting people first is at the heart of what we do, and we’re proud to have team members who embody that so naturally.

We’ll be sure to pass your feedback on to Luke and Khan—they’ll be pleased to know they helped make your journey smooth and memorable.

Warm regards, The Coach Company Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First class service!

The ops team were responded quickly our enquiry, and the booking process was quick and seamless.

Our coach drivers got us to our destination and back again, despite all the challenges that were against them on the day (fire on the motorway caused mayhem in the South West). The drivers were highly competent and professional and the coaches were comfortable, clean and of a good quality. Competitively priced too.

All in all, a great experience and I would highly recommend.

1 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thecoachcompany.co.uk

Antwoord van Thecoachcompany.co.uk

Thank you so much, Karen, for your glowing review and kind words!

We’re thrilled to hear that our operations team and drivers rose to the occasion, especially given the unexpected challenges on the day. It’s moments like these that truly highlight the professionalism and dedication of our crew—and we’re proud they delivered a smooth, safe journey despite the mayhem on the roads.

We’re also delighted that you found our booking process seamless and our coaches up to standard. Your recommendation means the world to us, and we’ll be sure to pass your feedback on to the team.

Looking forward to welcoming you aboard again soon!

Warm regards, The Coach Company Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not use for wedding transport!!

I cannot stress enough how disappointing our experience with The Coach Company was. After reading their glowing website and testimonials, I expected a professional and punctual service, especially given the importance of wedding day transport. What we received was the exact opposite.

Communication broke down completely after paying the deposit. Emails became curt and dismissive, and requests that should have been simple were met with resistance and rudeness.

On the day itself, our schedule was thrown into chaos. One coach was redirected to a different pickup location at the last minute, and the second coach arrived 40 minutes late with no notification. Guests were stranded, stressed, and left to scramble for alternative transport.

Multiple emails prior to the wedding, confirming arrangements, were completely ineffective; assurances of punctuality were meaningless.

This disorganisation caused a ripple effect across our wedding timeline, delaying our ceremony and creating unnecessary stress in what should have been joyful moments.

The compensation offered for this level of failure was insultingly low given the high cost we paid.

In short, The Coach Company is not reliable for wedding transport. Their lack of professionalism, poor communication, and inability to deliver on basic promises meant that they negatively impacted our big day. I would strongly advise anyone planning a wedding to look elsewhere—this is one service you do not want to risk.

23 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Thecoachcompany.co.uk

Antwoord van Thecoachcompany.co.uk

Dear Tamara,
Many thanks for taking the time to review your booking with us.
We can only see two previous bookings with us, both over two years ago, which were followed up by, and answered by our team.

We apologise deeply for any inconvenience caused at the time and understand how important reliable transport is, especially for a wedding. Compensation was offered in line with our terms and conditions, and since then, new procedures have been introduced to improve communication both on the day of travel and after bookings are completed.

Kind regards,
Thecoachcompany.co.uk

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company

Great company! Would highly recommend.
The driver was really accommodating and friendly.
Bus was really clean and comfortable
The customer care team were brilliant and communication was more than satisfactory!
Would definitely use this company again 😊

27 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thecoachcompany.co.uk

Antwoord van Thecoachcompany.co.uk

Thanks so much, Aine! 😊 We're thrilled to hear you had such a positive experience—from our friendly driver to the clean, comfy bus and the care from our customer service team. It means the world to us that you'd recommend us and plan to travel with us again. We'll be ready to welcome you back anytime! 💛 The Coach Company Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer