TheDressOutlet.com Reviews 

244
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

0 Stars if I could. This company owes me $651.95 for merchandise that was returned within the same month. They used bait and switch tactics. I purchased the gowns I wanted and then received a call sev... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wow, I can't believe it! The dress arrived a whole week earlier than expected, and let me tell you, it's absolutely stunning. I'm completely smitten with its elegance, adorableness, cuteness, and styl... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m always worried about buying clothes online but The Dress Outlet made it extremely easy. Their customer service is amazing. My size wasn’t available so within an hour I received an email with optio... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I stumbled upon this online shop a few weeks ago by accident, and to my surprise, a design immediately caught my attention. Initially, I had some doubts, but I couldn't resist purchasing the dress wit... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Jurkenboetiek

Geschreven door het bedrijf

The Dress Outlet is your ultimate online destination for formal wear, offering a wide selection of stunning dresses for every special occasion. Whether you're searching for the perfect prom dress, a sophisticated mother of the bride gown, or something chic for a wedding, homecoming, or cocktail party, you'll find beautiful options to suit your style and budget. Our collection features a diverse range of sizes and silhouettes designed to flatter every body type. We proudly offer worldwide shipping and a hassle-free return policy to ensure a seamless shopping experience. With affordable prices and exceptional customer service, The Dress Outlet makes finding your perfect dress easy and enjoyable.


Contactgegevens

2,6

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

244 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 66% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,6

Alle reviews

(244)

28 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sweet 16 dress

Ms. Britney was very helpful with me finding my daughter Sweet 16 dress.
She was patience and very knowledgeable of all my questions and needs.

12 november 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best online store in USA

This website is the better to buy from, great quality, same as I see in the picture.

all the customer service are great, they answer very fast and solve any question great, many thanks for Britney.

12 november 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Britany from customer service was such…

Britany from customer service was such a help! I was looking for a homecoming dress and had a very strict dress regulations and she tried her best to help me find one. We didn’t find one but she was super helpful!

7 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo TheDressOutlet.com

Antwoord van TheDressOutlet.com

Thank you for your review! Happy to hear that you had this amazing experience and looking forward to welcoming you at The Dress Outlet again.

Best,
Judith from The Dress Outlet

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from this website

Do not buy from this website. They have a 20% fee for stocking. Horrible policy when selling cloth online. Even when the dress is poorly made. Glitter everywhere and the cheap fabric. I don't recall checking any box to acknowledge the fee. Also I had to pay the shipping to return both dresses. Still in the market that yoy are handleding it is ridiculous. When the people are buying based on a photo. The money that you are keeping from me for "restocking fee" plus the shipping is almost the price of one of the dresses. I believe that your company knows that. That's why you don't allow your costumer to review at your website at the bottom of the article just like other websites. I learned my lesson not yo buy cloth from store or brands that I'm not familiar. The dresses have been mailed back to you. With shipping fees that I also paid.

1 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo TheDressOutlet.com

Antwoord van TheDressOutlet.com

Hi,
thank you for your feedback. Our policy is clearly stated on our website and ensures us to offer the low prices we have compared to department stores. We offer the same brands and designers as many other stores and the clothing varies in price and therefore obviously quality. Some dresses might shed glitter due to the fabric but all our fabrics go through quality control and are not cheap materials. If you choose not to want to pay the restocking fee you are more than welcome to choose a FULL store credit or a FREE exchange.
Thanks!
Best,
Judith from The Dress Outlet

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service on front end is great

Britney helped me tonight and it is late around 9:40pm. She was patient and offered suggestions on dresses and even provided suggestions on dress measurements. I will let you know once my dress gets in the efficiency and accuracy of the order.

1 november 2021
Review zonder uitnodiging
Logo TheDressOutlet.com

Antwoord van TheDressOutlet.com

Thank you for your review! Happy to hear that you had this amazing experience and looking forward to welcoming you at The Dress Outlet again.

Best,
Judith from The Dress Outlet

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have had such a great experience today!

I have had such a great experience with this shop! I got a girl named Britney she was so sweet and helpful! She knew exactly what I wanted right away! I’ve been starting to look for prom dresses this year and she was so helpful!

31 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo TheDressOutlet.com

Antwoord van TheDressOutlet.com

Thank you for your review! Happy to hear that you had this amazing experience and looking forward to welcoming you at The Dress Outlet again.

Best,
Judith from The Dress Outlet

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

yahooo

i got my order today is beautiful 3 piece outfit slate blue from R&M richards order number 7772w best outfit i have ever bought it looks light blue but its really blue grey very nice sizing is perfect check it out normally wear 16w but to big so ordered 14w fits great

28 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo TheDressOutlet.com

Antwoord van TheDressOutlet.com

Thank you for your review! 7772W is for sure a bestseller and one of our favorites! Happy to hear that you had this amazing experience and looking forward to welcoming you at The Dress Outlet again.

Best,
Judith from The Dress Outlet

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Returns are terrible

I ordered a dress didn’t fit right. I was told I needed to pay a restocking fee of 20% or get a gc . I had to pay a shipping fee of 25.00. I will not be ordering from them again.

20 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo TheDressOutlet.com

Antwoord van TheDressOutlet.com

Hi Dorothy,
thank you for your feedback. Our return policy is clearly stated on our website. If you choose to not pay the 20% restocking fee you can always ask for a FULL store credit or a FREE exchange.

Thanks and best,
Judith from The Dress Outlet

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They have phenomenal customer service

They have phenomenal customer service! I made a mistake when placing my order and the team was fast in resolving the issue. Most companies would say there nothing they can do but they fixed my order and removed and extra item. I have ordered from here before and they have amazing prices. I bought a dress from dillards for $199 and It cost $78 on this website. I returned the dillards one and saved a lot for the exact same dress.

14 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo TheDressOutlet.com

Antwoord van TheDressOutlet.com

Thank you for your review! Happy to hear that you had this amazing experience and looking forward to welcoming you at The Dress Outlet again.

Best,
Judith from The Dress Outlet

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do NOT buy from Dress Outlet if you are…

Do NOT buy from Dress Outlet if you are a busy person and can't return the dress in 5 days. It's that issue that I'm disgusted with. I had an event and as it got closer I tried the dress on and the shoulders were too big. My seamstress advised against taking it in as it would make my Jovani dress choppy looking and who would do that to Jovani? Loved the dress and the shipping turnaround time. Do Not Love that I'm stuck with a $590 dress that I'll never get my money out of and I was willing to pay the restocking fee. 5 days is just ridiculous. I wanted to return mine with tags in less than 30. Macy's has 90 day return and other companies have 45-60 so I don't understand this at all!!

8 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo TheDressOutlet.com

Antwoord van TheDressOutlet.com

Hi Lori,
thank you for your feedback. I am sorry that you had a negative experience. We do not need the item back within 5 days. That is wrong information. You have to request a return authorization within 5 days. The reason for that is that we have to sanitize returns and due to COVID have different return protocols and store the dresses for 14 days. Therefore we ask customers to request a authorization number so we know what is coming back and can plan ahead. We also have this policy so dresses are returned in a timely manner and do not take on the odor of the boxing or humidity etc.

We offer a big variety of dresses and therefore have a return policy that works for most of our customers and operate differently then big department stores.

If there is anything else I can help with, please let me know.

Best,
Judith from The Dress Outlet

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The two dresses I ordered were…

The two dresses I ordered were gorgeous. But didn’t fit me well. Customer service was great. I’ll for sure order my next dresses here!

4 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo TheDressOutlet.com

Antwoord van TheDressOutlet.com

Thank you for your review! Happy to hear that you had this amazing experience and looking forward to welcoming you at The Dress Outlet again.

Best,
Judith from The Dress Outlet

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Trustworthy!!

I recently made a purchase of three dresses and the whole experiencias was amazing, fast shipping, beautiful dresses and amazing staff!!!

3 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo TheDressOutlet.com

Antwoord van TheDressOutlet.com

Thank you for your review! Happy to hear that you had this amazing experience and looking forward to welcoming you at The Dress Outlet again.

Best,
Judith from The Dress Outlet

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered the wrong color and size…

I ordered the wrong color and size homecoming dress for my daughter. I was able to go online and do a quick chat with Brittany. She was able to change the order to what I actually needed to order! Thank you so much for righting my mistake so quickly!

3 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo TheDressOutlet.com

Antwoord van TheDressOutlet.com

Thank you for your review! Happy to hear that you had this amazing experience and looking forward to welcoming you at The Dress Outlet again.

Best,
Judith from The Dress Outlet

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Very good customer service!!

Ordered two dresses. Despatched efficiently. Delivered to Ireland but by some extraordinary inexplicable circumstances (perhaps customs related even though duty was paid) they were returned to sender. When I informed the vendor the matter was investigated and a FULL refund including shipping was issued. Sterling service.

2 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo TheDressOutlet.com

Antwoord van TheDressOutlet.com

Thank you for your review! Happy to hear that you had this amazing experience and looking forward to welcoming you at The Dress Outlet again.

Best,
Judith from The Dress Outlet

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Unable to return or exchange

All I can say is you better know your size when you order or you're straight out of luck! I ordered 4 dresses, got stuck with 3 that didn't fit properly since they give you 7 DAYS to return the dress!!! SEVEN. oh and you have to submit a return request to which nobody answers.. so then 7 days have passed and you're stuck with another dress. All in all the quality is good since they're name brands but spend that money at a store where you can actually TRY ON and return or exchange if necessary.

30 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo TheDressOutlet.com

Antwoord van TheDressOutlet.com

Hi Mari,

thank you for your feedback. We looked in to your order and saw that you sent a request for return on September 16th and we responded to you the same day. Please let us know if you have not received our email. Our return policy is stated on our site clearly. We do charge a restocking fee and have a 7 day return window since this is the best model for us to keep our prices low and our customers happy.

Please let me know if there is anythign else I can help with.

Best,
Judith from TheDressOutlet

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Britney was helpful to find dress for…

Britney was helpful to find dress for my flower girl and she also replied quickly and answered all my questions.

Great customer service!

29 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo TheDressOutlet.com

Antwoord van TheDressOutlet.com

Thank you for your review! Happy to hear that you had this amazing experience and looking forward to welcoming you at The Dress Outlet again.

Best,
Judith from The Dress Outlet

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They keep 20% and make you pay for shipping

In a time where physical inventory in most stores is about nil, the only way to try on clothes is to order them online.

At the dress outlet, not only do they NOT give you a full refund (they keep 20% for "restocking"), but they make you pay for the shipping ($10).

Every other store I have ordered from has given me a full refund and paid for shipping - not just Amazon, but Windsor and Macy's.

That was the last time I ever shop for, let alone buy, anything at this store.

29 september 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Britney was amazing!

Britney was amazing!! I accidently ordered a dress in the wrong size - and Britney was able to change the order quickly and professionally prior to shipping! Great place to online shop!! Thank you

26 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo TheDressOutlet.com

Antwoord van TheDressOutlet.com

Thank you for your review! Happy to hear that you had this amazing experience and looking forward to welcoming you at The Dress Outlet again.

Best,
Judith from The Dress Outlet

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Dress came within a week and was…

Dress came within a week and was gorgeous. Haven’t tried it on yet but am sure it should fit perfectly and if not I should 10 pounds down by than lol. So happy I can across this website I was stumped looking for a gown for a plus size body.

25 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo TheDressOutlet.com

Antwoord van TheDressOutlet.com

Thank you for your review! Happy to hear that you had this amazing experience and looking forward to welcoming you at The Dress Outlet again.

Best,
Judith from The Dress Outlet

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was pleased with the outcome of my…

I was pleased with the outcome of my order. I had ordered a size larger on an outfit because evening wear outfits seem to run small, but it was not the case and I was allowed to get a company credit to send back the too large on sale outfit. I was well pleased with this and returned the item. I am looking forward to my next order to use the credit. Now I know to order my regular size!!

24 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo TheDressOutlet.com

Antwoord van TheDressOutlet.com

Thank you for your review! Happy to hear that you had this amazing experience and looking forward to welcoming you at The Dress Outlet again.

Best,
Judith from The Dress Outlet

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer