Thomvale 

De score van dit bedrijf is niet beschikbaar vanwege een schending van onze richtlijnen.

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY FROM THESE PEOPLE THEY ARE SCAMMERS. Ordered item for holiday (weeks in advance) chased and chased but didn’t arrive on time. When I got home item had finally arrived cheap shiny material n... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not shop here. Item was nothing like that which was pictured. Flimsy material, no clothing tag at neck, looked like something a child could sew together. Returns are not easy. So angry with mys... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam website. Absolutely nothing like they describe online, Cheap nasty material completely different from picture. Items sent from China and when you complain they wont do a return unless you pay €25... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a great experience with Thomvale from start to finish. Their team was professional, responsive, and genuinely helpful throughout the whole process. Everything was handled smoothly and efficien... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

Schending van onze richtlijnen

Alle reviews

(59)

59 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam Scam Scam - Stay Clear

Scam Scam Scam - stay well clear. Items not as described, no return address, reporting to the consumer protection should not be allowed do business as clearly fraud.

Funny their reply to all these messages is exactly the same. Buyers beware!

1 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am speechless!!!!!

I placed an order on July 9, 2026, it left China on July 11, arrived in Italy (my country) on July 13, it has been in Belgium since July 14 and it still hasn't arrived. I wrote 2 emails and they They only told me that it would arrive after 12 working days..... too bad that the 12 working days expired a week ago!!!! My order is TV3742, if the people at Thomvale want to know!!!!!!

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

IL FAUT FUIRE CE SITE.

IL FAUT FUIRE CE SITE.
Les articles sont de mauvaise qualité et présentent des différences importantes par rapport à la photo sur le site.
Sur le site on vous promet un remboursement total en cas de retour mais sans vous dire que les frais de retour sont à votre charge et les articles doivent être renvoyés en CHINE avec des frais de plus de 25€
JE DECOMMANDE VIVEMENT CE SITE.

10 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Quite shocked at the refund process and shocking quality of garment

Quite shocked at the service, response, refund process, but mostly the shockingly bad quality and quite frankly absolute lie to what I bought from the pictures and description of item. The item advertised was a pretty cotton dress, with texture - the item received was what can only be described as shiny plastic fabric with no design, cheap, extremely nasty and unwearable - awful, just awful and no refund offered.

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BUY FROM THOMVALE they are not…

DO NOT BUY FROM THOMVALE they are not USA based but China and sell poor quality clothing and make it impossible to return items due to shipping and customs fees! Scammers!

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Thomvale

Antwoord van Thomvale

Hello there,

We’re very sorry to hear about your experience and understand your disappointment regarding the product quality and the return process.

We take your feedback seriously and would appreciate the opportunity to review your case further. Please contact us with your order details so we can investigate the matter and assist you properly.

Warm regards,
Thomvale

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

NO WAY!!

NO WAY!!! DON'T BUY FROM THIS CON!!!
I'm embarrassed to admit that I bought from this phoney company. The "linen pants" were 80% cotton, the dress would have fit me and my big sister! They agreed to refund my money, but the address was in China (even though the return address on the package was California) Return would have been $80!!!!! Buy from a trusted company.....or you'll regret it.

8 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Thomvale

Antwoord van Thomvale

Hello Kathleen,

We’re very sorry to hear about your experience and understand your disappointment regarding the product received, the material, sizing, and the return process.

We take your feedback seriously and would appreciate the opportunity to review your case further. Please contact us with your order details so we can investigate the matter and assist you properly.

Warm regards,
Thomvale

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nothing Like You See

Order a dress, for a wedding. Item was delivered, however the currier just threw it over the fence into my yard. Upon opening, I found the worst attempt at dress making I've ever seen. Nothing like to photo, except for the color. Fabric stunk, Sleeves were cut completely wrong. It look nothing like the photo. Completed scam. Customer service offered a return at my own expense, or 10% refund, This is clearly not a US owned company, nor US made.

20 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Thomvale

Antwoord van Thomvale

Hello Lisa,

We’re very sorry to hear about your experience and understand your disappointment regarding the product quality, delivery handling, and return process.

We take your feedback seriously and would appreciate the opportunity to review your case further. Please contact us with your order details so we can investigate the matter and assist you properly.

Warm regards,
Thomvale

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

NO RETURNS !!!

NO RETURNS !!!! Even though the site says you can return. . THEY TELL YOU THAT YOU HAVE TO PAY AT LEAST $30 and more or you can get credit. Horrible packaging. Horrible material. Stay AWAY !!!!!!!!!!!!!

21 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Thomvale

Antwoord van Thomvale

Hello Chava,

We’re very sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the return process, packaging, and product quality.

We take your feedback seriously and would appreciate the opportunity to review your case further. Please contact us with your order details so we can assist you properly.

Warm regards,
Thomvale

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No Returns Even Though Website Says They Do

Awful company. Garment arrived much later than expected and when I emailed about a return, they tried to fob me off with options, but not the return and full refund as per their website.

Garment looks to be poor quality and nothing like the picture on the website.

Would not recommend this company at all.

18 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Thomvale

Antwoord van Thomvale

Hello Juliette,

We’re very sorry to hear about your experience and understand your disappointment regarding the delayed delivery, return process, and product quality.

We take your feedback seriously and would appreciate the opportunity to review your case further. Please contact us with your order details so we can assist you properly.

Warm regards,
Thomvale

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am so very disappointed

I am so very disappointed. They literally sent the wrong dress and the fabric was weird. I wasted 80plys dollars andfou d out they are from overseas not Ga,USA.

14 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Thomvale

Antwoord van Thomvale

Hello Mary,

We’re very sorry to hear about your experience and understand your disappointment regarding the wrong item received and the product quality.

We take your feedback seriously and would appreciate the opportunity to review your case further. Please contact us with your order details so we can investigate the matter and assist you properly.

Warm regards,
Thomvale

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What a scam!

What a scam. I ordered white trousers from this company. They were beautiful on the website. When I received them, the quality was very poor. They looked like someone in home economics made them, actually that is generous. I tried to return them. I could keep them and they would refund me 10%, or I could mail them back to the tune of $30. The pants only cost $48.

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Thomvale

Antwoord van Thomvale

Hello,

We’re very sorry to hear about your experience and understand your disappointment regarding the product quality and the return options offered.

We take your feedback seriously and would appreciate the opportunity to review your case further. Please contact us with your order details so we can assist you properly.

Warm regards,
Thomvale

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Picked up a few clothes from here…

Picked up a few clothes from here recently and everything turned out pretty good. Fit was nice and delivery just came on time.

6 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Thomvale

Antwoord van Thomvale

Hello Juanito,

Thank you for your kind feedback! We’re so glad to hear the clothes fit nicely and that your delivery arrived right on time. It’s wonderful to know you had a good overall experience with us.

We’d love to have you back again soon.

Warm regards,
Thomvale

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A FUIRE !!!!!!!

A FUIRE !!!!!!!
MAUVAISE QUALITE PAS CONFORME - IMPOSSIBLE DE RETOURNER SANS PAYER - FRAIS DE PAIEMENT PAR CARTE BANCAIRE EN PLUS

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Thomvale

Antwoord van Thomvale

Bonjour,

Nous sommes vraiment désolés d’apprendre votre expérience et comprenons votre frustration. Ce n’est pas le niveau de qualité, de précision ou de service que nous souhaitons offrir, et nous regrettons sincèrement les désagréments causés.

Nous prenons vos commentaires très au sérieux et apprécierions l’opportunité d’examiner votre dossier plus en détail. Merci de nous contacter avec les informations de votre commande afin que nous puissions vous aider correctement.

Cordialement,
Thomvale

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was unaware that the order was coming…

I was unaware that the order was coming from China. The address was listed as being in Georgia, It took a lot longer for item to arrive. The quality of the fabric was very poor. I will not order from the company again.

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Thomvale

Antwoord van Thomvale

Hello,

We’re very sorry to hear about your experience and understand your disappointment regarding the shipping expectations, delivery time, and fabric quality.

We take your feedback seriously and would appreciate the opportunity to review your case further. Please contact us with your order details so we can assist you properly.

Warm regards,
Thomvale

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good Quality products cheap prices and…

Good Quality products cheap prices and good experience

8 mei 2026
Logo Thomvale

Antwoord van Thomvale

Hello,

Thank you for your kind feedback! We’re delighted to hear you enjoyed the quality of our products, affordable prices, and overall shopping experience.

We’d love to have you back again soon.

Warm regards,
Thomvale

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Got my order fast and everything looks…

Got my order fast and everything looks goods.

13 april 2026
Logo Thomvale

Antwoord van Thomvale

Hello,

Thank you for your feedback! We’re delighted to hear your order arrived quickly and that everything looks great.

We’d love to have you back again soon.

Warm regards,
Thomvale

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Nice stuff

Nice stuff, feels comfortable and fits just right.

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Thomvale

Antwoord van Thomvale

Hello,

Thank you for your kind feedback! We’re so glad to hear you found the items comfortable and that the fit was just right.

Looking forward to your next visit.

Warm regards,
Thomvale

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Good experience

Good experience, Delivery was good and packaging was neat.

16 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Thomvale

Antwoord van Thomvale

Hello,

Thank you for your kind feedback! We’re glad to hear you had a good experience and that you were happy with the delivery and packaging.

We hope to welcome you back again soon.

Warm regards,
Thomvale

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer