Tobaccostock Reviews 

256
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This company will go up and above the others. I showed them images off a 5# that was cut either in distribution or while shipping. However within a week they fixed the issue and sent out a new bag... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been purchasing from Tobacco Stock for several years, and have always found them to be honest, efficient and reliable. This is the first time I had to contact them by email with a question/requ... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered some hookah tobacco and waited a week. They mistakenly thought the flavor ban for shisha applies to California, it took another three days to get my money back. Other companies here (5starhook... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’ve made 2 purchases and have received my orders within a week using the low cost shipping option. How can you complain? Good service, good products, I’m a regular customer from here on in. Thanks.

Bedrijfsgegevens

  1. Tabakswinkel

Over Tobaccostock

Geschreven door het bedrijf

We sell tobacco products such as cigars, premium cigars, cigarillos, pipe tobacco, filter tubes, blunt wraps and more.

Our customer support is 2nd to none with customer service available via chat, email and phone. If you have a question we have a rep standing by to answer your questions or help you solve your issues.

Visit TobaccoStock


Need to Contact us?

Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

256 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(256)

56 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love the convenience and the super…

I love the convenience and the super fast delivery! Very good job on your end.

25 juni 2026
Logo Tobaccostock

Antwoord van Tobaccostock

Thank you so much for your wonderful review! We're delighted to hear that you love the convenience of shopping with us and our fast delivery. We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Service on the telephone was most…

Service on the telephone was most excellent. Replacing my order of Top Gold King tubes arrived today and in perfect form. Thank you, you've been a good company to do business with. I will add though that you may want to use a sturdier box when sending tubes as one side of this box was crushed but luckily there was enough of a gap inside of the box that the tubes were not crushed.

22 juni 2026
Logo Tobaccostock

Antwoord van Tobaccostock

Thank you for your thoughtful review! We're delighted to hear that you had an excellent experience with our customer service team and that your replacement order arrived safely and in perfect condition.

We also appreciate your feedback regarding the packaging. We'll be sure to share your suggestion about using a sturdier box with our shipping team, as we're always looking for ways to improve. Thank you for your continued support, and we look forward to serving you again!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered some hookah tobacco and waited…

Ordered some hookah tobacco and waited a week. They mistakenly thought the flavor ban for shisha applies to California, it took another three days to get my money back. Other companies here (5starhookah, Zahrah, Agera to name a few) are in California. Texashookah, Hookahlab, Smoxygen, they all ship here too.

11 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tobaccostock

Antwoord van Tobaccostock

Thank you for your feedback.

We would note that before posting this review, you did not contact us directly regarding your concerns. Additionally, after this review was posted, we reached out through Trustpilot and requested additional information, including your full name, order number, and email address, so that we could investigate the matter further. You declined to provide that information, which prevented us from verifying the details of your claim.

We apologize for the inconvenience. We do not ship flavored tobacco products to California, and this restriction is outlined in our website policies. While other retailers may have different compliance policies, we follow our own interpretation of applicable regulations and business requirements.

Unfortunately, due to the large number of products we carry and the complexity of state-specific restrictions, we are not always able to automatically prevent every restricted item from being purchased during checkout. Implementing such restrictions across our entire catalog can create issues that may inadvertently block customers from purchasing products that are otherwise permitted in their state.

Orders shipping to states with product restrictions must be manually reviewed by our staff to ensure compliance. As a result, these orders are not always identified immediately and require individual review before they can be canceled.

Once the issue was identified, your order was canceled and a refund was issued. The timing of when a refund appears back in an account depends on the customer's financial institution and processing times, which are outside of our control.

If you are the customer we believe you to be, when we notified you that your order had been canceled, your response was: "Thank you for your response. Please process my refund when you can, have a nice day." At that time, you did not ask any questions regarding the reason for the cancellation or express any concerns about our policies.

Your review describes an order that was reviewed and canceled in accordance with our published policies before shipment. No product was shipped, and a refund was issued once the restriction was identified. As a private business, we reserve the right to refuse service when necessary to comply with our policies and legal obligations.

We appreciate your feedback and wish you the best.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

CUSTOMER CARE - SECOND to NONE.I have ordering merchandise from…

I have been ordering merchandise from Tobacco Stock.com for the past couple of years. Their products are always of highest quality and value. They also periodically send out coupons for further savings. And most of all their customer service and support are extremely helpful. A special thanks to Sofie who helped me troubleshoot an issue I was experiencing while placing an order.
Thanks you.

22 april 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ive ordered for years

Ive ordered for years. This is the first time I had to reach out to them about a missing package. It was not a fault of tobaccostock. They replied quickly, followed through and showed a lot of professionalism that I appreciate.

23 april 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Staff

Tobacco Stock staff are always quick to address questions and provide support for my order concerns!

26 maart 2026
Logo Tobaccostock

Antwoord van Tobaccostock

We truly appreciate your support and are glad to hear our team has been able to quickly assist with your questions and order concerns. Providing fast and helpful service is always our priority. We look forward to serving you again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great people!!!!

Great people!!!!! Easy to work with, oolite and freindly, Sofie and Alex are awesome

25 maart 2026
Logo Tobaccostock

Antwoord van Tobaccostock

We’re really glad to hear you had a great experience with us. Sofie and Alex will definitely appreciate the shoutout 😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

EXCEPTIONAL CUSTOMER…

EXCEPTIONAL CUSTOMER SERVICE...IMMEDIATE RESPONSE TO MY NEEDS....

25 maart 2026
Logo Tobaccostock

Antwoord van Tobaccostock

Thank you so much for your kind words!

We’re glad we could assist you quickly and meet your expectations. Providing fast and helpful service is always our goal, and we truly appreciate you taking the time to share your experience.

We look forward to serving you again!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

False advertising shipoing options are…

False advertising shipoing options are all the same no matter if you spend extra for quicker shipping. All they will do is print your label and then ship it a week later all shipping optiions are the same and they never give you a tracking number you have to use order number and email on thier website

20 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tobaccostock

Antwoord van Tobaccostock

Our shipping policy is clearly outlined on our website, and customers are required to review and agree to these terms before completing checkout. We do not engage in false advertising.

We understand that shipping expectations are important, and we encourage customers to review our policies or reach out with any questions prior to placing an order so they can make an informed decision.

Tracking information is provided once orders are processed and shipped.

If you have any specific concerns about your order, please contact our support team and we’ll be happy to assist.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Second to NONE customer Service

I had a tricky shipping situation due to a mail forward order with the post office. I gave special instructions to TS (which they followed to the letter), and they got in in contact with me the minute it looked like there were going to be issues with my delivery. TS's customer service is way above and beyond anything I have seen in a very long time!

27 februari 2026
Logo Tobaccostock

Antwoord van Tobaccostock

Thank you so much for your thoughtful review! We truly appreciate you taking the time to share your experience. We know situations like mail forwarding can be tricky, so we’re really glad we could stay on top of things and help make sure everything went smoothly for you. Your kind words about our customer service mean a lot to our team, and we’re always here whenever you need us. Thanks again for your support!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They just canceled my order for no…

They just canceled my order for no reason buy from someone else your better off

21 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tobaccostock

Antwoord van Tobaccostock

Thank you for taking the time to share your feedback.

Your order was canceled due to prior fraudulent activity associated with your account from 2022. At that time, an order was placed and a claim was filed through Route Shipping Protection. The claim was approved and the order was reshipped. After the reshipment, a chargeback was filed without any attempt to contact us to resolve the matter. We also attempted to contact you regarding this matter and requested that you cancel the dispute and provide confirmation, but we did not receive a response. As a result, your account was restricted to protect our business.

We apologize if you did not receive clear communication about this previously. Please understand that chargebacks should be used only as a last resort, as we are always willing to work with customers directly to resolve concerns whenever possible.

Please note our policy on chargebacks (note that we have switched shipping protection providers but the policy is still the same):

As a customer you have the right to file a chargeback if your product has not been delivered and we have not performed service in good faith. However, the customer must in good faith have attempted to resolve the issue with us prior to filing a charge back.

If you purchased Navidium protection with your order, this insurance policy will protect the customer due to loss or damage. No chargeback should occur with us, we are held harmless as the shipping protection provided by Navidium now supersedes. Navidium will take care of the customer issues with the shipment as long as proof of loss or damage is provided.

If a chargeback is issued against us in what we deem to be in a malicious or predatory fashion, we will ban the customer from shopping with us in the future.

Please note that this decision is final and cannot be reversed.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Customer Service

I had a mix up on my end and I was amazed at the quick response to help me resolve my mistake. They truly went above and beyond. Very professional and nice.

17 februari 2026
Logo Tobaccostock

Antwoord van Tobaccostock

Thank you so much for your thoughtful review! We’re really glad we could help get everything sorted out quickly for you. It means a lot to hear that you felt well taken care of, our team is always here to help. We truly appreciate your support and hope to serve you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My order was lost by USPS in the last…

My order was lost by USPS in the last big snow/ice storm of 2026 (not a big surprise). I purchased the insurance for the order (nyvidium?) Tobacco Stock immediately made up the order. Excellent cust serv. Thanks Tobacco stock.

13 februari 2026
Logo Tobaccostock

Antwoord van Tobaccostock

Thank you so much for sharing your experience! We know severe weather can sometimes impact shipping, so we’re really glad we could step in quickly and make things right for you. We truly appreciate your support and your kind words, it means a lot to our team!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product and great business service!

I've been using their products for years and anytime I have reached out to customer service, I received a response promptly and accurately. Great business!

13 februari 2026
Logo Tobaccostock

Antwoord van Tobaccostock

We always aim to solve issues quickly and effectively. Thank you for taking the time give us a review!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good selection and fair prices

Good selection and fair prices. Customer service was good too.

5 februari 2026
Logo Tobaccostock

Antwoord van Tobaccostock

Thank you for your kind words! We’re really happy to hear you enjoyed our selection, prices, and customer service, that truly means a lot to us. We appreciate your support and can’t wait to serve you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tobaccostock has GREAT customer…

Tobaccostock has GREAT customer service. They respond immediately, keep you updated and follow up until the issue is completely resolved. Impressive

6 februari 2026
Logo Tobaccostock

Antwoord van Tobaccostock

Thank you so much for your kind words! We truly appreciate you taking the time to share your experience. Providing prompt updates and seeing every issue through to resolution is very important to us, so it means a lot to know that it made a positive difference for you. We look forward to serving you again!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer