Thurlow Nunn Reviews 

1.571
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All the staff were incredibly welcoming and friendly. The vehicles were set out neatly, making it easy to walk around and view everything, and the showroom was just as well-organized. It was a very re... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I would highly recommend Thurlow Nunn Milton Keynes, especially Dan, who made the whole experience genuinely enjoyable. He was incredibly friendly, accommodating and professional, with excellent commu... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Thurlow Nunn at Kings Lynn had my partners car in for a service in May. When collecting the car noticed that damage (scratches and dent) had been done to rear bumper. Car in workshop in June for rear... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Byeing my first car from Thurlow nunn mk,following my eldest daughter who had just bought a car aswell from Josh who was amazing, there was no pressure selling ,so friendly and helpful. Also did have... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Autodealer

Geschreven door het bedrijf

With modern showrooms situated across Bedfordshire, Buckinghamshire and the East of England, Thurlow Nunn provides drivers with the widest choice of quality Approved Used vehicles and great offers on the latest generation of new Vauxhall, Peugeot and MG cars. Over the years, we have built a strong reputation for impeccable customer service, and we’re keen to continue upholding the highest standards of expertise.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 86% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(1.571)

218 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Professional setvice

The professional service during purchase was outstanding. The salesperson was knowledgeable and answered all my questions. I did not feel pressured during the process.

11 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thurlow Nunn

Antwoord van Thurlow Nunn

Thankyou for the great review.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrendous customer service

Horrendous customer service. As a former Vauxhall employee I’m extremely disappointed in Vauxhall Thurlow Nunn Luton and would have expected more.

10 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thurlow Nunn

Antwoord van Thurlow Nunn

We’re very sorry to hear about your experience and how disappointing this has been, especially given your background with the brand. This is not the standard of customer service we aim to provide. We would welcome the opportunity to look into this further, so please contact our management team directly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am really upset as a consumer at the…

I am really upset as a consumer at the service I have received from Thurlow Nunn Luton. I find it shocking how this garage represents Vauxhall as they reflect poorly on Vauxhall as a brand.

4 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thurlow Nunn

Antwoord van Thurlow Nunn

We’re truly sorry to hear how disappointed you feel about your experience. This is not the level of service we aim to deliver, and we understand your concerns about how this reflects on the brand. Your feedback is important to us, and we’d welcome the opportunity to investigate this further if you contact our management team directly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible service and giving Vauxhall a…

Terrible service and giving Vauxhall a very bad reputation in Luton. I’m so shocked and they can treat people this way! Vauxhall need to intervene and support as it’s just so shocking! I’m so upset, disappointed and just still in shock!

2 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thurlow Nunn

Antwoord van Thurlow Nunn

We’re very sorry to hear how upset you feel about your experience. This is not the level of service we aim to provide, and we understand how disappointing this must have been. Please contact our management team directly so we can fully investigate and work to put things right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disaster from start to the end

Disaster from start to the end
They sold me a dodgy car and it broke down 3 times in a week then I managed with big delay to get my money back .then they tried to sell me another car with £700 discount because of dodgy first car but they wanted to sell 2 years warrant for £600. I refused to have the warranty so they deviously cancelled the deal . That was my experience with Thurlow Nunn.

24 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thurlow Nunn

Antwoord van Thurlow Nunn

Thank you for your feedback. We’re very sorry to hear about your experience and the frustration it caused. This is not the standard of service we aim to provide, and we appreciate you bringing it to our attention. Please contact our team directly so we can look into this further and address your concerns.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Luton thurlough nunn

Luton thurlough nunn, a Refund of over £650 was processed on to my card over a month ago the refund was never released to my account. I have been chasing with the service team which I understand is not within their power to resolve, I have been promised calls from accounts but the only updates I have received is when I’ve called in and fobbed off with “accounts will call you today” which they never do. I’ve provided the details several times but yet No contact, no apology and still no payment, completely unacceptable and needs to be resolved immediately. I logged a complaint and still have not received a reply. Please can someone take responsibility of this, stop fobbing me off, take it seriously and sort this out please.

24 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thurlow Nunn

Antwoord van Thurlow Nunn

We’re very sorry for the delay. We’re escalating this to our accounts team to ensure your refund is processed and someone will be in touch shortly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Peugeot Thurlow Nunn - Kings Lynn shocking communication.

Peugeot Thurlow Nunn - Kings Lynn

shocking communication.
I dropped my car off on 12th November for diagnostics to be carried out on 13th November, and paid £129 upfront. Since then, I have received no meaningful communication from the garage regarding the results, the diagnosis, or even whether my car is safe to drive.

Every attempt to get answers has been through their live chat, and every time I’m told “we’ll pass this on” — yet nobody ever contacts me back. It has now been almost a week, and I am still completely in the dark. I’ve been left without a car, without information, and without any sense that anyone is taking responsibility for resolving this.

For a paid diagnostic service, this level of service is unacceptable. Being ignored after taking payment, failing to provide promised information, and leaving a customer with no update for days is simply not acceptable for any business.

Extremely disappointed and would not recommend based on my experience.

**Update 20/11/2025: Still no response from the garage.

It has now been a full week with absolutely no contact or explanation from the garage. As I explained at the time, my wife’s car is also currently off the road due to a repair, so this delay has put us under even more pressure. Because the garage has continued to ignore me, I’ve now had to spend additional money elsewhere just to get the car properly looked at — money I shouldn’t have had to spend if I had simply been given the information I was promised.

All I have repeatedly asked for is justification for the parts they said needed replacing, and an explanation of how they reached that conclusion. Instead, all I received was a large quote with no supporting evidence, no diagnostics shared, and no willingness to explain the findings. It feels as though the expectation was that I would simply agree to a very expensive repair without being shown any proof.

At this point, I have wasted £129 on a diagnostic that gave me nothing and left me completely in the dark. The lack of communication, accountability, and basic customer care has made this experience far more stressful and costly than it ever should have been.

13 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thurlow Nunn

Antwoord van Thurlow Nunn

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration. This is not the level of service we aim to provide. Please rest assured this has been passed on to the correct team to contact you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sayful Alam at Thurlow Nunn Luton was…

Sayful Alam at Thurlow Nunn Luton was amazing. He was attentive, polite and friendly. Any questions he would answer and provide confidence in the company and the vehicle. He was true to his promises and provided that trust I required. I would 100% buy a car from Thurlow Nunn Luton.

9 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thurlow Nunn

Antwoord van Thurlow Nunn

Thank you for your kind words! We’re thrilled Sayful gave you a confident, trustworthy experience. We really appreciate your recommendation!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A good experience overall

Dealt with Khalid from the sales team. Every step was fluid including addressing any of my my concerns.

30 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thurlow Nunn

Antwoord van Thurlow Nunn

Thank you for sharing your experience! We’re delighted to hear that Khalid made the process smooth and addressed all your concerns. We’ll be sure to pass on your kind words – it’s always great to know our team is making a positive impact.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Second purchase from garage

Went just to just look at the car and ended up trading ares in for another one. Very pleased with the service I received from all staff. Was greeted professional by all members of staff.

31 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thurlow Nunn

Antwoord van Thurlow Nunn

Thank you for your wonderful review! We’re thrilled that your visit turned into a successful trade-in and that you were pleased with the service from our team.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The offered to pick me up from the…

The offered to pick me up from the train station and took me to the garage !

5 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thurlow Nunn

Antwoord van Thurlow Nunn

Thank you so much for your kind words! We’re delighted we could make your visit easier by picking you up from the train station. We always aim to make your experience as convenient and stress-free as possible, and it’s great to hear it made a difference.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Professional experience with curtesy…

Professional experience with curtesy and a personal touch. Made the experience of buying a car a pleasure

17 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thurlow Nunn

Antwoord van Thurlow Nunn

Thank you for such a lovely review. We’re delighted to hear that our team’s professionalism and personal touch helped make your car-buying experience a pleasure. We truly appreciate you choosing us and hope you enjoy your new car.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The MG sales team were welcoming

The MG sales team were welcoming, polite and professional, it was a pleasure dealing with them. Would have no hesitation recommending Thurlow Nunn.

29 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Thurlow Nunn

Antwoord van Thurlow Nunn

Thank you for your wonderful feedback. We’re delighted to hear that our MG sales team made you feel welcome and well looked after. It’s great to know your experience was a pleasure, and we truly appreciate your recommendation of Thurlow Nunn. Enjoy your new car and thanks again for choosing us.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer