Their Nibs Reviews 

133
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered 2 pairs of pajamas for a present. Online, the quality looks lovely, but be aware of ordering. One pair of pj's had loose threads, untidy overstitching and puckering. Very noticeable, and... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered the wisteria shorts pyjamas. They arrived really quickly and I’m over the moon with them. The cotton voile fabric is so soft and lightweight and the print is stunning. I’ve had them a little... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have three pairs of long gauze pyjamas, one pair of short pyjamas and two nightdresses. All perfect, no issues whatsoever with delivery and fantastic quality. Personally I wouldn’t order anything, f... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had an issue after washing a pair of pyjamas and the customer service was excellent. They responded very quickly and provided an extremely fair resolution. I'd not hesitate to order from them again... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel
  2. ook in
  3. Damesmodewinkel
  4. Herenmode
  5. Kinderkleding
  6. Kleding- en stoffengroothandelaar
  7. Kledingleverancier

Geschreven door het bedrijf

THEIR NIBS hand painted designs printed on women's, children's and men's nightwear also specialising in accessories and home products. Super soft cotton pyjamas, nighties, dressing gowns and robes plus unique homeware.


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

133 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 45% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(133)

32 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer Service Done Right

The customer service experience I had with the Their Nibs team was beyond spectacular. I was worried my order wouldn’t arrive in time for the holidays, and they truly went above and beyond to help. They rerouted a new package, kept me updated every step of the way, and made a stressful situation so much easier during a busy time of year. I highly recommend Their Nibs and will absolutely be a returning customer.

15 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Customer service and overall happy customer

Excellent Customer service , bought a pair of beautiful pyjamas for my daughter for Christmas, which EVRI had for weeks etc and I reached out to Heather , and she was on to it right away got get me sorted, she sent another pair by special delivery which isn't cheap , next day to Northern Ireland before 1pm, and also included a beautiful gift , a sleep journal
I would highly recommend their buisness , excellent customer service , brilliant quality clothing

Thankyou Heather x

23 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Products have a pungent smell

Glossy website, order arrived and item smelt disgusting. Returned item and was charged for return.Can not reccomend this company at all, how a smelly product gets through their quality control says that they have none. And being charged for returning item adds insult to injury.

23 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointed with my order

Very disappointed with my order. The quality was poor & the colour did not match what was advertised online & on instagram! Then I had to pay send the items back!
Packaging was cheap & the items appeared to be bundled into the plastic bags. Appalling prices for substandard product!
Won’t purchase from here again.

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Contacted customer service, brilliant can't fault them. Thanks

Contacted customer service yesterday had reply almost instantly.
I've got some of the jaipur pj's. Unfortunately I've torn a hole in them. I asked if they had a little bit of spare fabric to try and repair them. They're happy to send me some material to do this. Can't thank Heather enough for sorting this for me
I've got 2 pair of pj's a nightdress and some stand alone pj bottoms from this company, they're so lovely and comfortable. Can't wait to buy some more, particularly love the voile pj's. So so soft

30 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A great experience with their Nibs

I had really great customer service from this company (they changed the size of my order at the very last minute before dispatch) and really love the product too! Very good quality silky pyjamas. I like to wait to review things until after I wash them, as so many things seem to change after washing, but these are as good as new after their first wash. I really like that this is a women owned business too!
The only negative I would say is that the pyjamas I bought (oversized silky red and pink stripe) have left a faint pinkish hue on my white bed sheet - so maybe wash before wearing if you have expensive bedding!

1 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top Pyjama

This is one professional customer-centred company. On Sunday, I ordered some PJs for a family member that were on sale. On Monday, I decided to order another pair of PJs for a different family member and emailed Their Nibs to see if I could add it to the same order. They responded immediately to say no, BUT, if I ordered and let them have the P/O No. they would package both pairs together and cancel the pp on one. They then came back to say that I had spent enough to qualify for free pp despite having paid separately. Most firms would have simply charged as two separate orders. Highly recommend this company.

8 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would never use again

Would never use again. They charge £4.95 to send a pair of pyjamas and £3 to return. Will use John Lewis collection in future

28 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor fabric

I purchased these PJs in a size M, but the bottoms are huge and extremely long. The fabric also feels like a plastic bag, uncomfortable and sticky against the skin. I would have returned them, but unfortunately I had already altered the length before realizing how poor the material felt. Would not buy again.

23 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful PJ's

Beautiful quality and design,I have several pairs of Their Nibs PJ's. I use a hand wash function on the washing machine & I do not put them in the tumble dryer & I have not had any issues with shrinkage.
The delivery has always been speedy & I have always been kept to date with my order.
I have also bought their PJ's as gifts for family who have been delighted with them.
I can highly recommend.

18 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Their Nibs

Antwoord van Their Nibs

Hi There, Thanks so much for the washing tips and your very kind review!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fabulous customer service- a company with integrity

I’m a regular customer of Their Nibs and find their pjs to be well designed, well made and fun. Their customer service is excellent- often it’s when things go wrong that you find out about the integrity and customer commitment that companies boast about.
In my case I had a faulty item that was replaced without quibble- plus a return that got delayed in transit through no fault of Their Nibs. Particular mention to the lovely Laura who is an asset to the company!

In both case Laura/ Their Nibs sorted my issues promptly, proactively and with good humour.
I should add I have bought loads of stuff from them and issues are extremely rare. Thoroughly recommend Their Nibs!

31 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Their Nibs

Antwoord van Their Nibs

Thank you so much for your wonderful review and for being such a loyal customer! We’re delighted to hear that you love our designs and appreciate the quality of our pyjamas. We’re also so pleased that Laura was able to help resolve your issues quickly!

It means a lot to know you value our customer service and continue to choose Their Nibs. Thank you again for your kind words and continued support.

Many thanks,

Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have a few pairs of these pyjamas now…

I have a few pairs of these pyjamas now and I love wearing them, they are soft and very comfortable and lovely designs.
It is a treat getting ready for bed or just lounging around.
I am a size 10 and buy small.
Very helpful customer service.
Lovely company to deal with.

20 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Their Nibs

Antwoord van Their Nibs

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that you’re enjoying your pyjamas and love the softness, comfort, and our designs — that’s exactly what we hope for. It’s also lovely to know that our customer service team could be of help.

Many thanks,

Dougie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

I ordered a cup and changed my mind about the pattern and then the delivery. I'm a total nightmare.
I spoke to Charlotte and then Laura and they were both super helpful!

9 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Their Nibs

Antwoord van Their Nibs

Hi there,

Thanks so much for your lovely review - I am so glad to hear that we were able to help you out! Glad to hear that you have now got your cup and hope you are enjoying a lovely relaxing brew!

Many thanks,

Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptional Customer Service

Exceptional Customer Service

I had an issue with an order I had placed, I contacted customer service and this was resolved. I couldn't have asked more of them, they were helpful and went above and beyond to resolve my issue.

8 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Their Nibs

Antwoord van Their Nibs

Hi there,

Thanks so much for taking the time to leave us a such a lovely review - so glad to hear that we were able to help! We are so happy to hear that you love your new pjs and we appreciate your support.

Many thanks,

Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good experience to be honest

Very good experience to be honest. I had a query which was quickly answered allowing me to order my stuff in time for my kid's birthday.

1 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Their Nibs

Antwoord van Their Nibs

Hi there,

Thank you so much for taking the time to leave us a review!

Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product & customer service

Great product, quickly dispatched.
Customer service were really responsive when I made contact.
Highly recommend

30 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Their Nibs

Antwoord van Their Nibs

Hi there,

Thanks so much for taking the time to leave us such a lovely review, we really appreciate the support.

Many thanks,

Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I couldn’t be happier with my Nibs…

I couldn’t be happier with my Nibs pyjamas. The material is incredibly soft and comfortable, and they feel like real quality from the moment you put them on. They’ve quickly become my go-to for relaxing at home as well as sleeping.

The fit is perfect – not too loose, not too tight – and they still look stylish while being unbelievably comfortable. You can tell a lot of thought has gone into the design and details.

Customer service was excellent too. The ordering process was smooth, delivery was fast, and everything arrived beautifully packaged.

Easily the best pyjamas I’ve ever owned. I’ll definitely be buying another pair and recommending them to mates.

2 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Their Nibs

Antwoord van Their Nibs

Hi there,

Thanks so much for taking the time to leave us such a wonderful review, we really appreciate the support. So glad to hear that you love your new pyjamas!

Many thanks,

Charlotte

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Appalling Customer Service

Appalling Customer Service. I have been a regular customer (multiple purchases per year) since company started. But I will NOT be buying from them again. I
I purchased x2 pairs of pj’s, £140 was taken my account immediately. A week later I received half of my order, inside the parcel was copy of invoice stating 2 x embroidered pjs but only ONE pair pjs was in the parcel. I immediately emailed - there was no option to call - with photographs of the parcel and contents. The following week a representative contacted me by email casually suggesting “let’s sort it out” so I resent all the information again but since then I have received NO updates as to what happened to my money/order. Very poor experience it has completely put me off ordering from them, been daylight robbery.

26 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Their Nibs

Antwoord van Their Nibs

Hi there,

Thank you for taking the time to share your experience, and I want to start by offering our sincere apologies. As a long-time customer, you deserved much better from us, and I’m genuinely sorry we’ve let you down.

Receiving only part of your order, despite being charged in full, is completely unacceptable — clearly this has been a frustrating situation. This is not the level of service we aim to provide, especially to a valued customer like yourself.

I can see that we dispatched the missing item immediately following your call. While we understand your disappointment, we’d be grateful for the opportunity to make this right.

Many thanks,

Charlotte

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wrong item sent and they Charge postage for return.

I ordered a king size duvet set. This is clearly stated in the order/receipt emails and on the order sheet included with the goods. The duvet set they sent was actually Double size. The King size is no longer available so I have to return the item and pay £3 postage. This is really not acceptable for a mistake which clearly sits with Their Nibs. I will not be buying from them again.

15 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Their Nibs

Antwoord van Their Nibs

Hi there,

Thank you for your feedback, and I’m very sorry to hear about the issue with your order.

It’s completely understandable to be frustrated — you ordered a King size duvet set, and receiving the wrong size due to our error is not acceptable. We take full responsibility for the mistake and sincerely apologise for the inconvenience caused.

You absolutely should not be out of pocket for returning an item that was sent in error. I can see that you contacted customer service and that a free returns label was sent out to you.

We appreciate you bringing this to our attention and regret that this experience has led to your decision not to shop with us again. Should you reconsider in the future, we’d love the opportunity to provide a better experience.

Many thanks,

Charlotte

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This company has the best customer…

This company has the best customer service I have ever experienced.They answered my email outside of the working week, they’re very quick, polite and go above and beyond to support. On top of that they deliver quickly and I’ve loved every purchase. I will be continuing to buy their products. I’m very impressed.

31 augustus 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer